Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2385 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Klara 30-11-2021

Zeer efficiënt en gemakkelijk, snelle levering en goede klantenservice. Heel betrouwbaar.
Officiele reactie van Bol.com 30-11-2021

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar, Klara!

EmmyR0 30-11-2021

Ik bestel, als het even kan, altijd via Bol.com. Ik weet dat het goed wordt verzorgt en heb er altijd vertrouwen in. De app is makkelijk in gebruik. Zelf plaats ik interessante artikelen in mijn verlanglijstjes om de prijsschommeling in de gaten te gouden.
Officiele reactie van Bol.com 30-11-2021

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen! :)

Karin 30-11-2021

Ik bestel al jaren regelmatig bij Bol. com.
Mijn ervaringen zijn altijd positief.
De site is erg klantvriendelijk en ook de klantenservice voldoet aan mijn verwachtingen.
Officiele reactie van Bol.com 30-11-2021

Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je alleen maar positieve ervaringen houdt!😃

Rob 30-11-2021

Makkelijk om via Bol wat te bestellen, eenvoudig en snel. zeker met de optie van select. Als je vaak kleinere en goedkope dingen besteld is select erg handig.
Wel moet je goed opletten met prijzen. Ik houd regelmatig de producten enkele weken in het winkelmandje.
Dit kan je zomaar de helft schelen. de ene week is de prijs heel hoog, de andere week weer heel laag. opletten
Officiele reactie van Bol.com 30-11-2021

Bedankt voor je review, Rob! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent.

PeterdJ 30-11-2021

Ruime keuze aan artikelen. Eigenlijk een one shop stop, je kunt er van alles krijgen heb mijn 250 e-boeken er ook besteld. Prijs vergelijking met Amazon dan komt Bol.com soms beter voor de dag.
Officiele reactie van Bol.com 30-11-2021

Onwijs bedankt voor je vertrouwen en je aankopen! :)

Marjolein 30-11-2021

Een groot assortiment en snel geleverd. Ook vind ik het fijn om de tussentijdse berichten over de status van de levering te ontvangen. De afgelopen jaren al vaak besteld. Met lockdowns en sluiting van winkels ook erg handig dat het thuis geleverd wordt!
Officiele reactie van Bol.com 30-11-2021

Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat jij je bestelling zo snel mogelijk ontvangt 😃

Niemanno 30-11-2021

Altijd pret als ik bestel via bol. Alles vaak netjes optijd en die ene keer dat er wat mis is wordt het altijd super goed opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 30-11-2021

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice! :)

Reine 30-11-2021

Een 10 op 10 voor mijn favoriete onlinewinkel. Wij zijn al jaren goede klant en alles wordt altijd perfect en op tijd geleverd. De retourzendingen worden correct en snel afgehandeld en de contacten voor de naverkoop lopen altijd gesmeerd. Regelmatig zijn er schitterende kortingen die met dank worden aanvaard. Wat kan een mens nog meer verlangen dan snel en probleemloos kopen zonder je huis te verlaten.

Harstikke bedankt!😃

Edwin van Vliet 30-11-2021

Winkelen bij Bol.com is altijd makkelijk, duidelijk en het plaatsen van bestellingen gaat altijd makkelijk.
De service bij problemen of retouren is ook altijd duidelijk en goed geregeld.
Officiele reactie van Bol.com 30-11-2021

Doet ons goed om te lezen dat je zo blij bent met onze service, Edwin!

Jenny 30-11-2021

Al vele jaren klant van Bol, heel veel keuze. Wij beginnen altijd eerst bij Bol te zoeken, gewoon standaard. Prijzen kunnen nog wel eens verschillen met andere webshops maar de service, het gemak, het retourneren is top. De houding van de medewerkers verdient een forse pluim. Het afleveren van de pakketten gaat tegenwoordig niet altijd vriendelijke meer. ( Te druk??) Daar mag wel eens naar gekeken worden. ( Er zitten nog genoeg vriendelijke bezorgers tussen hoor). Dat is toch de afronding van je bestelling. Als het zo blijft gaan wij nog heel wat jaren door met onze nr. 1 webshop.
Officiele reactie van Bol.com 30-11-2021

Wij doen onze uiterste best om je zo tevreden te houden, Jenny! 😃

Eric De Smet 30-11-2021

Zeer veel keuze goede prijzen bij problemen bij verzending wordt er snel en correct ingegrepen en opgelost.
Ze zouden wel krachtig moeten ingrijpen als bepaalde verkopers bij problemen zoals onder garantie moeilijk doen om de wettelijke bepalingen na te leven.
Ze zouden bijvoorbeeld hun verkoop kunnen blokkeren totdat ze doen wat moet.
Officiele reactie van Bol.com 30-11-2021

Bedankt voor je review en je feedback, Eric! Dat waarderen wij.

Adriaan 30-11-2021

Tevreden over bol
Alleen jammer dat ze niet ingrijpen bij oplichters zoals livono
Daar ben ik zeer ontevreden over.
Je betaald netjes en na 2 dagen beginnen de oordopjes al vreselijk te storen.
Ik vindt dat Bol daar Scherper op moet zijn. !
Officiele reactie van Bol.com 30-11-2021

Bedankt voor je review en je feedback, Adriaan!

