HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 314 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Gijs 26-11-2019

Winkel in Amsterdam is zeer groot met dito assortiment.
bij binnenkomst op maandagmiddag, was het redelijk druk. Ondanks dat was er voldoende personeel en werd ik gelijk te woord gestaan. Deze jongen kon mij heel goed van informatie voorzien. Hij liet me een aantal mogelijkheden luisteren wat mijn keuze heeft veranderd op geluidsbelevenis.
Zeer vriendelijk en gepassioneerde geluidmensen

Pieter Verkerk 26-11-2019

Deskundig personeel, vrijblijvend goed advies, klantvriendelijk, goed geholpen men neemt echt de tijd voor je.

Jules 26-11-2019

(Klant)vriendelijk, rustig, deskundig, zeer professioneel.
En verkopen je met evenveel passie een voordeliger model, als ze merken dat dat beter bij je past dan het neusje van de zalm met bijbehorend prijskaartje.

E. Dutreeuw 25-11-2019

Grote keuze met uitgebreide uitleg , goede kwaliteit aan redelijke prijs. Snelle levering en gemakkelijke betaalfaciliteiten. Mijn keuze viel op Denon cd speler.

Ivo 25-11-2019

Goed en deskundig advies, verkopers hebben tijd voor je vragen en laten je alles zien wat je wil. En toch prijzen die sterk concurrerend zijn. Fantastisch!

m 25-11-2019

Prima snelle levering van een product dat uit het buitenland moest komen. Nog 1 moment contact gehad met de klantenservice wegens onduidelijkheid in een mail van de bezorger, maar dat werd snel en vriendelijk helder gemaakt.

geluk 25-11-2019

Mooie winkels zowel in Rotterdam als online en een mooi assortiment. Deskundig en behulpzaam ter plekke of via de e-mail. Pas de Dali Oberon 5 en een Unnu meubel hier aangeschaft. Soepel verlopen en netjes thuis afgeleverd.

Eduard 25-11-2019

Modern team van verkoopspecialisten die uitermate klantvriendelijk zijn en weten waar ze het over hebben. Een zaak waar je graag terug wilt komen.

Rob Bos 25-11-2019

Ik heb in de winkel in Utrecht een tv/stereo-meubel "Unnu" besteld en volgens de verkoper zou deze een week later geleverd kunnen worden. Blijkt dat de poten bij Klubben Nederland niet op voorraad zijn en dat deze in Denemarken besteld moeten worden. Ik ben later in de winkel en dan blijkt het door mij bestelde meubel ook niet op voorraad te zijn en dat ook deze in Denemarken besteld moet worden. Dit heeft voor mij een vervelende vertraging van het plaatsen van het meubel opgeleverd.

Het meubel is vorige geleverd en mijn stereo-surround is ingeregeld. Blijkt achteraf dat de subwoofer vanuit de versterker geen signaal krijgt. Deze hebben ze vermoedelijk aan het einde van het inregelen niet getest. Ik ben weer naar de winkel moeten gaan en een nieuwe afspraak moeten maken.

Rogier 25-11-2019

Na een bezoek aan de winkel om het geluid van Bluesound te beoordelen, heb ik thuis nog eens in alle rust de informatie op de website van hifiklubben bekeken. Prettige website om je goed te kunnen verdiepen in de materie. De aankoop van de powernode 2I streamer en accessoires verliep soepel en de levering was zoals beloofd in 1 dag en het tweede pakketje in 2 dagen binnen. Kleine opmerking over de verpakking, deze zat netjes in een stevige doos maar was tot mijn verbazing niet shockproof ingepakt. Gelukkig geen schade en kan ik nu genieten van deze hele fijne aankoop!

Rego58 24-11-2019

Vriendelijk personeel, uitstekend geholpen.
Nog eerst kunnen luisteren naar de Sonos playbase in de proefopstelling, en daarna aangekocht.

Hendrik 24-11-2019

Na 15 jaar was mijn oude sony surroundset aan vervanging toe.
Ik ben bij HiFiklubben Rotterdam binnen gelopen en heb gevraagd of ik het Argon audio set mocht beluisteren en werd goed geholpen, na een luistersessie was ik meteen verkocht.
In eerste instantie ging ik voor een centerspeaker maar het volledige set klonk zo mooi dat ik uiteindelijk alle speakers heb aangeschaft.

In combinatie met de receiver Denon AVR-X550BT heb ik onderstaande set aangeschaft:
Argon Audio ALTO55 Mk2 Vloerstaande luidspreker
Argon Audio ALTO5 Mk2 Compacte luidspreker
Argon Audio ALTO C Mk2 Center-luidspreker
Argon Audio BASS10 Mk2 Subwoofer

Prijskwaliteit is zeker een 10 en ik kan het iedereen aanbevelen die een klein budget heeft en toch heel goed geluid wil hebben.
Ik had niet gedacht dat het voor deze prijs kon en kan nu eindelijk luisteren naar echt hifi geluid.
Zuiver in het hoog en midden en een strakke bas, wat wil je nog meer?
Voor deze prijs kan je eigenlijk geen betere geluidsset kopen.

Alfons 24-11-2019

Ik werd prima geholpen, goed advies, er werd ruim tijd genomen om mij te informeren over het ruime producten aanbod.

CS 24-11-2019

In de winkel in Amsterdam Rijnstraat is de keuze enorm, ik heb goed kunnen luisteren naar de surround sound van een film die ik heb meegenomen naar de winkel. Helder advies, daardoor snel keuze kunnen maken. Ze hebben een nette totaalprijs voor mij geoffreerd die net zo scherp bleek als de internet prijzen. Ze hadden alles op voorraad! In 45 minuten stond ik weer buiten! Aanrader.

