HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Margit 03-05-2020

Ben in deze tijd van Corona prettig en goed geholpen. Met rustige en duidelijke uitleg over het audio-apparaat dat ik kocht. Daarnaast ook een klantvriendelijke reactie en geld terug op de meegeleverde kabel die ik thuis zelf niet aangesloten kreeg en daarom verving door een kabel die ik nog had liggen. Het gekochte audio-apparaat met boxen zijn verder perfect.

H H Dierkes 02-05-2020

Zeer prettig,goed luisterend personeel.
Prachtig advies,en goed product aanbevolen die ik graag wilde!
Dank Klubben hifi Amersfoort!

Hans T 02-05-2020

Goede apparatuur tegen een goede prijs. Gelukkig kon ik hem in de winkel ophalen en hoefde ik niet te wachten op levering.
In winkel werd lekkere muziek gedraaid. Perfecte keuze voor perfecte luisterbeleving.

Edwin van der Pol 02-05-2020

Blij met de Sono Beam, goed geluid voor onze tv, goede uitleg en ook alternative producten besproken. Goede service, vriendelijk personeel!

Arjan 02-05-2020

Uitstekende service. De naald bestelde naald voor mijn platenspeler bleek na uitgebreid uitzoekwerk toch niet helemaal te passen. Door vakkennis en service heeft het personeel gratis een prima oplossing gevonden. Erg blij mee!

Armand 02-05-2020

Mooie website, mooie producten. Fantastisch op de hoogte gehouden via de mail, en alles is erg soepel verlopen zoals het product was in 1 dag bezorg. Helemaal super.

M van der Pol 02-05-2020

We werden heel vriendelijk geholpen en ze namen echt de tijd voor ons. We waren namelijk opzoek naar een platenspeler en verschillende muziekboxen lieten ze horen. Daarbij vonden ze het ook geen probleem dat we nog even bedenktijd nodig hadden.

Hans 02-05-2020

Fijne winkel, overzichtelijk en alles staat netjes en overzichtelijk opgesteld, terzake kundig personeel.

Sander 02-05-2020

Goede service, snelle levering, goed advies en de laagste prijs. Wat mij betreft een ideale combinatie.

Marc 02-05-2020

Op pad voor 2 mooie zuil speakers. Van tevoren op internet e.e.a. uitgezocht, dus ik wist al ongeveer wat ik wilde hebben. Meerdere keren de set mogen luisteren en vergelijken met een iets zwaardere/duurdere set. Ook een heldere uitleg hoe het werkt voor mij als leek op dit gebied.
Uiteindelijk met een goed gevoel de knoop doorgehakt.

Patrick 01-05-2020

Eerst in de fysieke winkel geweest om een hele hoop koptelefoon te testen, uitstekend geholpen.

Vervolgens op een later moment mijn koptelefoon daarom vis hun willen aanschaffen maar hun vraagprijs was echter hoger, mailtje gestuurd en de volgende dag voor dezelfde prijs dr koptelefoon opgehaald .

Top service en 5 jaar garantie!

Lisette 01-05-2020

Service en vriendelijkheid staat centraal. Er was iets mis met de speakers die ik online besteld had bij een andere vestiging. Dus ben naar de vestiging bij mij in de buurt gegaan, waar ik super goed ben geholpen en ze de speakers probleemloos omgeruild hebben voor nieuwe.

ChrisD 01-05-2020

Wij werden vakkundig geholpen bij het kiezen van een nieuwe versterker. In vrij korte tijd (we kwamen pas om 5 uur binnen) kregen we een selectie versterkers te horen met onze eigen meegenomen muziek. Uiteindelijk gingen we met een twee keer zo dure set (NAD C658 streamer + C268 eindversterker) naar huis als we aanvankelijk van plan waren. En daar zijn we ontzettend tevreden over, want het geluid is subliem. Een veel groter verschil met de oude installatie dan we gedacht hadden. We zijn al onze CD's, van Bach tot Pink Floyd en The Stones, weer opnieuw aan het beleven. En b.v. Mahler, zoveel meer detail te horen. Awesome!

