HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Bob Daalder 16-07-2020

Overzichtelijke website met goed leesbare product informatie en leuke en interessante artikelen.

Sander de Jong 16-07-2020

Ruime keus en goede kwaliteits producten tegen concurerende prijs, 5 jaar garantie en 60 dagen omruil dan wel retour.

Nico 16-07-2020

Ik ben zeer tevreden over Klubben. In de winkel op de Hoogstraat in Rotterdam ben ik goed geinformeerd over mijn versterker, de Denon PMA 150 h. Na bestelling werd die snel bij mij thuis afgeleverd. Groot pluspunt vind ik ook de 3 jaar gratis aanvullende garantie die Klubben geeft bij aanmelding nieuwsbrief. Dat geeft vertrouwen. Al met al tot nu toe heb ik er een goed gevoel bij. Nb versterker is top!

Ed 14-07-2020

De site van hifi klubben is om te smullen van alle mooie hifi spullen. Helaas de bestelde in in-ear headphones waren niet wat ik ervan had verwacht. Geen probleem want je hebt 60 dagen tijd om het uit te proberen. Retour via post NL was met dit kleine pakje ook geen probleem. Met grote speakers is dat wel anders natuurlijk. Maar toch, prima winkel en snelle levering via de webshop.

Frans 13-07-2020

Ik kreeg lang de tijd voor een luistersessie van de Dali en B&W speakers. Er werd goed meegedacht.
Er werd mij verteld dat op een marantz AVR 2506 prima een losse ein versterker aangesloten kan worden. Maar na veel lezen en kijken op het net blijkt dat met deze goedkope receiver de geluidskwaliteit er niet beter van wordt en dat de receiver zelfs kan gaan clipped. Dat was dus geen goed advies van de medewerker. Later met marantz gebeld en die bevestigde dat.
Uiteindelijk gekozen voor b&w en daarmee ga ik dan ook mijn home cinema uitbreiden. Ik heb al de surround speakers m1 en de center speaker htm 71 s2 gekocht bij hifiklubben. Ik had ook nadieN de standaards Van de M1 besteld, maar de levering was vertraagd. Besloten te annuleren en zelf iets te maken.

Maar prima winkel en hele aardige medewerkers. Ook nog een bang en Olufsen koptelefoon gekocht met korting!

Peter 13-07-2020

Degelijk product is scherp geprijsd en degelijk verpakt toegezonden. Snelle verzending. Alles dik in orde

wim versluys 10-07-2020

Tot nu toe voor de volle 100 procent tevreden! Maar ik heb mijn aankoop (sony 4k tv) nog niet uitgepakt en dus nog niet kunnen controleren. Hierdoor kan ik nog niet oordelen over het (eventuele) retourneren
Maar voorlopig een tevreden klant!

bgt 09-07-2020

Heb al diverse keren bij HiFi Klubben besteld en spullen gehaald. Gewoon top service.

Ezio 07-07-2020

Als iets buitenproportioneel makkelijk stuk gaat, door het voorwerp gewoon te gebruiken, ga er dan niet vanuit dat ze je helpen. Dan heb je pech met je garantie.

Marco 07-07-2020

Ben in de winkel zeer goed geholpen en geadviseerd.
Ben uiteindelijk bij deze speakers uitgekomen waar ik zeer tevreden over ben.

Music Lover 06-07-2020

Dit bedrijf heeft echt kennis van goede apparatuur op geluid gebied.
De merken die ze voeren zijn vaak de betere en tot nu toe al 2 keer tevreden over mijn aankoop bij Hifi Klubben.
Ook als het pakket uit het buitenland moet komen is de tracking gewoon perfect en gelimiteerd naar 3 uur. Je weet wanneer het komt,heel prettig.
Ook mooi is dat ze op de site eerlijk de voor- en nadelen aangeven,zodat de consument een objectieve beoordeling kan maken

adjvempel 05-07-2020

Prima en snelle service met goede en persoonlijke advisering door terzake deskundig personeel, die ook nog eens met je meedenken in oplossingen.

Wim 02-07-2020

Goede site, makkelijk te bestellen. Door leen foutje van mijn kant zou ik de receiver bij de winkel moeten ophalen. Met 1 telefoontje regelde de winkel dat de receiver als nog thuis wed bezorgd

Bart 25-06-2020

Ik heb Vorige week ter de uitbreiding vAn mijn Sonos systeem een extra Sonos One bij Klubben online gekocht. Ik wilde deze speaker in de winkel ophalen maar daar was hij niet op voorraad. Het is een bekend bedrijf en ook was het een zeer scherpe prijs. De speaker was binnen 4 dagen in huis en alles is prima verlopen. Leuke bijkomstigheid is dat ik via Klubben gratis extra garantie heb.

REhman 24-06-2020

Great prices, great products. I bought a Sonos 1 - Gen 2 which was delivered in a day. Will buy from here agian

Martin Heus 24-06-2020

Heb bij deze winkel een sonos one besteld.
Mede voor de 5 jaar garantie.
De sonos one is prima maar de twee / drie dagen levertijd werd 1,5 week . Hierdoor hadden mijn kinderen geen Vaderdag kado voor mij omdat hij te laat binnen was. Was eerste ervaring met deze winkel maar ik ga volgende keer toch maar weer naar de winkel die alles voor een glimlach doet

Peter 24-06-2020

Klubben een zaak met kwalitatief hoogwaardige producten. Een gebruikersvriendelijke webwinkel en heldere leveringsvoorwaarden. Bedrijf doet wat het beloofd. Bestelling wordt conform afspraak geleverd en is netjes verpakt.

