Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2387 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Nico v. Brouwershaven 11-03-2023

altijd goed geholpen met goed materiaal nooit iets hoeven retourneren super ga zo door.

Gaan we doen, Nico! 💪

Pieter 10-03-2023

Prima webshop. De datum van levering is meestal dik in orde. Groot assortiment.

Bedankt! 😁

René 10-03-2023

Bol.com heeft een uitgebreid assortiment, snelle levering, de mogelijkheid tot achteraf betalen, en bij diverse artikelen de mogelijkheid om deze op te halen bij een pick-up point.
Verder een goede en vriendelijke klantenservice.
Ben al jaren lang een tevreden klant bij Bol.com
Officiele reactie van Bol.com 13-03-2023

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, René! 🤩

Anneliese70 10-03-2023

Deze föhnborstel is erg mooi om te zien en handig in gebruik. Je krijg bij deze föhnborstel 5 hulpstukken om je haar te drogen en te stylen. En drie clips om jaar in model te houden tijdens het stylen. Bij de föhnborstel krijg je zak om alles in te kunnen opbergen. Je kan deze dan ook makkelijk overal mee naar toe nemen. Een echte aanrader voor je haar om te drogen en te stylen. Werkt erg goed.
Officiele reactie van Bol.com 13-03-2023

Heel erg fijn om te lezen dat de föhnborstel zo bevalt! 😊

Disandra 10-03-2023

Bol.com makkelijk online bestellen, wort snel Verzonden 95% zijn de producten goed kwaliteit. Als ik iets spoe nodig heb, twijfel ik niet gelijk naar bol.com
Officiele reactie van Bol.com 13-03-2023

Bedankt voor je aankopen! :)

Koen 10-03-2023

Niettegenstaande ik aanvankelijk wat twijfelde over aankopen via internet in het algemeen, durf ik nu gerust àlles (zelfs "fragielere" artikelen zoals TV´s) online te bestellen, en dan zeker via bol.com! Als er al eens iets mis gaat met een levering (maar dat heeft dan eerder met de verkoper buiten bol.com of de bezorgingsfirma te maken dan met bol.com zelf), is bol.com toch heel vlot te bereiken en bieden zij een hele goede service naar opvolging toe. Ook de snelle levertijd en scherpe prijzen zijn super voordelen. Ik kan hen alleen maar aanraden! Dikke 10/10!
Officiele reactie van Bol.com 10-03-2023

Wat een prachtige complimenten. Bedankt, Koen!

Hve2212 10-03-2023

Bestel al jaren bij Bol.com.
Leveringen worden goed nagevolgd
Daarnaast kun je altijd contact opnemen als er iets niet duidelijk is.
Heb het gevoel dat de klant echt koning is
Officiele reactie van Bol.com 10-03-2023

De klant is zeker koning!👑

BERT 10-03-2023

Goede kwaliteit.Alles wordt goed ingepakt Het word op tijd geleverd.IK ben zeer tevreden. En een riume keuze
Officiele reactie van Bol.com 10-03-2023

Bedankt voor de mooie woorden, Bert!

Ikke 10-03-2023

Ja deze winkel heeft echt alles.
Door haar sub verkopers kunnen ze ook echt alles aanbieden. Kijk wel goed naar de prijs. Soms is een product elders een stuk goedkoper. Je bent een dief van je eigen portemonnee als je het niet doet.

Wij hebben ook Bol select. Hier door kunnen we vaak zelf de bezorg tijd kiezen. In de avond is er meestal iemand thuis. en dat is dan gratis. Ook hebben we een keer gebruik kunnen maken van de levering op dezelfde dag. Goede track en tracé er bij.
Ook het retourneren van producten is geen probleem. Zo hebben we een kastje besteld en in elkaar gezet. Maar deze was zo slecht afgewerkt dat we deze retour hebben gestuurd. Ook dat was geen probleem.

