HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Nummer 20 14-11-2019

Prima assortiment, snelle levering.
Concurrerende prijsstelling, goede kwaliteit.

Camiel Reulen 14-11-2019

Ik moest de Denon x4500h hebben en wou alleen de zwarte en die was overal plus minnus 300€ duurder dan de zilverkleurige en ik kon hem bij plattetv krijgen voor de prijs van die zilverkleurige zijden ze.
Had hem besteld en ik zou hem binnen 3 dagen hebben maar naar bijna 2 weken had ik hem nog niet balen, zeer slecht bedrijf komen de afspraken niet na als ze niet kunnen leveren zeg het dan eerlijk dus heb hem geanuleerd.
Toen zag ik de site van Hifi Klubben en heb meteen gebeld en naar die receiver gevraagt of die hem wel konden leveren en hoe lang het duurde voordat ik hem thuis had. Men zij voor 17:00uur besteld de volgende dag in huis en ook nog eens 65€ goekoper zoewel de zwarte als de zilverkleurige hadden de zelfde prijs plus 5jaar garansie en de volgende dag had ik hem thuis blij.super geweldig die komen hun afspraken helemaal na Tip Ga Naar Hiffi Klubben

Feike 14-11-2019

Een goede interlink is snel gevonden in de webshop van Hifi klubben. Via Post.nl is het pakket snel afgeleverd, terwijl het vervoer goed te volgen is. De aankomst van het pakket was binnen 24 uur een feit.
De webshop is overzichtelijk en werkt snel en goed. Alle stappen zijn goed gedocumenteerd.

M.P.van Kammen 13-11-2019

Tip Top winkel dat gauw levert als men dat wil.En Top Advies is ook geen probleem als je vraagt krijg je antwoord.

Ad Fricke 13-11-2019

Wat een top service. Ik was op de fiets en het regende. De medewerker heeft mijn gehele aankoop zo ingepakt dat ik het droog over kon brengen. Vriendelijk deskundig personeel die de tijd voor je neemt en je de winkel pas laat uit gaan wanneer je helemaal tevreden bent.

Maart05 13-11-2019

Ontzettend tevreden over de service, snelheid van verzending en de geluidskwaliteit van mijn schitterende Sonos speaker. Ik koop in het vervolg graag opnieuw bij HiFi Klubben, ben erg tevreden!

Max 13-11-2019

Zowel website als winkel zien er goed verzorgd uit.
Personeel helpt professioneel in een prettige en relaxte sfeer

Hansdeur 12-11-2019

Top zaak en komen alle afspraken perfect na. Prima service in de zaak en komen met goede adviezen

Hans van Dijk 12-11-2019

Goede Audioapparatuur koop je in principe voor een relatief langere periode dus had ik de behoefte mij goed te laten voorlichten en te luisteren naar wat ik van plan was te kopen. Ik had in principe van te voren een keuze gemaakt via het Internet ,3 verschillende mogelijkheden .bij Hifi-Klubben kon ik alles luisteren/testen, uitstekende uitleg van de vakkundige mensen.... Kortom ik ging blij weg bij Klubben !

Johan Brouwers 12-11-2019

Na eerst in de winkel een duidelijke uitleg over de bluesound soundbar pulse2iB.heb ik
hiervoor gekozen,en ben alhoewel nog maar kort zeer tevreden over de aanschaf

Wilko Janssens 11-11-2019

zeer goede en snelle levering .En verstand van zaken zeer fijne en goede zaak.

Berty Heins 11-11-2019

De aandacht en tijd voor onze vragen, de oplossingsgerichtheid waarmee we samen het voor ons ideale product vonden, vinden we geweldig.

Flocco Woudstra 11-11-2019

Ik koos voor deze shop omdat ze een zeer goede aanbieding hadden: een Marantz amplifier voor 197 euro, de laatste 2 modellen. Ik stapte op de fiets en werd direct geholpen door een jongen met kennis van zaken. Goede sfeer, geen gelul of verkooppraatjes, 5 jaar garantie en ook nog een fantastisch klinkende Marantz versterker! Daarbij kreeg ik het gevoel altijd terug te mogen komen voor als iets niet doet of onduidelijk is. Amen!

