Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2386 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

P.M.C 06-07-2022

Altijd op tijd en tussendoor wordt men op de hoogte gehouden wanneer de bestelling geleverd wordt. Breed assortiment, goede betaalbare prijzen en de keus wanneer het bezorgd wordt, zelfs op zondag als je gebruik maakt van Select. Wat ook heel belangrijk is, is de goede service.

Enorm bedankt! 😃

Sieta 06-07-2022

Zeer tevreden over bol.com. duidelijke site, veel producten te koop en snelle levering. Mocht er iets retour moeten , dan nooit geen problemen.
Officiele reactie van Bol.com 06-07-2022

Mocht een artikel niet naar wens zijn, dan heb je altijd de mogelijkheid om het artikel te retourneren binnen het zichttermijn :)

Luc Rene 06-07-2022

Adequate en snelle levering. Eerlijke behandeling van retour van defecte ventilator. Eén van de de
rotor bladen was gescheurd. Bol.com gaat de waarde ervan terug overschrijven op mijn bankrekening.
Officiele reactie van Bol.com 06-07-2022

Je kan altijd op ons rekenen als je ons nodig hebt! 😃

Vincent6626 05-07-2022

Uitstekende en overzichtelijke webshop. Bol.com
Doet wat het beloofd! Voor mij is het de eerste plaats waar ik naar kijk wanneer ik iets nodig heb.
Officiele reactie van Bol.com 06-07-2022

Bedankt voor je vertrouwen, Vincent! :)

Rob Pieterse 05-07-2022

Hebben alles wat je zoekt, handige zoek functie, bestellen en betalen zonder omweg, min puntje is dat je goed moet opletten waar je de cadobon code invult want voor je het weet ben je te laat
Officiele reactie van Bol.com 06-07-2022

Bedankt voor je review, Rob!

Its 05-07-2022

Ik koopgraag via deze webshop omdat ik ervan op aan kan dat het product in de juiste verpakking aan een goede prijs op tijd geleverd wordt, daarbij maak ik ook gebruikt van Select zodat ik nooit verzendkosten betaal en vaak dezelfde dag nog het pakket kan ontvangen. Ga zo door !!

Alicia 05-07-2022

Heel goede webshop, ze verkopen echt van alles en de website is overzichtelijk en heel gebruikersvriendelijk., snel en efficiënt. Bestellingen worden snel geleverd en als je premium lid bent alles gratis thuis bezorgd. Kortom een topper!
Alice 06-07-2022

Altijd fijn om te horen, bedankt! 😁

Jij bent een topper, Alicia! 😃

Guido VO 05-07-2022

Uitgebreide keuze en goede service ivm. leveren maar ook bij eventuele problemen is er vlotte communicatie .

Bedankt! :)

Dirk 05-07-2022

Als je bij BOL.com besteld wat ze in eigen beheer hebben, dan mag je een perfecte service verwachten. Ze beschikken over een uitgebreid assortiment correct geprijsde artikelen, die correct geleverd worden. Loopt er dan toch wat mis, dan zorgt hun klantenservice dat alles netjes wordt geregeld. Ben al jaren klant, en hoop dit nog jaren te blijven ...
Toppers, die Bol.commers !
Officiele reactie van Bol.com 06-07-2022

Heel erg bedankt voor de complimenten! 😃

Annelies 05-07-2022

Super tevreden!

Veel keuze, snelle service bij bezorgen, maar ook bij eventuele retouren!
Officiele reactie van Bol.com 06-07-2022

Fijn dat je zo tevreden bent, Annelies!

Rudi dik tevreden 05-07-2022

Ik kies voor bol.com omdat ze heel veel keuze hebben voor welk product je ook zoekt zeer snelle levering ze zeer goed zijn met probleem oplossing van een product als het niet goed is dat komt haast niet voor de producten die je krijgt zijn altijd van zeer goeie kwaliteit en zien er mooi uit top ze gaan goed met de tijd mee ze verpakken de producten stevig en goed door zo min mogelijk verpakking materiaal te gebruiken goed voor het milieu daar om bol.com een dikke 10+

Onwijs bedankt, Rudi! 😃

Carin 05-07-2022

Goede overzichtelijke web shop. Geeft je zoekopdracht goed weer, je kunt goed prijzen vergelijken.
Een zeer groot aanbod aan veel artikelen. Altijd goed en duidelijk email verkeer. Pakketje 95% van de tijd keurig op de afgesproken tijd.
Is er iets mis met je pakket en je neemt contact op met bol.com dan wordt er direct een oplossing gezocht. Goede vriendelijke service.
Bestel hier al jaren en nog nooit klachten gehad
Officiele reactie van Bol.com 06-07-2022

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice als je ze nodig hebt, Carin! 😃

