HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Toine 22-12-2020

Fijne winkel,via internet een platenspeler besteld en perfect afgeleverd en daarna pas betaald met klarna

Blom 22-12-2020

Shop, eigenlijk de winkel zeg en dan Rijnstraat Amsterdam en monteurs. In 2014 tv en overig apparatuur & geluidsboxen gekocht. Helemaal tevreden en blij met expertise monteur. Nu in november grotere tv gekocht en nieuwe receiver en blu ray speler voor 4k en deze week geleverd en laten monteren, plaatsen (met wandmeubel). Het motto "soms zit het mee en soms zit het tegen", dat laatste gold voor dit project. Echt alles liep niet zoals het moet, maar de 2 monteurs (2 omdat dat moet bij een 75 inch tv) mopperden niet en bleven doorwerken om ervoor te zorgen dat wij tevreden achter bleven (nog niet helemaal goed, maar komt daarvoor terug om dat af te maken). Tevens inzake cashback Sony bleek een factuur nodig te zijn en orderbevestiging werd niet geaccepteerd. Stond helaas bij laatste stap en omdat het een deadline was (indienen TM) Whatsapp gestuurd en werd het op een ZONDAG!! geregeld dat wij onze factuur kregen zodat wij die regeling konden doen. Wat een behulpzaamheid en wat een service. Normaliter schrijf ik nooit reviews, maar dit moest ik toch doen....Ook bij de aanschaf in november werd er alle tijd voor ons genomen en werd er mee gedacht met onze wensen en ons budget. Dus pluim voor de Rijnstraat, Amsterdam en voor de monteurs, die na ons nog naar een andere klant moesten en 's avonds laat hebben doorgewerkt om voor tevreden klanten te zorgen. CHAPEAU.

Hans 21-12-2020

Ik koop heel graag bij hifi klubben erg fijne zaak met deskundig en vriendelijk personeel helaas vanwege Corona deze keer via de webshop,daar ook niets dan lof.

Jelle van Wensen 21-12-2020

HiFi Klubben heeft scherpe prijzen en geeft standaard 5 jaar garantie op de producten die ze verkopen. Dat maakt de keus voor Klubben logisch. Daarnaast is de service top en werd ik heel goed geholpen in de winkel in Utrecht!.

Gerard Brinkhuis 19-12-2020

Ik was op zoek naar een afstandsbediening voor mijn sonos arc systeem. Alleen bij deze winkel kon ik hem bestellen. Aangeschaft maar wel een dure afstandsbediening voor wat je er voor krijgt.

Albert 18-12-2020

alles duidelijk en goed gecommuniceerd via de website. levering correct verlopen.
zal zeker hier terug komen voor vervolg aankoop

Andy W 17-12-2020

Mooie website, mooie spullen, betrouwbaar, snel en efficiënt.
Een DAB+ tuner aangeschaft van Argon, helder geluid en een mooi klein design.
Helaas staat DAB+ nog een beetje in de kinderschoenen en is een extra antenne voor beter ontvangst
wel aan te raden maar daar kan HiFi Klubben natuurlijk weinig aan doen.

Rick 16-12-2020

Goed en duidelijke, maar vooral snelle communicatie, maken waar wat ze zeggen.

Winkel en online winkel als omnichannelnstrategie niet ervaren maar geloof dat dit vlekkeloos verloopt!

Retour beleid snel en correct, enige wat ze kunnen oplossen is op digitaal aanmelden van je retour ipv uitprinten van een A4. Scheelt een hoop gedoe, maar alsnog, dit is snel en goed gegaan.

Puik werk! Ga zo door 👌🏻

CL 14-12-2020

Op 6 december besteld. Is nu de 14e,maar nog niks ontvangen. Helaas. Zelfs HEMA leverd in 1 werkdag. Ben benieuwd wanneer het komt.

Hans 13-12-2020

Duidelijke overzichtelijke site Makkelijk te bestellen en snelle levering. Product (sonos) is gebruiksvriendelijk

Gerard 13-12-2020

Heel tevreden met de Argon Audio Soul 2 koptelefoon! Kwaliteit voor een relatief lage prijs! Snelle levering. Op zaterdag besteld en op maandag geleverd!! Prima!

Rieko 11-12-2020

Goede website en niet duur. Levering was ook sneller dan gedacht. Ga zeker nog een x shoppen !!

Erik 11-12-2020

Ik heb via de webshop besteld. Bestelde boxen retour gestuurd vanwege tegenvallende kwaliteit. Nieuwe boxen besteld. Contact gehad met klantenservice. Supergoed geholpen.

Roland 11-12-2020

Snelle levering,en producten die geleverd zijn goed en werken heel goed.
Kortom zeer tevreden.

Sander 09-12-2020

duidelijke, eerlijke info op de website. goede uitleg en service in de winkel

Ano Niem 09-12-2020

Meeste artikelen liggen in Scandinavië. Dit is niet meer van deze tijd. Onvriendelijke klantenservice. Zeer weinig mogelijkheden en service. Bestellingen annuleren doen ze niet aan, ook al doe je het meteen. Terugsturen is moeilijk en je bent zelf verantwoordelijk als het beschadigd terug komt.

Ruben 08-12-2020

Goed aanbod, relatief snelle levering en product overstijgt de verwachtingen.

Peter 08-12-2020

veel keuze, goede prijzen, duidelijke en overzichtelijke website en snelle levering ondanks de feestdagen

Leen 04-12-2020

Zowel via de telefoon als via e-mail een heel vriendelijk en goed contact. Ondanks het feit dat het bestelde product achteraf niet aan de verwachtingen voldeed, hetgeen goed uitgelegd werd door een van de medewerkers, was het contact heel positief en vriendelijk. Ook de terugzendprocedure werkte heel erg eenvoudig en goed.

Maarten 04-12-2020

Superdeal, kon hem direct ophalen, snelle en goede behandeling in de winkel!

Wouter 04-12-2020

Goed & snel geleverd. De price match is erg fijn, je bent altijd zeker van een goede deal!

Melvin 04-12-2020

Ik heb online een bestelling gedaan tijdens Black Friday, na de bestelling zag ik dat de prijzen nog flink naar beneden zijn gedaan (meer dan 10%). Na een belletje met de klantenservice is mijn totaalprijs aangepast! Zeer netjes! Levertijd zou 3 dagen zijn, dit was er met 2 dagen. Verder ook super blij met mijn bestelling!

Leen de Vries 04-12-2020

Netjes geholpen ondanks de drukte in de winkel.
Alleen even buiten moeten wachten ,voor het ophalen van het product.

Dennis 04-12-2020

Deskundige en vriendelijke mensen met verstand van zaken en ook nog eens goede prijs kwaliteit verhouding

Charles 04-12-2020

Bestelling is perfect geleverd, info over verzending prima en mooi assortiment voor een concurrerende prijs. Heel tevreden over de Sonos Beam!