HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Gerrit 13-12-2019

Toevallig kwam ik langs de winkel in Utrecht, daar werd ik geweldig geholpen door een medewerker. Ik kreeg heldere antwoorden op mijn vragen. Hij wees mij op meerdere mogelijkheden, de voor- en nadelen van de verschillende opties. Daardoor kon ik thuis verder nadenken alles op een rij zetten en een keuze maken.

Via de website heb ik mijn bestelling gedaan, dat verliep vlot en ik kreeg alles keurig aangeleverd. Eén ding had ik niet aan gedacht. Ik had een versterker en boxen gekocht, maar niet gedacht aan het snoer ertussen. Het was fijn geweest als ik tijdens het aankoop proces er op gewezen was dat ik nog een snoer nodig had.
Gelukkig kon ik nog op tijd een snoer nabestellen. We genieten nu van het prachtige geluid.

Ruud 13-12-2019

Snel en correct afgeleverd. Netjes een mailtje gehad dat het ivm Black Friday wat langer kon duren; viel reuze mee. Product prima verpakt en helemaal tevreden mee.

DJ 13-12-2019

Zeer goede service en komen afspraken na en ruime keuze in kwaliteit audio en TV

FJansen 13-12-2019

Ik ben terecht gekomen in de winkel van Hifiklubben in Alkmaar vanwege een aanbieding. Deze aanbieding bleek echter niet meer beschikbaar na aankomst in de winkel. Dit was in eerste instantie even een teleurstelling mede gezien de flinke reistijd. Toch heeft de medewerker dit voor mij keurig opgelost! Echt een uitstekende service . Daarnaast ook een zeer goed technisch advies gekregen t.a.v. Extra Luidsprekers die ik in de toekomst, waarschijnlijk ook bij Hifiklubben zou willen kopen. Daarom zou ik Hifiklubben van harte willen aanbevelen

Harno 13-12-2019

Wederom een product besteld bij Klubben. Zoals altijd staat bij jullie de service voorop. Ik heb een zeer goede ervaring met de klantenservice gehad. Een afgeprijst artikel was niet meer op voorraad. Toen die weer op voorraad was was de actie afgelopen. Even een mailtje naar de klantenservice gestuurd en binnen een dag kreeg ik een persoonlijke link waardoor ik toch de actieprijs kreeg. Helemaal top.

Herm 12-12-2019

Ontvangst met aandacht, koffie en voldoende informatie. Op mijn gemak met hulp van de medewerkers muziek van mijn eigen keuze op verschillende systemen kunnen luisteren. Ook fijn dat mijn rechten (14 dagen teruggaverecht) in de winkel en op de webshop gelijk zijn.

Monique 12-12-2019

Webshop met veel kennis over hifi! En fijn dat je 5 jaar garantie krijgt op je producten. Daarom heb ik gekozen om hier te bestellen. Ik heb besteld op Black Friday, waardoor de bestelling vertraagd was. Dat kan gebeuren, maar het was wel onduidelijk wanneer we het dan in huis konden verwachten.

Rob 12-12-2019

Heel eerlijk en professioneel advies. Prijsstelling prima in orde. Geen behoefte om in een web winkel te shoppen, lekker meteen de producten meenemen.

Vis 12-12-2019

Je wordt in de winkel goed geholpen. Het personeel is kundig en vriendelijk. Alleen was het me niet helemaal duidelijk dat een online bestelling laten afleveren in de winkel veel langer kan duren dan direct thuis laten bezorgen (blijkbaar wordt eens per week alle bestellingen afgeleverd terwijl op de site bij mijn product (B&W M1 speaker) stond 'vandaag besteld, morgen in huis'). Dus dat zou ik de volgende keer eerst informeren. Daarbuiten is de service zeer goed en geeft men een goed en eerlijk advies!

HVE 12-12-2019

Perfecte en vriendelijke bediening. Snel geholpen bij de afhandeling van het bestelde apparaat.
Sowieso 5 jaar all in garantie.

PLL50 12-12-2019

een leuke moderne winkel waar ik "ouderwets " goed geholpen ben, zij hebben gelukkig veel verstand van zaken die er toe doen.En 5 jaar garantie is top !

Anne 12-12-2019

Vriendelijk personeel (in winkel waar ik de bestelling op ging halen). Het duurde wel 1 week voordat ik mijn bestelling op kon halen. Dat vond ik vrij lang (komt waarschijnlijk door de nasleep van Black Friday?). Tevreden met de prijs van het product én de werking ervan.

D. 12-12-2019

Ik heb eerder een speaker besteld, maar deze voldeed niet in de huidige opstelling. Zonder problemen kon ik deze retour sturen. De huidige speaker van Denon voldoet zeer goed. Ook het contact met de klantenservice over de eerste bestelling verliep netjes en vlot. Zeer positief!

Ron Jenner 12-12-2019

Maandag 9 december ging ik voor een “ouderwetse” stereo receiver naar Den Haag. Ik had al besloten een Marantz te kopen. Week ervoor telefonisch contact gehad met Dervin in Den Haag. “Heel goede versterker, maar kom even luisteren naar Denon” Aldus gedaan en verschil gehoord onder genot van een kopje thee in mooie overzichtelijke en gestructureerde winkel. Keuze Gielmobiel Denon. Met blij en voldaan gevoel betaling
gedaan. Ik ben nog nooit zo goed, vakkundig en sympathiek geholpen in mijn hele leven bij een dure aankoop. Een voorbeeld voor alle verkopers/managers in retailmarkt! Deze man is echt! Met passie, geduld en goede adviezen! De “Johan Cruijff” of “Messi” van Hifiklubben voor mij. Dankzij goede eerste telefonische communicatie hebben zij er een vaste klant, ambassadeur erbij! Hifiklubben bedankt! Ik kijk uit naar een volgend bezoek en investering!

schorpioen1911 11-12-2019

goede en deskundige service en bij verkeerde aankoop geen problemen om artikelen om te ruilen

John 11-12-2019

Duidelijke en overzichtelijke site. Scherpe prijzen en 5 jaar garantie heeft mij gemotiveerd om bij Klubben te bestellen. 1e bestelling op black Friday is ergens bij Post.nl blijven hangen/ verloren gegaan. Na telefoontje is er direct een nieuwe soundbar gestuurd die de volgende dag bezorgd werd. Goed opgelost.

