HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

O. Ernst 22-01-2020

HiFi Klubben biedt zeer gunstige leveringsvoorwaarden (o.a. 60 dagen retour optie) on-line als in de winkel.
Ook al wist ik wat ik wilde aanschaffen, toch maar naar de winkel gegaan.
Bij HiFi Klubben in Utrecht erg vriendelijk en deskundig geholpen, wat het extra reisje meer dan de moeite waard maakte.

Ignas 21-01-2020

I really liked the customer service of this shop. When i came to the store i had free time to take a look around the store and check out a few speakers instead of being bothered by the employees (Like it happens in Mediamarkt or other stores for example). After i found the speakers set that i saw online - i asked if i could listen for them. The employee in Eindhoven immediately met me with perfect english and asked what kind of music do i like - to play it through these speakers.
I really enjoyed my time there, he didn't rush me or anything so he took some time to let me really enjoy the speakers. After listening for them i still had to think about it for few days but then i ordered them online!
The only issue is that it said in the website that it should be delivered the next working day - it wasn't the case. However i got an appology from HIFI klubben that my delivery will take 2-3 working days instead of 1, which i don't mind. (As long as it's under a week).
Overall my experience was perfect! Will definitely buy the sub for these speakers as well in the near future.

Loic Ropartz 21-01-2020

Excellent service, good price for excellent quality items. All delivered in no time. Highly recommended.

Peter 21-01-2020

Wat mij enorm aanspreekt is het feit dat Klubben,op eigen initiatief, binnen 60 dagen bij een prijsdaling van het door jou gekochte artikel het prijsverschil in devorm van een te goedbon aan je vergoedt.
Tevens ben ik groot fan van het huismerk Argon. Ik ben er dik tevreden over.

Wouter 21-01-2020

Gekozen voor HiFi klubben vanwege de geboden 5 jaar garantie, 60 dagen bedenktermijn en de levertijd. Levering is tijdig geweest, alles goed stevig verzonden.

Wat kan er beter?
- Ik belde aan de telefoon of mijn order nog in mijn account zou verschijnen, dat kon/wilde de medewerker niet voor mij nagaan, ik moest wachten tot de verzending. Hij staat nu in mijn account, maar het was prettig geweest als de medewerker daarin geassisteerd had
- Voor de 5 jaar garantie moet je je inschrijven op de nieuwsbrief. Dat vind ik niet zo netjes. Garantie zou niet afhankelijk moeten zijn van een emaillijst.

Hans 21-01-2020

klantvriendelijk, personeel, snelle levering,.
kleur subwoofer was niet de bestelde kleur, na telefonisch contact de volgende dag de juiste bestelling al in huis.

Hans 20-01-2020

Nadat ik aangenaam verrast werd met een voucher omdat een eerder gekocht artikel binnen zes weken goedkoper geworden was, de voucher (ter waarde van prijsverschil) ingewisseld bij een nieuwe aankoop.
Met de korting van de voucher twee Heos 5 boxen besteld als uitbreiding van bestaande Heos systeem overigens ook bij Hifi Klubben gekocht.
Ook hiermee toont Hifi Klubben het onderscheidend vermogen wat ze hebben t.o.v. van andere winkels. Tel hier bij de standaard 5 jaar garantie en hun prijsbeleid bij op dan is er toch geen reden meer om ergens anders je spullen te kopen ;)

Ron 20-01-2020

Hifi Klubben heeft veel keus uit goede audio apparatuur. De prijzen zijn concurrerend en de aanbiedingen zijn soms gewoon erg goed. Mijn aankoop heb ik terug gestuurd (dat kon gewoon gratis) en het aankoopbedrag stond binnen drie dagen weer op mijn rekening.
Ik heb twee keer contact gehad via mail en ook dat verliep prettig en snel.
Prima winkel dus waar je ook nog kunt kiezen voor een fysiek bezoekje om te luisteren of via de webshop en dan thuis beluisteren met je eigen apparatuur in je eigen omgeving.
Je mag je aanschaf dan binnen 60 dagen retourneren wat natuurlijk ook een geweldig pluspunt is.

verstegen 20-01-2020

vakkundig personeel en snelle bezorging van het door mij gewenste model internet radio(uit denemarken)

RoeBoe 20-01-2020

Hifiklubben heeft altijd een uitgebreid assortiment van top end audio, slimme moderne streaming apparatuur, blijft met de tijd meegaan met telkens goed oor voor de luister kwaliteit. Altijd vriendelijk en ter zake kundig geholpen en als je ergens een beter prijs heb gezien wordt er meteen een gelijke prijs geboden.

