Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2386 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Olaf 05-10-2023

Bestel al jaren bij Bol.com soms koop ik ook bij verkopers die producten aanbieden via Bol.com
De service van Bol.com is gewoon goed heb wel eens producten terug moeten sturen kreeg gewoon mijn geld terug. Het wordt snel geleverd met track en trace.

Ilse 05-10-2023

Altijd tevreden met mijn bestellingen via bol.
Heb er al heel wat besteld en altijd naar wens verlopen.

Heb nooit contact gehad over retour of klachten dus daar geen ervaringen mee.

Paul 05-10-2023

In veel gevallen is bol.com de eerste site waar ik op zoek ga naar artikelen, omdat ik weet dat het aanbod heel groot is, de prijzen goed en de levering in het algemeen zeer snel.

Michel 04-10-2023

Een grote variëteit aan producten die prijselijk zijn, de levering komt meestal overeen met de gestelde levertijd.

Josb 04-10-2023

Je vindt hier praktisch altijd wat je zoekt voor een redelijke prijs. Vaak geen verzendkosten en de service is helemaal prima. Ik ben blij met Bol.com en weet de site altijd te vinden.

Anna 04-10-2023

Makkelijk als je snel iets nodig hebt (als PostNL zin heeft om het ook af te leveren...). Ik ben al heel lang klant, vooral voor de aanschaf van boeken. Maar ook voor andere zaken kijk ik altijd eerst even op Bol.

Jan 04-10-2023

Ik kan veel van wat ik zoek vinden bij bol.com.
Dat maakte het zo prettig om hier te shoppen. Er de service en levering is bij mij altijd goed.

Zooplus 04-10-2023

Kieskeurig helpt mij keurig te kiezen om tussen alle bomen het bos te vinden. Met andere woorden: ze helpen mee weg te strepen van aanbieders!

Michel 04-10-2023

in de shop van bol.com vind ik altijd prima spullen de shop is goed te goed te doorzoeken en de spullen worden snel geleverd

Jacques3524 04-10-2023

Bol.com heeft een zeer ruim assortiment, een duidelijke website, vriendelijke klantenservice. Artikelen die door Bol.com zelf geleverd worden, zijn altijd op tijd, stevig verpakt, netjes verzorgt. Dit is helaas wel eens anders bij wederverkopers. Daar is vaak verschil in de werkelijke levertijd, of manier van verpakken. Maar in alles is Bol.com een zeer prettig bedrijf, met concurrerende prijzen

Klaremieke 04-10-2023

Ruime keuze: bij BOL vindt je echt alles! Degelijke prijzen ook en een snelle levering. Hebben ook een goed retourbeleid; de meeste dingen kan je terugsturen en dit wordt altijd snel afgehandeld. Ik ben echt al jaren klant en heb nog nooit een klacht gehad. Ik raad BOL dan ook bij iedereen aan!

TvS 04-10-2023

In de bijna 20 jaar dat ik klant ben, ben ik steeds meer gaan vertrouwen op de uitstekende service van Bol.com. Als er een probleem is, gaat het chatten heel plezierig en wordt het al gauw opgelost. Goed aanbod van producten en prettige informatie, zoals dat het pakje door de brievenbus kan. Ik hoop nog vele jaren klant te blijven!

Creahilde 04-10-2023

Dit is een zeer gebruiksvriendelijke webshop met een zeer groot aanbod. De levering verloopt bijna altijd heel vlot, al verlopen de meldingen van wanneer een levering zal plaatsvinden niet altijd correct.

J. Ruiter, Delfzijl 04-10-2023

Kopen al een aantal jaren bij Bol.com en zijn zeer tevreden over hun producten.
Snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer de producten worden bezorgd.

JJ56 04-10-2023

Bijzonder ruim assortiment. Goede klantenservice, zelfs telefonisch bereikbaar! Wanneer bol zelf verstuurd wordt eea goed verpakt m.u.v boeken. Deze gaan los in een grotere doos waardoor boek gebutst aankomt. Doorgaans snelle levering. Goed en ruim retourbeleid.

Stefan 04-10-2023

Gemakkelijk om producten te vinden en te bestellen. Goede service bij eventuele problemen.

GEARWULF 04-10-2023

Ik vind deze webshop van bol. com goed . Ik heb bij hún product besteld die was netjes geseald verpakking zoals het horen moet zijn, dat niet alleen zeer snel geleverd. Ik heb op 20 september 2023 besteld en op 21 september 2023 heb ik ontvangen. Dus zeer snel geleverd. Niks om aan te merken. Zo hoort het ook althans dat vind ik.

Tini 04-10-2023

Bolcom is een prima bedrijf, grote keuze en service. Aflevering altijd prima in orde en op tijd. Artikel altijd goed en netjes verpakt. Ik ben zeer tevreden!

Bianc 04-10-2023

De select mogelijkheid maakt het aantrekkelijk om hier te bestellen. Dat scheelt toch al snel 6,95 aan verzendkosten, waardoor het meestal goedkoper wordt als bij andere webshops. Ook als je snel iets in huis wil zijn er genoeg opties die "voor 23.59 besteld, morgen in huis" aanbieden.

Jan E 04-10-2023

het is lekker winkelen thuis achter de laptop, grote keuze en alles duidelijk omschreven, het bestellen zelf gaat ook makkelijk net zoals het afrekenen.
de service van leveren is altijd uitstekend, snel in huis.
dus ook petje af voor de leveranciers

Attie 04-10-2023

Bol.com is voor mij een betrouwbare webshop. Tot nu toe ben ik heel tevreden met de bestellingen die ik bij hen doe. Keurig zoals afgesproken is word het bezorgt. En het gemak van achteraf betalen je kan dan je bestelling controleren. Zou iedereen aanraden om bij bol.com eens te gaan bestellen waarschuw je wel dan ben je direct vaste klant
Attie.

Korte lijnen, snelle reactie en levering! 04-10-2023

Korte lijnen, snelle reactie en levering!

vandaag bestellen, meestal al de volgende dag in huis en binnen het afgesproken tijdvak

Mark 04-10-2023

Over het algemeen krijg ik exact wat ik bestel, en is het vlot in huis. Als er een keer een probleem is, wordt dit adequaat en professioneel opgelost. Prima dus!

Dj 04-10-2023

Alles is goed maar als jullie het bij een postlocatie afleveren staat die nog steeds op me oude adres🙈🙈🙈 en heb het al veranderd op nieuwe adres 🙈

Henk 04-10-2023

Makkelijk te bedienen site. Snelle bezorging. Achteraf betalen geen enkel probleem. Bij problemen met bezorging of het artikel wordt het probleem keurig opgelost en afgehandeld.