HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Danny Kronenburg 30-11-2019

De service is echt super! vriendelijke meewerkers, en goede kwaliteit spullen, prijs is ook altijd ok, als er een aanbieding is ergens anders krijg je gewoon een tegoedbon in je mail,ik koop nergens anders meer. Ik ben zelf al best handig met AV maar het is gewoon prettig dat je eerlijk en goed en deskundig word geadviseerd en geholpen.

Isaac D 29-11-2019

Als je voor kwaliteit gaat dan is Hifi Klubben Amsterdam (vm RAF) bij uitstek de zaak waar je moet zijn. Het is een uitstekende zaak met dito service en know how. Ik kom hier al sinds mijn tienerjaren. Ze nemen alle tijd voor je en gaan uitgebreid in op al je vragen en mogelijke onduidelijkheden die je hebt om zo tot een wel overwegen keus van een product te komen. Bovendien zijn de prijzen scherp en wordt ook nog eens extra garantie tot 5 jaar afgegeven. Extra is dat je de apparatuur 2 maanden thuis uitproberen voordat je een beslissing neemt.
Ik wilde dit maal een TV hier aanschaffen als beloning voor bovenstaande service maar het toestel was niet op voorraad. Ik heb aangegeven dat cashback-actie (€ 300) van de fabrikant binnenkort afliep en dat ik het zou betreuren om daardoor naar een andere zaak te moeten. Ik moet zeggen, Peter heeft het met de nodige spoed en accuratesse besteld en afgehandeld. Ook de aftersales was zeer goed en prettig. Er werd navraag gedaan of alles qua aflevering en installatie allemaal goed was verlopen. Conclusie personeel is top en zeer bekwaam.

robby 29-11-2019

Hele prettige, snelle en vakkundige medewerkers. Ondanks de snelheid toch het gevoel dat je alle aandacht krijgt.

Gerrit H 29-11-2019

Volop keuze in standaard maar ook exclusieve merken. Een productvraag werd vrijwel direct beantwoord met een duidelijk en uitgebreid advies; een professionele indruk! Snelle levering en verschillende betalingsmogelijkheden. Zeker aan te bevelen!

Michel 28-11-2019

Ik kom al vele jaren in de Rijnstraat (Amsterdam) en ga atijd met een goed gevoel weer naar buiten.
Daarnaast heeft HiFi Klubben een fijne en vooral klantvriendelijke webshop. Kortom ze zijn helemaal bij de tijd!!!

Rogier 28-11-2019

De Sennheiser Momentum True Wireless werd mijn keuze. Na een uitgebreide briefing te hebben gehad met de verkoper, die mij de juiste vragen stelde, liet hij mij de verschillende in-ear modellen uitproberen. Iets wat niet bij veel zaken mogelijk is. Een groot verschil in gehoorgenot tussen de verschillende modellen was duidelijk merkbaar. Wat me opviel was de parate kennis van de verkoper over de verschillende mogelijkheden tussen elk model en merk. Tezamen met die uitgebreide informatie en het beluisteren ben ik in prijs omhoog gegaan, amar is het gebruikersgenot daarmee op zeker verdubbelt. Ik ben al lang klant en mede door deze kennis en de extra service zoals standaard 5 jaar garantie laten mij keer op keer terugkeren om kwaliteit te ontvangen. En dat klinkt natuurlijk als muziek in mijn oren;-)

Paul Dielissen 28-11-2019

Uitstekend advies van deskundig personeel, fijne overzichtelijke winkel en uitstekende service. Als prijs wordt verlaagd van een product krijg je automatisch bericht en een tegoedbon voor het verschil! top.

Gerard Visser 28-11-2019

zeer gebruiksvriendelijk en betrokken met de klant.Nemen ruim de tijd om je te helpen!
Geweldige service!

Th Staverman 28-11-2019

We zijn zaterdag 16 november vanuit Winterswijk extra naar Eindhoven gegaan met de trein want we worden supergoed geholpen bij Radio Klubben en dan is ons deze treinreis wel waard.Het personeel is zeer vakkundig en we kregen een supergoede uitleg en we kunnen altijd bellen als er iets is .Ze hebben heel veel geduld en belangstelling voor hetgeen we thuis aan apparatuur hebben staan dat is bij menig winkel ver te zoeken.

Jan 27-11-2019

Ik ben zeer uitgebreid geholpen door een geduldige medewerker.
Nooit het gevoel gehad dat mij iets aan wilde smeren, zelf de keuze kunnen maken binnen ons eigen budget.

