HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Izaak Kluit 30-09-2019

Fijne duidelijke uitleg, met als resultaat dat gereviseerde Marantz PM 75 volledig geïntegreerd is met Bluesound, hoe gaaf en werkt top! Meteen speakerkabels afgemonteerd met juiste stekkers eenmaal thuis was aansluiten een koud kunstje.

Frank 30-09-2019

Goede prijs, extra lange garantie, persoonlijke behandeling door klantenservice, specialisten ipv alleen call-center-medewerkers.

Ad van den Beemt 30-09-2019

Vriendelijke, snelle en vakkundige medewerkers. Lastige vragen werden op een uiterst vriendelijke wijze beantwoord.

Patricia 29-09-2019

Was extremely well-informed by the salesperson, when I was shopping for speakers. Will definitely go there again in the future. Recommended for both people who already know what they are looking for b/c Hifi Klubben seems to offer a good range of high quality products, as well as for people like me who are not as well informed and need neutral advice and good information.

BB 29-09-2019

Levering van besteld apparaat via webshop duurde iets langer dan verwacht. Bij aankomst bleek apparaat defect.
Klantenservice gebeld met de vraag of ik in de winkel kon omruilen voor ander type.
Werd keurig geregeld. Tegemoet gekomen voor t ongemak.
Dezelfde dag tóch nog van mn aankoop kunnen genieten.
Top !

B.Jansen 28-09-2019

Prettige en deskundige adviezen bij aankoopacties. Uitbreiding van garantievoorwaarden tot 5 jaar na aankoop van streamer.

Ton 28-09-2019

Deze Hifi Klubben winkel heeft alleen maar kwaliteits- producten met deskundig en vriendelijk personeel.
Je wordt er prettig geholpen. Ik beveel deze winkel dan ook ten zeerste aan.

C.S.M. 28-09-2019

Nog niet eerder bij HIFI Klubben een aankoop gedaan. Maar dit keer op zoek naar een goede koptelefoon. Ik vond de laagdrempelige sfeer en zeer prettige klantbehandeling aangenaam! Bij een eventuele volgende aankoop van audioapparatuur zal ik zeker HIFI Klubben bezoeken. Kan de winkel aanbevelen.

AE 27-09-2019

Ik heb het bezoek als prettig ervaren. Ik had snel antwoord op mijn vraag (suggesties voor een koptelefoon binnen een bepaalde prijsklasse) en ik kon een aantal koptelefoon direct uitproberen. Ook kreeg ik een goed antwoord op mijn vragen omtrent de technische specificaties. De verkoper was vriendelijk en behulpzaam.

DdE 26-09-2019

Klubben heeft een brede keus audio apparatuur van hoge kwaliteit. Zeker zo belangrijk is de uitstekende begeleiding en de ruime tijd die verkopers voor je nemen bij de aankoop.

Ruud 26-09-2019

Vakkundige, losse en prettige manier van klantbenadering. Duidelijke uitleg ook voor newbies. Eerlijke en objectieve voorlichting, waarbij de collega' s elkaar ook positief aanvullen. Ze geven bovendien nog tips voor de installatie en het gebruik. Kortom, fantastisch. Ik ga nooit meer ergens anders heen.

j. Hendriks 25-09-2019

De site is helder en overzichtelijk, goede uitleg & adviezen. Snelle procedure en geleverd.

Bert 25-09-2019

Vriendelijke ontvangst. Er werd goed naar me geluisterd. Ik kreeg een adequaat voorstel en ook nog een alternatief aangereikt. Er was voldoende tijd om het beoogde artikel te beluisteren. Zeer tevreden.

Ruud Verhoeven 25-09-2019

De winkel en webshop geven ontzettend veel vertrouwen. Ze sturen je tegoedbonnen als een product in prijs wordt verlaagd binnen 60 dagen na aanschaf. Dat is een hele leuke verassing waar je niet op rekent en het geeft het vertrouwen dat ze het beste voor hebben met de klant. Verder is de behandeling in de winkel en ook de klantenservice warm. Kortom een winkel om veel vaker een aankoop te doen.

Spinder 25-09-2019

Mooie, overzichtelijke site en goede prijzen. Verder was de telefonische communicatie zeer prettig en ter zake kundig. De bezorging was zeer snel en verder 5 jaar garantie. Helemaal blij met Hifi Klubben!

