HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Passant 11-08-2019

Ik kwam in de winkel om te oriënteren en voor advies. Er werd ontzettend goed geluisterd en meegedacht. Ik kon en mocht alles ervaren. Het bezoek was een beleving van zorg en vriendelijkheid. De tijd werd genomen om alles uit te proberen waar ik nieuwsgierig naar was en wat ik wilde vergelijken. Ik kocht door mijn enthousiasme direct mijn nieuwe wireless in ears, waar ik niet onbelangrijk, geen moment spijt van heb gehad. Top advies! Ik kom voor mijn volgende advies of aankoop zeker terug! Zelden kom ik nog winkels met service als in Hifi Klubben tegen. Dank en tot ziens!

Lesley 11-08-2019

Vrijdag de winkel in Rotterdam in gelopen of ze misschien de nieuwe Sony oordoppen al hadden liggen. En die hadden ze zeker. Gelijk de doos open gemaakt zodat ik ze even kon proberen. Altijd top service bij Hifi Klubben en dan ook nog eens 5 jaar garantie. Al de hifi spullen haal ik bij deze winkel 👍

marco 11-08-2019

deskundig personeel; je wordt gezien als je de winkel binnen komt en kwalitatief hoogwaardig spul. Je koopt er geen rotzooi. Houe Zo! Marco

Silvio 10-08-2019

Prima service, 5 jaar garantieplan bij lidmaatschap HiFi Klubben is ook mooi mee genomen en natuurlijk de mooie prijzen vergeleken bij de concurrentie, kortom waar voor je geld.
Oh ja en inderdaad snel binnen als je via het internet koopt, kortom aanrader!

Ron 10-08-2019

We zijn super geholpen, de medewerker gaf goed antwoord op onze vragen. Deed niet moeilijk over de muziek keuze van ons. Hij zocht het direct op en liet deze meteen spelen. Top bedrijf en medewerkers.

Roon 10-08-2019

Zeer uitgebreide product informatie. Levering de volgende dag in perfecte verpakking. 5 jaar garantie voor leden; wat een service.

René Rinck 10-08-2019

Ruim assortiment. Mooi product (RHA bleutooth 'oortjes') tegen een scherpe prijs. Snelle verzending. In de winkel (Den Haag) altijd vriendelijk en deskundig te woord gestaan, ook als je iets wil ruilen.

Gerard 10-08-2019

Hele fijne winkel, met personeel die weet waar ze over praten .
Een paar mooie Bower &Wilkens speakers gekocht thuis laten
,bezorgen en Dennie heeft het vakkundig aangesloten
Nam ruim de tijd voor uitleg top

ary 10-08-2019

heel behulpzaam en goede uitleg van de apparatuur. ook als onderdelen later niet geheel duidelijk zijn zijn zij na de koop best bereid tot service.

TU 10-08-2019

Ruim assortiment top HiFi
Aanwezigheid van fysieke winkels; jammer genoeg nog niet in het noorden!
Overzichtelijke website
Prima klantenservice bij technische vragen, zowel telefonisch als via mail

Jurgen 10-08-2019

Recentelijk de nieuwe B&O H9 3rd generatie bij hen besteld. Goedeooverzichtelijke website, evenals snelle levering en ik werd keurig op de hoogte gehouden van de verzendingsstatus. Verder wat een prachtige draadloze ANC koptelefoon. Ik ben nog wel in contact met B&O over hun ingebouwde Power saving optie. Na 15 minuten idle schakelt die automatisch uit. Terwijl ik als autist ook regelmatig enkel gebruik wil maken van de NC. Ze hebben mijn melding nu doorgezet naar de developers.

Debby 10-08-2019

Snelle reactie op bestelling, helaas ietwat verkeerde info op de site qua levertijd maar alsnog best rap (3dagen) in huis. Wel prima communicatie omtrent foute levertijd. Product is dikke prima naar wens. Makkelijk bestelsysteem, duidelijke website.

Mattie 09-08-2019

Topzaak met leuke en kundige medewerkers!
Die prijsdaling garantie is echt super. Kreeg gewoon een mail zonder er achteraan te hoeven gaan. Hup ineens 80 euro terug.

Nico Bringmans 09-08-2019

Telefonisch contact n. a. v. aanbieding op website Werd keurig en deskundig te woord gestaan en conform afspraak terug gebeld. Levering 's anderendaags al (in België) keurig afgeleverd.

