HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Nico 16-12-2019

Overzichtelijke site waarin je eenvoudig je weg kunt vinden tussen de mooie spullen.
Levering zou verzorgd worden binnen 2 werkdagen. Twee keer is het bezorgmoment aangepast en heb ik daarvoor onnodig twee keer mijn werkafspraken moeten verzetten om zo thuis te kunnen zijn voor de ontvangst van het pakket. Uiteindelijk heeft het kantoor in Tilburg ingegrepen en een nieuwe zending met spullen doen uitgaan die wel volgens afspraak is geleverd. Waar de eerste zending is gebleven is mij niet duidelijk aangezien er wel een bericht werd gestuurd dat deze zending op weg was naar het distributiecentrum.
Ik ben blij dat ik toch de spullen heb mogen ontvangen om zo mijn schoonvader blij te maken met zijn nieuwe set, maar ik ben huiverig voor een nieuwe bestelling (en dat ligt niet aan HiFi Klubben alleen) omdat het zo vaak bij de bezorging misgaat. Afspraken worden gewijzigd en dan nog wordt er niet op de aangekondigde tijd bezorgd. Het is helaas droevig gesteld met de bezorging van de pakketten in NL en dat ligt nogmaals niet aan de winkel maar aan de onbetrouwbaarheid van de bezorgers. Dat mag gerust verbeteren in NL en ze zouden ook meer klantvriendelijk mogen worden.

Johan V 16-12-2019

Zeer klantvriendelijk!
Twee maanden na aaankoop van een koptelefoon heb ik spontaan een waardebon van € 60 ontvangen vanwege de prijsgarantie.
Na 10 maanden bleek dat ik de mail helaas had weggegooid.
Vervolgens heeft de Klantenservice de mail met waardebon opnieuw opgestuurd.

jolanda Heijting 16-12-2019

Stond geheel blanco in wat ik wilde hebben. Ze hebben mij goed geadviseerd en waren heel eerlijk. Dus niet iets giga duurs aansmeren als dat niet nodig is. Vriendelijk personeel en geduldig. Ik raad deze winkel ten zeerste aan. Zelfs tot ver over sluiting winkel doorgegaan.

Toon Rooijakkers 16-12-2019

Prettige winkel met goed en deskundig advies. Medewerkers lijken alle tijd voor je te hebben.

Roel Alards 16-12-2019

De shop laat uitgebreid de specs zien van de producten. Het is een fijne shop, snel afgehandeld en het grootste voordeel is de betaling via klarna.
Als je hulp nodig hebt kun je een van de winkels binnen lopen en ze helpen je direct. Daarnaast hanteren ze nette prijzen (ivm internet).

Aquila 16-12-2019

29-11 de Beoplay a1 besteld en betaald met creditcard. Op 12 December de melding gekregen dat Klubben dit niet meer kan leveren. Een simpele zoekactie laat zien dat die nog volop verkrijgbaar is. Erg teleurstellend, en wat mij betreft ongeloofwaardig.

Andre de Rond 16-12-2019

aardig, behulpzaam en deskundig personeel dat met je meedenkt en je helpt een goede keuze te maken uit een mooi audio aanbod

sqloud 16-12-2019

Ik woon zelf niet in de buurt maar als ik een grote aankoop wil doen ga ik altijd naar HiFiKlubben in Utrecht. Je hebt het gevoel altijd eerlijk en oprecht geholpen te worden en de medewerkers weten waar ze over praten. Het assortiment is goed, met voor elke potmonee een passend product. Kom er graag!

Davey 16-12-2019

Geweldige service! Na de sluiting van Hificorner.nl kon ik nergens terecht met mijn garantie, althans dat dacht ik. HiFi Klubben heeft zonder aarzelen de RMA voor mij geregeld en mijn versterker draait inmiddels weer als een zonnetje. Top!

Herman 15-12-2019

Ik ben bij de winkel geweest om een soundbare te kiezen maar op advies nog even te wachten op het nieuwe model heb nu maar een move gekocht kom er zeker terug volgend jaar

Danielle 15-12-2019

Via de website de Bluesound Pulse 2 besteld. Helaas was deze toch niet online op voorraad. Gebeld met de klantenservice en daar werd nog een box gevonden bij een filiaal in Den Haag. Deze hebben hem direct opgestuurd waardoor wij deze nog op tijd binnen hadden. Topservice!

JB 15-12-2019

Een fijne winkel waar je alle spullen kunt bekijken, bepotelen en beluisteren in actie. Tweemaal uitstekend geholpen. Met de keuze voor boxen: ik had me vooraf uitstekend geinformeerd, kreeg nadere tekst en uitleg van een medewerker. Deur ging dicht, airco uit voor een luistertest.
Omdat ik me had ingeschreven voor de uitstekende nieuwsbrief zag ik een geweldige draaitafel die ik moest hebben. Op de zaterdagmiddag, de drukste dag, kreeg ik alle tijd en aandacht voor mijn op zich eenvoudige aanschaf.
Goed spul, gekwalificeerde medewerkers die eerlijk informeren. Duurder is vaak niet nodig.