Rens 27-11-2019

fijne winkel waar je uitstekende service krijgt; ze helpen goed en hebben mooie en goede spullen

Vincent 27-11-2019

Goed geholpen in de winkel, omdat gewenste product niet op voorraad was gratis naar huis verzonden.

Martijn Smit 27-11-2019

Werd heel goed geholpen in de winkel om een headset uit te proberen. Toen deze in de aanbieding kwam elders heb ik de prijs aangepast gekregen door de webwinkel zodat ik hem bij deze shop kon kopen.

Alles verliep super soepel en ben enorm blij met mijn bestelling! En natuurlijk de 5 jaar garantie! Top winkel!

Maarten 26-11-2019

De website is zeer overzichtelijk. Alle productcategorieën zijn gemakkelijk terug te vinden en de productinformatie is uitgebreid. De bestelling en betaling gaan eenvoudig en de levering kwam zoals beloofd.

Sun Groenendijk 26-11-2019

Al jaren trouwe klant bij Hifi Klubben, altijd erg prettig geholpen. Nu ik in het noorden van het land woon krijg ik nog steeds goede prijzen als ik iets bestel. Zeer blij mee!

Bob 26-11-2019

Zeer goede voorlichting en bespreking van het gezien de wensen meest geschikte apparaat. Heel goede persoonsgerichte service na aankoop.

Gijs 26-11-2019

Winkel in Amsterdam is zeer groot met dito assortiment.
bij binnenkomst op maandagmiddag, was het redelijk druk. Ondanks dat was er voldoende personeel en werd ik gelijk te woord gestaan. Deze jongen kon mij heel goed van informatie voorzien. Hij liet me een aantal mogelijkheden luisteren wat mijn keuze heeft veranderd op geluidsbelevenis.
Zeer vriendelijk en gepassioneerde geluidmensen

Pieter Verkerk 26-11-2019

Deskundig personeel, vrijblijvend goed advies, klantvriendelijk, goed geholpen men neemt echt de tijd voor je.

Jules 26-11-2019

(Klant)vriendelijk, rustig, deskundig, zeer professioneel.
En verkopen je met evenveel passie een voordeliger model, als ze merken dat dat beter bij je past dan het neusje van de zalm met bijbehorend prijskaartje.

E. Dutreeuw 25-11-2019

Grote keuze met uitgebreide uitleg , goede kwaliteit aan redelijke prijs. Snelle levering en gemakkelijke betaalfaciliteiten. Mijn keuze viel op Denon cd speler.

Ivo 25-11-2019

Goed en deskundig advies, verkopers hebben tijd voor je vragen en laten je alles zien wat je wil. En toch prijzen die sterk concurrerend zijn. Fantastisch!

m 25-11-2019

Prima snelle levering van een product dat uit het buitenland moest komen. Nog 1 moment contact gehad met de klantenservice wegens onduidelijkheid in een mail van de bezorger, maar dat werd snel en vriendelijk helder gemaakt.

geluk 25-11-2019

Mooie winkels zowel in Rotterdam als online en een mooi assortiment. Deskundig en behulpzaam ter plekke of via de e-mail. Pas de Dali Oberon 5 en een Unnu meubel hier aangeschaft. Soepel verlopen en netjes thuis afgeleverd.

Eduard 25-11-2019

Modern team van verkoopspecialisten die uitermate klantvriendelijk zijn en weten waar ze het over hebben. Een zaak waar je graag terug wilt komen.

Rob Bos 25-11-2019

Ik heb in de winkel in Utrecht een tv/stereo-meubel "Unnu" besteld en volgens de verkoper zou deze een week later geleverd kunnen worden. Blijkt dat de poten bij Klubben Nederland niet op voorraad zijn en dat deze in Denemarken besteld moeten worden. Ik ben later in de winkel en dan blijkt het door mij bestelde meubel ook niet op voorraad te zijn en dat ook deze in Denemarken besteld moet worden. Dit heeft voor mij een vervelende vertraging van het plaatsen van het meubel opgeleverd.

Het meubel is vorige geleverd en mijn stereo-surround is ingeregeld. Blijkt achteraf dat de subwoofer vanuit de versterker geen signaal krijgt. Deze hebben ze vermoedelijk aan het einde van het inregelen niet getest. Ik ben weer naar de winkel moeten gaan en een nieuwe afspraak moeten maken.