Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2385 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Leonard 20-12-2022

Goede en overzichtelijke informatie over het ruime aanbod van diverse kwaliteiten en op velerlei gebied.
Snelle en probleemloze afwikkeling na bestelling.

Bedankt, Leonard! 😃

Jos 20-12-2022

Prima, levering op tijd, goede service bij onduidelijkheden. Er wordt zo weinig mogelijk verpakking materiaal gebruikt.
Officiele reactie van Bol.com 20-12-2022

We vinden het fijn dat je zo blij bent met onze service, Jos! :)

Shirley 20-12-2022

Goed overzicht wanneer je wat bestelt heb je gauw een reactie via de email van je bestelling en wanneer het bezorgt wordt

Bedankt voor je aankopen en vertrouwen, Shirley! 😃

Sonja 20-12-2022

Artikelen zijn snel te vinden. Je wordt duidelijk geïnformeerd over de bestelling en levering.
mocht een artikel toch niet volstaan is dit ook nooit een probleem en heb je snel je geld terug.
Officiele reactie van Bol.com 20-12-2022

Je kan altijd op ons rekenen, Sonja!

Victor 20-12-2022

Bestellen bij Bol.com gaat goed en snel en mocht er met de bezorging iets mis gaan dan wordt het door Bol.com keurig geregeld
Officiele reactie van Bol.com 20-12-2022

Dank dat je kiest voor onze webwinkel, Victor! :)

Jojo 20-12-2022

Het assortiment is heel groot,overzichtelijk en goed te vinden. Ook als het van een partner komt wordt dat goed aangegeven. Top

Bedankt! 😃

Doortje 20-12-2022

Artikelen zijn makkelijk te vinden
Goede berichtgeving over de levering wanneer die gaat plaatsvonden
Mocht er een keer iets mis gaan dan wordt dit altijd goed en correct opgelost
Officiele reactie van Bol.com 20-12-2022

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice als je vragen of problemen hebt! 😃

Caroline Buth 20-12-2022

Bij Bol hebben ze werkelijk alles. En de volgende dag in huis, en anders is het al meteen te zien wanneer het in huis is. Overzichtelijk en duidelijke webshop. Je kan een wensen lijstje maken, wat ook heel fijn is. Kortom, tevreden klant.
Officiele reactie van Bol.com 20-12-2022

Voor ieder wat wils kan je bij ons terecht! :)

Rob 20-12-2022

Geen problemen inzake Bol.com te melden en dat is een compliment op zich waard!

Bedankt, Rob! 😃

bellebaloe 20-12-2022

ik gebruik al jaren Bol.com en heb er nooit problemen mee gehad. Ze communiceren goed zijn duidelijk in de track en trace en ze hebben veel keus in assortiment
Officiele reactie van Bol.com 20-12-2022

Ontzettend bedankt dat je al jaren gebruik maakt van onze webwinkel! 😃

Kees 19-12-2022

Zeldzaam slechte klanten"service". Product besteld, verkeerd geleverd en ik vraag om het juiste te leveren. Dan kom je als klant tussen de partner en Bol.com te staan, waar de laatste geen enkele vorm van verantwoordelijkheid toont en de partner naar Bol.com verwijst. Duizenden euro's besteedt in het verleden, maar het stopt hier abrupt, zo kan het niet verder. Koop alsjeblieft ergens anders!

Beste Kees,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Ronald 19-12-2022

Bol.com is the place to be.
Ben al jaren lid en het word steeds beter en leuker.
Select service helpt ook enorm waarbij je gratis je ontvangsttijd kan bepalen en bij ontevreden je product kan laten ophalen bij jou thuis.
En vergeet dan ook niet kosteloos versturen.
En royaal 30 dagen bedenktijd zonder gezeur.
Er zijn altijd diverse kortingen, er zit dus voor iedereen wel wat bij.
Je beheerd je eigen lijsten en wordt goed op de hoogte gehouden of in je lijst een aanbieding en hoge kortingen zitten.
Je aankopen niet kopen bij bol.com is daarom een gemiste kans. Waar wacht je nog op?
Officiele reactie van Bol.com 20-12-2022

Bedankt voor je mooie woorden, Ronald! :)

Anika 18-12-2022

Bol .heeft alle jaren bewezen de snelste winkel online te zijn .gezorgd dat watt je ook besteld snel bij je in aan huis bezorgt word.
Dan is het ook niet gek dat wat je ook nodig hebt meteen aan bol denkt.het is bol het is bol

Enorm bedankt dat je kiest voor onze webwinkel, Anika! 😃

Prima webshop 17-12-2022

Diverse artikelen reeds gekocht bij Bol.com. Altijd snelle en perfecte levering.
Ook een "retourtje" wordt snel en accuraat afgehandeld
Officiele reactie van Bol.com 20-12-2022

Bedankt voor je review! :)

Ted 17-12-2022

Ik heb meerder malen ervaren dat Bol.com moeite heeft met hun eigen voorwaarden. Wederom iets besteld bij deze firma omdat ze beloven het de volgende dag te leveren. In mijn ervaring voldoet bol.com hier weer niet aan. 2 dagen na het bestellen en het product is nog steeds niet verzonden. Klantenservice kan je niet helpen of antwoord geven op je vragen in mijn ervaring. Je moet gewoon maar wachten tot ze een keer besluiten het product te leveren. Bol.com staat in mijn ervaring voor leugens en slechte service.

Beste Ted,

Peter 17-12-2022

Wil je iets bestellen waarvan je nog niet 100% zeker weet of je het wilt houden, dan kun je dat beter doen bij een meer betrouwbare partij.