Kortom topzaak!!

Marco 23-06-2020

Prima, was elders goedkoper maar geen moeilijkheden met pricematch, snelle levering. 5 jaar garantie sterk punt.

André van den Bos 23-06-2020

Klubben maakt vrienden! De prachtige zomeraanbieding van de B&W PX7 hoofdtelefoon heeft gewerkt als een olievlek. Wat begon als een tip van iemand eindigt al in de aanschaf van nog 3 van deze hoofdtelefoons in mijn kennissenkring. Een van de hoofdtelefoons ben ik maar eens "live" gaan halen bij Klubben Rotterdam. Ik ben daar niet voor de laatste keer geweest! Fijne ontvangst, een betrokken en geïnteresseerde medewerker, goede info en tips en nog eens 5 jaar garantie op de koop toe. Zo hoort het!

Edwin 23-06-2020

Compleet assortiment, betrouwbaar, prijsmatch, extra garantie, en snelle levering.

Jacco Weststrate 22-06-2020

Wij zijn twee keer in de winkel in Breda geweest en uitstekend geholpen. Van te voren hadden we ons op internet al verdiept in het product, maar als je iemand spreekt die verstand van zaken heeft word je sneller wijzer. Zonder opdringerig te zijn werd ons duidelijk verteld wat het verschil is tussen de verschillende producten en de techniek erachter. Er werd ruim de tijd genomen en nadien hebben we nog gebeld en gemaild voor advies. Desondanks hebben we besloten toch voor iets anders te kiezen omdat het product niet aan onze verwachtingen voldeed. Ook dat was geen probleem, omdat we binnen 60 dagen konden ruilen. We hebben het eerste product teruggebracht en het tweede zijn we nu erg tevreden over!

Bart V 21-06-2020

Prettige (web)winkel met mooie artikelen. Echter bestelstatus absoluut niet accuraat. Op werkdagen voor 16:30 uur besteld - volgende dag in huis, werk in geen enkel geval. Ook het "op voorraad, 2-3 dagen levertijd" is niet correct. Nu meerdere artikelen besteld en 2-3 werkdagen werd 1,5 week. Volgende dag leveren werd 3 dagen. Na contact met klantenservice (snelle reactietijd) wordt PostNL aangewezen (nogal druk etc). Maar overige bestellingen bij PostNL komen wel op tijd aan.

Maria 19-06-2020

Ik had een Versterker maanden geleden bij klubben gekocht
Het bleek dat het geluid nog mooier werd als ik er een eindversterker tussen zou plaatsen
Dus ook gekocht
Na minstens een uur klussen was eindelijk de brom weg.
Klubben wilde niet dat ik er iets voor zou betalen terwijl de medewerker toch zeker zo’n 2 uur mee bezig is geweest

Chapeau klubben

Maria 19-06-2020

Beste Maria,

Bedankt dat je een review geschreven hebt op , ,in samenwerking met Kieskeurig.nl.

Dit bericht is door ons niet geplaatst, omdat uit de tekst blijkt dat je in 1 beoordeling hebt geschreven over zowel de winkel als een aangeschaft product. De winkelreviews moeten echter een beoordeling over uitsluitend de betreffende (web)winkel weergeven. Winkelreviews en Productreviews zijn aparte vormen van reviews.

Je hebt het volgende bericht geplaatst:

Cijfer: 10

Ik had een Verster nad 368 2 maanden geleden bij klubben gekocht
Nad 268. Dus ook gekocht
Na minstens een uur klussen was eindelijk de brom weg.
Chapeau klubben wat een service!!!

Cijfer: 10

Ik had een Verster nad 368 2 maanden geleden bij klubben gekocht
Nad 268. Dus ook gekocht
Na minstens een uur klussen was eindelijk de brom weg.
En wat een geluid: prachtig!! Je hoort alle details alsof je in de concertzaal zit.
Chapeau klubben

---------------------------------------------------

Je kunt het aanpassen door de tekst te kopiëren en opnieuw te plaatsen bij het betreffende product.

De reviews op zijn in samenwerking met Kieskeurig.nl. Jouw bericht wordt na goedkeuring op geplaatst en op Kieskeurig.nl en aan Kieskeurig.nl gelieerde websites.

Kieskeurig.nl
info@kieskeurig.nl

----------
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief: https://www.kieskeurig.nl/nieuwsbrief samenwerking met Kieskeurig.nl. Jouw bericht wordt na goedkeuring op geplaatst en op Kieskeurig.nl en aan Kieskeurig.nl gelieerde websites.

Kieskeurig.nl
info@kieskeurig.nl

----------
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief: https://www.kieskeurig.nl/nieuwsbrief

Jan 18-06-2020

snelle levering goede service
ook het retour proces liep perfect
terug brengen in de winkel was geen probleem
Helaas was de kabel die ik besteld had te kort, maar via de webshop een langere gekocht
deze paste perfect
mijn tip koop bij Klubben