Pieter D. 09-08-2019

Een fijne zaak met mensen die kennis van zaken hebben. Geen mooie verkoop praatjes maar eerlijk advies passend bij je wensen en budget. Omdat de medewerkers zelf als hobby HiFi-audio hebben en/of audiofiel zijn helpen ze je met het maken van de juiste productkeuze. Tevens klopt hun belofte t.a.v. prijsgarantie. Indien de prijzen binnen een bepaalde periode verlaagt worden word er automatisch een tegoedbon naar je toegestuurd met het prijsverschil. Ik heb er zelf een mooie koptelefoon aan overgehouden.

Carin 09-08-2019

Onze ervaringen bij de winkels van Klubben zijn altijd goed. Er wordt tijd genomen om uitleg te geven en zonodig de aankoop te installeren op je telefoon. Ook hierbij weer goede uitleg. Er wordt tijdens het verkoopgesprek niet gestuurd naar een duurder product. Uitermate tevreden zijn wij.

GuyP 09-08-2019

Levering was goed en snel. Heb een ex-demo product gekocht maar ziet er nog uit als nieuw. De site werkt ook goed en verder nergens problemen mee gehad

Jim 08-08-2019

Deskundig advies. Ze nemen de tijd om je de apparatuur die je op het oog hebt uitvoerig te laten testen. Prijzen zijn ook erg redelijk.

Jaap 08-08-2019

Uiterst vriendelijk en geduldig te woord gestaan en deskundig geadviseerd bij verschillende bezoeken vooraf aan de winkel in Breda. De installatie van de aangekochte apparatuur was niet gemakkelijk maar zeer goed verlopen.

Rutger 08-08-2019

Voor mijn HiFi installatie was ik op zoek naar de mogelijkheden om het geluid wat 'voller' te laten klinken. Na wat online speurwerk kwam ik al vrij snel bij HiFi Klubben uit. Getriggerd door de erg prettig werkende website, het uitgebreide assortiment en de grote hoeveelheid informatie besloten om bij de dichtsbijzijnde winkel ook daadwerkelijk te gaan 'luisteren'. Conclusie was dat ik mijn systeem moest aanvullen met een subwoofer. De medewerker nam alle tijd om mij alle type subwoofers te laten luisteren en nam zelfs nog de moeite om een extra exemplaar vanuit het winkelmagazijn te halen. Het was vrij duidelijk: alles stond centraal om ervoor te zorgen dat ik er van overtuigd ben de juiste keuze te maken. Daarnaast vond ik het erg prettig dat de verkoper absoluut niet opdringerig was en mij de ruimte gaf om er nog even over na te denken. Het gaat tenslotte om een hoop geld waar je liever eerst nog een nachtje over wil slapen (alhoewel de winkel mij wel erg hebberig maakte ;)). Uiteindelijk de subwoofer via de webshop besteld. Ik had hem de volgende dag al in huis! Kabel volgde een dag later, omdat die vanuit een ander magazijn moest komen. Geen enkel probleem natuurlijk :) Kortom: dik tevreden over HiFi Klubben en ik kan ze iedereen aanraden!

Robrecht 07-08-2019

Deskundig en prettig advies, kwaliteit, snelle levering, omruilgarantie en aansluitend vijf jaar garantie.

Manu 07-08-2019

Goede en duidelijke website, correcte prijzen, snelle afhandeling, en goed verpakt voor verzending.

Nico 07-08-2019

Ben zeer vriendelijk en professioneel geholpen door verkoper kees in het zoeken naar de beste oplossing voor mijn nieuwe tv plus hifi set. Alle tijd werd er genomen om tot een mooie oplossing te komen. Ben er zeer tevreden mee !

B.A. van der Meer 07-08-2019

Klubben doen wat ze zeggen. De laagste prijsgarantie procedure wordt uitgevoerd. Ik ontving recentelijk twee vouchers. Mijn komplimenten. professionele staf, kennis van het product en goede ondersteuning. Klubben is voor mij TOP.

Mitch 07-08-2019

Eigentijdse Hifi winkel. Een goede middenweg tussen de grote consumentenelektronica ketens en exclusieve high-end audio winkels. Eigen merk Argon is prima initiatief om Hifi betaalbaar te maken voor iedereen.