HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 308 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

frank 06-11-2021

mooie overzichtelijke webshop. Keurige prijzen en de levering ging vlot. Eigenlijk gewoon zoals het hoort.
Als retour net zo netjes gaat krijgen ze van mij een 10.

Leo 06-11-2021

Goede hulp en advies bij HiFi Klubben. Natuurlijk ook de aantrekkelijke garantie van 5 jaar op je product. Zeker een aanrader!

Rob den Breugom de Haas 05-11-2021

Ik wilde mijn Sonosinstallatie uitbreiden met draagbare Sonos Roam. Prima aanbieding van Klubben. Vlot bezorgd en als je lid werd van Klubben, 5 jaar garantie!
Toppie toch?

Herman 05-11-2021

Snelle levering. Zeer goede en deskundige helpdesk (voor als er toch problemen zijn). De helpdesk heeft een terugbel service voor als het druk is.

HHo 04-11-2021

Ik heb precies ontvangen wat ik verwachtte. In de beschrijving staat duidelijk wat de product-specificaties zijn. Ook het proces van aankoop en de informatie daaromtrent is prima.
Ben erg tevreden over het product

Taurus Krajenbrink 04-11-2021

Zaterdag 23-10-2021 bij Hifi Klubben te Breda geweest vanwege interesse in de Denon CEOL in combinatie met luidsprekers en subwoofer van Bowers & Wilkins. In de winkel hartelijk ontvangen en geholpen door verkoopadviseur die mij kundige uitleg gaf en de set luisterklaar maakte. Zonder opdringerigheid maar met de nodige vakkennis adviseerde hij me om ook de Dali Oberon luidsprekers eens te beluisteren. Het resulteerde er in dat ik de Denon CEOL i.c.m. de Dali Oberon speakers ( met bijbehorende luidsprekerstands) en de B&W subwoofer genomen heb. Tezamen met de benodigde accessoires werden deze de andere week thuis keurig afgeleverd. De set m.b.v. telefonisch advies van Hifi Klubben aangesloten en nu geniet ik elk moment dat deze set aan staat van het geweldige geluid. Hifi Klubben, echt een aanrader.

Shirley 03-11-2021

Groot assortiment, product was nergens te krijgen behalve bij HiFi Klubben. Levering binnen 24-uur, top!

Hans 03-11-2021

Het hele traject van bestellen tot aflevering wordt netjes bevestigd via mail. Grote doorslag om bij HiFi Klubben te bestellen is onder andere de goede klantenservice met kennis van zaken en 5 jaar garantie op artikelen.

Chris 02-11-2021

Ze nemen de tijd voor een goede uitleg. Goede service! Ze verkopen audio apparatuur voor elke portemonnee. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Ben uit Rilland 01-11-2021

Omdat "Klubben" alleen goed tot best materiaal heeft, moet ik hierom al geen zorgen maken. Rest me alleen nog welk artikel dat me bezig houdt.

HB 29-10-2021

Goede informatie, snelle levering.
Goede en snelle communicatie. Al het voorwerk gedaan via een aantal gespecialiseerde audiosites èn de site van hifiklubben. De eigen site is prettig opgezet met duideljke informatie die de keuze makkelijker maken, ook info voor audiofielen die meer willen weten
Er werd snel gereageerd op een vraag die ik nog had. Duidelijke snelle reactie. Zeer tevreden en ik zal bij de volgende aanschaf zeker starten bij deze winkel.

Jos Riechelmann 29-10-2021

Op een drukke zaterdag gewoon geholpen met mijn defecte apparatuur. Uiterst vriendelijk en vakkundig.

TJ 27-10-2021

Via de webshop een mooie en dure koptelefoon gekocht, heel tevreden over het product, prachtig geluid en comfortabel. Wel had ik wat problemen met de aansturing op de oorschelp, daarbij even langs geweest in een fysieke winkel, werd daar prima geholpen en euvel bleek van tijdelijke aard te zijn. Fijn dat zowel webshop als fysieke winkel keurig elkaar aanvullen en behulpzaam 👍🏻

Evelien 27-10-2021

Met een hele scherpe prijs een heel fijn boxje gekocht, super kwaliteit en super snel bezorgd. Heel fijn! Hoefde alleen toch niet mijn ID te laten zien bij ontvangst. Een beetje gek.

gvr 26-10-2021

We hadden goede ervaringen bij de winkel in Almere Buiten. En ook de levering via de webshop was prima en vlot.

Constant Verburgh 26-10-2021

Erg goed advies gekregen van klantenservice en een prima versterker gekocht voor weinig geld

Beegee 25-10-2021

Duidelijke webshop, goede service, snelle levering en conform afspraak. Hanteren scherpe prijzen die concurrerend zijn.

Aafko 21-10-2021

Een denon receiver besteld voor 16.30 en de volgende dag werd hij al geleverd. Goed bedrijf met een ruime keuze aan apparatuur in iedere prijsklasse.
Zeker een aanrader

Harry Keizer 18-10-2021

Zeer professioneel Snel Toegangkelijk klantgericht snel lage prijs goedevoorwaarden

Dickr 18-10-2021

Hifi Klubben is een zeer prettige winkel met een kwalitatief hoogwaardige uitstraling. Vriendelijk en kundig personeel wat de tijd neemt en goed luistert naar je wensen. Goed dat er nog winkels zijn waar je hele goede apparatuur kunt kopen met een goed advies.

Christoph 16-10-2021

Gebruiksvriendelijke website, supervriendelijke klantendienst … waardoor men aankoop snel geregeld was .

TOP !

Roland 15-10-2021

Mooie en goede spullen. Heb al vaker iets bij hifi klubben in de winkel gekocht. Je wordt er met goed advies geholpen door deskundig personeel die er echt plezier en verstand van hebben. Ze nemen ook alle tijd. Laatste artikel via webshop. Snelle levering kortom mijn hifi zaak. Ook nog eens 5 jaar garantie als je ( gratis ) lid word van de “ club “. Top !!!

Miriam 13-10-2021

Het aanbod en informatie over de producten is erg duidelijk en komt betrouwbaar over. Na het aankopen van mijn fantastische nieuwe koptelefoon, had ik hem de volgende dag al in huis.

HansR 07-10-2021

Via een overzichtelijke website een digitale coax kabel kunnen bestellen, maar helaas een keuze moeten maken uit een beperkt scala (je kunt immers niet alles in voorraad hebben als kleine winkel). Overigens de bestelling de volgende dag kort na openingstijd van de winkel kunnen afhalen en een fijn informatief gesprek gehad met de filiaalbeheerder die met de klant meedenkt.

JGvH 05-10-2021

Product was afgeprijsd, snelle levering, mogelijkheid van achteraf betalen, goede reputatie.