Joop Heijberg 11-12-2019

Hi-Fi Klubben was vroeger de zaak van John Snijders (1947-2018) en Klubben heeft naar mijn idee op onnavolgbare wijze deze bijzonder goede winkel voort doen bestaan. (Hoe vaak gaat het niet anders). Het personeel is kundig en vriendelijk en de hele zaak heeft een haast "Apple Store" achtige uitstraling. (Ik ben dus een Apple fan en dat haat je of je houdt ervan).

Ze nemen de tijd voor je maar ik vermoed dat ze ook snel in de gaten hebben of de klant er al veel van weet zodat er geen onnodige tijd wordt verspilt. En zoals gezegd: Als je in de voormalige winkel van Snijders zit weet je dat je een bestaande reputatie hebt te behouden en dat is ze zeer goed gelukt dacht ik. Kortom: Een van de weinige zaken die ik zonder aarzelen zou aanbevelen.

Henny 11-12-2019

Prima en betrouwbare webshop met goede aanbiedingen. Ook levering en communicatie rondom de aankoop goed verzorgd.

Robin Stienen 11-12-2019

Overzichtelijk, duidelijk en snel geleverd. Producet zoals aangegeven op de website / verpakking.
Niks op aan te merken.

Koen 11-12-2019

Ik vond de service heel goed en geduldig. Ze nemen de tijd en laten jou ook de tijd nemen om de goede keuze te maken. Met de testopstellingen krijg je een goed beeld van je favoriete audiocombinatie. Ook hier voelde ik me niet gepushed om duurdere modellen te kiezen. Audiokeuze is heel persoonlijk. dat doen ze goed. Wat ik ook goed vind is dat de prijsgarantie real-time gebeurt. Tijdens het afrekenen ging nog iets van de prijs af (waarschijnlijk door black-friday deals). Heel fijn.

Kees 11-12-2019

Eerlijk advies, heldere communicatie, kwaliteit voorop en de prijs is ook goed

Phil M 11-12-2019

HiFi Klubben weet waar ze het over hebben en geven goed advies. Ik was op zoek naar een streaming syteem voor thuis en door het passende advies heb ik gekozen voor Heos. Daar heb ik na aankoop nog altijd geen spijt van!!

René 11-12-2019

Plaatsen van bestelling en zoeken van artikels verliep erg soepel. Voorwaarden van HiFi Klubben zijn altijd erg goed.
Levering was rond Black Friday en daar zat wel een uitdaging. Ik werd goed op de hoogte gehouden (van de vertraging ;-)) en de artikelen zijn uiteindelijk keurig afgeleverd,
Volgende keer weer niet bestellen rond die drukke dagen.... Mar wel bij HiFi Klubben!

Martijn Vermeulen 11-12-2019

De prijs van mijn gekozen oortjes was tijdens Black Friday bij HiFi Klubben echt heel goed. Helaas door de drukte wat vertraging, maar ik ging hier al vanuit, dus dat was geen probleem. Ook toen ik een statusupdate vroeg over mijn bestelling reageerde de klantenservice duidelijk, snel en aardig.

van Hulst 11-12-2019

De korte samenvatting: na 11 dagen nog niets in huis en slechte communicatie hierover.

Het langere verhaal: ik heb 11 dagen geleden twee Sonos Play 5 speakers besteld en nog altijd niets ontvangen. Na 4 dagen heb ik gebeld omdat ik geen mail of track and trace had ontvangen. Ze gaven aan dat het chaos was als gevolg van (de door henzelf in gang gebrachte) Black Friday. Op mijn vraag waarom op de website nog steeds stond: "Op werkdagen voor 16:30 besteld, morgen in huis!" kwam geen antwoord. Ik zou de volgende dag worden terug gebeld. Dat is nooit gebeurd. Na 6 dagen kreeg ik een mail van hen en een mail met een track and trace van DHL waarbij de speakers in twee losse pakketten uit een magazijn in Duitsland werden verstuurd. De ene naar Nederland, de ander om onduidelijke redenen naar België. Inmiddels ben ik 11 dagen verder en heb ik de kans dat er vandaag tussen 9 en 18u een van de twee speakers zal worden geleverd.

Op zichzelf kan ik ermee leven dat het soms wat drukker is, maar blijf dan goed communiceren en kom je afspraken om terug te bellen na. Verder, stop in zo'n periode de advertenties met: "Op werkdagen voor 16:30 besteld, morgen in huis!" Wees eerlijk. Zeg:" we kunnen in deze periode de bezorging niet binnen 10 dagen garanderen, we werken eraan om het beter te krijgen". Dan kan iemand zelf kiezen of hij nog bij jullie wil bestellen.

Over het product kan ik uiteraard nog niets zeggen.

De winkel krijgt wel een 2 omdat ze zo eerlijk zijn om in deze periode om reviews te vragen. Ze hebben wel lef.