Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2386 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Alexandra 31-05-2022

Ik ben zeer tevreden over Bol.com, snelle levering , helemaal met select.
Ik heb in de loop van de tijd het nodige besteld en altijd tot volk tevredenheid.
Officiele reactie van Bol.com 01-06-2022

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Alexandra! 😃

Sylvi@ 31-05-2022

Heerlijk bedrijf, snelle levering
Enigste nadeel vind ik, omdat ik er al een paar keer vervelende ervaring mee heb, dat ze helaas veel ook via DHL leveren
Als iets retour gaat , snelle aanpassingen of terug betaling
Een aanbeveling

Bedankt voor je review, Sylvi! 😃

Wineke2022 31-05-2022

Ik heb zeer goede ervaringen met Bol.com. Mijn zoon studeerde 23 jaar geleden en wij kochten boeken via Bol.com. Door de jaren heen heel veel besteld. Snelle levering.
Officiele reactie van Bol.com 01-06-2022

Ontzettend bedankt dat je al zo lang klant bij ons bent! Dat waarderen we enorm♥

Gij 31-05-2022

Schappelijke prijzen snel met leveren.
Is er iets niet goed of niet naar wens, word je goed geholpen.
Officiele reactie van Bol.com 01-06-2022

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice! 😃

Perfect product 31-05-2022

Koop al jaren en jaren bij deze betrouwbare webwinkel. Geen gezeur als er iets niet oke is.
Officiele reactie van Bol.com 01-06-2022

Enorm bedankt voor je vertrouwen en je aankopen!

bert 31-05-2022

BOL.COM , je krijgt altijd wat je bestelt met makkelijke omruilmogelijkheden etc

Heel erg bedankt! 😃

Daan Fijan 31-05-2022

Bol.com is een overzichtelijke winkel. De site heeft een uitstekende zoekfunctie, waardoor je makkelijk bij het product uitkomt dat je zoekt. De bestelling plaatsen is een fluitje van een cent en levering van het bestelde product is bij mij altijd op de aangegeven of gekozen datum. Bovendien worden de producten in onbeschadigde staat afgeleverd. Kortom: bol.com maakt werkelijk waar wat de winkel aangeeft in advertenties enz..
Officiele reactie van Bol.com 01-06-2022

We zijn heel blij dat je zo tevreden bent, Daan! :)

Huib van den Doel 31-05-2022

De retourprocedures zijn goed geregeld en werken prima. Dat is al een goede uitzondering op de vele webwinkels
Officiele reactie van Bol.com 01-06-2022

Bedankt voor het compliment, Huib!

ritchy 31-05-2022

uitgebreid assortiment , snelle levering , niet de allerlaagste prijs wel veel aanbod van heel veel artikelen

Bedankt! 😃

icf207 31-05-2022

Totaal geen omkijken naar wat er besteld is. Op tijd geleverd en alles goed verpakt. Kan geen enkel idee geven wat nog verbeterd zou kunnen worden. Misschien een beetje minder verpakking materiaal.
Officiele reactie van Bol.com 01-06-2022

Bedankt voor je review en je feedback omtrent het verpakkingsmateriaal! We gaan ernaar kijken😃

Dirk 31-05-2022

Ik kan er prima slagen voor wat ik zoek.Assortiment is groot en en ik kan diverse prijzen vergelijken.Ook hoef ik niet lang te zoeken naar het artikel wat ik wil hebben.Ook de bezorging is goed geregeld en snel.
Officiele reactie van Bol.com 01-06-2022

Samen met de bezorgdiensten doen we onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk geleverd wordt! 💪

Dino 31-05-2022

Groot assortiment, goede deals, goede service, snelle levering. De beste van NL!
Officiele reactie van Bol.com 01-06-2022

Bedankt voor het mooie compliment! 😃

Natalie 31-05-2022

Bol.com verkoopt echt van alles! Heeel fijn bedrijf. Je hebt je spullen vaak al eerder dan dat ze het aangeven.
Officiele reactie van Bol.com 01-06-2022

Voor ieder wat wils kan je terecht bij onze webwinkel! 😃

Paul 31-05-2022

Altijd goede informatie ook tussentijds na je bestelling. Ook bij een retour alles netjes afgewerkt!

Enorm bedankt! :)

Kristel 31-05-2022

Ik ben "overall" heel tevreden over de werking van bol.com. Je vindt er een heel ruim assortiment en meestal zijn de prijzen competetief met andere winkels. Ikzelf ben selectklant en dat vind ik zeker aan te raden! je betaald een eenmalig bedrag van €9.99/jaar waarvoor je gratis levering van je producten krijgt, regelmatig extra mooie deals kan scoren én wat regelmatig een speciale leveringsmogelijk geeft zoals gratis avondlevering of zelfs gratis levering dezelfdedag of zondag! Ik geef deze shop geen 10 omdat je wel goedde prijzen moet vergelijken én ze héél af en toe de leveringtermijn niet halen maar dat is écht maar héél afen toe.

