Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2386 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Mees Van Veenendaal 27-12-2022

Ik bestel al langer op bol.com en ze hebben eigenlijk wel alles en heel veel verschillende soorten en maten. Ik ben dan ook zeer tevreden na elke bestelling die ik maak
Officiele reactie van Bol.com 27-12-2022

Bedankt dat je al langer klant bij ons bent, Mees! :)

D. 27-12-2022

Je kan er bijna alles vinden. Levering via de Albert Heijn is erg prettig, want je hoeft niet thuis te blijven.
Officiele reactie van Bol.com 27-12-2022

Voor ieder wat wils kan je bij ons terecht! 😊

Louloufrummel 27-12-2022

Ik ben heel tevreden over bol.com
Fijne site duidelijk en makkelijk te overzien
Spullen worden altijd op tijd en snel geleverd
Is er een keertje iets niet goed neem je contact met ze op en het wordt opgelost
Gewoon zo door gaan

Dat gaan we doen! 💪

rick hartkamp 27-12-2022

Goeie webshop met goede uitleg en een nette levering volgens afspraak altijd netjes op tijd keurige webwinkel

Bedankt! :)

nee 27-12-2022

slechte servic ik had lenco platendraaier op proef besteld , hij was defeckt en heb ik teruggestuurd ,was geen probleem hadden ze laten weten in mail wil achteraf iets terug kopen en hadden gewoon men betaalmogelijkheden geblokeerd, dus ik kan niks meer bestellen is niet lklantvriendelijk

Beste klant,
Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NED: 030 310 4999 / BE: 02-788 5999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

Marloes 27-12-2022

Ik bestel vaak bij Bol.com en altijd naar tevredenheid. Grote selectie producten. Vanuit hen supersnelle levering (al heb ik wel klachten over de bezorging). En als er iets mis is met het product wordt er snel gereageerd.
Officiele reactie van Bol.com 27-12-2022

Voor vragen of problemen kan je altijd rekenen op onze klantenservice, Marloes! 😁

FransvanT 27-12-2022

Ik heb al veel besteld en altijd zijn de producten naar tevredenheid geleverd. Alles op tijd en op de afgesproken tijd. Geen miskleun gehad. Bol.com is voor mij een zeer betrouwbare partij.
Officiele reactie van Bol.com 27-12-2022

Bedankt voor al je vertrouwen! 😃

Ellen 27-12-2022

Groot assortiment met goede prijzen. Duidelijk leveringstermijn, makkelijk retour sturen.
Al veel besteld en nooit problemen.
Officiele reactie van Bol.com 27-12-2022

Voor ieder wat wils kan je bij ons terecht, Ellen! :)

Johnny 27-12-2022

Ik heb goede ervaringen met Bol ze nemen netjes je bestelling op en het opsturen is ook goed ik koop hier graag vanuit m’n luie stoel.
Een aanrader dus
Bedankt voor de jullie service
Groet Johnny 👍

I have good experiences with Bol, they neatly take your order and sending it is also good, I like to buy here from my lazy chair.
So highly recommended
Thank you for your service
Ciao Johnny 👍

Bon giornata

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest, Johnny! 😃

Reinhard 27-12-2022

Snelle, zorgvuldige levering. Maak al lang gebruik van Bol.com. nog nooit een klacht hoeven indienen. Ga zo door.

Gaan we doen, Reinhard! 💪

Walm68 27-12-2022

Prima tevreden. Ja, het duurt soms langer dan opgegeven en dat is soms vervelend. En ik bestel ook wel bij Amazon en daar gebeurt het ook. Niet onoverkomelijk wat mij betreft. Goed en groot assortiment en het bestellen via Bol.com voelt ook als meer zekerheid dan rechtstreeks via de aangesloten partners. Gewoon alles via één contact. Dus, prima.
Officiele reactie van Bol.com 27-12-2022

Fijn dat je tevreden bent! :)

Jacqueline Mulder 27-12-2022

Over het algemeen erg tevreden over Bol & de klantenservice.

Echter wel jammer dat ze nu iedereen laten verkopen op de website waardoor je soms alie express dingen binnenkrijgt. Erg zonde van de kwaliteit die vroeger erg hoog stond!

Ook hebben we select en vinden we het aanbod voor dezelfde dag levering erg karig. Het gratis verzenden is echter prettig en scheelt ons onnodig bijbestellen om aan de 20€ te komen.

