Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2387 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

SAFAN 04-01-2022

Vaak wat besteld bij Bol.com.
Snel bezorgt of op een tijd die jou beter uitkomt [;Zondag,s;]
Altijd netjes verpakt en nooit gedoe en bij vragen altijd netjes te woord gestaan.
Het gemak en de grote keuze van producten zijn voor mij belangrijk.

Bedankt voor je review! 😃

Fiona 04-01-2022

Bestel wekelijks wel, goeie prijzen, snelle levering, garantie is prima en de klantenserice uitmuntend. Ik bestel liever bij Bo.com dan rechtstreeks ergens. Voelt veel prettiger want je weet dat je altijd zaken retour kan doen en achteraf kunt betalen. Heb nog nooit problemen gehad, en als k die wel had was t de volgende dag opgelost!

klant bol 04-01-2022

Duidelijke omschrijving van produkten, snelle levering, duidelijk overzicht van je bestellingen en snelle afhandeling als een produkt te laat geleverd wordt, als klant wordt je serieus genomen en is betrouwbaar.
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Bedankt voor de complimenten! :)

BroC68 04-01-2022

Altijd goede ervaringen gehad met Bol.com. Zeer uitgebreide keus, fijne site & app. En mocht het product eens niet naar m'n zin zijn had ik nooit problemen met retouren.
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je goede ervaringen zult behouden! 😃

Peet 04-01-2022

Groot assortiment, met goede prijs en prima klantenservice. En snelle levering. Alleen laat PostNL het vaak afweten.
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

We doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je je bestelling zo snel mogelijk ontvangt :)

Adriaan 04-01-2022

Bestel wekelijks bij bol.com
Als ik wat zoek kan ik het daar wel vinden.
Vaak snel bezorgd. Volgende dag al.
Ook de zondag en avond levering zijn zeer handig
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Heel erg bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Adriaan! :)

Linda Verheij 04-01-2022

Veel keus in de shop, snelle levering en als er iets niet helemaal lekker loopt dan word je goed geholpen door de klantenservice. Sommige producten zijn wel wat duurder dan ergens anders online. Verder helemaal super!

Bedankt! 😃

Chantal 04-01-2022

Goede service! Vooral de snelle levering is super! De keuze is zo groot dat je bijna altijd alles wel kunt vinden bij bol.
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Doet ons goed om te lezen dat je zo blij bent met onze service, Chantal!

Rob 04-01-2022

Toen Bol.com starte waren er nog niet zoveel webshops. Maar alles wat ik kon controleren over deze webshop viel positief uit. Het achteraf betalen gaf ook een goede zekerheid waardoor ik uiteindelijk producten via internet durfde te bestellen. Nu een tiental jaren later bestel ik nog steeds met zekerheid de producten. Iets niet in orde, een belletje is zo gepleegt en ik ben tot nu toe altijd goed geholpen! Bol.com voor mij in iedergeval een dikke 10.

Jan 04-01-2022

Over het algemeen is het goed winkelen via bol.com. Eenvoudig zoeken, makkelijk bestellen en snelle levering.
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Bedankt voor al je aankopen, Jan! :)

Gerben 04-01-2022

Ruime keuze en altijd binnen de afgesproken tijd geleverd. Duidelijk zoek functie op de webpagina. Goede en snelle klantenservice en mocht er iets niet correct zijn meestal snel met terugbetalen. Eigenlijk alleen maar top!

Je kan altijd op ons rekenen, Gerben! 😃

RIAL 04-01-2022

Uitgebreid gamma aan producten bij Bol.com waardoor je goed kunt vergelijken. De opgegeven levertijd klopt meestal en de communicatie rond levertermijnen verloopt prima. Ook de AI wordt goed onderhouden waardoor je een degelijk "gesprek" kan voeren met de chat-robot die je ook spontaan doorverwijst indien de problematiek wat complex is.
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent! :)

Nolda 04-01-2022

Goede service duidelijke omschrijving snel geleverd ,veel keuze in prijs .
Door de eerlijke review keuze beter .
Bereidheid website en telefoon prima

Bedankt voor je review! 😃

sandra 04-01-2022

altijd super aanbiedingen en op tijd geleverd en super tevreden en altijd verzorg
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Fijn dat je zo tevreden bent, Sandra!