erik 15-12-2019

Op 1 december een bestelling gedaan in de webshop. Apparaat was gewoon op voorraad., dus vandaag bestelt, morgen in huis. Wordt duidelijk mee geadverteerd. Direct een bevestiging van mijn bestelling. Tot zo ver gaat het goed. Vervolgens hoor je dagen niets tot opeens op 4 december een mailtje met een kinderlijk oeps het is een beetje druk. Ja gek he zo vlak voor de feestdagen. Bellen met de servicedesk heeft geen zin want daar lukt het ze niet eens om mijn bestelling terug te vinden. Dagen later weer zo'n stom mailtje met uw wachten is het waard. Hoezo? Nogmaals bellen met de servicesdesk levert het zelfde tenenkrommend antwoord op, nou meneer hij komt er aan hoor. Duurt vervolgens nog 5 dagen om vanuit Denemarken bij mij te arriveren. Alleen al het afleveren bij DHL duurt 3 dagen. Voor mij geen Hifi klubben meer. Garantietermijn van 5 jaar is ook kul want er wordt gewoon gezegd dat het erbij hoort dat dingen stuk gaan.

Neroje 15-12-2019

Prettige winkel, met ruime keuze. Goede verkoophulp, goede service: prima!
In het verleden goede service gekregen bij een reparatie. Steeds vlot en deskundig geholpen.

L1 15-12-2019

Deskundig advies mbt het betere beeld en geluid voor elke portemonnee met uitstekende service! We stelden diverse vragen waar niet direct antwoord op gegeven kon worden maar dit werd allemaal ter plekke getest en uitgezocht!

George 15-12-2019

Geen negatief woord over Hifi Klubben. Prima apparaat gekocht op de zaterdag na Black Friday. Die bleek achteraf zonder korting te zijn afgerekend. Was helemaal geen probleem om een week later het verschil terug te krijgen van ze (vestiging Almere). Top!
De apparatuur die ze verkopen is om te smullen. Ik ben in ieder geval blij dat er nog steeds van dit soort winkels bestaan.

Eric 15-12-2019

Na het bestellen van een hoofdtelefoon welke niet goed was geprijsd op de site kreeg ik een e-mail met excuses dat de hoofdtelefoon niet uitgeleverd kon worden omdat het een kennelijke vergissing betrof. Ik kreeg direct mijn geld teruggestort en met het aanbod om de betreffende hoofdtelefoon tegen een gereduceerde prijs te bestellen. Omdat ik het product dan alsnog te duur vond kreeg ik als alternatief het voorstel om een andere hoofdtelefoon te bestellen tegen een gereduceerde prijs. Een prima oplossing en mede dankzij e-mail contact met de klantenservice is alles naar wens afgehandeld.

Joris van den Berg 15-12-2019

De reden waarom ik bij HiFi Klubben bestel omdat ze klantvriendelijk zijn en vooral ook weten waarover ze het hebben! Ze zijn gepassioneerd en denken mee over audio oplossingen. Daarnaast hebben ze een heel goed huismerk met Argon Audio en kun je altijd te terecht om naar nieuwe audiosystemen te luisteren en te ervaren.

Eva 15-12-2019

Ik had een hoofdtelefoon besteld op BF, die later uitverkocht bleek. Daar moest ik zelf achteraan bellen. Vervolgens op 5-12 een andere hoofdtelefoon gekocht die, jawel, op 12-12 arriveerde. De belofte van als troost een paar in-ear hoofdtelefoons is niet gehonoreerd tot nu toe. Dus de belofte voor 16.30 besteld morgen in huis kun je rustig met een korreltje zout nemen. Want deze hoofdtelefoon moest uit Duitsland komen. Nee, hier ga ik niet meer bestellen, helaas.

Rob Brouwer 15-12-2019

Gekozen om de uitstraling en de reviews, en werkelijk er was allemaal niets te veel gezegd.
Na jaren lang problemen met mijn Marantz app. hebben deze mensen ons geweldig geholpen en het probleem is geheel opgelost.
Dus niet verder zoeken ga naar Hifi Klubben

Richard 14-12-2019

Heb hier voor een mooie prijs de Sonos Sub besteld, prima werkwijze .Helder en duidelijk , overzichtelijke site. En de extra ( kosteloze ) garantie is al helemaal top 👍

Thijs 14-12-2019

Makkelijk om te bestellen en snel geleverd.
Netjes verpakt.
Geen spijt van deze aankoop.

Dirk 14-12-2019

Prettige winkel met een goed en veelzijdig assortiment in bijna all prijsklasse.
Personeel is vriendelijk en zeer behulpzaam zonder storend te zijn . Denkend mee en in oplossingen en hebben kennis van zaken,zijn niet opdringerig.
De bestelling werd Keurig gemaakt en na 2 dagen kreeg ik een belletje dat de spullen binnen waren kan haast niet beter.de website ziet er mooi en makkelijk uit en is zeer overzichtelijk kortom een winkel waar ik vaker graag naartoe ga.
Dirk 14-12-2019

Bovenstaande betreft het filiaal in Breda, echt een aanrader

Sander 14-12-2019

Zoals iedere keer goed uitleg over de audio mogelijkheden. Geen gepush om te verkopen. Gewoon goede winkel met deskundig personeel.

Kurt 14-12-2019

Prijs van het gekochte artikel was veel lager dan in andere webwinkels.
Snelle levering zonder problemen.