We zijn heel blij om te lezen dat je zo'n tevreden klant bent, Kristel! 😃

We zijn heel blij om te lezen dat je zo'n tevreden klant bent, Kristel! 😃

Frank 31-05-2022

Prima bedrijf, goede informatie levering altijd op tijd. Ook retours worden netjes afgehandeld.

Bedankt! 😃

Marc 31-05-2022

ze doen er echt alles aan om de klanten tevreden te stellen, problemen met post.nl kun je niet vermijden, maar bol zet er wel vaart achter.. artikkels worden steeds keurig en op tijd geleverd
Officiele reactie van Bol.com 31-05-2022

Je kan altijd op ons rekenen, Marc! :)

Mike 31-05-2022

Loopt altijd prima. Bestel er best vaak wat en eigenlijk nooit problemen ondervonden.
Officiele reactie van Bol.com 31-05-2022

We zijn blij om te lezen dat je nooit problemen hebt ervaren. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je dit ook nooit zal overkomen. 😃

Leyla Kahriman 31-05-2022

Bol .com is beste verkoop site . Top help Service , klantservice wordt per direct geholpen en opgelost!

Ik voel me hier zoo gegarandeerd natuurlijk betaal je hiervoor maar krijg ook zoveel terug.
Er komen genoeg aanbieding op te hoogte via mail.
Voor spot prijs.
Ben erg blij hiermee.

Enig Zou ik nog graag een ding voegen.
Ben zo gehecht aan bol.com wil dat ze ook op
Me verjaardag iets leuks kunnen aanbieden.
Officiele reactie van Bol.com 31-05-2022

Onwijs bedankt voor de complimenten, Leyla! Dat waarderen we.
Je feedback omtrent je verjaardag, nemen we mee! 😃

Ria 31-05-2022

hoe makkelijk kan het zijn wasmiddel en wasverzachter in de aanbieding en wordt nog thuis bezorgd ook, geen gesjouw.
Officiele reactie van Bol.com 31-05-2022

Heerlijk hangend op de bank, kan jij zorgeloos je bestellingen plaatsen, en ontvangen, Ria! 😃

H. 31-05-2022

Grote keuze, je hebt wat te kiezen qua product en leveranciers. Gebruik het ook vaak als prijsvergelijker ten opzichte van bijv Coolblue en MediaMarkt voor elektronica. Kies dan toch meestal voor Bol.
Alleen bezorging gaat nog wel eens mis, dag te laat. Maar dat ligt dan aan Post.nl.
Officiele reactie van Bol.com 31-05-2022

Bedankt dat je kiest voor onze webwinkel! 😃

Adrian 31-05-2022

Op zich een goede webwinkel, communicatie Okay en snelheid van leveren is nagenoeg altijd goed. Soms wel mijn twijfels bij de prijzen tegenwoordig vaker met medewerkers prijzen besproken en dan kon het allemaal niet, maar 2 weken later zie ik dan toch een prijs verandering......
Tip, let op met welke externe leveranciers jullie werken..
Officiele reactie van Bol.com 31-05-2022

Bedankt voor je review en je feedback, Adrian!

Eauquideauqui 31-05-2022

Via Bol.com loopt alles eigenlijk op rolletjes. Ik ervaar een goede bescherming richting de aangesloten partners.
Nauwelijks tot nooit gezeur, en als het een keer fout gaat wordt e.e.a. adequaat opgelost.
van mij krijgen ze het predikaat 'Eauquideauqui'
Officiele reactie van Bol.com 31-05-2022

Fijn dat ook als het niet goed gaat, je naar wens bent geholpen en tevreden bent! :)

Riekus Hatzmann 31-05-2022

Goede service, snelst mogelijke levering, misschien wel een te groot assortiment waardoor keuzestress ontstaat
Officiele reactie van Bol.com 31-05-2022

Ohnee.. keuze stress moeten we natuurlijk niet hebben. Je hebt de mogelijkheid om filters aan te passen zodat je zo concreet mogelijk assortiment te zien krijgt 😃

Dany 31-05-2022

Vlotte probleemloze afhandeling met stipte levering binnen de aangekondigde termijn en zelfs vroeger.
Enorme keuze uit een zeer breed gamma producten en vlot verloop van een transparante toelevering door gelieerde bedrijven.
Officiele reactie van Bol.com 31-05-2022

Enorm bedankt voor je review, Dany! :)