Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2386 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Rolf 19-01-2022

Onwijs groot aanbod. Soms goedkoop, soms ook niet. Status levering, zeker via PostNL, prima.
Mocht je een probleem hebben, wordt er goed mee gedacht aan een oplossing. Is mijn ervaring. Dit in de afgelopen jaren ongeveer 2x mee gemaakt.
Officiele reactie van Bol.com 20-01-2022

Je kan altijd op ons rekenen, Rolf! :)

Manoj 19-01-2022

Een absolute 10, ik bestel altijd bij Bol.com omdat ik er alles kan vinden wat ik nodig heb en het wordt altijd op de afgesproken tijd geleverd.
Officiele reactie van Bol.com 20-01-2022

Bedankt voor het compliment! 😃

Ash 19-01-2022

Als ik online wil bestellen is dat altijd op bol.com. Bol.com is eerlijk en altijd stipt. Je krijgt wat je bestelt. Ze laten je altijd weten waar je pakje is en wanneer en hoelaat je hem krijgt ook al is er een keer misschien vertraging bol.com laat het je weten. Je pakje wordt altijd verzorgd aangekomen. Ik bestel op bol.com al langer dan 2jaar en niemand heeft me er ooit over horen klagen. BOL.COM DOE ZO VOORT! DIKKE DUIM!

Ontzettend bedankt, Ash! 😃

Snelle levering 19-01-2022

Fijne site, voor een snelle levering, enorm aanbod, met leuke prijzen. Met select geen verzendkosten em makkelijk retourneren

Bedankt voor je review! 😃

Erdem 19-01-2022

Ik bestel regelmatig bij Bol.com Alles gaat volgens de afspraak,op tijd, transparant. De retour procedure is zeer klantvriendelijk. Bij bol.com heb ik een ruime keuze in assortiment, kan prijzen vergelijken. Soms kan je heel erg goedkoop ook kleine spulletjes kopen.
Officiele reactie van Bol.com 19-01-2022

Heel erg bedankt voor al je aankopen en vertrouwen, Erdem! 😃

Adriana 19-01-2022

Bol doet wat het beloofd. Goede service, ook met retourneren van producten. Betrouwbaar en makkelijk toegankelijk, zeker een aanrader!
Officiele reactie van Bol.com 19-01-2022

Heel fijn om te lezen dat je zo blij bent met onze service, Adriana!

Rob 19-01-2022

bijna alles omvattend assortiment met uitstekende productinformatie, leveringen op tijd, in passende verpakking en naar verwachting, retouren en onvolkomenheden op uitstekende wijze door goed bereikbare klantenservice opgelost.

Bedankt voor de complimenten, Rob! 😃

jos 19-01-2022

Ik vind het een prettige website met veel keuzes. Ik wordt goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling en de levering gaat behoorlijk op tijd. Kan een dagje afwijken maar meestal klopt het wel.
Officiele reactie van Bol.com 19-01-2022

Bedankt voor al je aankopen, Jos! :)

Roosje 19-01-2022

Het is een heel fijn bedrijf,alles wat ik tot nu toe besteld hebt is zoals ik verwachte.
Zeker in deze tijd is het makkelijk dat het assortiment zo groot is bij Bol.com.
Vooral zo doorgaan.

Gaan we doen! 💪

Regina 18-01-2022

Top, Ik hou van deze webwinkel. Van alles heb je wat en in meeste gevallen supersnelle levering. Gaat er wat mis ook top afhandelservice. Niets te klagen en zal vaste klant blijven.
Officiele reactie van Bol.com 19-01-2022

Ontzettend bedankt! Dat waarderen we enorm, Regina!

Ellen 18-01-2022

Ik koop regelmatig bij Bol vanwege goede producten en service. Ook de bezorging gaat goed.
Officiele reactie van Bol.com 19-01-2022

Bedankt voor al je aankopen, Ellen!

Mikkert 18-01-2022

Prima bedrijf, via waar andere bedrijven kunnen verkopen.
Als er iets misgaat met levering (wat nog wel is zo is) kun je met de uitstekende klantenservice het zo oplossen.
Er zijn nog een paar klantenservice features die erbij zouden kunnen, maar niks is perfect.