Naomi 20-01-2020

De levertijd voor het artikel was wat vertraagd, maar dit werd snel en duidelijk gecommuniceerd. Artikel is goed verpakt en geleverd.

Giel 20-01-2020

Ik ben erg goed geholpen. Ik was op zoek naar een draadloze hoofdtelefoon. Ik heb deze in hun winkel in Nijmegen uitgebreid mogen testen met mijn eigen muziek. Helaas bleek dat de hoofdtelefoon die ik gekocht had toch tegen viel. Hij zat wat onprettig wanneer ik deze langer dan een uur op had en ook de geluidskwaliteit was minder mijn smaak, zo bleek. Door de 60 dagen op proef periode kan ik de hoofdtelefoon naar meer dan een maand testen nog ruilen voor een andere. Echt super service!

Hans 19-01-2020

Mijn Denon versterker gerepareerd en werkt weer fantastisch! Heel blij en kosten vielen ook mee.

Hendrik 19-01-2020

Heel correct geholpen. Er werd een eerlijk verhaal verteld over oordopjes van het eigen huismerk in vergelijking tot die van een ander merk.

Truus de Jong 19-01-2020

Ik was op zoek naar een CD-reciever zònder speakers, want ik wil mijn KEF speakers weer gebruiken. Bij andere winkels waren alleen set mèt speakers te koop. Bij HIFIKlubben was er keuze genoeg en goede informatie.

Aad Paardekooper 19-01-2020

Fijne medewerkers in de winkel Haarlem en medewerker voor thuis installatie prima mannen.

Rob 18-01-2020

Zeer vriendelijke hulp bij vergissing en goede nette oplossing van het verkeerd bestelde

Cees 18-01-2020

Ik ben in deze winkel zeer prettig en vakkundig geholpen.
Men laat de klant rustig vergelijken en met argumenten worden de verschillen duidelijk gemaakt.
Ook de ruime garantie en de proeftijd thuis zijn uitstekende voorwaarden

Corrie 18-01-2020

Wij zijn heel tevreden over HiFi Klubben in Alkmaar
Personeel met goede kennis en heel vriendelijk .
Wij hebben een mooie tv en Sonos Beam aangeschaft.
De service is top.

Jacques van der Meer 18-01-2020

Allereerst is de website van HiFi-Klubben zeer duidelijk.
Daar uiteindelijk mijn Sonos One SL gekocht. Nette en snelle afhandeling van alle webshop formaliteiten en snelle levering via PostNL.
Omdat ik zo tevreden was, heb ik een e-mail gestuurd naar klantenservice, omdat prijs inmiddels weer was verhoogd. Kreeg wederom mooie e-mail met speciale actieprijs. Super service, dag later weer afgeleverd en ook weer mega tevreden met dit 2e exemplaar!!

Han 18-01-2020

Ik ben telefonisch zeer goed te woord gestaan, artikel was niet op voorraad bij Klubben, toch binnen 2 werkdagen geleverd. De garantie van 5 jaar in combinatie met echte winkels en een lage prijs heeft mij doen besluiten mijn TV hier te kopen.

Kees 17-01-2020

Duidelijke en overzichtelijke site. Goede omschrijvingen over de te leveren producten. Goede response en snelle levering. Een aanrader.

Ruud 17-01-2020

Prettige en overzichtelijke website met duidelijke (technische) informatie en beeldmateriaal.
Zeker als je een account hebt is bestellen en betalen een fluitje van een cent.

Rob Weeland 17-01-2020

heb hier mooie prijs gekregen voor mijn aankoop, en zeer netjes geholpen , zeker een aanrader.

Roel Verberk 17-01-2020

Erg prettige verkopers. Als je soms even moet wachten is dat omdat ze echt alle tijd en aandacht voor je hebben als ze je aan het helpen zijn. Ze hebben passie voor geluid, zijn kundig, luisteren goed en helpen gericht. Erg prettig.