Henk 04-01-2022

De keuze bij Bol.com is zeer uitgebreid waardoor je goed kunt vergelijken. De opgegeven levertijd klopt meestal en als er vertraging is krijg je daar bericht over. Je kunt de artikelen vaak ook ophalen bij een AH-vestiging dan hoef je niet thuis te zijn voor de bezorging van je bestelling.
Wat ook belangrijk is tegenwoordig, Bol.com is een betrouwbaar adres en met de "nep websites " tegenwoordig is dat een veilige manier van shoppen. Mocht er iets mis gaan, de service is dik in orde en de klantenservice is goed bereikbaar.
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar, Henk! :)

Anton 04-01-2022

Bol levert supersnel.
De prijs is vaak interessant maar ook wel eens iets te duur.
SELECT maakt veel goed!
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Fijn dat je zo blij bent met onze Select service, Anton! :)

Goysens Alfons 04-01-2022

By Bol.com vind je byna alles en wordt nogal snel geleverd en is zeer gebruiksvriendelijk ik raad deze site 100% aan.

Enorm bedankt! 😃

Wil 04-01-2022

Over het algemeen fijn winkelen, het enige dat wel aangepast zou mogen worden, is de informatie over levertijden. Het gebeurt nog al eens dat Bol.com een berichtje stuurt dat een bestelling op een bepaalde dag wordt geleverd en dan blijkt dat de verkoper een heel andere datum opgeeft. Voor de rest prima winkelen door het uitgebreide aanbod.
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Bedankt voor je review en je feedback, Wil! We gaan ermee aan de slag.

Ron 04-01-2022

De keuze is enorm groot en als je goed zoekt vind je het zelfde product ook nog goedkoper.
Ik heb 2 keer contact gehad met bol en steeds prima geholpen

Dank voor je review, Ron! 😃

Freerk Kemper 04-01-2022

Bol is Bol niet meer, vaak komt Bol bovenaan bij suggesties van een zoekopdracht, maar steeds vaker krijg ik dan de melding dat het artikel niet leverbaar is. Als je iets niet kunt leveren waarom sta je dan bovenaan bij een zoekopdracht? Verder merk ik vaak genoeg dat Bol zeker niet de goedkoopste is. Dus verder onderzoek is zeker op zijn plaats.
Inderdaad de levertijd is bij Bol zeker snel en ook de klantenservice is van goede kwaliteit.
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Heel erg bedankt voor je review en je feedback! :)

Astrid 04-01-2022

Bij een nieuwe aanschaf kijk ik altijd eerst bij Bol.com. Vervolgens is de aankoop snel gedaan. Bol is betrouwbaar, garant volgende dag levering. Mocht er dan toch iets mis gaan , is de klantenservice goed bereikbaar en zijn erg klantgericht.
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Ontzettend bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Astrid!

Anouk 04-01-2022

Zeer fijne webshop met goede bezorg opties.
Ook retourneren is nooit een probleem.
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Je kan altijd op ons rekenen, Anouk!

Mevr Timmer 04-01-2022

Een enorme hoeveelheid van producten die door hen zelf of andere verkopers worden aangeboden. Ruime keus in bezorgtijden en zelfs op dezelfde dag als het moet. Gaat er een keer iets niet zoals gepland dan wordt je ook keurig geholpen en opgelost. Doordat ik kan vertrouwen in de beloftes bestel ik er regelmatig. Je weet duidelijk waar je aan toe bent qua levertijd als je besteld en zelfs in de december gekte klopte dit.
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent! 😃

Kim 04-01-2022

Goede webshop, fijne service veel keuze en ze houden van je goed op de hoogte
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Fijn dat je zo tevreden bent, Kim!

Gert 04-01-2022

Bol.com is een goede shop de prijzen zijn goed en ze leveren snel. Daarnaast houden ze je goed op de hoogte van de status van de levering en bij eventuele retour van een artikel hebben ze het goed geregeld. Kortom prima shop.

Bedankt! 😃