HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Roland 03-12-2021

Hifi klubben is echt mijn hifi zaak geworden. Ze verkopen gewoon echt kwaliteit. Bestellen in de webshop gaat ook heel makkelijk en er word snel geleverd. Kortom toppie hifi producten. En ook nog eens in diverse prijsklassen.

Martijn 03-12-2021

Ik heb een 2e kans artikel aangeschaft maar het is echt als nieuw. Zeer zorgvuldig ingepakt en behandeld. Levering was snel. En de service meer dan prima.

Gert 03-12-2021

Duidelijke webshop met voldoende en juiste informatie
Snel geleverd en goed ontvangen
Blij mee

M. van Moorst 03-12-2021

Wat een super service. Een goed bereikbare klantenservice die er alles aan doen om je tevreden te houden en opzoek te gaan naar een goede oplossing. Mijn bestelde artikel werd door DHL niet afgeleverd (ik zou niet meer woonachtig zijn op het doorgeven adres....) dit werd door Klubben direct proactief opgepakt door een ander artikel op te sturen met PostNL. Dit werd keurig de volgende dat geleverd. Top service!

Reinier 03-12-2021

Fijne winkel, zowel online als wanneer je er langs gaat. Alles makkelijk te bestellen, overzichtelijk en ook als je ze belt, dan krijg je goed advies. Een voorbeeld voor andere hifi winkels.

Tony 03-12-2021

Keurig en op tijd geleverd wat besteld was, prijs kwaliteitverhouding perfect

Jan van Eck 02-12-2021

Bleusound Node gekocht. Ondanks black friday zeer snelle levering. Tijdens black friday goedkoper. Bedrag dat ik meer had betaald is al teruggesteld (laagste prijs garantie). Apparaat werkt perfect. Wat een mogelijkheden wat een streamingsgeluid komt er via mijn 35 jarige versterker uit zo’n klein doosje. Daarnaast erg klantvriendelijke behandeling bij vragen etc.

René 02-12-2021

Hifi klubben vraagt of ik blij ben met mijn bestelling... Nou niet echt. Al is het niet direct de schuld van Hifi klubben. Ik ben niet blij met de levering van DPD. Mijn pakket is vrijdagmiddag weg gegaan bij Hifi klubben en ligt vervolgens al een week in een deense tochtige loods van DPD. Vanmorgen om 10u gebeld met de servicedesk van Hifi klubben, ik zou teruggebeld worden vandaag... (maar dit is helaas niet gebeurd...

Cirian 01-12-2021

Support answered always quickly, great price. Excellent idea with Black Friday price guarantee!

Ben 01-12-2021

Prima service! Er ging iets mis met het versturen en dat werd geweldig opgelost. Gewoon een nieuw produkt opgestuurd. Dat is dus SERVICE in hoofdletters.

ChrisH 01-12-2021

Onze vorige tv begon afgelopen oktober problemen te geven en besloten om de Black Friday aanbiedingen in de gaten te houden. Al snel kwam ik bij o.a. Hifi Klubben uit als één van de scherper geprijsde winkels. De combinatie van aanvullende garantie als je "klub" lid wordt en prijs heeft mij besloten de TV bij Hifi Klubben aan te schaffen.
Daarnaast had Hifi Klubben "Black Friday garantie", wat inhield dat als de prijs verder daalde, het verschil alsnog uitbetaald zou worden. Dit was het geval en zonder enig gemor heeft Hifi Klubben zich hieraan gehouden.

Waarom dan een 8 en geen 10? Wellicht lag dit meer aan de pakketdienst, maar pas op de dag van bezorging ontving ik een indicatie dat het die dag bezorgd zou worden. De status op de website bleef staan op "order ontvangen". Nu met veel thuiswerken niet direct een heel groot punt, maar wel vervelend.
Daarnaast moest ik voor de Black Friday garantie zelf de website dagelijks controleren en fysiek naar een winkel komen, wat natuurlijk wel een drempel creëert. Echt klantvriendelijk zou pro-actief richting klant aangeven dat je in de actie-periode een product hebt gekocht waarvan de prijs is gewijzigd. Hiermee heeft het mij de nodige tijd gekost, maar ook de winkelmedewerker, die zijn tijd in mijn ogen beter had kunnen besteden aan het helpen van klanten die nieuwe producten willen kopen.