Bol is dus zeker aan te raden maar er zijn zeker wat verbeterpunten

We vinden het fijn dat je een review hebt geschreven, Jacqueline! Bedankt 😃

Emmelie 27-12-2022

Ik ben heel tevreden over Bol.Com
Alles wordt netjes afgehandeld. Ook de retouren of defect en garantie. Ik heb heel veel vertrouwen in hun en zal altijd daar blijven kopen zolang als hun service zo blijft als tot nu toe.
Officiele reactie van Bol.com 27-12-2022

We doen er alles om ervoor te zorgen dat je klant bij ons blijft, Emmelie! 😁

Hc 27-12-2022

Deze keer minder tevreden over de "snelle " Levering bij bestellen zou het 2 dagen later bezorgd worden. Die dag heel. De dag thuis gebleven niks . mail gehad. Door in geschatte fout is levering later..... Pas 6 dagen later terwijl ik het bestelde dringend nodig had. Hadden ze dit goed ingeschat en erbij gezet was ik het natuurlijk in een winkel zelf gaan halen. Spijtig anders nooit geen problemen gehad.
Officiele reactie van Bol.com 27-12-2022

Heel vervelend dat je bestelling met zoveel vertraging is geleverd. Onze welgemeende excuses hiervoor!

Lotte 27-12-2022

Over het algemeen ben ik ontzettend tevreden over bol.com & de partners met wie bol.com samenwerkt. Mijn pakketje is tot nu toe altijd op tijd verzonden, komt goed ingepakt aan en de producten die ik koop zijn van goede kwaliteit. Ik maak gebruik van de select-service wat ik persoonlijk ideaal vind, en ook dat regelt bol.com netjes. Ik ben dik tevreden. Enige waar ik soms moeite mee heb is de manier waarop PostNL met de pakketjes omgaat…afgelopen tijd twee keer kapotte pakketjes afgeleverd met stickers erop dat ze de dozen open hadden gemaakt (ik miste hierdoor ook een van de producten die ik had besteld). Hier kan bol.com niks aan doen maar ik had toch nog een excuses ontvangen van de klantenservice, een kaart met wat kleine koekjes. Bedankt voor het meedenken!
Officiele reactie van Bol.com 27-12-2022

Jij bedankt voor je vertrouwen in ons en je aankopen, Lotte! 😃

Jos Koning 27-12-2022

Positief is het ruime aanbod en de mogelijkheid achteraf te betalen.
Negatief dat steeds meer artikelen via andere ondernemingen komen en niet meer administratief onder de bol.com-paraplu vallen.
Ook de telefonische bereikbaarheid is ingewikkelder geworden.
Officiele reactie van Bol.com 27-12-2022

Bedankt voor je review en je feedback, Jos! :)

Marco 27-12-2022

Keurige winkel met altijd duidelijke uitleg over de levering en alles altijd keurig geleverd

Bedankt! 😁

Benny 27-12-2022

Overzichtelijke beschrijving van een product....vrij gemakkelijk om iets te bestellen...heel snelle levering...tot op heden weinig of geen problemen gehad met mijn bestellingen
Officiele reactie van Bol.com 27-12-2022

We doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je geen problemen zult ervaren, Benny!

Maarten 27-12-2022

Altijd goede service. Ook als iets niet klopt wordt het snel geregeld. Duidelijke communicatie in alle gevallen. Prettige website en app. Gewoon goed!
Officiele reactie van Bol.com 27-12-2022

We vinden het fijn dat je zo blij bent met onze service, Maarten! 😃

Bea 27-12-2022

Alles onder één dak, hoe makkelijk is dat. Met duidelijke teksten waardoor je precies weet wat je koopt. Ook kun je volgen wanneer jouw pakket wordt bezorgd. En is het toch niet goed dan is terugsturen geen probleem.
Je kunt in de app een account aanmaken waardoor het bestellen nog eenvoudiger gaat, maar dit hoeft niet persé. In dat laatste geval zul je steeds je adresgegevens opnieuw moeten invoeren. En betalen kan gewoon met iDeal, een creditcard is dus niet nodig.
Officiele reactie van Bol.com 27-12-2022

Bedankt voor de mooie woorden, Bea! :)

K 27-12-2022

Duidelijke site, goede klantenservice en altijd op tijd op de hoogte van je status met bestellingen.
Officiele reactie van Bol.com 27-12-2022

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar! :)

Bor 27-12-2022

Bol is een vertrouwde webwinkel, die altijd snel lieverd en altijd voor de beste prijs.
Niet goed? Geen probleem gewoon retourneren en het geld wordt snel weer op jou rekening gestort
Voor mij is Bol.Com de website.

Bedankt voor je mooie woorden, Bor! 😁

NSchoon 27-12-2022

Altijd heldere site, met veel keuze. Hecht veel waarde aan de reviews en de uitgebreide informatie welke beschikbaar is.

Bedankt voor je review! 😁

Babloontje 27-12-2022

Overzichtelijke website. Een groot assortiment van producten. Het retour sturen van een verkeerd of kapot product gaat soepel en snel.
Officiele reactie van Bol.com 27-12-2022

Mocht je problemen ervaren of vragen hebben, dan kan je altijd terecht bij onze klantenservice! 😃

Carla 27-12-2022

Een zeer betrouwbare site en zo weet ik zeker dat ik niet in de maling genomen gaat worden

Je kan altijd op ons rekenen, Carla! 😁