HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Pepe 23-06-2023

Doen wat beloofd wordt. Chatten meteen contact en ter zake kundig. Snel leveren, netjes verpakt. En naast website ook nog fysieke winkels.

Frans 22-06-2023

Ik heb voor Klubben gekozen vanwege de prima prijs. Website en klantenservice zijn dik in orde. Klantenservice reageert supersnel op mailtjes.

John Van 22-06-2023

De werknemers van deze winkel geven zeer goede service en de winkel heeft alleen maar tip top materiaal in huis.

René Mosch 20-06-2023

Supersnelle levering en heel vriendelijk personeel die van de hoed en de rand weten
100% aan te bevelen top

John 14-06-2023

Zeer snelle en attente opvolging en verzending van mijn order. Er was wat verwarring omtrent het feit dat bij mijadres niet het land (België) vermeld stond, maar dit werd zeer snel aangepast na mijn vraag voor verduidelijking. En zelfs nog een persoonlijk via een email aan mij bevestigd ter geruststelling! Bravo!

Frank 11-06-2023

The staff at the shop were very helpful and because they did not have the item in the shop they recommended that I purchase via their internet site and it was delivered the next working day. Thank you for your excellent service.

Sander Grande 10-06-2023

Argos Solo Streamer besteld maar bleek niet helemaal in orde. Zelfde dag kunnen ruilen bij de winkel. Ik had een showroom model besteld en kreeg een nieuwe mee zonder bij betalen. Fijne oplossing!

Michel Spruijt 09-06-2023

Product zoals beschreven en levering keurig op tijd zoals vermeld op de website.

Ronald Gunther 09-06-2023

De voordeligste. De Denon HEOS- 150 speakers werden snel geleverd. Zeer blij mee.

Joost 07-06-2023

Ik ben eerst in de winkel geweest in Alkmaar voor advies. Zeer prettig en kundig advies gekregen!
Thuis eerst goed over nagedacht en besloten om het produkt, Subwoofer, via hun website te bestellen.
Dit ging vlot en snel geleverd in een goed en stevige doos. Superblij met mijn Subwoofer!

Nicolai 05-06-2023

Goede en mooie platenspeler.
Mooie klank en goede en snelle verzending.. binnen twee dagen in huis.

Erik Vandijk 05-06-2023

Dit is het juiste adres voor hifi spullen te kopen
De mensen weten waar ze het over hebben ze wel via de webshop en in de winkel ik had oordopjes gekocht
En die gaven na een tijdje wat problemen is prima opgelost ik heb gewoon een heel nieuw setje gekregen
Zonder gezeur is gewoon prima opgelost
Dus kortom een prima winkel wordt netjes te woord gestaan ook door de telefoon

Kees 05-06-2023

Je krijgt een goed antwoord op de vraag die je steld. Vriendelijk en professioneel.

Maurice 04-06-2023

Top producten en super goede service. Alles wat je zoekt in een (web)winkel

Perfecte webshop 04-06-2023

Webshop viel op door de prijs.
Bestelde hier voor het eerst maar had de volgende dag de bestelling al binnen.
Top geregeld!

Bert van Zanten 03-06-2023

De Sonos move black gekocht voor een hele scherpe prijs €299 en met 3 dagen al in huis super

van de Polder 01-06-2023

Goed telefonisch bereikbaar en vakkennis. Overzichtelijke informatieve website.

Albert 29-05-2023

Levering stipt op afgesproken tijd.
30 dagen later betalen!
Zoon had al goede ervaringen met deze winkel.
Voordelige prijs aanbieding.
Erg tevreden.

J. Goedhart 27-05-2023

Prima levering. De speakers zaten netjes verpakt.
En de prijs was beduidend lager.
Helemaal top.

peter 26-05-2023

Overzichtelijk en ruim opgezet met een mooie uitstraling en in het oogspringende artikelen. Lust voor het oog

A.Flohr 26-05-2023

Prima hifi-club! Goede info op de website. Mooie merken! Voor mij een snoepwinkel! Ook in de zaak goed geholpen!

Klaus 26-05-2023

Bought a new interlink, everybody knows that with audio, dust and filth is something you want to eliminate. The box received looks anything but new. The inside plastic box, where the interlink is placed, is full of scratches and dust. So what has happened to the interlink itself ? Used or new ? Comment from HiFi Klubben, if the interlink is not damaged .... it is ok. Comment from me, if a factory delivers an interlink like this to Hifi Klubben, I would take it up with that factory, not send it to a customer of mine.

Gerbrand 25-05-2023

Super geholpen door de klantenservice,was wat verwarring over mijn bestelling maar er werd direct gezocht naar een oplossing en alles is netjes bezorgd.

Gerbrand 25-05-2023

Marcel 25-05-2023

Van bestelling tot het afspelen van muziek alles top geregeld! Ik had wat problemen bij het installeren maar dat is via de chatbox opgelost wat overigens niet een instelling van het gekochte product was. Klinkt waanzinnig goed!