Robin 30-11-2021

Mooie producten, snelle levering en een geweldige service.
Niets meer aan toe te voegen.

Ferdi 30-11-2021

Goeie deals en ik weet uit ervaring dat er kwaliteit tech hier wordt aangeboden. Online bestellingen afrekenen gaat ook lekker soepel via de webshop. Top winkel.

Linda 29-11-2021

De shop is prima qua prijs - kwaliteit verhouding. Goede aanbiedingen. Snel verzonden en goed over gecommuniceerd. Jammer was wel dat het pakket bij de buren bezorgd was en dat de bezorger besloten had om zelf te tekenen voor het pakket ipv een id te controleren..maar dat ligt bij PostNL en niet bij hifi klubben.

besteller 29-11-2021

De levering was snel en correct. daardoor kon ik het apparaat snel uit testen
even de stekkers erin en uitproberen het klopt wat er op de site staat de sonos soundbar is geweldig qua geluid

George Broekhuizen 28-11-2021

Klantenservice telefonisch slecht bereikbaar voor vragen over het product, maar als je iemand aan de lijn krijgt vriendelijk en bijzonder hulpvaardig.

Eric 28-11-2021

Netjes volgens afspraak geleverd. Zending was gaaf, alle onderdelen compleet aanwezig. Prijs concurerend.

Rob 27-11-2021

On line besteld. Keurig afgehandeld. Niets op aan te merken. Bestelling kwam binnen toegezegde termijn dus tja ….
Ben in Haarlem ook in de winkel geweest en daar was het op dat moment druk. Dat zegt al iets over Klubben.

Frank 27-11-2021

We hadden problemen met een soundbar deze werkte niet tot volle tevredenheid, opnieuw na gezien maar zonder resultaat.
De garantie werd heel goed opgelost door Klubben Amsterdam, en dus perfect en zeer tevreden de zaak verlaten.
En luisteren nu al weer een maand lang naar de geboden oplossing.
Klubben bedankt en tot de volgende aankoop.

Frank 27-11-2021

Weer snel en perfect geleverd deze black Days aktie, kon helaas zelf niet zo snel naar de winkel dus via de webshop besteld.
Dus top .

Willard 25-11-2021

Een fijne (online) winkel met super service..zoals black Friday garantie, zodat je product niet ineens voordeliger is na aanschaf.
Ook het vrijblijvend 60 dagen kunnen uitproberen geeft een fijn gevoel, zodat je zeker weet de goede keuze te hebben gemaakt.
Alles volgens afspraak binnen 24 uur geleverd.
Wat mij betreft kan je hier met een gerust hart iets aanschaffen.
De shop is verder heel overzichtelijk, met heldere informatie.
Dit was mijn eerste Hifikluben ervaring, en verwacht zeker niet de laatste.👌

Ada 24-11-2021

Een soundbar besteld. Had nog nooit van dit bedrijf gehoord. Maar is beduidend goedkoper dan andere grote mediabedrijven. Duidelijke site. Vlot geleverd. Goede communicatie. Kortom prima bedrijf.

Marjan 23-11-2021

Fijne winkel, vriendelijk en attent personeel . Zowel in winkel als telefonisch

Hans uit Westerbork 23-11-2021

Klubben kwam betrouwbaar op mij over, en dat blijkt ook te kloppen.
Via de chat heb ik goede voorlichting gekregen, die achteraf ook waarheid blijkt te berusten.
De Argon steam 3m was eenvoudig aan te sluiten, geeft een prachtig geluid, en heeft mij weer helemaal blij gemaakt met mijn oude audio installatie, en dat alles voor een kleine prijs.

Frans 23-11-2021

Prima Bluetooth oortjes, voor een scherpe prijs. Snel geleverd en met extra lange garantie.