HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Jansen 07-10-2019

Great communication, nice and friendly! Very fast delivery, nothing to complain!

Margaret 06-10-2019

In Utrecht bij HifiKlubben een Marantz NR1200 gekocht.
Ik heb een prima advies gehad met duidelijke uitleg voor het aansluiten van dit apparaat op mijn bestaande apparatuur.
De verkoper heeft voor mij een mooi schema gemaakt, zodat het voor mij erg makkelijk werd e.e.a. zelf aan te sluiten.

Rockfan Nijmegen 06-10-2019

HiFi Klubben heeft een vestiging bij mij in de buurt waardoor ik er regelmatig langs kom. Ondanks het (ook) luxe segment heeft het een prettige laagdrempelige uitstraling waardoor je er makkelijk binnen loopt. Inmiddels heb ik enkele malen ervaren dat er goed naar een vraag wordt geluisterd en dat de medewerkers de tijd nemen om die te beantwoorden. Met daarbij géén enkele druk om direct tot koop over te gaan. Voelt oprecht en geeft reden om terug te komen. In dit geval kwam ik eigenlijk alleen voor informatie maar door de doortastende vragen van de medewerker ging ik toch direct met een aankoop naar huis. Dit naar volle tevredenheid.

Magda Lesage 06-10-2019

Ik koop bij jullie een radio en ik krijg daar geen gebruiksaanwijzing bij in het Nederlands. Die radio schijnt een alarmsysteem waardoor ik elke morgen om 06:00 moet opstaan wegens het alarmgeloei tussen koe en boot. Ik wil alles best terugsturen vooral de koe. Een boeltje om zo bediend te worden. Ik zou de winkel aanbevelen voor koe-verzorgers die 's morgens om 6 uur op moeten staan.

Mary 06-10-2019

Fijn personeel ,zowel in de winkel als de monteur die onze installatie heeft geplaatst.
Dan nog kwaliteit en aanbod ,super.

aad 06-10-2019

snel en goed. Ik zag op de internet bij een andere webwinkel 10euro minder
Een mail gestuurd dat hij 10euro minder is geen moeilijkheden een mail gehadt voor de zelfde prijs .En ook vijf jaar granties

Saskia 06-10-2019

Het fijne van Hifi Klubben is dat je als vrouw ook serieus genomen wordt. In andere elektronica winkels heb ik de ervaring dat als ik met een man in de winkel kom er altijd tegen de man gepraat wordt. Er wordt gewoon langs mij heen gekeken en genegeerd. Er staat altijd deskundig personeel en ze zijn altijd bereid om een demonstratie te geven. De service is helemaal gericht op klantvriendelijkheid. Kortom voor mij geen andere winkel dan Hifi Klubben.

Saskia 06-10-2019

thijs 05-10-2019

vakkundig en vriendelijk personeel. goede adviezen en hulp bij installeren

Eric 04-10-2019

ik vind de winkel is overzichtelijk. Het personeel neemt de tijd en geeft een goed advies.
daarom kom ik graag bij deze winkel.

Jan 04-10-2019

Mooie winkel met een overzichtelijk aanbod van goede apparatuur en accessoires. Het personeel is deskundig en behulpzaam. De winkel is telefonisch goed bereikbaar als je een vraag hebt. De website is goed in elkaar gezet. De bestelling wordt snel (vaak de volgende dag al) geleverd. Ik heb ervaring met after sale service: zeer goed. Ik heb dan ook al vaker hier artikelen gekocht, zoals een Marantz 611 en een Denon soundbar.

Ruberg 04-10-2019

Nette, niet opdringerige, deskundige verkoper die voldoende tijd voor je neemt.

Frank 03-10-2019

Goed assortiment kwaliteitsproducten, gemiddeld geprijsd. 5 jarige garantie is een mooie plus. Deskundige hulp, vriendelijk. Mooie winkel.

Geert 03-10-2019

Ik heb Jabra Elite 65T oortjes besteld en deze hebben een heerlijk geluid! Verder geen problemen en snelle levering gehad.

Kwaliteit hifi 02-10-2019

Kwaliteit producten, goede uitleg, assortiment in de betere hifi range, niet bij andere grote ketens verkrijgbaar.

Jasper L 02-10-2019

Ik heb zeer uitgebreide ondersteuning en goed advies gekregen voor de upgrade van mijn home theater! Ik ben blij dat ze het soms ook gewoon zeggen als iets een slecht idee is :)

Arnoud 02-10-2019

Ik kwam voor een paar simpele banaanstekkertjes voor mijn speakers en vragen over de bekabeling. Ik ben uitgebreid geïnformeerd over dingen die ik kan proberen om de kwaliteit van mijn geluid te verbeteren. Beter en gerichter dan ik het op internet voor elkaar kan krijgen. Daarvoor ga ik naar een winkel!

Jonas Wolff 01-10-2019

Behulpzaam, ze hebben kennis van zaken en er is veel keuze en beluister mogelijk heden.

Gert Mulder 01-10-2019

Vraag stellen, vrijwel direct antwoord krijgen, ongevraagd geïnformeerd worden over uitprobeermogelijkheden en retour zenden. Deze ongebruikelijk hoge service krijg je bij HifiKlubben. En de gekochte apparatuur die doet het perfect.

Gilbeest 01-10-2019

Ik vind hifi klubben een hele goede zaak. Ik reed toevallig langs en dacht ik wip even binnen om te kijken voor een nieuwe receiver. Ik werd meteen heel vriendelijk ontvangen door meerdere medewerkers, zonder opdringerig te zijn. Dus niet meteen de vraag: "Kan ik u helpen?" of zoiets. De medewerker liet meteen zien waar ik om vroeg, had een goed gesprek en tien minuten later liep ik weg met een mooie, nieuwe machine. Ik ben er ook oprecht blij mee en het jaar extra garantie is ook heel fijn. Ze hebben nog twee maanden na aankoop de laagste prijs garantie en dat is ook erg leuk!
Kortom, fantastische winkel! Hifi Klubben te Amsterdam heb ik het over.

arie 30-09-2019

Heb 2 Sonos One speakers gekocht, online daar ik ze snel wilde hebben en er geen winkel in mijn buurt was.
Om 16.15, kwartier voor de deadline van 16.30, de order geplaatst en de volgende dag in huis: goed verpakt en via track en trace wist ik de tijd van aankomst.
Prima levering en naar volle tevredenheid werkende speakers!

Marcel 30-09-2019

Goede info via de site. Bestelproces verliep soepel, levering was snel en zorgvuldig.

Michael van der Zweep 30-09-2019

Hier huist alle kennis van hoogwaardig apparatuur. Wederom helemaal trots op mijn nieuwe Sonos die vlot geleverd werd.

peter paul 30-09-2019

Ik was in Eindhoven en trof een verkoper die alle tijd nam, me het gevoel gaf dat hij me serieus nam en alle moeite deed om me tevreden te stellen door de mogelijkheden en alternatieven voor te leggen en deze uitgebreid toe te lichten. Fijne manier om zo'n aankoop te doen!

Eline 30-09-2019

Ik heb voor deze winkel gekozen op aanraden van een collega. Ik wilde graag een noise cancelling headphone aanschaffen, en werd hierin vriendelijk geholpen en geadviseerd door de medewerkers in de winkel. Na vele koptelefoons te hebben uitgetest, ben ik onder het genot van een kopje koffie tot een goede keuze gekomen!