HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Lizette Smit 20-09-2019

Ben heel tevreden met al mijn aankopen. Het is een prettige overzichtelijke winkel, veel aanbod en heeeeeeel belangrijk: vakmensen die op alle technische vragen begrijpelijke en duidelijke antwoorden hebben.

Hannah 20-09-2019

deskundig personeel, die de tijd neemt voor het geven van een goed advies. prijzen zijn marktconform en de garantie is langer dan bij andere winkels. kortom een aanrader voor een goede installatie.

Maarten 20-09-2019

Als je weet wat je hebben wilt, dan is het simpelweg aanklikken, betalen en ontvangen. Meer niet......

Jan Jacobs 19-09-2019

Een goed gesorteerde winkel, met deskundige, vriendelijke en klantgerichte medewerkers. Al jaren klant (sinds het RAF was).

JR 19-09-2019

This website was the only one that stocked the OM5E cartridge in my region, it was easy to go through the purchase process and I was able to have the product delivered to a shop nearby for easy pickup and fitting to my record player for free. The employees were friendly and helpful and I had contact with them all through the delivery process.

Watze 18-09-2019

Op een duidelijke wijze uitleg gekregen over de aankoop van een Heos sounbar. Ook de verschillen tussen de verschillende merken helder gemaakt. Zelf de wijze van aansluiten op mijn wat oudere Panasonic tv (model werd snel via internet opgezocht ivm de hdmi aansluitingen) werd mij verteld. Een grote pluim!

Thom Bloks 18-09-2019

Wij wilden een nieuwe TV en zijn daarvoor naar HiFiKlubben Eindhoven gegaan na eerdere goede ervaringen met aankopen. We hadden een redelijk goed idee van wat we wilden maar hebben toch nog om advies gevraagd aan de medewerker die ons op zeer kundige wijze sterkte in de keuze die we eigenlijk al hadden gemaakt zonder iets op te dringen.
Wij zijn weer naar huis gegaan en een paar dagen later weer teruggekeerd met nog een paar vragen. Die werden zeer geduldig beantwoord en wij hebben daarop onze aankoop/bestelling geplaatst. Tevens hadden we een zwenkbeugel besteld om de TV aan de wand te bevestigen. De monteur heeft ons afgeraden om deze beugel te gebruiken aangezien hij onze wand daar niet geschikt voor achtte; hij was bang dat op den duur de beugel met de TV los zouden komen vanwege de kunststof voorwand met holle ruimte. Wij waren blij met dit advies en hebben besloten de TV gewoon op de voet op de kast te plaatsen. Dus niet zomaar als dozenschuiver iets gedaan maar met de klant meegedacht. Prima toch!!
Wij zijn zeer blij met de beeldkwaliteit van de LG Oled TV en ik weet dat als ik vragen heb over instellingen of bediening dat ik dan terecht kan in de winkel in Eindhoven. In totaal is dit onze 4e aankoop in die winkel en iedere keer zijn wij tot volle tevredenheid geholpen. Zeer aan te bevelen dus.

Peter Munneke 18-09-2019

Op zoek naar een draadloze Bluetooth speaker kwam ik uiteindelijk uit bij Klubben. Ik werd daar prima geholpen en uiteindelijk kwam ik uit op de Argon Style. Het eigen merk van Klubben. Een speaker met een prima prijs-kwaliteit verhouding, mooie vormgeving en echt prima geluid. Voldoende diepte en hoog, waarbij het midden niet vergeten is. (wat nog wel eens het geval is bij andere speakers) Ik kon alles rustig uitproberen en werd prima geholpen en liep uiteindelijk zeer tevreden de winkel uit en belangrijker... Ook thuis nog steeds erg tevreden over mijn aankoop.

Arno 18-09-2019

5 jaar garantie. Vriendelijke, heldere, communicatie met flexibele oplossingen. En dus 5 (!) jaar garantie.

M.Struijk 18-09-2019

Mooie winkel, vriendelijk en kundig personeel. Luisteren goed naar je wensen en nemen de tijd voor je. We zijn naar buiten gegaan met een mooie set en een zeer tevreden gevoel.

Rob Koerts 18-09-2019

Ik heb ondertussen verschillende, zeer positieve ervaringen opgedaan met HiFi Klubben. Ze bieden naast scherpe prijzen (met prijsgarantie) en een goede service, ook nog eens 5 jaar garantie op hun producten!

Daarnaast is tot nu toe alle contact met de klantenservice snel en vlekkeloos verlopen, kudo's daarvoor! Dergelijke ervaringen zijn tegenwoordig zeldzaam. Het product bevalt toch niet? Geen probleem! Ook het teruggsturen van audio-apparatuur gaat zonder slag of stoot.

De klant staat simpelweg centraal bij HiFi Klubben, en dat valt direct op als je een winkel inloopt.

Ik kan deze zaak werkelijk aan iedereen aanbevelen, en koop eigenlijk alleen nog maar bij anderen als het niet in hun assortiment zit.

Robrecht 18-09-2019

Goede apparatuur, vijf jaar garantie en medewerkers die met kennis van zaken met je meedenken.

Roel 17-09-2019

Duidelijke website en bestelproces. Reageert snel op vraag per e-mail nadat de bestelling geplaatst was. Levertijden kloppen ook zoals aangegeven en track en trace is zeer accuraat (via DPD).
Sommige artikelen komen uit het hoofdmagazijn in Denemarken, levertijd is dan 2 tot 3 werkdagen (staat keurig per artikel erbij).

