Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2387 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

SerCey 04-10-2023

Bol.com heeft achteraf betalen wat ik wel fijn vindt ik vergeet het nooit want ik betaal altijd als ik me bestelling binnen heb gekregen behalve als ik het ga retourneren dat scheelt heel veel gedoe dan als je wel had betaald en ik zeg je eerlijk je kan echt bijna alles vinden wat je zoekt op bol.com bepaalde winkels werken alleen niet zo goed, ik heb iets teruggestuurd maar ze zeggen dat ik nog moet betalen enz en ik dan steeds moeite moet doen omdat zij het zelf vergeten anders had ik zeker wel 10 sterren gegeven. Maar ja het is wel menselijk als je zo veel bestellingen krijgt…

Angelina 04-10-2023

In alle rust op tijden die mij passen, gerichte aankopen doen en die ook nog eens, op afspraak, keurig thuis worden bezorgd. Het liefst ga ik nooit meer naar een winkel!

Charlotte 04-10-2023

Ik koop al jaren iets via Bol.com reden hiervan is omdat ik hun vertrouw als er iets niet goed is helpen ze altijd zeker als de tussen persoon van iets wat ik gekocht heb niet reageert op mijn probleem zal bol altijd zorgen dat het probleem goed wordt opgelost .goed bedrijf

Fine 04-10-2023

Als ik iets nodig heb is Bol.com altijd de eerste die ik aanklik. Goede en snelle service. Nog nooit problemen gehad. Ze hebben goede en betrouwbare bedrijven waar ze mee samenwerken.

Carolina 03-10-2023

Uitstekende service en een enorm breed assortiment van producten. Ik heb nog niet meegemaakt dat er een product niet wordt aangeboden. Het is prettig om zelf je bezorgmoment in te plannen. Dat gaat altijd goed, zelfs op de zondagen. Wanneer er een product geretourneerd moet worden, gaat dat altijd zonder problemen. Betalen achteraf is ook een prettige mogelijkheid. De winkels waar Bol.com mee samenwerken, zijn altijd keurig in het beantwoorden van eventuele vragen. Ik vind het een topbedrijf!

Heel erg bedankt voor de complimenten, Carolina! 😁

André 03-10-2023

Zeer snelle levering en vriendelijke besteller, producten zijn altijd top en een makkelijke mogelijkheid van kosteloze retour indien nodig .
webcare-15 03-10-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk bezorgd wordt, André! 💪

Jan Jansen 03-10-2023

Als ik iets nodig heb kijk ik eerst naar boi.com. Als het is wat ik wil hebben bestel ik het meteen. Snel bezorgd. Prima bedrijf.

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest, Jan! 😀

BanaanGaatJeNiksAan 03-10-2023

Ik vind het een fijne winkel met veel keuze en een goede service als er een keer wat misgaat.
webcare-15 03-10-2023

Voor vragen of bij problemen kan je altijd rekenen op onze klantenservice! :)

Dick 03-10-2023

Zeer fijne online winkel . Ik bestel er al jaren van alles en nogwat. Snelle service en de keuze ie reuze groot. Goede prijsvergelijkingen 👍👍👍

Bedankt! 🙂

Scholte 03-10-2023

Afgelopen februari heb ik een smartwatch aangeschaft. Deze is nu al defect, het hangt in een loop.
De klantenservice geeft alleen het advies in de smartwatch te resetten, maar dat lukt dus niet meer doordat ik niet bij de instellingen van het toestel kan komen en ook via de app is de smartwatch niet meer zichtbaar.
Een passende oplossing heb ik nog steeds niet binnen

Beste Scholte,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

VideAD 03-10-2023

Ik vind deze shop reuze handig . Heel breed en diep assortiment , een keuze maken is soms wel eens lastig , nou dan kijk je even of er een bruikbaar review te vinden is . Meestal wel en daar heb je ook vaak wat aan . Het laatste wat ik ontvangen hebt waren 2 inkt cartridges. Verder kunnen wij ook vaak de cadeautjes voor de 4 kleinkinderen prima bij BOL bestellen .
webcare-15 03-10-2023

