HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Wim Oostveen 08-05-2020

De winkel heeft de betere geluidsapparatuur. Enkele maanden geleden ben ik er al heel goed geholpen door verkoper en nu weer.

diablootje 08-05-2020

Wat makkelijk voor mij is is dat de winkel op loopafstand is.
omdat ik een uitgebreid systeem zoek kom ik regelmatig even kijken en weer wat informatie vragen en kan de verschillende speakers testen.
En zo ook steeds verder uitbreiden.
ook voor de tv en het wifi-systeem helpen ze me om alles op elkaar af te stemmen

Peter 08-05-2020

In december een Pro-ject platenspeler gekocht met een Ortofon 2M silver element. Ik wilde in maart een ander element proberen. Bij het demonteren van het 2M silver element kwamen tot mijn verbazing 2 verbindingspinnetjes los uit de behuizing. Dit had ik nog nooit meegemaakt. Blijkt echter dat het een vaker voorkomend probleem is bij de 2M serie van Ortofon. Dus is het element defect teruggestuurd naar Klubben. Echter kreeg ik te horen dat het element wel in orde was en dat het retour gestuurd zou worden. Bij ontvangst bleek dat het element nog steeds defect was..... Dus wederom opgestuurd naar Klubben. Ondertussen zijn er sinds 29 maart 18 mailtjes aan deze klacht gewijd. Telkens moest ik zelf initiatief nemen voordat er reactie kwam.
Vanmorgen kreeg ik zonder enige vorm van overleg bericht dat er een element naar mij opgestuurd was. Een 2M red element. Een element wat kwalitatief minder is. Ik heb maar weer gebeld met Klubben. Het was waarschijnlijk een "misverstand door een collega" bij Klubben. Dat een en ander vertraagd in deze tijd is begrijpelijk, maar deze service had ik niet verwacht van Klubben. Ik ben benieuwd hoe dit afloopt....

j.korevaar 07-05-2020

Een correcte ontvangst (in coronatijd). Goede, gewenste informatie. Gaf snel het gevoel van professionaliteit. Geheel volgens de aanbeveling van onze dochter en onze eerdere ervaring bij een ander filiaal.

Jessy 07-05-2020

Ik ben meer geweest voor een HDMI kabel, de medewerker wist me precies in details te vertellen wat deze kabel allemaal kon.

Henk Besselink 07-05-2020

Zeer klantvriendelijk en geduldig. Je krijgt alle tijd om vragen te stellen en verschillende apparaten te bekijken, bespreken en vooral natuurlijk ook te beluisteren.
En vooral niet te vergeten is de deskundigheid van de verkoper(s).
Ik ga er altijd met plezier naar toe omdat ik weet dat ik met iets goeds weer thuis kom.
Een goed advies of een goed artikel.

Thom 07-05-2020

Hele goede service, er word tijd voor je genomen en geluisterd naar je wensen. Personeel heel vriendelijk.

Mark 07-05-2020

Duidelijke product omschrijven met plussen en minnen.
Mooi product in alle eenvoud, Oud vinyl klinkt nu als nieuw.
De informatie verstrekking van de gekozen transporteur was summier waardoor we na een week maar zijn gaan bellen waar ons pakket bleef.

Jacco 06-05-2020

Een keer in de zoveel jaar kom ik bij HIFI Klubbe Almere. Tja, Als je de juiste zaken aanschaft hoef je ook niet zo vaak :-). Wat een kwaliteit! En dan bedoel ik niet alleen de producten maar met name het personeel! Een objectief advies toegespitst op jouw behoefte waarbij ze je inzicht geven in de keuzes die je zelf maakt. Dit door je verschillen te laten ervaren en te benoemen. Wat mij betreft een absolute aanrader als je serieus zaken wilt doen.

DieK 06-05-2020

We waren op zoek naar een soundstreaming box en zijn daarbij door de verkoper van Klubben Den Haag goed geholpen. Hij liet ons enkele vergelijkbare systemen horen en gaf aan wat hun respectievelijke geluidskenmerken waren - en die konden we inderdaad goed horen. We hebben onze keuze gemaakt en zijn zeer tevreden met de aankoop.