Hedi76 05-07-2022

Wanneer ik iets nodig heb dan is mijn eerste gedachte gewoon Bol.com....zo simpel is het eigenlijk! Maar ook voor inspiratie of informatie over een artikel ben ik vaak op bol.com te vinden. Voor mij is dit de fijnste winkel met het allergrootste assortiment. Is er iets niet in orde dan wordt het zo snel als mogelijk opgelost; ook als dit bij een andere verkoper is bij bol.com. Ik kan het echt iedereen aanraden!
Officiele reactie van Bol.com 06-07-2022

Heel erg bedankt voor je vertrouwen en je aankopen! :)

Eliane 05-07-2022

Bol.com een online winkel met een zeer uitgebreid assortiment. De omschreven levertijden worden gehaald, meestal zelfs nog eerder. Gunstige prijzen, genoeg keus.
Officiele reactie van Bol.com 06-07-2022

Fijn dat je zo tevreden met ons bent, Eliane! :)

Hilde 05-07-2022

Zeer ruim assortiment, hele goede en behulpzame klantenservice.
Prijzen liggen soms te hoog t.o.v. andere (web-)winkels.

Bedankt voor je review! 😃

Henk 05-07-2022

Bol.com is voor mij een voorbeeldige webshop. Goede prijzen, uitstekend assortiment, prima communicatie en snelle levering. Ook de aftersalesservice is voortreffelijk.

Bedankt voor je mooie complimenten, Henk! 😃

Therese 05-07-2022

Veel artikelen zijn te koop op bol.com.
Er is keuze in de manier van betaling. Tot nu toe is alles op de aangegeven tijd geleverd. De artikelen zijn zonder beschadiging ontvangen.
Officiele reactie van Bol.com 06-07-2022

Voor ieder wat wils kan je terecht op onze website! 😃

Lisa 05-07-2022

Top!
Overzichtelijk zoeken naar producten. De producten hebben een goede omschrijving en past bij de werkelijkheid.
Wordt altijd netjes geleverd. Als er iets fout is gegaan, dan wordt dit altijd goed en snel opgelost.

Bianca 05-07-2022

Ik ben altijd blij met de producten van bol.com, maaaaaaaar doe asteblieft niet meer via post.nl. wat een bedrijf zeg. Zit je braaf te wachten leveren ze de producten gewoon bij de buren af, omdat je zogenaamd niet thuis bent!!!!
Officiele reactie van Bol.com 06-07-2022

Bedankt voor je feedback en je review, Bianca!

Ulrike 05-07-2022

Ik ben heel tevreden met Bol .com Produkten steeds in orde. Altijd stipte levering Ik heb nog geen problemen met het product gehad alles was tot nu toe in orde Een klein minpuntje: soms is de verpakking veel te overdreven groot voor het product. ik ga zeker nog bestellingen doen
Officiele reactie van Bol.com 06-07-2022

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen! :)

Ineke 05-07-2022

Bol.com is voor mij de belangrijkste webshop. Ik vind er bijna alles wat ik nodig heb. De bezorging is vrijwel altijd op de beloofde datum en tijd en mocht er eens een keer iets misgaan, dan staat de klantenservice meteen klaar om het voor mij op te lossen. Bovendien kan ik achteraf betalen wat mij een zeker gevoel geeft. Ook financieel lost Bol problemen op door fouten te corrigeren met een cadeaubon. En als verrassing kan ik de bestelling op een ander adres laten bezorgen. DOEN DUS!

Enorm bedankt voor de complimenten, Ineke! 😃

Ykl 05-07-2022

Snelle levering. Ik controleer eventuele externe verkopers op reviews. Bol heeft een goede communicatie van je te leveren producten.
Officiele reactie van Bol.com 06-07-2022

Je kan altijd op ons rekenen! :)

JanVc 05-07-2022

Steeds een uitgebreide keuze, snelle levering en goede after sales.
Bol.com is voor mij de uitgelezen website om online te kopen.
Nog nooit verassingen gehad en waren er toch eens problemen word alles snel opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 06-07-2022

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft! 😃

Dirk 05-07-2022

Produkten steeds in orde. Altijd stipte levering (of het moet aan de lokale posnl chauffeur liggen) En vooral: is er al eens een probleem met het product of, indien he niet door Bol.com zelf wordt gelverd, lost de klantendienst van Bol.comdit zo snel mogelijk op. Een klein minpuntje: soms is de verpakking veel te overdreven groot voor het produkt.
Officiele reactie van Bol.com 06-07-2022

Bedankt voor je review en je feedback, Dirk!

Fred 05-07-2022

Ben al klant vanaf het begin, toen nog alleen cd's en dvd's.
Het aanbod is nu zo compleet dat je er eigenlijk vrijwel alles kunt kopen! Ik ben super tevreden!
Officiele reactie van Bol.com 06-07-2022

We zijn heel blij om te lezen dat je al zo lang klant bij ons bent, Fred! Enorm bedankt 😃