HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

DannyM 23-02-2020

Zeer goed geholpen, professioneel advies, denken mee, deskundig en niet opdringerig. Heel fijn om hier je spullen te kopen.

Maria 23-02-2020

De medewerkers die in de winkel staan hebben echt verstand van zaken
Er worden goede vragen gesteld zodat ze weten wat je qua geluid wel en niet mooi vindt
Daardoor kunnen ze adviseren
Daarna kun je ook de door jou gekozen apparatuur horen
Maar ook meerdere combinaties van boxen, versterkers, cd-spelers. Platenspelers
Je kunt je tijd ervoor nemen
Maar je kan ook heel gericht iets kopen waarvan je zeker weet dat je dat wilt hebben
Ook dan de check of je de juiste aansluit kabeltjes hebt: dat maakt nl heel veel uit
Via internet kopen dan heb je het nakijken
In de winkel is het dezelfde prijs
Doe je voordeel

Chiel 23-02-2020

Bij mij eerste aankoop ben ik lid geworden van HiFi Klubben. Een van de bijbehorende voordelen is dat, mocht een product binnen 60 dagen in prijs dalen, het verschil middels tegoedbon bij je terugkomt. Toen bestelde ik de producten online, om ze dezelfde dag in de winkel op te halen. Werkte erg fijn. Ondanks drukte waren de spullen netjes achteruit gezet.

Van de gekochte producten bleek het geval dat de prijzen daalden na aankoop. Met de retourbonnen heb ik twee muurbeugels voor Sonos One gekocht: een Sonos Shelf, en een Flexson 'gewone' muurbeugel. Deze waren in de webshop gemakkelijk te vinden. Binnen de verwachte levertijd heb ik de producten netjes verpakt en in goede orde ontvangen (uitgevoerd door DHL). Communicatie vanuit de HiFi Klubben webshop zoals je naar mijn mening mag verwachten, met bijvoorbeeld een mailtje op het moment van bestelling of verzending. Dit mis ik helaas nog wel eens!

Kortom, nette en tijdige afhandeling, en zeker een aan te raden winkel.

Johan Hendriks 23-02-2020

Had een NAD Phono voorsversterker besteld, helaas was deze niet op voorraad en zou de levering erg lang duren. Ze boden mij een hoger model aan wat op voorraad was tegen een geringe bijbetaling. TOP Service!!!

Frank 23-02-2020

Heb mijn vorige stereo installatie bij RAF gekocht en ben altijd tevreden met de professionele voorlichting geweest. Men kon goed alle alternatieven aangeven.

Corné Wagtmans 22-02-2020

Zeer goede ervaring met Hifi Klubben. Bestelling netjes, onbeschadigd en op tijd geleverd voor een mooie prijs. Nette site met duidelijk layout en alle informatie is zonder al te veel zoeken te vinden. Je kunt direct de voorraden van de verschillende winkels vinden en ook of het product in een bepaalde winkel te zien/beluisteren is, ook al is deze niet op voorraad. Na mijn bestelling direct een nette uitgebreide mail met aanvullende informatie over voorwaarden en verzending. Een mooie toevoeging is dat er een knop in de mail staat waarmee direct het retourformulier te downloaden is mocht het product niet bevallen.

Hans 22-02-2020

Goede webside met veel informatie. Bestellen gaat heel soepel. Goede feedback over de verzending. Niet de snelste verzending overigens maar dat vind ik geen probleem.

De B&W PX7 is een pracht product. Top geluid. Hele goede noise cancelling. Perfecte bediening.

Als je kostenloos lid wordt krijg je 5 jaar garantie en dat werkt heb ik vorig jaar ondervonden met een ander product dat ik eerder besteld had en waar de normale garantieperiode al verlopen was. Ik kreeg een nieuwe toegestuurd. Top!

Ben 22-02-2020

Prima informatie. Alle tijd werd genomen om ons uit te leggen wat verschillende opties zijn. Ook de verschillende streaming mogelijkheden en hun specifieke voordelen.

Wout 22-02-2020

Zeer vriendelijk en attent personeel met een deskundige kijk op wat klant vraagt.
Levering overeenkomstig wat er gevraagd is.
Telefonische ondersteuning bij technische aansluiting installatie is top.
Bereikbaarheid winkel in Nijmegen met auto in de morgen is prima geregeld om bestelling op te halen.
Kortom een prima service gerichte winkel.

Guus 22-02-2020

Vriendelijke en deskundige medewerkers helpen je echt verder bij het maken van de juiste keuze. De winkel ziet er goed verzorgd en aantrekkelijk uit.

WrapAndGo 22-02-2020

Wordt altijd goed en deskundig geholpen. Alles op audio gebied koop ik hier.

Remco 22-02-2020

Omdat HiFiKlubben niet zomaar alles verkoopt, maar dat zij eerst zelf hebben beoordeeld of de apparatuur voldoet aan hun eisen, weet je zeker dat als je er iets koopt het ook echt goed is. En de prijs die ik heb moeten betalen was niet duurder dan op andere sites. Hun site is ook helder en ze geven eerlijke beoordelingen. Helemaal mijn top.