Fijn dat we je kunnen helpen bij het bezorgen van de cadeautjes voor je kleinkinderen! 🥳

josjdw 03-10-2023

Ik gebruik bol.com reeds jaren. Groot aanbod en toch makkelijk zoeken .
Snelle levering, correcte (relatief lage) prijzen.
Als er al eens een probleem is dan wordt dat snel en correct opgelost.
Ik wou dat alle on-line sites zo waren...
webcare-15 03-10-2023

Bedankt dat je al zo lang klant bij ons bent! 😄

Linda 03-10-2023

Fantastische shop met een groot aanbod je zoekt het en je vind het en zeer goede klantenservice

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Linda! 😊

Staf 1962 03-10-2023

Steeds snel geleverd en in orde.Als er een probleem is met het product wordt dit snel opgelost.
webcare-15 03-10-2023

Voor vragen of bij problemen, kan je altijd rekenen op onze klantenservice! 😁

Ans 03-10-2023

Gemakkelijk te bestellen. Snelle levering. Netjes verzorgd.
Bij problemen goede ondersteuning

Bedankt dat je bij ons winkelt, Ans! 😀

Cora 03-10-2023

Ruime keuze, altijd op tijd geleverd, als iets retour gaat ook geen probleem
webcare-15 03-10-2023

We vinden het belangrijk dat je zo tevreden bent, Cora! 👍

Eric Gorlee 03-10-2023

Accurate levering, goede informatie over de levering en snelle en correcte afwikkeling van eventuele retouren👍

Bedankt voor je review, Eric! 🙂

S. Heemstra 03-10-2023

Er is vaak heel veel te kiezen als je een product zoekt en het varieert in prijs Er valt dus veel te kijken en te kiezen . De bezorging is op de tijd dat het is aangegeven , al is de doos weleens te groot voor het artikel. Het meest bestel ik e-boeken . De klantenservice is tot nu toe prima je wordt er vriendelijk en geduldig te woord gestaan en ze geven advies als dat nodig is. Ik vind het een fijne online winkel en je kunt zonder problemen iets terugsturen als het bv. niet werkt of beschadigd is . Het geld wordt gewoon weer teruggestort.
webcare-15 03-10-2023

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen! :)

kitty 03-10-2023

shop al jaren bij bol.com maar wat ik nu meemaak pfff.
bestel iets in juli, krijg het pas eind september.
de prijs in juli was 14.95 maar de prijs in september is 9.99.
gewoon 14.95 betalen mevrouw want u heeft besteld in juli.
wonderbaarlijk.
krijg wel een cadeaubon voor het verschil wat erg slim is natuurlijk omdat je dan weer iets moet bestellen om die cadeaubon te kunnen verzilveren.
vanaf nu lekker bestellen bij ........... daar word ik wel goed geholpen.
bedankt voor de klantvriendelijk bol.com NOT.

Beste Kitty,

Chantal van bol.com

Jacky 03-10-2023

Ik vind de site prima makkelijk alles te vinden
Snelle levering en goede service
webcare-15 03-10-2023

Fijn om te lezen dat je zo te spreken bent over onze service, Jacky! 😄

Anita 03-10-2023

Groot assortiment
Goede begeleiding en oplossingen als er problemen zijn bij eventuele leveringen. Dat wordt goed opgevolgd of opgelost.
webcare-15 03-10-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht, Anita! 😊

Paula 03-10-2023

Regelmatig bestel ik iets bij Bol.com omdat ze een groot assortiment hebben en een snelle levering. Als ik iets wil bestellen dan kijk ik altijd als eerste bij Bol.com. vertrouwd en goed!

Dank voor je vertrouwen in ons, Paula! Dat waarderen we 😀

Rudi 03-10-2023

Ik vind het heel fijn om bij bol com te kopen snelle verzending en goede service, heb immers nog nooit problemen ondervonden. Je wordt ook verwittigd wanneer je pakje geleverd zal worden
webcare-15 03-10-2023

En wij vinden het heel fijn dat je bij ons winkelt, Rudi! 🥳

Wim 03-10-2023

Er is een breed assortiment voor iedereen tegen redelijke prijs. Bovendien goede ervaring met een defect artikel, kregen per kerende post een nieuwe
webcare-15 03-10-2023

We doen ons best om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Wim! 🙂

Wil 03-10-2023

Ruime keuze. Snelle levering. Heel goede service.
We zijn er heel tevreden over.
webcare-15 03-10-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht, Wil! 😄