Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2385 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

noel genk 17-05-2023

shop is goed georganiseerd qua keuze en verschillende mogelijkheden om anders verder te zoeken naar gewild product

Bedankt! 🙂

Ilona 17-05-2023

Bol heeft vanalles. Als ik iets zoek kom ik vaak bij deze site uit omdat de prijs vaak 1 van de laagste is en de bezorging gaat lekker snel en vaak zonder verzendkosten
Officiele reactie van Bol.com 17-05-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht, Ilona! 😃

Silvia 17-05-2023

Groot assortiment
Service is super goed
Vriendelijk en behulpzame medewerkers, zoeken altijd een oplossing als er een probleem is
Officiele reactie van Bol.com 17-05-2023

Voor vragen of bij problemen kan je altijd rekenen op onze klantenservice, Silvia!

Timothy 17-05-2023

Goed assortiment en makkelijke app, degelijke klantenservice (mits je belt) , als ik er geen haast mee heb besteld ik nog bij Bol, anders koop ik het ergens anders.

Laatste tijd ontevreden geraakt over de leveringen vanuit Bol zelf (niet partners op hun website). Geregeld een paar dagen later dan vermeld, of komt het helemaal niet en moet ik erachteraan bellen omdat het ergens in de keten niet goed is gegaan met verzenden.
Officiele reactie van Bol.com 17-05-2023

Bedankt voor je review en je feedback, Timothy! We gaan ermee aan de slag.

Youri 17-05-2023

Er word steeds meer Chinese rommel van de Alibaba doorgedrukt met winst. Tevens werken de drop shippers er hard aan om de slechte recenties weg te poetsen door selectief mensen hun geld terug te geven. Het is erg jammer want het werkt voorderest super gemakkelijk en de levering gaat meestal supersnel.
Officiele reactie van Bol.com 17-05-2023

Bedankt voor je review en je feedback, Youri!

Olaf 17-05-2023

Heel groot assortiment en met de select optie altijd gratis bezorgd.

Echt een uitkomst
Officiele reactie van Bol.com 17-05-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht, Olaf! 🙂

Leen 17-05-2023

Groot assortiment, snelle levering. Erg tevreden over de klantenservice.
Enige nadeel is dat door het grote assortiment je niet altijd even makkelijk iets kan vinden. Daarom een 8

Bedankt, Leen! 😄

Stephanie 17-05-2023

Ik ben zeer tevreden van Bol.com. De laatste jaren koop ik echt veel aan via de webwinkel omdat die heel toegankelijk is en een groot assortiment heeft. Vaak vind je er producten die goedkoper zijn dan in de winkel zelf dus dat is zeker mooi meegenomen.
Een keer had ik een probleem met een retour van een product maar na het doorgeven van de ontvangen code, werd het product gewoon terugbetaald. De laatste tijd merk ik dat "morgen in huis" niet altijd juist is. Ik vind dat niet zo erg als daarmee bv. de druk op het personeel verbeterd wordt maar dan mag dat ook eerlijk geschreven worden.

Bedankt voor de complimenten, Stephanie! 😀

Joop Berbé 17-05-2023

De winkel is online makkelijk benaderbaar.
Daardoor hoef je je huis niet uit om te kopen.
De service is top.
Bij problemen wordt er meegedacht en wordt er niet moeilijk gedaan over eventueel terugsturen of opnieuw bestellen.
Vrijwel alles voor een huishouden wordt op een schappelijke prijs aangeboden.
Veelal worden er geen leveringskosten in rekening gebracht.
Het terugsturen gaat ook met een makkelijke procedure.
Al met al is het een prettige winkel om er je benodigheden te kopen
Officiele reactie van Bol.com 17-05-2023

Superfijn dat je zo blij bent met onze service, Joop! 😊

Hans 17-05-2023

ALtijd tevreden geweest, maar delaatste tijd is de bezorging knudde. Tablet met hoes besteld: andere dag niet in huis: wordt morgen. Hoes kwam idd dag later, maar tablet bleef een week weg. 12 mei raamfolie besteld: morgen in huis. Mooi niet: werd 15 mei. Lijkt nieuwe standaard te worden van Select bezorging
Officiele reactie van Bol.com 17-05-2023

Bedankt voor je review en je feedback over de leverbelofte. We gaan ermee aan de slag! 😊

Cor Nagtzaam 17-05-2023

De grote keuze, de snelheid van leveren, de verpakkingen, de prijzen, allemaal zaken die bij bol.com hoog in het vaandel staan.

