HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

David C. 14-08-2019

Sympathieke en deskundige voorlichting, ruime keuze en goede prijs/kwaliteitverhouding.

Arjen 14-08-2019

Hoofdtelefoon gekocht nadat mijn zoon ook goede ervaring had.
Goed en snel ontvangen.

Mia Spee-Janssen 14-08-2019

Op de vraag aan mijn broer, die top muziekkenner is, waar ik het beste een nieuwe muziekinstallatie zou kunnen kopen heeft hij mij de firma Klubben in Nijmegen geadviseerd. Ik ben prima geadviseerd en heb mijn keuze daar gemaakt. Ik ben erg tevreden over de medewerker en het verloop van de levering van mijn nieuwe apparatuur.

R.Zwolsman 13-08-2019

Na bestelling kreeg ik netjes een email dat het product niet op voorraad was en dat het 2 tot 3 dagen zou duren voordat het geleverd zou worden. Vlak daarna kreeg ik al een verzendbevestiging vanuit het magazijn in Denemarken. En inderdaad 2 dagen later afgeleverd. Snelle en nette service en duidelijke website!

Paul Zwanenburg 13-08-2019

Na een tijdje tobben met de huidige installatie, zijn wij in de studio beland bij Klubben Den Haag. Ze namen echt de tijd voor ons, lieten de verschillende opties beluisteren en dachten met ons mee over onze nieuwe installatie. Het eindresultaat is 100 % naar tevredenheid.
Ik kan het iedereen aanraden om de winkel te bezoeken.

Fabian 13-08-2019

Goed prijzen voor top producten en 5 jaar garantie. Goede adviezen en service.

Henk 13-08-2019

Onlangs een Sony (UBP X800m2) 4K Blu-ray speler online gekocht bij Hifi Klubben. Vlotte levering, zeer vriendelijke en behulpzame klantenservice. Is mijn 2e aanschaf bij deze winkel, de eerste (Denon receiver) was in de winkel in Hilversum. Ook daar vriendelijk en behulpzaam personeel. Ben zeer tevreden.

Tim Jansen 13-08-2019

Ik was vastberaden om een JBL-headset te kopen, bij het luisteren in de winkel werd het me sterk aangeraden om een Argon Soul uit te proberen. Hier had ik destijds absoluut geen zin in. Maar om de verkoper blij te maken toch even geluisterd. Wat een wereld van verschil, gelijk de Argon Soul gekocht en nog steeds tevreden mee. Zonder het advies had ik dus een minder goede keuze gemaakt.

Daniel 13-08-2019

Plezierige winkel waar je zeer goed de diverse mogelijkheden kunt zien en beluisteren. Vriendelijk en kundig personeel, hebben echt kennis van zaken en kunnen je zeer goed adviseren. Levering en installatie is keurig verzorgd waardoor we nu van een fantastische kijk- en luisterervaring genieten..

Maurice 13-08-2019

Na vele jaren weer eens toe aan goed geluid en klank in de woonkamer, daarvoor eerst op internet gezocht en iedere keer weer bij het assortiment van HIFI Klubben uitgekomen. Een bezoek aan de winkel in Breda gebracht, duidelijk advies gekregen en een afspraak gemaakt om een demo bij te wonen. De vriendelijke focus van de verkopers, ongedwongen, en duidelijke uitleg waren doorslag gevend om een nieuwe set aan te schaffen die na installatie een overtreffende trap bleek te zijn, wat jarenlang goed klonk verbleekte........ zo helder zo zuiver........geen enkele spijt :) dankzij de richting gegeven in de winkel (B&W 702 en 705 met NAD versterkers en bijpassende kabels). Het advies bij keuze.....luisteren en luisteren tot jij hoort wat lekker klinkt voor jou!

M.J.C. Stoffels 13-08-2019

De medewerkers hebben goed verstand van de apparatuur en geven je een goed advies bij je beslissing om een besluit te nemen . De winkel zit ook dichtbij in het centrum van Rotterdam.

Llob 12-08-2019

Sonos amp besteld. Snel geleverd en 5 jaar garantie ipv de standaard garantie. Een keer een probleem met een B&W speaker gehad, kon ermee terug naar een winkel dichtbij waar hij probleemloos geruild werd. Superservice

Jacob 12-08-2019

Een leuke shop waar we bij toeval langs liepen. De speakers in de etalage waren mooie eye catchers. Het personeel was vriendelijk en gaf duidelijk uitleg.

