Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2387 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jeanet Takens Tiepel 16-09-2023

Super fijne webwinkel...
Bijna, zo niet alles, is er verkrijgbaar en meestal ook nog het voordeligst.
Snelle levering en ook het retourneren gaat moeiteloos. Ik ben zeer tevreden en laat dat ook aan mijn omgeving weten.
Zeer tevreden klant, Jeanet.

Fred 15-09-2023

Bestel een drone voor €699,99. Wordt niet geleverd en ze geven aan dat het geld wordt teruggestort en dat ik het opnieuw moet bestellen. Maar nu is de drone €200,00 duurder. Zwaar belazerd door bol.com

Iris 14-09-2023

Bol.com. Wie kent t niet. Beste webshop, logistiek alles goed op orde, ook het retourproces. Ik ben nog niet ontevreden geweest en heb daar toch al heel vaak besteld..

D 14-09-2023

Fijne webshop .Veel boeken , snelle levering . En daarnaast ook met veel andere artikelen goedkoper dan elders . Ook bij retour of een artikel wat stuk is goede service .

Hanna 14-09-2023

Altijd als ik iets nodig heb, check ik eerst bol.com
Meestal is het het artikel ook het goedkoopste bij bol.
Maar het leukste van al vindt ik de snelle levering.
Super service !!

Henk uit Vleuten 14-09-2023

Fijne webshop met snelle en goede levering.
Pakketje bij PostNL-punt opgehaald.
Gaat altijd goed

Evelyn de Vries 14-09-2023

Als wij iets nodig hebben kijken we altijd eerst bij Bol.com. Ze hebben echt alles. Moeten we onverhoopt iets terugsturen ook nooit problemen mee gehad. Prijs kan soms wel hoger liggen dan de werkelijkheid.
Over het algemeen voelt 't goed om bij Bol.com te bestellen.

Liesbeth 14-09-2023

Heel ruim assortiment, levering volgens afspraak en snel . Retourneren is eenvoudig.

mke44 14-09-2023

Als wij iets nodig hebben kijken we altijd eerst bij Bol.com. Het moet wel heel gek gaan als we hier niet kunnen slagen. Moeten we onverhoopt iets terugsturen ook nooit problemen mee gehad.
Het voelt gewoon goed om bij Bol.com te bestellen.

Eddy 14-09-2023

Ik heb Bol.com al jaren en ben zeer tevreden.ik heb ook select service dus daarmee de extra luxe van gratis bezorgen en retour sturen. en een snelle levering altijd op de afgesproken tijd super .

Henk 13-09-2023

Ik shop graag bij Bol.com snelle bezorging goede afhandeling bij retouneren.

Gertie 13-09-2023

Je hoeft niet ver te zoeken bij bol.com
Je kunt er 2de hands artikelen kopen
Is helemaal niks mis mee.
En ook de andere artikelen zijn goed
Een hele goede service
Nooit lang wachten

Dirk 13-09-2023

Erg tevreden over de website en het ruime assortiment dat wordt aangeboden. Uitgebreide keuze aan dagen/bezorgmomenten van de te leveren artikelen. Altijd degelijk verpakt, snel verzonden en dus snel bij je thuis. Wij besparen zo ook aardig op onze brandstof- en parkeerkosten; gemak dient de klant.

L 13-09-2023

Een groot assortiment, snelle bezorging. Ik koop er vooral boeken en cadeautjes. Wat ik wel jammer vindt is dat er veel andere verkopers via BOL.com verkopen, een zoekopdracht levert dan veel van hetzelfde op. En deze derden hebben vaak andere levertijden. Ik koop bij voorkeur bij BOL.com zelf, dan weet ik zeker dat het goed is en snel wordt geleverd. De klantenservice is goed, een verloren pakket werd snel vervangen, zonder gedoe.

hans 13-09-2023

veel keuze redelijk geprijsd en vooral snel geleverd altijd goed verpakt nooit iets beschadigd

Nova 08 13-09-2023

Ben erg tevreden over Bol. Com. Het meeste wat ik zoek hebben zij. En meestal tegen een redelijke prijs. Snelle levering, mocht het artikel toch niet goed zijn, kun je het zonder veel moeite terug sturen.

Ronald 13-09-2023

Telkens als ik bestel, wordt alles goed geleverd. Mocht er iets zijn dan lossen ze het netjes op, ondanks dat ze vaak met externe partijen te maken heeft.

Jo L 13-09-2023

Ik ben al vele jaren klant bij Bol.com en op een paar uitzonderingen na ben ik tevreden over het gekochte product en de levering. Het aanbod op de website is zeer divers; mijn aankopen varieren van een laptop tot boeken, tuingereedschap en nog veel meer. De website is goed opgezet, duidelijk en informatief. Ik vind het ook goed dat in vele gevallen de aankoop in een afhaalpunt geleverd kan worden.

Jo 13-09-2023

Uitgebreide keuze. Snelle levering en een duidelijke website. Goede service

Arjen 13-09-2023

Fijne app en select is ook handig.
Weet altijd alles zo te vinden.
Betalen en bezorgen wordt altijd goed gecommuniceerd.

Tineke 13-09-2023

Met veel vertrouwen bestel ik regelmatig dingen bij bol.com
omdat dit tot op heden (al jaren) altijd goed is gegaan.

Johan 13-09-2023

Bol.com heeft een gebruiksvriendelijke website. Ook de klantenservice is heel behulpzaam en zelfs telefonisch bereikbaar. Grote keuze aan producten en snelle levering. Goede verpakkingen m.u.v. de boeken. Deze worden in een te ruime doos, waarin het boek niet vast zit, verzonden wat grote kans op beschadigingen geeft. Bijna altijd wel bij Bol vindbaar wat je zoekt of nodig hebt.

Thea 13-09-2023

Als ik iets nodig heb, kijk en denk ik gelijk aan Bol.com. Alles is altijd perfect. Goede en snelle levering. Makkelijke betaling. Goede en snelle ontvangst.

Hennie 13-09-2023

Ruim assortiment, snelle levering, goede informatie wanneer je de zending kunt verwachten.
Ook als je iets retourneert snelle en duidelijke reactie en terugbetaling.

Marian 13-09-2023

Deze shop is geweldig hij heeft een heel brede groep van producten en leveranciers. Het bestellen gaat makkelijk en levering is toppie. Het retourneren van een product gaat ook heel makkelijk. De select methode is geweldig. Als ik iets nodig heb ga ik eerst naar Bol.com.