MJ 22-02-2020

Mooie winkel. Goed personeel, personeel heeft verstand van zaken en neemt de tijd voor een gedegen advies

John 22-02-2020

Heel fijn geholpen in de winkel met een goed advies. Ik heb hierdoor een ander product gekocht dan ik in eerste instantie wilde aanschaf. Naar volle tevredenheid!

Marijn 22-02-2020

Goede service. 5 jaar garantie. Vriendelijke medewerkers die je goed en kundig te woord te staan.

Van Gent 21-02-2020

De webshop is duidelijk en gebruikersvriendelijk, geeft voordelen én nadelen weer van het product waarin ik geïnteresseerd ben, dus aanschaf is geheel mijn keuze. Omdat het een echte winkel is waaraan een webshop aan verbonden is, heb ik voor het bestellen bij Hifi Klubben gekozen. Ook dat de winkel gespecialiseerd is op geluidsbeleving, en niet een "van alles en nog wat" winkel is. Het bestelde product is op tijd geleverd, prijs is goed, en ik ben er blij mee.

wuytack robert 21-02-2020

Ik vind de firma klubben een eerlijke firma Ze staan echt achter je als je problemen hebt
als ik nog iets koop dan zeker bij klubben

Wouter 21-02-2020

Voor deze shop gekozen vanwege positieve reacties uit mijn vriendenkring. En zij hebben volkomen gelijk. Meerdere keren ben ik wezen luisteren en heb ik uitleg gekregen van zeer vakkundig en geduldig personeel. De voorlichting was perfect en heeft mij goed geholpen bij het maken van een weloverwogen keuze. Levering is prima verlopen. Klasse, een aanrader voor iedereen.

Jos Akkermans 21-02-2020

De shop ademt kwaliteit en tijd, tijd voor de klanten. Dat leidt op zaterdagen soms tot een tijdje wachten maar dat is bij een goede slager of groenteboer niet anders. Eenmaal aan de beurt wordt je goed geholpen en is er alle tijd voor je. Op de site kun je je prima oriëntering en na het winkelbezoek met advies kun je eea nog eens rustig terugkijken. Ook nazorg na aankoop is prima. je wordt nog steeds geholpen met alle tijd en aandacht

Suzan 21-02-2020

De winkel oogt overzichtelijk. Het personeel wist onze wensen goed thuis te brengen in de functies van het apparaat. Tevens werd niet het duurste product geprezen, er was zeker ook aandacht voor de goedkoopste optie. Dit maakte dat wij een weloverwogen beslissing konden.

Geer Hoebink 20-02-2020

Onze kritiek betreft met name uw technische medewerker, die onze installatie kwam aansluiten. Wij kochten een tuner-receiver vanwege de tuner. En juist die tuner kon door uw medewerker (nog)niet worden aangesloten, omdat hij de benodigde materialen niet bij zich had. Hij kreeg de tuner niet aangesloten op internet, iets wat mij later wél lukte. Daarnaast vonden wij uw medewerker wel erg vriendelijk en bereidwillig, maar in zijn werk ook nogal slordig en onzorgvuldig. Zijn uitleg over de apparatuur was bepaald sumier. Over de winkel zélf en de medewerkers daarin niets dan lof. Deskundig, behulpzaam, vriendelijk!

Masimo 20-02-2020

Uitgebreid aanbod en zeer concurrerende prijzen. Altijd laagste prijsgarantie o.b.v. persoonlijke aanbiedingen. Zeer snelle respons via Whatsapp en e-mail. Bestelde apparatuur snel en goed verzonden.

Audiophiel DrEe 20-02-2020

Had wat technische informatie nodig over een speaker set en de daarbij aangeboden garantie periode van maar liefst 5 jaar en het vervoer van dure elektronica.
Kreeg een erg vriendelijke , behulpzame medewerker met vakkennis aan de lijn, die mijn vragen erg naar tevredenheid beantwoorde, waardoor ik meteen het volste vertrouwen kreeg in deze voor mij nieuwe HiFi zaak.
De speakerset die ik zocht is namelijk in veel elektronica zaken te krijgen, waarbij de prijs overal gelijk is, maar de extra 5 jaar garantie wordt niet overal aangeboden.
Veel succes en tot ziens.
MvG ń echte Audiophiel.

Jasper 20-02-2020

Ik was al een tijd op zoek naar goed geluid, in mijn zoektocht kwam ik op de site van HiFi Klubben terecht. Ik had een paar vragen en die werden direct beantwoord door de geweldige klantenservice. De klantenservice heeft mij geholpen met het kiezen van de producten die het best passen voor mijn situatie.

E. Bos 20-02-2020

Voor het eerst bij Hifi Klubben besteld, duidelijke informatie op de website en snelle levering. 1 kabel die ik teveel had besteld teruggestuurd en ook het retourproces verliep perfect met juiste info over voortgang per e-mail. Goede winkel ik zal er zeker weer kopen