Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2387 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Peter van der Linde 31-01-2023

Ruime keus, overzichtelijke website, eenvoudig te bestellen en retourneren is eveneens heel eenvoudig. Mijn ervaringen met bol.com zijn tot dusver heel positief 👍
Officiele reactie van Bol.com 01-02-2023

Fijn dat je zo positief bent, Peter! We doen er alles aan om dit zo te houden 🙂

Marion 31-01-2023

Veel keus, wordt gedaan wat beloofd wordt en over retourneren wordt niet lastig gedaan. Niet de goedkoopste aanbieder, maar wat mij betreft wel een van de betrouwbaarste.
Officiele reactie van Bol.com 01-02-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht, Marion! :)

Greta 31-01-2023

Ben je naar iets op zoek? Kijk dan zeker es bij bol. De zoekfunctie en filtering werkt prima. Er is veel keuze met verwijzing vanwaar je product juist komt. De gratis levering op afgesproken moment én de mogelijkheid om te betalen na levering is gewoon de max!
De vele reviews zorgen er ook voor dat ik nog nooit iets heb moeten terug sturen.
Steeds tevreden van de aankoop :-)

Enorm bedankt voor je review, Greta! 😃

Sandra B 31-01-2023

Bol heeft een ruim assortiment, alles is makkelijk te vinden. En het is snel in huis.
Wanneer iets niet goed gaat is de klantenservice goed te bereiken.

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Sandra! 🙂

willem 31-01-2023

Gemak dient de mens, bij BOL.com vind je een hele uitgebreide keuze tegen schappelijke prijzen. Meestal snel geleverd. Soms lastig te vinden als je de naam niet goed weet maar met veel afbeeldingen zijn er goede hulpmiddelen beschikbaar. Wel veel ongevraagde reclame mails.
Officiele reactie van Bol.com 31-01-2023

Bedankt voor je review en je feedback! Je kunt in je account de voorkeuren voor e-mails ontvangen wijzigen :)

Nicolien 31-01-2023

Ik vind bol.com een fijne site bestel er met plezier. Makelijk om te betalen, en maar een aanspreekpunt die het voor je mee oplossen bij problemen.
Officiele reactie van Bol.com 31-01-2023

Onze klantenservice staat dag en nacht voor je klaar, Nicolien! 😃

Rengelink 31-01-2023

Meestal correcte en snelle levering.
Tijdje geleden defect product geleverd gekregen en heb toen heel vaak mails moeten sturen en enkele keren moeten bellen om mijn geld terug te krijgen.

Bedankt voor je review! 😄

S 31-01-2023

Prima producten, ruime keuze, correcte levering en snelle service. Prijs en kwaliteit prima.
Officiele reactie van Bol.com 31-01-2023

Super dat je zo tevreden bent! :)

Petra 31-01-2023

Fijne webwinkel. Heel veel keus, zodat je goed kunt vergelijken tussen de aanbieders. Pakket altijd goed te volgen. Top!

Bedankt! 😀

T Haazen 31-01-2023

Prima producten en altijd keurige afhandeling bij vragen. Ook een voorzichtige site om producten op te zoeken.
Officiele reactie van Bol.com 31-01-2023

Dank dat je voor onze webwinkel kiest! :)

Manja 31-01-2023

Zeer tevreden, snelle levering, leveren op afgesproken momenten, retour nooit problemen en gaat ook netjes.
Kortom super

Superfijn dat je zo blij met ons bent, Manja! 😃

Maria 31-01-2023

De service is uitstekend! De bestellingen lopen altijd prima en goed verzorgd. Als er problemen zijn met zending neem ze gelijk actie. Prima winkel!

Enorm bedankt, Maria! 😁

Shadeliquid 31-01-2023

Ze zijn super snel berijkbaar

Heb meerdere keren hulp moeten zoeken

Waarbij ik 9/10x niet helemaal goed geholpen ben
Sommige wouden me helemaal niet helpen

Beetje jammer dat de ervaring soms erg tegenvalt!

