Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2387 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Sunny 04-01-2022

Bij Bol al veel bestellingen gedaan en in de loop der jaren is het slechts 1 x misgelopen, Bol heeft toen alle verantwoordelijkheid op zich genomen en mij het bedrag terugbetaald.
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Fijn dat we de kwestie naar tevredenheid hebben kunnen oplossen, Sunny! :)

Jo 04-01-2022

Ik koop hier regelmatig spullen en altijd gaat de bestelling helemaal goed en goede service gewoon top!

Marco 04-01-2022

Leveringen en after sales perfect. De vele externe verkopers met veel te hoge prijzen vind ik jammer. Select gebruik ik maar voordelen zijn mager.
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Dank voor je review en je feedback, Marco! :)

Stef 04-01-2022

Veel keuze en gemakkelijke website. Handig voor terugzending. Je kan heel laat bestellen en de verzending is stipt.
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Bedankt voor je review! :)

Renso 04-01-2022

Enorme keuze, goede regeling verzending met Select. Ook afhalen bij AH is erg klantvriendelijk; buren hoeven dan niet lastig gevallen
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Fijn dat je zo blij bent met onze service, Renso!

Koos 04-01-2022

Vriendelijke betrouwbaar goede prijs kwaliteit verhouding . Ook dit jaar weer vaste klant

Het is een betrouwbare winkel. Klachten worden netjes behandeld. En fijne winkel die bijna alles verkoopt

Ontzettend bedankt, Koos! Dat waarderen we enorm 😃

Thijs 04-01-2022

Snelle levering en eventueel gratis retourneren.
Vaak spullen besteld nooit met problemen.
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

We doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je nooit problemen zult ervaren, Thijs!

HDT 04-01-2022

Je kan echt bijna alles vinden bij bol.com. De site is makkelijk te navigeren en is duidelijk, je kan bijvoorbeeld goed selecteren op eigenschappen van het product dat je zoekt. De levering is altijd snel en je wordt goed geïnformeerd.
De enige keer dat ik contact had met de klantenservice (over een product dat eerder kapot is gegaan dan verwacht) ben ik super goed geholpen.
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Heel fijn dat je zo goed geholpen bent! 😃

Peter 04-01-2022

Zeer uitgebreide webshop met vaak goede klantrecenties. Op het moment dat er iets is met de bestelling, dan word je goed op de hoogte gehouden en/of is de klantenservice goed bereikbaar.
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar, Peter! :)

Ilona 04-01-2022

Ruime keus, prima prijzen, zeer snelle levering, tevens bij retouren zeer snel geregeld. Ik bestel graag bij bol, ik ben altijd heel tevreden.

Fijn dat je zo tevreden bent, Ilona! 😃

Kim 04-01-2022

Bestel regelmatig op bol.com en ben erg tevreden ..
Problemen worden goed opgelost dus zeker aanrader !!
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Dank voor je vertrouwen en je aankopen, Kim!

Matthijs 04-01-2022

Prima overzichtelijk, duidelijke reviews bij producten, goed te vergelijken, snelle service en levering, goede klantenservice.

HansAP 04-01-2022

Maak al vele jaren gebruik van de diensten van Bol.com en over het algemeen tot zeer grote tevredenheid. Ze komen afspraken na en indien dit echt onmogelijk is laten ze dat op tijd weten. Bij leveringen door derde wordt altijd geïnformeerd of de levering op tijd is gebeurd en hoe tevreden je bent met het geleverde. Geeft het gevoel dat je er als klant toe doet. Enkele keren helaas een artikel ontvangen dat niet voldeed maar e.e.a. is altijd tot grote tevredenheid opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Ontzettend bedankt dat je al zo lang klant bij ons bent, Hans! We doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat er nog meer jaren bij komen! :)

Diana 04-01-2022

Ruim assortiment, vaak snelle levering en klantenservice vriendelijk en handelt het probleem prima af.
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Onze klantenservice staat altijd voor je klaar, Diana!

Alex 04-01-2022

Al jarenlang klant van Bol.com en ik bestel er regelmatig. Ruim assortiment, flexibele en snelle levering en ook eenvoudig om retour te regelen of reparatie te melden.
Het enige irritante vind ik de prijsschommelingen die er soms zijn door de externe partijen. Het zou wel handig zijn om een soort historisch prijsverloop te kunnen zien. Zelf zet ik producten in mijn verlanglijsten en dan check ik ze zo nu en dan. Het jammere is wel dat je geen tweedehands kunt uitsluiten (althans zo lijkt het) in de verlanglijst. Het zou ook wel fijn zijn als je een soort van notificatie kunt instellen als een product onder een bepaalde prijs komt.
Maar al met al een zeer tevreden klant. Ik blijf hier zeker terugkomen en bestellen.
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Heel erg bedankt voor je review en je feedback, Alex! :)

Johan 04-01-2022

Ik heb er al vele artikelen besteld en nog nooit is iets te laat aangekomen en ook niet kapot of defect. Ben er zeer tevreden over en blijf er zeker artikelen bestellen.
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Johan!

