HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Hanry 13-02-2020

Kwam voor een uitverkoop artikel, maar dat bleek niet het juiste wat ik zocht. De medewerker heeft gezocht naar het juiste artikel voor mij , besteld en netjes gebeld toen het gearriveerd was. Wilde het naar mijn huisadres (gratis) verzenden, maar dat was niet nodig omdat ik toevallig in de buurt van de winkel moest zijn en het zelf kon afhalen. Prima service voor een artikel van €22!

Ron Nieuwenburg 12-02-2020

Ik zocht een hifi zaak in Tilburg voor een goed advies geen zaak met allerlei huishoudelijk artikelen. Kwam hierdoor bij hifi klubben. Werd hier vriendelijk, goed en duidelijk geholpen. Namen alle tijd voor mij voor het uitleggen en luisteren van apparatuur. Zeker een zaak die ik aan zou raden.

R.M 12-02-2020

Goede, vriendelijke en eerlijke informatie! Dankzij goede adviezen nu fraaie receiver!

Marcellino 12-02-2020

Ik heb gekozen voor deze site vanwege de zeer goede service en de produkten worden in goede conditie afveleverd en volgens de aangegeven levertijd. Een top bedrijf, mijn complimenten.

Marcellino 12-02-2020

paul 12-02-2020

Goede winkel met zeer goede service en goede producten, ik ben zeer tevreden

Paul van Scheppingen. 12-02-2020

Dit was voor mij niet de eerste aankoop bij Hifi Klubben in de Rijnstraat te Amsterdam. Ik kom hier al jaren vanaf dat het nog RAF Hifi was. Als vanouds ben ik hier weer professioneel geholpen. Ik kwam voor een nieuw stel staande luidsprekers en had voor de luistertest een aantal eigen CD's meegenomen. Verkoper Tom Ditzel heeft mij met veel geduld en vakmanschap geassisteerd om tot de juiste keuze te komen. Niets was gehaast, er werd alle tijd voor genomen. Ik ben dan ook overtuigd dat ik de juiste keuze binnen mijn budget heb kunnen maken. Kortom helemaal top en aan iedereen aan te bevelen.

Peter van Delft 12-02-2020

Wij hebben gekozen voor kwaliteit en uitgebreide kennis van de producten die op de markt zijn. Dan moet je echt wel naar een specialist. Het meedenken met de wensen die je hebt en het verwezenlijken daarvan. Dit door "out the box" te denken en te kijken naar andere mogelijkheden. Kennis is macht en dat hebben de medewerkers van Klubben, super.

Johan Sliggers 11-02-2020

Vlak voor mijn vakantie wilde ik een bleutooth speaker kopen. Via de winkel doe ik dat het liefst (klimaat). Maar de website ging ook prima, inclusief de voucher die ik had. Bezorging feilloos, op tijd voor de vakantie en de Denon speaker is top!!

Ben 11-02-2020

Fijn om in Almere weer een goede speciaalzaak voor geluidsapparatuur te hebben. Een met deskundige adviseurs en ook nog eens scherp geprijsd.

Miguel 11-02-2020

Ik heb voor HiFi Klubben gekozen om de volgende redenen.

* overzicht en beschrijving producten is prima.
* gebruiksvriendelijkheid is geweldig.
* Mogelijkheid 5 jaar garantie is toppunt van kwaliteit.

E van Beest 11-02-2020

Klubben is een winkelketen, verspreid over het hele land, die verstand van zaken heeft en een eerlijk advies geven.
Ook de website is overzichtelijk en prettig.
De items zijn nauwkeurig omschreven.
Mijn item, een koptelefoon, heb ik online bestelt en afgehaald in de vestiging Rotterdam.
Vriendelijke en behulpzame medewerkers.
Top !!

Marcel 10-02-2020

We kozen voor deze winkel omdat ie in de buurt is en ze daar nog hifi producten verkopen. We kregen meteen een kop koffie en na een prettig gesprek had ik bijna besloten. Mijn vrouw vroeg echter of ze toch de verschillende opties nog even naast elkaar mocht horen. Dit was geen probleem en we konden ook nummers kiezen die we goed kenden. Na een kwartier konden we met een goed gevoel de knoop doorhakken. Tip: vraag om even te luisteren. Dat is de fun van hifi kopen. :-)

Leon 10-02-2020

Bestellen gaat makkelijk, snel en duidelijk. Levering ook bijzonder snel en goed.

Albert 10-02-2020

Goede uitleg over verschil platenspelers en info over nieuwe.modellen die binnenkort komen.

Onno 10-02-2020

Goede product informatie. Sluit aan op de know how in de winkel. Daardoor wordt een technisch probleem makkelijk uitvoerbaar, op een manier die ik niet had kunnen verzinnen.

Ron 10-02-2020

Vriendelijk, geduldig, goede service, weet waarover men praat. Echt top!
Heb al regelmatig in de winkel of telefonisch wat gevraagd maar kreeg altijd goed en geduldig advies. Regelmatig ook wat gekocht.

Daniel Corstanje 10-02-2020

Ik heb hier al vaker producten gekocht. Ik heb goede ervaringen met de levering en kwaliteit van de producten. De levering is conform opgegeven levertijd op de website en de producten zijn goed verpakt. Daarnaast vind ik de website erg gebruiksvriendelijk en de (standaard) verlengde garantietermijn van 5 jaar vind ik echt een meerwaarde.

J. 10-02-2020

Ben al een poosje bekend bij Hifi Klubben. Echter had ik hier nog nooit wat online besteld. Dus dat was een eerste keer.
De levering was snel en de prijs was ook beter dan waar dan ook. Echter viel mij één ding op, de doos was zwaar beschadigd bij aankomst. Er zat een gat in en de hoeken hadden flink wat stoot schaden. Gelukkig was het product zelf niet beschadigd.

Wim 10-02-2020

Bij een eerste oriënterend bezoek voor de aankoop van een audio streamer kreeg ik ruim de tijd om al mijn vragen te stellen en uitgebreid antwoord daarop inclusief een demonstratie van de bedieningsapp.
Bijzonder plezierig was dat een afgeprijsd artikel een aantal dagen voor mij gereserveerd werd, zodat ik rustig de tijd had om over alternatieven na te denken.

Mike Kniest 10-02-2020

Alles duidelijk overzichtelijk. Staat goed aangegeven waar wat op voorraad ligt. In de winkels vriendelijke en kundig personeel.

Ronald U. 10-02-2020

Volledigheid aanbod, produktinfo, en beeldmateriaal. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Snelheid levering kan verbeterd.

Sander 10-02-2020

Een winkel waar je altijd goed geholpen wordt. Zowel bij dan aanschaf van nieuwe apparatuur als bij het afhandelen van garantiegevallen.

Piet 10-02-2020

Uitstekende webshop, bestelling en aflevering verliepen vlekkeloos. Hoewel ik luidsprekers kocht met korting en zonder doos (demonstratie exemplaren uit de winkel), werden ze zeer zorgvuldig ingepakt, en binnen 2 dagen kosteloos ,via de PTT, afgeleverd.

Evert van den Berg 09-02-2020

Erg mooie winkel met een rustige uitstraling terwijl er genoeg (zicht is op) apparatuur aanwezig is. Er wordt door het personeel tijd genomen om goed te luisteren naar je vragen. Tevens kun je luisteren naar het geluid uit diverse apparaten of een koptelefoon uitproberen. Met een goed gevoel de winkel uitgegaan, nu wachten op de monteur die het voor ons gaat installeren. Ook dit is in mijn ogen een pluspunt.