Steven 12-08-2019

In eerste instantie was de telefonische afspraak vergeten. Vandaar een zeven en niet hoger. Dat was niet zo netjes. Daarom maar langs de zaak gegaan. De service die ik in de winkel kreeg was wel heel goed. Klantgericht, behulpzaam, excuses voor het niet nakomen van de telefonische afspraak en voldoende kennis

Michel van der Meer 12-08-2019

Ik heb wederom een goede ervaring gehad bij een bezoek aan HiFi Klubben Amsterdam. D.m.v. een gedegen advies heb ik mijn keuze gemaakt en een aanschaf overgegaan van een set boxen. De werknemer is zeer kundig te werk gegaan en heeft daar ook alle tijd voor genomen. Mijn complimenten daarvoor en ik kom ook zeker weer terug....

Edwin 12-08-2019

Na Een cd-netwerk speler te hebben gekocht die in de aanbieding was voor €849 omdat iemand hem terug had gebracht, bleek er toch iets mis mee te zijn. Ik kon deze ter reparatie onder garantie aanbieden, maar omdat de nieuwprijs inmiddels verlaagd was tot €899 koos ik er voor om de speler om te ruilen voor een nieuwe met bijbetaling van €50. Dit was mogelijk omdat Hifi Klubben een terugbrengtermijn heeft van 60 dagen na aankoop. In de winkel hoefde ik echter het verschil van €50 niet bij te betalen vanwege de problemen met het apparaat. De verkoper zag liever een tevreden klant de deur uit gaan. Helemaal top.

Marianne 12-08-2019

Ik ben goed geholpen in de winkel! De bezorging was slecht ik heb op woensdag besteld en het zou vrijdag en anders zeker maandag geleverd worden ik had het namelijk maandag nodig voor een verjaardag en nu moest ik maandag naar Amsterdam rijden om me product op te halen in een andere winkel en de bestelling die woensdag bij mij bezorgd werd moest ik weer naar de winkel brengen dus hier was ik niet blij mee!

Henri 12-08-2019

Huismerk Argon Audio is erg goed en betaalbaar. Deskundige medewerkers. Fijne website met achtergrondartikelen.

Bram 12-08-2019

Enthousiaste verkopers die zowel de positieve als negatieve aspecten van producten durven te benoemen en niet meteen pushen om zo snel mogelijk te verkopen. Een fysieke winkel die dus echt wat toevoegt ten opzichte van een webshop.

Hans Peek 11-08-2019

De deskundigheid van de verkopers is opvallend. De manier van communiceren is plezierig en correct.

Rob 11-08-2019

Je krijgt alle aandacht en er wordt gekeken, waar je behoefte aan hebt. Erg fijn! Zelfs mee naar huis gegaan om de boel aan te sluiten! En toen het toch niet werkte, no problem, gewoon geld terug!

Bart 11-08-2019

Bestelling via internet gedaan op zaterdag middag en op dezelfde dag verzonden. Dank!

Andre 11-08-2019

Ik ging naar de winkel toe omdat je geluid nu eenmaal moet horen (en niet op reviews kunt afgaan). Deze winkel richt zich op het hogere segment (kwaliteit producten, waardoor, vermoed ik, de echte audioliefhebbers ernaartoe komen). Mijn ervaring is dat (daardoor?) ook verondersteld wordt dat je als klant veel van audio afweet. Zo werd in mijn geval iets relatief simpels niet verteld, waardoor ik het verkeerde product kocht. Dat kon ik daarna natuurlijk wel gewoon ruilen (kostte me overigens 1,5 uur extra reistijd, want de winkel is niet naast de deur), maar het lijkt me leerzaam voor winkelpersoneel dat er ook mensen kunnen binnenkomen die wel van mooi geluid houden, daar graag wat voor betalen, maar niet zoveel van de techniek begrijpen en daardoor niet alle relevante vragen kunnen stellen.

Mark 11-08-2019

Mooie winkels. Personeel met verstand van zaken en goede hulp. Ruime keus in merken.

Fred 11-08-2019

Deskundige advisering op maat: de verkoper is er niet op uit om je een duur(der) apparaat te verkopen maar kijkt wat je echt nodig hebt, of nodig kunt hebben. En bij het afrekenen wordt ook nog de laagste prijs-garantie gecheckt.