Verbruggen 04-01-2022

In deze coronatijd veelvuldig gebruik gemaakt van Bol.Com. Eenvoudig bestellen via uitgebreide webshop. Producten zijn makkelijk te vinden en er is ruime keus. Bestellen is zeer eenvoudig en de levering is betrouwbaar en snel. En met Select betaal je ook nog geen verzend- of retourkosten. Retourneren is eveneens makkelijk en snel. Tot zover een zeer tevreden klant
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Heel fijn dat je zo tevreden bent! :)

Krimson 04-01-2022

Zelfs al gaat een levering compleet fout lossen ze dit proffesioneel en meer dan dik oké op. 💪💪💪

Bianca 04-01-2022

Altijd enthousiast geweest van Bol.com: enorm ruim assortiment, gratis retourneren, snelle levering, etcetera, echt TOP!
Laatste jaar eigenlijk minder tevreden, er zijn teveel aanbieders binnen Bol die nmi slechte kwaliteit leveren. Veel “ali” spullen die duur worden verkocht, foto’s of specificaties die niet overeenkomen.
Jammer en doet Bol geen eer aan.
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Bedankt voor je review en je feedback, Bianca!

Ries 04-01-2022

Koop al jaren bij Bol.com. komt bij levering door Bol.com altijd binnen zoals opgegeven. Partnerleveringen duren weleens langer dan afgesproken. Prijzen vaak iets hoger dan bij andere verkopers maar door Select geen verzendkosten en ben je toch vaak nog goedkoper uit. Uitgebreid assortiment.
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Bedankt dat je al zo lang klant bij ons bent, Ries! Dat waarderen we enorm!

Sandra 04-01-2022

Groot afnemer van Bol.com, en probeer alles wat kan daar te bestellen. Service nergens beter ervaren dan bij Bol.com, ook verrassen ze steeds bijv na een klacht met een kattenbak. Onze kat werd daarna spontaan getrakteerd op kattensnoepjes Groot assortiment, supersnelle levering en met select geen verzendkosten meer. Mijn favoriete online winkel.
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Hopelijk smaakte de kattensnoepjes voor je kat heerlijk! 😸

Sterk 04-01-2022

Ik bestel regelmatig bij Bol.com omdat ik de site gebruiksvriendelijk vind.
De zoekmachine met filters maakt het voor mij zeer gemakkelijk.
Een andere reden is dat de bestelling snel bezorgd kan worden, vaak al de volgende dag.
De prijzen van de producten zijn vaak scherp, regelmatig is bestellen bij bol.com het goedkoopst en het snelst geleverd.
Als de prijzen bij verschillende ondernemers hetzelfde is, geeft vaak de snelheid van levering de doorslag tot bestellen bij Bol.com. Als laatst vind ik het prettig dat een bestelling ten allen tijden gratis geretourneerd mag worden.
Niet dat ik hier regelmatig gebruik van maak, maar toch fijn dat de mogelijkheid er is.
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Heel erg bedankt voor je vertrouwen en je aankopen! :)

Jeroen 04-01-2022

Ik zou een 9 uit 10 kunnen geven, want 9 op de 10 keer verloopt een bestelling goed…. maar toch voor mij een dikke 10 omdat het goed wordt oogelost als er iets fout loopt. Zowel bol.com als haar verkopers (andere bedrijven) doen het gewoon erg goed. Ik wil ook zeker een compliment maken aan alle koeriersbedrijven, die sinds jaar en dag onze pakketten bezorgen … en dat voor een appel en een ei.

Ontzettend bedankt! 😃

Hendrix 04-01-2022

Bol.com is voor mij de beste webshop door prijs maar vooral door de service. Een door Bol zelf geleverd groot artikel komt altijd op z'n plek in huis, evt geïnstalleerd en verpakking mee terug. Ook in mijn geval 2 trappen op!
Geleverd door derden via Bol is dat niet automatisch zo, maar als er een probleem is met retourneren pakt de vriendelijke Bol medewerker het op en is het binnen een paar dagen opgelost.
Is het artikel tussen bestelling en uitgestelde levering (kan je zelf kiezen!) goedkoper, dan krijg je na een chatje meteen een tegoedbon op je account. Website en app perfect!
Top zaak, top service! Ik ben net verhuisd, had veel nodig en allemaal bij Bol gekocht!

Ontzettend bedankt voor de complimenten, Hendrix! 😃

Anneke 04-01-2022

Als ik wat nodig heb, check ik altijd eerst even bij bol.com
Voordelig in prijs en alles altijd snel aan huis geleverd.
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Bedankt dat je kiest voor onze webwinkel, Anneke! :)