Dirk 24-11-2019

Brede keus, concurrerende prijzen, duidelijke website, snelle bezorging op de afgesproken dag/tijd. Bezorging was compleet zoals besteld en goed verpakt. Helemaal goed.

Jeroen 24-11-2019

Na eerder een bestelling te hebben geplaatst bij HiFi Klubben die erg goed was afgehandeld besloot ik opnieuw een bestelling te plaatsen. Met name de goede informatie bij de producten viel mij daarbij op.
Ik heb de bestelling in het weekend geplaatst. Er stond bij dat deze geplaatst op werkdagen voor 16.30 uur, de volgende dag binnen zou zijn. Ik ging er dan ook vanuit dat ik de bestelling dinsdag zou ontvangen. In plaats daarvan kreeg ik aan het eind van de middag een mail van DHL dat het pakket was aangemeld, ergens in Duitsland. Na een telefoontje naar de Klantenservice bleek dat mijn bestelling vanuit het centrale magazijn in het buitenland verstuurd zou worden. Alleen was er verzuimd hierover contact met mij op te nemen. Uiteraard was ik teleurgesteld. Er zijn excuses gemaakt en wat ik erg goed vind is dat er wel direct intern terugkoppeling over heeft plaats gevonden om dit soort situaties te voorkomen. Er kan altijd iets misgaan maar belangrijker is dat een organisatie open staat voor verbetering.
Inmiddels is mijn aankoop in goede orde binnengekomen, weliswaar twee dagen later dan verwacht (en gehoopt) maar ik kan nu genieten van mooi geluid en ben tevreden over hoe het contact verlopen is. Ik kom hier nog wel terug en zou de winkel ook wel aanbevelen, al blijf ik nog wel iets gereserveerd met betrekking tot de genoemde levertijden.

Willem 24-11-2019

brede keuze in mooie kwaliteitsproducten. De websit in inzichtelijk ingericht met de mogelijkheid om (slimme) fiters in te zetten om bij het zoeken te helpen.

J.d.V 24-11-2019

Heldere site, vlotte navigatie. Goede zoekfunctie. Afhandeling van mijn bestelling was vlot en de betaalmogelijkheden, vooraf,achteraf, droegen bij aan een heel prettige aankoop ervaring. Assortimentkeuze vond ik voldoende en passend bij het segment waarin ik zoek.
De accessoires die ik zocht waren snel gevonden en daarbinnen had ik ook nog weer keus uit diverse mogelijkheden.

Jan Dikken 23-11-2019

Perfecte aflevering en er wordt meer geleverd dan afgesproken. Zeer goede advisering, ze nemen ruim de tijd.

Vincent Groen 23-11-2019

In Nijmegen nam hij voor in-ear koptelefoon alle tijd en ik mocht alles luisteren via mijn eigen iPhone, dus mijn eigen muziek.

Nils S 23-11-2019

Vijf jaar garantie en 60 dagen retour (zelfs op zakelijke aankopen!) - uitstekende voorwaarden, en uitstekende service.
Headphone besteld maar niet helemaal tevreden met build quality; omgewisseld voor een ander model en nog steeds niet helemaal tevreden met build quality. Tweemaal uitstekende, gedetailleerde hulp gekregen bij de aankoop en tweemaal probleemloos toestemming gekregen om te retourneren.
Gratis retour vanuit België bij kleine defecten zou de kers op de taart zijn, maar ik waardeer de service zoals ze is zeker ook.

Gijs Mommers 23-11-2019

Deze winkel via internetsite leren kennen ivm aankoop hoofdtelefoon. Oorspronkelijk ander merk uitgezocht (B&W) echter na advies van medewerker Marco en de mogelijkheid om verschil te testen uiteindelijk toch voor Sony gekozen (advies medewerker) . Zeer prettige, rustige en deskundige advisering. Iets wat tegenwoordig (helaas) niet meer vanzelfsprekend is, en niet het gevoel krijgen om gepusht te worden om te kopen. Kompleminte voor deze medewerker. Wij komen hier zeker terug !!!!!! ondanks de reis van Bunde naar Eindhoven 👍👍

Pieter 23-11-2019

Top zaak. Ben zowel in vestiging Den Haag als Haarlem geweest. Beide keren professioneel en goed geholpen. Werknemers nemen de tijd en hebben (heel veel) verstand van zaken. Scherpe prijs, die kan concurreren met de meeste internet stunters. Daarnaast ook (onder voorwaarden) laagste prijs garantie.

Cor & Anja 22-11-2019

Hifi Klubben is een echte aanrader! Duidelijk in de uitleg van de apparatuur,
weet waar hij over praat.
Zeer klantvriendelijk.
De tijd voor je nemen,vraagt naar de muziek keuze.
Echt geweldig.

HJS-CEV 22-11-2019

Al geruime tijd bezoek ik diverse winkels van HiFi Klubben omdat mijn kinderen studeren in verschillende steden. Altijd voel ik me welkom en wordt zeer goed en niet opdringerig geholpen. Ik woon in Frankrijk en wilde laatst een Pro-Ject draaitafel kopen. Via de site van Klubben had ik me al goed geïnformeerd en na een bezoek in de winkel in Nijmegen was de keus definitief gemaakt, maar mijn kleur (rood) niet op voorraad. Vanwege mijn terugkeer op zeer korte termijn kon via een ander filiaal mijn gewenste exemplaar binnen één dag geregeld worden. Afgesteld en keurig verpakt voor de terugreis kon ik meteen genieten bij thuiskomst. Klubben heeft een prachtig breed en toch ook specifiek assortiment en je kunt er naar je eigen muziek luisteren om een grondige keuze te maken van apparatuur die bij past qua smaak en budget. Ze verkopen niet iets dat niet bij je past. Ik ben buitengewoon tevreden.