Kortom een webshop die zegt wat ze doen. Erg tevreden!
Officiele reactie van Bol.com 10-03-2023

We zijn ook heel blij met jou als klant! 😀

Herman 10-03-2023

Bol.com is een prima webwinkel, duidelijke uitleg over het ruime aanbod van producten. Levertijden.worden goed aangehouden. Prima !!
Officiele reactie van Bol.com 10-03-2023

Bedankt voor jouw aankopen bij bol.com!

Carpe Dien 49 09-03-2023

Gewoon goed en snel, doet wat je ervan mag verwachten. Jammer alleen dat je bij een retourzending geen eigen reden kan omschrijven om mee te geven.
Officiele reactie van Bol.com 10-03-2023

Bedankt voor jouw review! Als je bij de retourreden voor "Anders" kiest, dan kan je een eigen omschrijving toevoegen. 😉

Nell Zande 09-03-2023

Goede service, producten zijn kwalitatief goed. De verpakking van het product ook perfect. tegenwoordig kleiner verpakt om milieu en karton te besparen. Betalingsvoorwaarden perfect. Ik kan betalen wanneer het product geleverd is. Prijs kwaliteit prima. Als er problemen met de levering zijn dan heb ik binnen een dag een mail en proberen wij het samen op te lossen, kortom, heel tevreden

Wat een fijn bericht. Bedankt! 😀

Robert1973 09-03-2023

Zeer bedroevend,

Hygiënisch product besteld
word niet geleverd door post nl of DHL maar een onbekende vervoerder,
pakket is half open, met opmerking dat de vervoerder het zo heeft ontvangen (vervoerder zeer vriendelijk een 10)
doos open artikel ligt door de doos heen en is niet geseald.
retour instructies gevolgd.
partner weigert retour wegens seal, bol.com verwijst alleen naar rechtsbijstand en zegt zoek het maar uit.
Partner na meerdere keren aangeven een onderzoek in te laten stellen bij vervoerder laat dit na
Vervoerder gesproken (gesprek aanwezig) zegt het te begrijpen maar de verzender had de mogelijkheid om dit uit te zoeken.
Partner zegt ik heb mijn geld gehad van bol heeft meerdere beschuldigingen geuit tot het ranzigste toe en zeg bol haal nu het geld bij u.
Op de chat verwijzing zoek het maar uit, ga naar uw rechtsbijstand (dit kan nadat er een vordering is van bol)
Op facebook word ik en nog een aantal anders behandeld dan anderen. Voor mij is iedereen gelijk maar bij bol niet !

Na 2001 als klant begonnen bij bol na wijziging account e-mailadres verder gegaan. Van een uitermate tevreden klant naar een dieptepunt. Dat je merkt dat je niet alleen zelf anders word behandeld doet wel wat.
Robert1973 10-03-2023

Dat heeft geen nut, zodra je contact opneemt word je afgepoeierd door Chantall of collega’s. Dus puur om te laten zien dat er hulp word geboden maar uiteindelijk word ik met nog een flink aantal niet hetzelfde behandeld !!!

Officiele reactie van Bol.com 10-03-2023

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Natalya van bol.com

Pluim voor Bol.com 09-03-2023

Al heel lang zijn wij klant bij Bol.com en bestellingen die wij doen komen doorgaans correct verpakt en op tijd binnen.
Transport gelukkig meestal uitgevoerd door Post.nl die het op ons eigen verzoek naar een door ons aangewezen servicepunt brengt zodat wij zelf kunnen bepalen wanneer we het pakket ophalen.
Ook ruilen of eventueel reparatie is goed en snel geregeld en ook goed is de mogelijkheid om achteraf de betaling te regelen zeker voor ouderen, ik zou zelf voor betaling achteraf een éénmalige machtiging prefereren.
Officiele reactie van Bol.com 10-03-2023

Fijn dat je zo tevreden bent!😁

Wim1958 09-03-2023

Ik ben al jaren klant bij Bol.com, de service is goed en 99 van de honderd keer is het pakket op tijd. Heb in al die jaren 2 klachten die zijn prima opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 10-03-2023

Bedankt voor de complimenten Wim!