Markus 17-09-2019

Vriendelijk personeel en als je vragen hebt kun je ze altijd bellen.
Overigens hebben ze ook een winkel bij mij in de buurt en daar wat luister ervaring op doen is nooit verkeerd.
Ik zat zelf erg te twijfelen tussen de Denon 3600h en de 4500h.
De 3600h was een nieuw model maar met minder vermogen. Na contact gezocht te hebben via de chat hebben ze mij aangeraden om de 4500h te nemen omdat dit een high end versterker was, die destijds in een veel hoger segment stond dan de 3000 series.
Daarnaast is het ook super dat je 3 jaar extra garantie krijgt.
Dus na het advies gelijk besteld.

Christ-Jan van Bijnen 17-09-2019

Telefonisch goed advies. Snelle levering en na levering goed advies en ondersteuning. Top

Henri 17-09-2019

Prima service, goed advies, fijne zaak. Professioneel en een goed prijs/kwaliteit verhouding.

M.Struijk 16-09-2019

Mooie winkel , prachtige apparatuur .Ze nemen echt de tijd voor je en luisteren goed naar je wensen, Proberen niks aan te smeren. Ik ben nu een zeer tevreden klant, nu ik daar mijn mooie versterkers gekocht heb.

RWAV 16-09-2019

In een tijd waar je bijna alles online koopt was ik op zoek naar een 'offline' audiowinkel waar je kunt luisteren naar verschillende speakers en versterkers en waar er tijd genomen wordt voor een goed advies. HiFi Klubben is zo'n adres!

Ik was op zoek naar een naar mijn idee onmogelijke combinatie: een receiver waar ik aan de ene kant mijn 25 jaar oude high-end draaitafel op aan kan sluiten, maar waar ik ook tegelijkertijd een hoogwaardig draadloos multiroom speaker systeem op aan kan sluiten en uiteraard moest e.e.a. voor de kinderen ook voorzien van van Spotify Connect.

Onder het genot van lekkere koffie werd er echt te tijd voor mij genomen en heb ik een heel goed advies gekregen en ben ik met een mooie Denon HEOS receiver en twee mooie vloerstaande luidsprekers naar huis gegaan.

Uiteindelijk kreeg ik twee maanden later een mail van Hifi Klubben dat de verkoopprijs van mijn receiver in de afgelopen maanden met 100 euro was gedaald. Om die reden kreeg ik een cadeaubon van 100 euro die ik mocht besteden bij Hifi Klubben.

Omdat we tijdens het bezoek ook meteen de HEOS draadloze speakers beluisterd hebben en boekenplank luidsprekers en subwoofers van het merk DALI heb ik nu alsnog boekenplank luidsprekers gekocht (voor op de werkkamer) die we destijds beluisterd hebben.

Hulde Hifi Klubben! Prima service, echt kennis van zaken, een heel breed assortiment, je wordt op een persoonlijke manier geholpen en geadviseerd en als bonus krijg je ook nog automatisch geld terug in de vorm van een cadeaubon als hetgeen wat je gekocht hebt binnen 60 dagen in prijs daalt.

Oh ja en je kunt wel gewoon online kopen bij Hifi Klubben, maar ik ga toch liever even naar de winkel voor een stukje 'beleving'.

Ruud 16-09-2019

Hifi Klubben heeft een mooi assortiment hifi-produkten. De juiste keuze maken is voor mij als consument niet altijd even makkelijk. Het personeel van de winkel is kundig, luistert goed en komt met goede adviezen. Laatst een draaitafel aangeschaft. De verkoper nam rustig de moeite om mij te laten zien hoe ik de juiste naalddruk instel zodat ik thuis gelijk van mijn platencollectie kon genieten. Top!

Danny 14-09-2019

Vlotte levering en goede prijzen.
Somfy boost besteld en 2 dagen later geleverd.

LJG 14-09-2019

Keurige terugkoppelingen, op tijd geleverd.
Ben bij met mijn Denon 450 usb platenspeler, kan eindelijk mijn voorraad LP's weer eens draaien. Fijne machine

M. vd Gugten 14-09-2019

Hifi Klubben Rotterdam is een winkel waar ze weten waar ze het over hebben, goede sortering, positief personeel, goede prijs en dito service. Dit geldt zowel tijdens de verkoop als bij het aftersalestraject. Kortom, een voorbeeld voor de concurrentie.

ArJo 13-09-2019

14 maanden geleden een Argon Soul Headphone gekocht.
De hoofdband brak af. (Op verschillende plaatsen).
Terug naar Kubben Alkmaar en situatie voorgelegd.
Medewerker vond dit uitzonderlijk, nog nooit eerder voorgekomen.
Toch een nieuwe koptelefoon gekregen.

Dit is nu waaruit een audiowinkel zich onderscheid van andere winkels en webshops!
Top klasse.

Rob 13-09-2019

Had goede ervaring met de webshop van HiFi Klubben, nu een keer naar de winkel in Haarlem. Mooie zaak, ruim, fraaie collectie. Kundige medewerker die goed meedacht. Alleen jammer dat als je iets via de winkels besteld het pas over een week is terwijl via hun eigen webshop de levering overnight is. Maar ik had nu geen haast en het persoonlijk advies is het wachten waard.

W.E. 13-09-2019

Opnieuw in de winkel in Almere geweest, nu om te oriënteren op speakers. (eerder al o.a. een versterker en netwerkspeler gekocht.) Ik had al wel een idee wat ik hebben wilde, door het zeer deskundige, vriendelijke en totaal ongehaaste advies een goede keuze kunnen maken. Zeer tevreden! "Gewoon" hele goede service, deskundig advies en alle tijd voor je als klant, mensen met kennis van en enorm plezier in hun beroep!