Via Bol.com heb ik een tv besteld, maar vanwege de zeer matige beeldkwaliteit heb ik deze geretourneerd. Bol.com adverteert ermee dat dit gratis is. Ondanks dat het gaat om een groot en kwetsbaar product, kon de tv niet worden opgehaald; Bol.com gaf aan dat ik deze zelf moest verzenden. Omdat er tijdens het transport een deukje is ontstaan, wilde Bol.com / de partner slechts 75% terug betalen. Ook de verzendkosten moest ik in 1e instantie zelf betalen, terwijl Bol.com toezegt dat retourneren gratis is.

Na lang aanhouden en tientallen mails en telefoontjes naar zowel Bol.com als de partner heb ik na zes weken eindelijk 75% van het aankoopbedrag en de verzendkosten ontvangen. Beide partijen geven aan dat ik de overige 25% niet terug krijg.

Mijn vertrouwen in Bol.com is volledig weg, en ik bestel daar niks meer.
Peter__ 02-01-2023

Beste Chantal,
N.a.v. je bericht heb ik nog een keer een mail gestuurd naar de klanten 'service', maar hierop wordt niet gereageerd.
Groeten,
Peter

Beste Peter,

De Bruyne Denise 16-12-2022

Mijn ervaring is enkel positief, goede info, duidelijke uitleg over produkten, mogelijkheid betalen als bestelling geleverd is, is er toch een vraag onmiddelijk navolging duidelijk antwoord en ze doen er alles aan probleem op te lossen en bovenal Bol.com doet wat ze beloven volgende leveren is ook volgende dag leveren Voor mij Bol.com Topwinkelen !!!

Bedankt voor de complimenten! 😃

Roger 16-12-2022

Het grote voordeel van kopen bij Bol.com is dat er bijna geen artikel is wat ze niet hebben. En de levering meestal gratis is.
Officiele reactie van Bol.com 16-12-2022

Voor ieder wat wils kan je terecht bij onze webwinkel 😃

Meindert Van de Wal 16-12-2022

Vertrouwd winkelen, bijna alles te vinden en de afhandeling is zeer correct.
Officiele reactie van Bol.com 16-12-2022

Bedankt voor je vertrouwen en aankopen! :)

Esmee 16-12-2022

Altijd snelle verzending/bezorging. Klantenservice staat altijd klaar en onderneemt ook daadwerkelijk actie!
Officiele reactie van Bol.com 16-12-2022

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd😃

RG 15-12-2022

Voor de kerst 6 items besteld, alleen drie brievenbus pakketjes zijn binnen gekomen, Twee producten , bij DHL tot 1 levering gecombineerd, bevatte maar 1 verkeerd product . Is fout gegaan bij de logistiek van bol en nu moet ik de niet ontvangen producten maar op retour zetten, en opnieuw bestellen. Bij het opnieuw bestellen kon ik niet meer zoals gewoonlijk achteraf betalen.
tot dusver wel tevreden geweest over bol maar volgens mij gaat er daar nu iets niet goed.
Ik ga eens kijken of het nog in een winkel te koop is.

Beste RG,

MoAli1978 15-12-2022

Gemak om te bestellen, uitgebreide keuze, snel geleverd en goede omschrijving bij de producten.
Officiele reactie van Bol.com 16-12-2022

Bedankt voor je review! :)

Kedeng 15-12-2022

Makkelijk te bestellen via website. Goede technische informatie (van de leverancier).
Leveringsafspraak wordt zoals toegezegd op tijd uitgevoerd.
Wij maken regelmatig gebruik van Bol.Com en hebben nooit problemen ondervonden!
Officiele reactie van Bol.com 16-12-2022

Bedankt dat je kiest voor onze webwinkel! 😃

Pascal 15-12-2022

Klant is niks waard wanneer er door de bezorgdienst een pakket kwijt raakt. In een week tijd is de status van mijn laptop gegaan naar
kwijt geraakt
retour gestuurd
verkeerd huisnummer
onderweg
onbekend

Keer op keer wordt me iets anders verteld door de klantenservice. En nu moet ik maar wachten tot dinsdag (2 weken verder) op het resultaat van een volgend onderzoek. Terwijl er gisteren al een uitkomst van een onderzoek was dat het pakket kwijt is. Iets met een kastje en de muur. Elke dag contact met de klantenservice en elke dag een ander smoesje.

Mocht het pakket retour gaan naar Bol.com, zonder dat dit mijn schuld is, moet ik nog eens wachten tot Bol het pakket heeft ontvangen en dan nog 5 dagen tot ik mijn geld terug krijg.

Bol.com klantvriendelijk? Zeker niet! Dit was dan ook gelijk mijn laatste bestelling. De service van Coolblue en Amazon is vele malen beter. Bedenk je goed wanneer er iets is met je bestelling dat Bol.com niet wil helpen en zich verschuilt achter de onderzoeken van DHL.
Officiele reactie van Bol.com 15-12-2022

Beste Pascal,

Eline 14-12-2022

Fijne en toegankelijke website. Met Select abonnement snelle levering, soms nog dezelfde avond. Als er iets niet klopt, is er gemakkelijk contact te leggen met Bol.com. Laatst een probleem met de accu van mijn nieuwe laptop, contact gehad met de computer-helpdesk. Gesproken met een vriendelijke medewerker en het probleem is verholpen.
Wel een kritiekpunt: met de punten van Select kun je sparen voor cadeaus. Deze cadeaus vallen echter wat tegen ;)
Officiele reactie van Bol.com 15-12-2022

Bedankt voor je review en je feedback, Eline! :)