Marian 08-03-2023

Ik heb hele goede ervaringen met Bol.com…het is een heel klantvriendelijk bedrijf…waarbij al een heel plezierig telefonisch contact mee heb gehad:!
Als er een probleem is wordt het opgelost en het laat de klant met een positief gevoel achter,,,
Officiele reactie van Bol.com 10-03-2023

Positieve gevoelens... Daar houden we van bij bol.com!

Mincha 08-03-2023

BOL.com is voor mij 1 van de betrouwbaarste online winkel waar ik de meeste bestelling plaats. Groot assortiment aan producten voor goede prijzen. Levering en retourneren van bestellingen verlopen goed. Leveringen door DHL kunnen af en toe wat problematisch zijn. Gelukkig heeft BOL.com een goede klantenservice die er voor zorgen dat alles weer goed geregeld word.
Officiele reactie van Bol.com 10-03-2023

We zijn blij met jou als trouwe klant, Mincha!

Theo Schiedam 08-03-2023

Hele goede webshop al veel besteld en als er iets niet goed gaat dan is er een goede klantenservice die je helpt, duurt even maar twee keer netjes opgelost

David 08-03-2023

Ik bestel regelmatig op internet. Maar als je een betrouwbare 'webwinkel' wil hebben, dan moet je bij www.bol.com zijn.
Zelfs al heb ik op een andere website een product iets goedkoper gezien bestel ik toch bij Bol.com wegens hun service en de zekerheid dat de levertijd nageleefd wordt.
Ook bij een probleem met een product staan ze klaar om een oplossing te vinden. Ze bellen je zelf op.
👍👍👍

Bedankt voor jouw vertrouwen, David. 😊

HansdeJ 08-03-2023

Ik maak regelmatig gebruik van bol.com. Tot nu toe het bestelde artikel altijd op voorraad en keurig op tijd ontvangen. Geen moeilijk gedoe met retourneren, even bellen en het word geregeld. Ook een keer een bedrag ontvangen omdat het artikel slecht te gebruiken was en er al 2 keer een nieuw artikel opgestuurd was. Dik tevreden
Officiele reactie van Bol.com 10-03-2023

Bedankt voor de complimenten!

Ludo 08-03-2023

Interessante prijzen, bij een probleem(pje) wordt dit snel en correct opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 10-03-2023

Fijn dat, als het fout gaat, het toch nog snel wordt opgelost. Bedankt, Ludo!

Sonja 08-03-2023

Op één of andere manier kom ik altijd uit bij Bol.com. Aanbod is dan ook erg groot. Verzending snel. Retourneren gaat ook prima als product niet bevalt (wat overigens niet vaak voor komt). Ook erg fijn dat je niet altijd verzendkosten hoeft te betalen.
Officiele reactie van Bol.com 10-03-2023

Bedankt voor je aankopen bij ons, Sonja.😁

Mapeel.1954 08-03-2023

Ik ben al jaren naar tevredenheid klant bij Bol.com. Het gemak van bestellen en de service is top!
Officiele reactie van Bol.com 10-03-2023

Fijn om te lezen dat je zulke goede ervaringen hebt bij bol.com.😀

P.P 08-03-2023

Bol.com is een zeer betrouwbaar online verkooppunt. Snelle en correcte leveringen en kwaliteitsvolle klantendienst. Ik kan geen negatieve ervaringen opnoemen met Bol. Voordeel is ook dat er ook Belgische handelaars worden betrokken in de verkoop. Geweldig bezig. Ik geef een 9/10 omdat niemand perfect is.
Officiele reactie van Bol.com 10-03-2023

Er is altijd ruimte om nog beter te worden! Bedankt voor jouw bericht.😁

Tjitske 08-03-2023

Veel keuze. Makkelijk bestellen en retour. Niet altijd topkwaliteit. Daar is de prijs ook naar. Duurdere items zijn beter. Alles re bestellen. Alles fijn thuisbezorgd.
Officiele reactie van Bol.com 10-03-2023

Winkelen bij ons is altijd een feestje!