Beste Shadeliquid,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

Eric 31-01-2023

Tot nu toe altijd goed kunnen bestellen op de site. De prijzen zijn goed. Bij eventuele problemen word er direct hulp geboden.
Ik ben erg tevreden over bol.com, mede ook door het grote assortiment.
Officiele reactie van Bol.com 31-01-2023

We worden er blij van dat je zo tevreden bent, Eric! :)

Ja nneman 31-01-2023

Alles gaat goed,, komt altijd goed aan, nooit gezeur. Ik beveel deze winkel aan.

Bedankt! 😃

Nicoline 31-01-2023

Altijd goeie service en adequate berichtgeving over bezorging. Ook nog check achteraf of produkt ook inderdaad ontvangen is. Prima retourservice.
Officiele reactie van Bol.com 31-01-2023

We vinden het fijn om te lezen dat je zo blij bent met onze service, Nicoline! :)

Liliane 31-01-2023

Levering steeds vlug bezorgd op mijn afhaalpunt(en) & tot hiertoe zeer tevreden van de omschreven artik
Officiele reactie van Bol.com 31-01-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te leveren! 😊

Sonja 31-01-2023

Bol.Com goed bedrijf
Snelle levering,goede service,en gemaakte afspraken wat betreft leveringen komen ze altijd na.
Kortom zeer tevreden
Officiele reactie van Bol.com 31-01-2023

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Sonja! :)

Sjaak 31-01-2023

Fijne winkel met snelle bezorging. Retourzending is ook makkelijk.
Partners die door DHL laten bezorgen is minder, DHL gooit het pakje
zonder aan te bellen beneden in een flat in de centrale hal en gaan
gewoon weg. Iedereen kan het pakje meenemen.
Officiele reactie van Bol.com 31-01-2023

Bedankt voor je review en je feedback, Sjaak! :)

Rene 31-01-2023

Bol.com heeft een goede en makkelijke website, en leuke aanbiedingen met mooie producten en een super klantenservice.

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Rene! 😄

Jan 31-01-2023

Bol.com is een prettige zaak met een zeer uitgebreid assortiment.
Mijn bestellingen zijn altijd correct en tijdig geleverd in een deugdelijke verpakking.
Voor de enkele keer dat ik iets moest terugsturen, ging dat
zonder een enkel probleem.
Ik kan Bol.com iedereen aanraden.
Officiele reactie van Bol.com 31-01-2023

Fijn dat je zo tevreden met ons bent, Jan! :)

Merelyn 31-01-2023

Ik hou van Bol.com, heerlijke website om rond te neuzen, is in veel gevallen de goedkoopste en ik speur altijd! Ik vind het een makkelijke website, alles is zo te vinden. Bestellen gaat bijna altijd goed en op tijd. Ik vind het prettig dat als ik s’avonds nog wat bestel ik het de volgende ochtend al binnen heb.

Ik ben blij met Bol

En wij zijn blij met jou, Merelyn! 🙂

Annyca 31-01-2023

Bol.com heeft veel producten voor een leuke, normale prijs.
Producten die onder eigen naam verkocht worden maar ook producten van derden.
Makkelijk te bestellen en over het algemeen snelle levering g.
Retourneren is in beide gevallen simpel uit te voeren.
In al de jaren Ik nu klant ben heb ik maar 1x problemen gehad, maar ook dat werd op een passende manier opgelost.

Bedankt voor je review, Annyca! 😊

Snel en betrouwbaar 31-01-2023

De artikelen worden binnen de afgesproken termijn geleverd en voldoen goed aan de omschrijving.
Een artikel dat niet aan onze kwaliteitseisen voldeed kon geretourneerd worden en we ontvingen het betaalde bedrag weer terug.
Officiele reactie van Bol.com 31-01-2023

Bedankt dat je bij ons winkelt! 🙂

Tonnie 31-01-2023

Ze hebben bijna alles en ook zeer snelle levering en de service is ook goed. Koop zoveel mogelijk bij Bol.
Officiele reactie van Bol.com 31-01-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht! 😁