Bedankt! 😁

Gerrie 16-05-2023

Bestellen is makkelijk en de levering gaat ook snel.
Door select is het zonder verzendkosten en snelle levering.

Fijn dat je zo tevreden bent, Gerrie! 🙂

Karin 16-05-2023

Ik bestel graag en geregeld bij Bol.com. Goede service en als er iets aan de hand , wordt het naar behoren afgehandeld. Heel goede communicatie en vooral alles heel duidelijk in de app van Bol.com.

Bedankt voor je aankopen en vertrouwen, Karin! 😄

Linda 16-05-2023

Bij Bol.com bestel ik regelmatig. Altijd goede service. Soms betaal je iets meer in vergelijking met andere webshops maar de betrouwbaarheid is voor mij dat extra beetje wel waard. Retourneren is ook gemakkelijk.
Daarnaast is de levering snel! Soms heb je het product al de volgende dag in huis. Ideaal als je geen tijd hebt om fysiek te shoppen.

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest, Linda! 😀

Mark 16-05-2023

Top bedrijf. Je kunt alles vinden en hebt al je aankoopbonnen etc in de app bij de hand. Super

Bedankt! 😁

Serg 16-05-2023

Good and convenient shop, fast delivery, quick and helpful customer support. Ordered a lot of stuff already. Sometime prices are not the lowest, but most of time they are reasonable (taking into account the fast delivery). Also, very good assortment. Can recommend.

Thank you very much! 🤩

Jenny 16-05-2023

Zeer snelle afhandeling, meestal de volgende dag in huis. Shop is uitgebreid, hebben alles in huis
Lid van select daardoor ook een fijn spaarsysteem
Officiele reactie van Bol.com 17-05-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt bezorgd, Jenny! 💪

Wilma Vanz 16-05-2023

Helaas was ik met de laatste bestelling niet zo tevreden. Een doos met 30 kleurstiften was in een te kleine bol.comdoos gepropt, waardoor deze helemaal gehavend was. Scheuren en kreukels en de stiften lagen los in de doos. Jammer dit. Was een cadeau voor mijn kleindochter en te kort dag om terug te sturen. De rest van de bestelling was goed aangekomen gelukkig.

Beste Wilma,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

Frans 16-05-2023

Mooie website,kan er bijna alles vinden. Goede communicatie betreffende aankoop,levering etc. Bij een nieuwe aankoop,Bol.com wordt als 1e bezocht

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Frans! 👍

Leo 16-05-2023

Fijne organisatie en als er al is een probleem is met een leverancier dan staan ze voor je klaar.

Je kan altijd op ons rekenen, Leo! 😄

Martinus 16-05-2023

Zeer goede service, enorm uitgebreid assortiment. Meestal binnen 24 na bestelling in huis, Lid van select enorm prijsbesparend, vooral bij regelmatige bestellingen. Klachten zijn voor mij zéér goe opgelosd.
Officiele reactie van Bol.com 17-05-2023

Voor vragen of bij problemen kan je altijd rekenen op onze klantenservice, Martinus! 😃

Peet deRouw 16-05-2023

Ik ben een vast klant inmiddels door het gemak van het bestellen vanuit je luie stoel en weten dat je het snel in huis hebt en dat het goed is. Betalen achteraf is ook mogelijk en de klantenservice is prima. Ik blijf voorlopig klant bij Bol.
Officiele reactie van Bol.com 17-05-2023

We hopen dat je nog heel lang klant bij ons blijft, Peet! 🥳

Flops 16-05-2023

Alles is heel makkelijk te vinden. De levereing van de producten is snel. Ik ben hier veel te vinden als ik iets nodig heb. En men beveelt de goedkoopste winkel aan. Ik vind dit een geweldige online winkel.

Bedankt voor de complimenten! 🤩

Indra 16-05-2023

Heel veel keuze, snelle levering. Zelf heb ik Select, is heel gemakelijk! Veel voordelen voor een klein prijsje vandaag

Fijn dat je zo te spreken bent over het Select abonnement, Indra! 😊

Urs 16-05-2023

Overzichtelijke site, groot assortiment, levering altijd volgens opgave en service gewoon top!

Dank voor je review! 🙂