Megan 01-05-2020

Zeer deskundig, persoonlijk en uitgebreid advies gekregen bij het uitzoeken van een geschikt soundsysteem voor bij mij televisie. Naar verschillende speakers mogen luisteren zonder de intentie om het duurste model te verkopen.

Erik Martens 01-05-2020

Ten behoeve van de aankoop van een nieuwe TV, de HIFI Klubben winkel in Amsterdam bezocht.
Hierbij werd ik vriendelijk en klantgericht te woord gestaan en er werd ruim de tijd geboden om de TVs te beoordelen op beeldkwaliteit.
Uiteindelijk heb ik gekozen voor LG TV OLED65CX6LA.
Installatieservice thuis werd keurig op tijd uitgevoerd.
Er werd ook nog een videobellen service aangeboden voor de werking van de nieuwe TV.
Als Hifi Klubben clublid heb ik ook nog 5 jaar garantie en 60 dagen omruilgarantie.
Review van een tevreden klant te Amsterdam.

Theo 01-05-2020

Prettige winkel, aardige en deskundige medewerker. Laat rustig de verschillen horen tussen de ene en de andere speaker. En laat de keus aan de klant.

Ruben Lucas 01-05-2020

Netjes geholpen door de medewerkers en producten wisselen of retouren kan ook zonder problemen.

Peter 01-05-2020

Nette kwaliteits shop ,net als de medewerkers met ook een zeer nette en voordelige producten in de outlet store. Zelf heb ik hier 3 producten uitgekocht en ben zeer tevreden.
wordt goed beschermd ingepakt en snelle levering . kom hier zeker terug.

Stephanie 30-04-2020

Deskundig en vriendelijk advies. Veel geleerd. Perfect geholpen. Prettig en goed geholpen met mijn vragen.

C. Stoffels 30-04-2020

Ik had problemen met mijn geluidsinstallatie. Afspraak gemaakt in Amersfoort en ik kon snel terecht. Hier door de medewerker (Rick) héél goed geholpen. Hij nam alle tijd om goed te luisteren naar wat mijn klachten waren en nam dit zeer serieus. Puntsgewijs alle klachten weten te verhelpen wat niet makkelijk was. Het nodige speurwerk op internet gedaan en samen met andere collega's de euvels kunnen verhelpen. Ben zeer tevreden over de meer dan goede afhandeling. Je voelt je als klant zeer serieus genomen. Hifi Klubben een zaak waar de klant centraal staat. ga vooral zo door!

Een zeer tevreden klant uit Zeewolde.

Stefan 30-04-2020

Inmiddels meerdere aankopen gedaan (speakers, versterker, tv), vooral tevreden met de service en het deskundige personeel. Bij de aankoop van mijn tv een verkeerde muurbeugel meegegeven, zonder problemen om kunnen ruilen (voor dezelfde prijs een duurder exemplaar als coulance). Qua prijzen niet altijd de goedkoopste maar dat maken ze met de service en kennis van zaken meer dan goed. Mijn ervaringen zijn met de vestiging in Hilversum.

T 30-04-2020

Ik had oortjes besteld van b&o uit een demo voorraad. Ik had me hier best op verheugd, maar toen de oortjes binnen kwamen, functioneerde de charging case en de oortjes niet. Het pakket teruggestuurd en moest er na een aantal dagen zelf achteraan wat nu precies de status was van mijn retourzending. Voor de rest netjes afgehandeld door de klantenservice en (helaas) wel gewoon mijn geld terug. Flinke domper! Eerst even testen is wellicht handig

J TC 30-04-2020

hifi klubben biedt altijd producten van superieure kwaliteit tegen marktprijzen.

De aangeboden producten zijn altijd innovatief.

Bovendien is de dienst na verkoop efficiënt. Ik raad het daarom aan!

Martien 29-04-2020

Ik had een hoofdtelefoon gekocht ,maar thuis uitgeprobeerd was het toch niet naar mijn zin!
Ben naar de winkel terug gegaan en kon zonder problemen een andere uitzoeken.
Prima geholpen hoor!

Jan 29-04-2020

Goede service die de tijd neemt om te adviseren. Je krijgt tijd om rustig te luisteren en te vergelijken. Daarnaast is de 60 dagen terugbreng garantie prettig zodat je de aankoop in je thuissituatie kan proberen.