Ronald Beijen 11-11-2019

Deskundig, klantvriendelijkheid, en goede prijsprestaties verhouding tegenover andere Audio-zaken

Bart v. D 11-11-2019

Specialistische kennis op gebied van audio. Goede mogelijkheden om audio te beluisteren in de winkel...dus in het echt ervaren hoe een geluidssysteem klinkt.

Daarnaast hebben ze scherpte prijzen (+prijsgarantie) en schappelijke retourvoorwaarden... maar retour is zelden nodig, want wat ik tot nu toe bij HifiKlubben heb gekocht geniet ik al jaren van.

Danny 11-11-2019

Ik heb voor deze winkel gekozen door het professionele karakter van de website. Ook de prijs van het artikel sprak mij erg aan. Daarnaast ben ik erg te spreken over de snelle levering van het product!

bergmans 11-11-2019

Duidelijke website en webshop in combinatie met een uitstekende winkel die je kunt bezoeken. Daar staat kundig personeel voor je klaar om echt alle vragen te beantwoorden.

Michael Koene 10-11-2019

Bij binnenkomst voel je je meteen welkom. Onze gastheer/deskundige nam alle tijd voor vragen en we mochten op de telefoon een app installeren zodat we de koptelefoon goed konden testen. Op alle vragen kwam een deskundig antwoord. Er was een sfeer van vrijheid/blijheid, ofwel absoluut niet opdringerig. We zijn nog steeds reuze blij met het gegeven advies en daarmee de gekozen aankoop.

Oscar Bijster 10-11-2019

Prima shop met medewerkers die kennis van zaken hebben.
Daarnaast goede producten voor een nette prijs.

Jomanni 10-11-2019

De kwaliteit van HiFi Klubben is hoog. Als je bij hen iets koopt, weet je dat het goed is. Ik vind wel dat ze minder verpakkingsmateriaal kunnen gebruiken bij de verzending, de doos was groot en er zat veel wegwerpplastic in.

Maurice 10-11-2019

Vandaag met een Dali Rubicon6 speaker terug geweest bij Hifi Klubben Haarlem (aankoop: 3 jaar geleden). Echt super goede service. Er werd meteen een oplossing bedacht een een tweeter uit een speaker in de store te schroeven zodat ik met speaker weer naar huis kon. Bleek toch niet nodig maar ik ben blij dat ik mijn speakers daar gekocht heb! Goed werk.

Peter 10-11-2019

Ik heb deze speciaalzaak gekozen want het is mogelijk om de producten te proberen en professionele advies te krijgen. Ik heb 5 ANC draadloze hoofdtelefonen getest en dat duurde bijna 2 uur. De medewerker was echt behulpzaam en geduldig met mijn "onderzoek". Hij hielp me om de functies te vergelijken en zocht wat parameters op Internet voor me ook. Top!

Suzanne 10-11-2019

Zeer prettige, grote shop (locatie A'dam) waar we op een deskundige manier zijn geholpen. De verkoper nam de tijd voor uitleg en demonstratie, waarna we met volle tevredenheid én een nieuwe speakerinstallatie de deur uit zijn gelopen. Absoluut aan te raden!

Marieke 10-11-2019

Personeel nam de tijd voor ons en dacht goed mee over de juiste set-up voor ons geluidssysteem. Ze sloten e.e.a. aan (in de winkel). Daarmee konden we de geluidskwaliteit testen van set-up die wij in ons hoofd hadden. Personeel is deskundig en zoekt indien nodig advies bij collega's als deze er meer vanaf weet. 5 jaar garantie is ook erg prettig. Erg tevreden!

Egbert 10-11-2019

Uitstekende speciaalzaak. Personeel uiterst vriendelijk, deskundig en behulpzaam. Uitsluitend hoogwaardige geluidsapparatuur en TV's. Als je de winkel instapt weet je bij voorbaat al dat je met een goed product huiswaarts keert. Top!