Bart 06-05-2020

Vakkundig en objectief advies.
Na een gesprek eerst gekozen voor de RHA TrueConnect Draadloze in-ear hoofdtelefoons. Het geluid was eerlijk en helder. Ik was eigenlijk op zoek naar een iets rijker geluid.
Zonder probleem de doppen kunnen omruilen voor de Sony WF1000XM3 In-ear hoofdtelefoon. Ik ben hier super tevreden over. Het geluid is fantastisch. Wellicht electronisch verbeterd maar dat maakt mij niet uit. Spotify klinkt als hifi, Ook de noicecanceling bevalt heel goed.
Excellente service.

Roelof 06-05-2020

Nadat ik mezelf goed had voorbereid op internet voor het kopen van luidprekers van het merk Dali ben ik naar de winkel van HIFI Klubben te Rotterdam gegaan. Er mochten maar 3 klanten tegelijk in de winkel. Daar hielden ze zich strikt aan. Vervolgens werd ik in alle rust geholpen door een medewerker die mij goede voorlichting gaf. Ik ben tot nog toe heel blij met de aankoop.

am de vries 06-05-2020

goed uitleg .netjes geholpen met geduld en verstand van de producten
groot assortiment

Reza Sardar 06-05-2020

Wat een geweldig geluid galmt er nu door de woonkamer.
Vriendelijke personeel die je geduldig te woord staat. Dat maakte het dat ik mijn TV en SONOS set bij hen heb aangeschaft ipv bij de MediaMarkt.
5 jaar garantie en dezelfde prijs als bij de concurrent. Wat wil ik nog meer?! Niets! Dit is
HiFi! Klubben.

Erik 06-05-2020

Een heldere site. Als je gratis lid wordt, vijf jaar garantie. Maar vooral als je vragen hebt, een degelijk antwoord. Dat is goede service en geeft vertrouwen.

Michel 04-05-2020

Na een aantal recensies te hebben gelezen over de Sensheiser Ambeo Soundbar deze besteld bij Hifi Klubben in Amersfoort. Zij hanteren een proefperiode van 60 dagen, wel zo handig met een soundbar van bijna 2500 euro....Die 60 dagen waren achteraf niet nodig. Wat een geweldige soundbar, onvoorstelbaar goed! Ook tijdens deze Corona crisis heel erg goed geholpen door de creatieve verkopers van Hihi Klubben. Klantvriendelijk en snel handelen. De volgende dag al in huis. Prima aanrader dus!

Michael Struis 04-05-2020

HiFiKlubben in Haarlem is een prettige winkel met deskundig personeel. Ze geven je volop de ruimte om zelf te luisteren en te beslissen. Dringen niet hun mening op, maar luisteren en geven professioneel advies. Daarnaast ook nog een leuke korting!

Jos 04-05-2020

Goeie winkel. Qua prijs concurrerend. Denon AH-GC30 gekocht na uitgebreid vergelijken in de winkel zelf met de Sony MH-1000XM3 waar alle tijd voor was. Terug naar huis om het in te laten dalen. Daarna toch de Denon via de website gekocht. Binnen drie dagen geleverd. Erg tevreden. Loop nu rond als een blij ei volgens mijn vrouw.

Mol 03-05-2020

Op deze winkel is niets aan te merken. Een goede service ( ook telefonisch ), prima en vriendelijk personeel. En langere garantieperiode dan andere winkels. Zeer aan te bevelen.

Stefan 03-05-2020

Mooie winkel, had alleen gevoel dat ze niet heel veel kennis over de spullen hadden, in iedergeval de persoon die mij hielp. Erg klummerig. Mijn nieuwe speaker wel helemaal tevreden mee.

Chris 03-05-2020

Ik kies voor Hifi Klubben voor het assortiment, deskundige hulp en dat ze rustig de tijd nemen om alles goed uit te leggen.

Bas 03-05-2020

HifiKubben is een professional op het gebied van klanten tevreden stellen. Het personeel gaat heel zorgvuldig te werk. Als klant wordt je in de watten gelegd. Ook op technisch gebied komt men niets tekort. Het is een adres waar men echt veel meer weet dan de gemiddelde Hifi dealer. Het is een top team! Aanrader dus.

Gerrit van den Hurk 03-05-2020

Goed advies over aankoop smart tv, snelle levering en gratis installatie. Prima verzorgd.

Albert Kramer 03-05-2020

De jongens weten waar ze het over hebben. Geven ook eerlijk hun mening. Denken met je mee. Wij komen graag naar Hifi Klubben AMERSFOORT

Joost 03-05-2020

Goeie winkel met technisch en vakkundig personeel. Kon verschillende speakers uitproberen. Uiteindelijk voor de Argon Forte A4 speakerset gekozen, en superblij mee!! :)