HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 311 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jeroen H 24-02-2024

Fijne (web)winkel. Verkoopt duidelijk kwaliteit met een verhelderend verhaal. Duidelijk wat je koopt en in mijn geval goede kwaliteit voor een redelijke prijs.

Paulus 23-02-2024

1e ervaring met HIFI klubben. Via website een bluetooth audio streamer gekocht (prijstechnisch en kwaliteit goede aanbieding) en binnen 24 uur goed verpakt geleverd ! Item voldoet aan de omschrijving en voldoet ook naar (mijn hoge) verwachting. Website redelijk gebruiksvriendelijk, duidelijke omschrijving qua specificaties, foto's zouden iets groter mogen.

Erwin 22-02-2024

Deze Denon DCD 900 NE is een waardige vervanger van mijn
14 jaar oude Yamaha CD speler. Prima en zeer gedetailleerd geluid. Ook de USB aansluiting waar o.a. FLAC muziek bestanden op afgespeeld kunnen worden
voldoet prima. Fijn dat ook bij MP3 bestanden de naam van de artiest en het nummer zichtbaar zijn op
het display. Ben zeer tevreden.

Joost 22-02-2024

De eerste keer dat ik bij Hifi Klubben iet gekocht heb. Ik kan alleen maar positief zijn. Webshop oogt fris. Alles werkt snel, van zoeken naar producten tot aan het bestel/afrekenproces. Ik kwam bij Hifi Klubben terecht via de pricewatch van Tweakers, omdat ze de laagste prijs hadden.
Een dag nadat ik het product had aanschaft (het was nog niet geleverd) zag ik op de website dat het product flink in prijs was gedaald. Ik heb toen de klantenservice een mail gestuurd en ze hebben mij het verschil terugbetaald! Echt geweldige service.
Het product is trouwens mooi op tijd bezorgd en werkt geweldig.

Bert de Graaf 22-02-2024

Bij Hifi Klubbel een set DALI ALTECO C-1 Compacte luidspreker online gekocht ter vervanging van mijn oude Missions peakers.
Ik werd meteen op de hoogte gehouden van de voortgang van mijn bestelling en werd ook op het aangegeven tijdstip geleverd.
Dit is zoals het hoort.
Ga zo door.

Boudewijn 22-02-2024

snelle en goede levering, makkelijk te bestellen en goede productinformatie .
al enige ervaring met bestellingen bij deze winkel
ik had samen met mijn broer dezelfde tv gekocht en zijn samen heel tevreden, ook kunnen we over bepaalde instellingen met elkaar vergelijken.

Durk 20-02-2024

mooie kwaliteit en snelle levering online. Top producten en ook een breed assortiment.

Jaap 20-02-2024

Fijne webshop en goede prijs/kwaliteit verhouding. Levering snel volgens afspraak.

Miep 19-02-2024

Overzichtelijke website, scherpe kwaliteit-prijs verhouding en nette en snelle levering

Phil.Oled 16-02-2024

Snelle service, vlotte levering.
Correcte afhandeling, alleen maar lof voor...
Eigenlijk niks negatief op aan te merken.

Arjan 14-02-2024

Altijd fijn om hier binnen te lopen, verkopers zijn vriendelijk en heten je welkom, helpen je wegwijs te worden in de winkel en geven je de ruimte om even rustig te kijken en te luisteren naar diverse koptelefoons. Ook fijn dat on dit geval de koptelefoons op demo ook werken en aan te sluiten zijn op je eigen telefoon zodat je ze kan testen met je eigen muziek.

Jan 11-02-2024

mooie aanbieding en alles exact zoals vermeld op de site,
perfect en netjes verpakt geleverd.

Sonos fan 10-02-2024

Service staat bij FiFi Klubben hoog in de vaandel !
Ik bestelde een audio- onderdeel voor mijn Sonos installatie.
Dit werd keurig door de Pakketpost (PostNl) verstuurd.!
Helemaal gratis en geen verzendkosten !
Bij welk bedrijf zie je dat tegenwoordig nog...
Keurig verzorgd en een dikke plus voor de service !!

J.J. Schootman 10-02-2024

Goede website met alle informatie die je nodig hebt om een keuze te maken.
Nette prijzen voor de apparatuur, snelle levering.

H. Broess 10-02-2024

Argon phono voorversterker nu een paar maanden in mijn bezit.
Duidelijke site en gunstige prijs en snelle levering.
Product werkt naar volle tevredenheid.

Tip om storingen en het gebrom van de pick-up tegen te gaan moet je de aardedraad van de pick-up niet op de voorversterker aansluiten maar op het apparaat waar de voorversterker op aangesloten is.

Thea 09-02-2024

Ik heb oordopjes besteld en omdat dit bedrijf de goedkoopste was, heb ik hier de bestelling geplaatst. De levering was keurig, netjes verpakt en snel.

John 08-02-2024

Bij het kopen van mijn Bluesound Node X ben ik bijzonder prettig en proactief geholpen.

jaap 06-02-2024

erg goed geholpen, tenminste een winkel met personeel die weten waar ze het over hebben!

Aad 05-02-2024

Fijne shop goede info over apparatuur zeer snelle levering.

Laatst over mijn laatste aankoop klantenservice gebeld netjes en vakkundig geholpen.

Ga zo door.

Tim Mulders 05-02-2024

Goede prijs / kwaliteitsverhouding. Snelle reactie en kosteloze levering. Dik tevreden!

Lex 05-02-2024

Goedemorgen, ik kan de site al denk ik 10 jaar .En nog nooit iets besteld tot voor kort .De keuze is heel groot en overzichtelijk op de site .De bestelling verliep ook heel goed .En not but least het product is 101 % in orde fijne luister ervaring. Dus alleen positief hier over mvg lex

Noud 04-02-2024

Super, vandaag bestelt, morgen in huis, netjes, goed verpakt. Meer dan tevreden

Taco 04-02-2024

goede winkel , nette prijzen goed uitleg en snelle levering. ik geen niet vaak een 10, maar ze zijn goed.

Sieb 02-02-2024

Zelden vind je Sonos aanbiedingen, en laat nu juist HiFi Klubben één van de scherpste prijzen hebben voor deze producten! Dat betekent top producten van een top winkel, die zich onderscheidt door klasse merken voor diegenen die wat anders zoeken dan datgene waar de massa voor kiest!

Patrick 01-02-2024

Bestelling en contact met klantservice goed.
Helaas wel veel moeten mailen ivm late levering de televisie moet via speciaal vervoerder geleverd worden. Eerst is de bestelling bij vervoerder niet goed doorgekomen gelukkig had ik al gemaild. Daarna pas na 2 dagen gebeld voor levering. Helaas niet mogelijk een dagdeel te kiezen.....

Nu maar afwachten welke tijd ze morgen komen. Hier zie ik nog wel ruimte voor verbetering.

Adverteer dan niet met voor 1630 besteld volgende dag geleverd, speciaal net voor mijn weekend besteld en nu toch levering gepland net als ik weer moet werken.