Casper 25-09-2019

Kundige verkopers, je wordt goed en persoonlijk geholpen en geadviseerd. Gaan sowieso voor 'the extra mile'.

Kevin 23-09-2019

Bijzonder goed geholpen bij HiFi Klubben. Eerst in de winkel goed advies gehad over inbouwboxen i.c.m. een Sonos Connect-Amp, verschillende boxen kunnen beluisteren en goed advies gehad over het wel of niet gebruiken van backboxen. Op een later moment heb ik vervolgens de inbouwboxen online besteld bij HiFi Klubben. Ze werden binnen 3 dagen (zoals beloofd) bezorgd. Keurig ingepakt. Heb ze inmiddels geïnstalleerd en het klinkt geweldig!

Jasper 23-09-2019

Fijne shop. Goede hulp.

Bij HIFI Klubben hebben ze nog echt verstand van hetgeen ze verkopen.

Tikky 23-09-2019

De Argos One was niet meer te repareren, kreeg een nieuwe binnen de garantie termijn van 5 jaar

Xiendao 22-09-2019

Over het algemeen kies ik voor mijn portemonnee en bestel ik vaak online via de goedkoopste aanbieder. Nu niet.

Ik zal toelichten waarom:
Mijn eerste bezoek aan de winkel in Den Haag heeft voor mij de toon gezet, waardoor mijn 'gun factor' naar het personeel van dit filiaal is gegaan. Ik voelde me gezien, gehoord en ben naar volle tevredenheid geholpen. Er werd meegedacht, eerlijk advies gegeven en alles geheel vrijblijvend en met een portie geduld aangezien ik alles minimaal 3 x vraag en uit wil proberen ;). Tevens kreeg ik nog uitleg over de verschillende proefperiodes om een koptelefoon thuis op mijn gemak te kunnen testen, waarbij ik binnen een bepaalde tijd mijn geld terug kon krijgen of anders een tegoedbon. Ik gaf eerlijk aan dat ik nog in de onderzoek- en testfase zat en ook nog andere merken op mijn lijstje uit wilde proberen, welke zij niet in het assortiment hadden. Dit was geen probleem. Na nog wat rond te hebben gekeken en getest, ben ik uiteindelijk teruggegaan naar HiFi Klubben Den Haag, om de Sony WH-1000XM3 NC koptelefoon bij hen aan te schaffen. De zwarte variant was uitverkocht, er was echter wel nog één open doos product beschikbaar. Deze was ook te koop, zij het met korting. Helemaal rondom bekeken (zag er puntgaaf uit) en kwam gewoon met volledige garantie. Al met al dus goede service, fijn en deskundig personeel én ook nog eens mijn koptelefoon met korting. Ik ben om en hopelijk degene die dit leest nu ook :).

Bart S 22-09-2019

Heerlijke, relaxte winkel. Duidelijk te merken dat de werknemers verstand van zaken hebben en ook genieten van goed geluid.

Beertje Wolff 21-09-2019

Hifi Klubben en personeel, wat ben ik blij met u! en dat gaat van luidsprekers tot en met de kabels van een heel andere kwaliteit dan ik ooit gezien heb! en het uiterst vriendelijke personeel met gedegen kennis en alle tijd voor mij. Ik geniet van de muziek en prachtige vormgeving. Dank u!

Big Bucks 21-09-2019

Wat mij betreft is HiFi Klubben veruit de beste zaak waar je alles kan krijgen wat je nodig hebt voor je muziek. Een goed en uitgebalanceerd assoriment, plezierige maar bovenal deskundige medewerkers die je bovenal advies willen geven en niet iets willen aansmeren. Na een geweldige Marschall koptelefoon, een Marantz versterker en een Heos7 Blue Tooth speaker ga ik voor de vogende HiFi aankoop zeker weer naar Klubben.

Henk 21-09-2019

Op zoek gegaan naar een goede, betaalbare en betrouwbare koptelefoon, draadloos en met noise canceling. Wil je goede voorlichting, dan ga je niet naar een dozen schuiver, maar naar een echte winkel. Bij Klubben hifi prima geholpen met advies over diverse koptelefoons. Uiteindelijk gekozen voor een Sennheiser. Helemaal top, bovendien 5 jaar garantie (!!) en achteraf bleek de prijs ook nog onder de prijs van een bekende dozen schuiver te liggen! Hoezo dat goed advies en service duur zou zij?

Piotr Stefanski 21-09-2019

M*** has provided excellent customer service and the quality of speakers is adorable.