Goeie webshop.
Officiele reactie van Bol.com 19-01-2022

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar, Mikkert! :)

Marcel 18-01-2022

Ik bestel alleen nog bij Bol omdat de producten van goede kwaliteit en merk zijn, altijd goed verpakt en met betrouwbare leveranciers samen werken. Altijd goede afwikkeling en vakkundig personeel die het voor je oplossen en vriendelijk en toch zakelijk te woord staan.
Ik bestel niets meer bij de beunhazen. Concurrenten goedkoop is duur koop .

Heel erg bedankt voor je review, Marcel! 😃

Lidy 18-01-2022

Met de ruime keus bij Bol.com is voor familie en vrienden meestal wel een passend kado te vinden en voor een schappelijke prijs. Ook de verwerking en verpakking zijn prima verzorgd waarna de snelle levering het plaatje kompleet maakt. Ik ben een zeer tevreden klant en van plan nog vaak gebruik te maken van deze webwinkel.
Officiele reactie van Bol.com 19-01-2022

We zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent, Lidy!

Marian 18-01-2022

Al vanaf de eerste dag dat deze webshop bestaat ( begonnen als boekenwinkel) deed ik er mijn aankopen. Altijd snelle bezorging, goede producten en prettige site.
Na al die jaren doe ik er eigenlijk inmiddels bijna al mijn online aankopen. Vooral omdat ik de spullen dan ook echt krijg en de service er heel goed is.
Officiele reactie van Bol.com 19-01-2022

Ontzettend bedankt dat je al zo lang klant bij ons bent, Marian! Dat waarderen we enorm! 😃

Daley1981 18-01-2022

Snelle levering,
ruime keuze,
goede product informatie en product omschrijving,
Makkelijk en snel Retourneren.

Bedankt! 😃

Albert 18-01-2022

Enorme keus. Duidelijke omschrijving. Goede kwaliteit. Keurig verpakt. Accurate en snelle levering.
Officiele reactie van Bol.com 19-01-2022

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Albert!

Bopzster 18-01-2022

Ik ben dik tevreden. Heel veel produkten en een zeer snelle bezorging. Ook een prima klantenservice want bij evt calamiteiten worden deze goed opgelost.
Het invoeren van de cadeaubonnen gaat perfect, je ziet gelijk wat het eindbedrag is.
Officiele reactie van Bol.com 19-01-2022

Doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent! 😃

Lucia 18-01-2022

Ruim aanbod, overzichtelijke website en (snelle) levering middel Select is meer dan de moeite waard.

Bedankt voor je review, Lucia! 😃

Wendy 18-01-2022

Over het algemeen goed.
Leveringen gaan goed tenzij Postnl vertraging heeft, maar daar heeft bol.com geen invloed op.
Mocht er onverhoopt toch iets mis gaan dan zijn er meerde contactopties en wordt het probleem snel opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 19-01-2022

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Wendy!

Sandra 18-01-2022

TOP! Heel veel keus. Goede klantenservice. Snelle levering. Heel content van.

Bedankt! 😃

Annemelies 18-01-2022

Ik ben al een aantal jaren klant van Bol.com en ben daar heel erg tevreden mee. ZIJ hebben een heel groot assortiment en er is goede communicatie.

Bedankt voor je complimenten, Annemelies! 😃

Taco 18-01-2022

Ik ben al een aantal jaren dik tevreden over bol.com. Spullen worden snel geleverd degelijk verpakt, Je word word op de hoogte gebracht door een mailtje op welke dag je pakketje word bezorgd. Het aanbod is zeer ruim te noemen en is gewoon overzichtelijk.
Officiele reactie van Bol.com 19-01-2022

Bedankt dat je al zo lang bij ons besteld, Taco! 😃

Patrick 18-01-2022

Prijzen en leveringen zijn prima.
Opgelet "partner-leveranciers" parasiteren op de naam Bol.com met echter
hoge prijzen, mindere service en waarborg. Best te mijden.

De bijstand na verkoop van Bol.com is wel een lachertje: als je na
lang chatten eindelijk met een echte medewerker kan chatten kan deze niet snel
genoeg van je af zijn-zonder resultaat uiteraard.

Dus kopen=ok mits bol.com product, retour = ok,
service administratief=0/10.
Officiele reactie van Bol.com 19-01-2022

Bedankt voor je review en je feedback, Patrick!

Daan E 18-01-2022

Altijd en snel de juiste producten geleverd, kwaliteit qua bezorging ook altijd goed en heeft goede kortingsacties.
Officiele reactie van Bol.com 19-01-2022

Bedankt voor je review, Daan! :)