Susanne 30-11-2021

Ik bestel al jaren bij BOL.com.
En tot nu toe alleen maar goede ervaringen.
Ook als er iets mis gaat met verzenden, wordt het direct voor je opgelost!
Kortom, een 100% tevreden klant!!!
Officiele reactie van Bol.com 30-11-2021

Fantastisch om te lezen dat je al zo lang klant bij ons bent, Susanne! Bedankt😃

Hendrikx 30-11-2021

Vaak snelle bezorging, en goed betaalbaar.
En zolang dit laatste blijft, zal ik er kopen. We steeds meer prijsverschil met andere winkels

Bedankt!😃

Mamadoko 29-11-2021

Tot nu nooit problemen gehad bij bol. Com, maar nu 2 koelkasten in 1 week tijd
En dus nu nog geen koelkast, afhandeling van terugbetaling moet ik nog afwachten. Denk eerder dat de fout bij de fabriek bij Frilec ligt, en bol zich van geen kwaad bewust is, dit zal uitwijzen na een onderzoek vanuit bol.
Verder altijd correcte bezorging bij bol. Com
Officiele reactie van Bol.com 30-11-2021

Heel fijn dat je nog nooit problemen hebt gehad. Wij doen onze uiterste best om dit zo te houden! 😃

een leuke webwinkel met veel mogelijkheden 29-11-2021

Mooie en duidelijke webwinkel. Klantvriendelijk en duidelijk, veel keuze mogelijkheden.

Harstikke bedankt! 😃

expokey 28-11-2021

Gisteren een horrorbestelling gedaan, voor een flink bedrag. BOL zei dat de bestelling op zondag werd geleverd, maar dat werd eenzijdig veranderd naar een paar dagen later, zonder opgaaf van reden. BOL heeft als optie om achteraf te betalen, wat ik prettig vind want dat hoef je pas te betalen als de spullen ook daadwerkelijk krijgt. Nu moest om onduidelijke reden direct betalen, wederom zonder opgaaf van reden. Ik twijfel echt of ik door ga met BOL.

Beste Expokey,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Ronald 27-11-2021

Wordt altijd keurig bezorgt, en tegen eerlijke prijzen.
Vele productgroepen, goede retourprocedure.
Officiele reactie van Bol.com 29-11-2021

Je kan altijd op ons rekenen, Ronald! :)

hometrainer 26-11-2021

Ik raad deze webshop aan. Snelle levering, vriendelijke klantenservice en goede hulpverlening tussen andere partners met problemen.
Officiele reactie van Bol.com 29-11-2021

Onze klantenservice staat altijd voor je klaar! 😃

collinda 26-11-2021

goede webwinkel die goed helpt als er iets is bestel best vaak bij hun en goede service alleen jammer dat het niet van te voren gecommuniceerd word door welke pakketdienst het geleverd word
Officiele reactie van Bol.com 26-11-2021

Heel erg bedankt voor je review en je feedback, Collinda! :)

Alex 26-11-2021

De ketting is net zo sterk als de zwakste schakel. Hoewel DHL in dit geval de zwakste schakel is blijft Bol.com de verantwoordelijke partij en de enige die daar verandering in kan brengen.. Ver na sluitingstijd de goederen bij een DHL afhaalpunt aanbieden lukt natuurlijk niet. Vervolgens bij de klant melden, dat hij bij herhaling niet thuis was en de goederen retour sturen wekt, op zijn zachts gezegd, irritatie op.
Officiele reactie van Bol.com 26-11-2021

Beste Alex,

KevinVisscher 25-11-2021

Product van een 3e partij gekocht via bol.com, product was echter binnen 2 dagen kapot en ging retour. Retour zending bij postNL zoek geraakt, kon zelf geen onderzoek starten bij PostNL dit moest Bol.com namelijk doen. Hun schuiven dit van zich af, ondanks duidelijk bericht van PostNL dat dit door hun gedaan moet worden. Vervolgens krijg je te horen dat ze dit wel even gaan oplossen. Maar hoe vertellen ze niet, en een refund? Ho maar.

Beste KevinVisscher,

Bedankt voor je review. Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd met meer informatie.

Sheriva van bol.com

Jim-NL 24-11-2021

Bol is op z'n bol gevallen!!
Altijd grote Lego Technic sets besteld en netjes verpakt ontvangen. Sinds vandaag GEEN verzenddoos meer! Ze plakken een verzendlabel op de Lego doos...doos dus beschadigd!! "Een doos"...voor heel veel Lego liefhebbers is de Lego doos een belangrijk onderdeel van hun Lego set.

Beste Jim-NL,

No 24-11-2021

Ik heb bij Black Friday het verkeerde product van Bol.com ontvangen, dat overigens ook nog een dag te laat was verstuurd. Het product was niet meer leverbaar en de deals waren inmiddels voorbij bij concurrenten. Oftewel, ik werd opgezadeld met gedoe om het retour te sturen en mijn geld terug te krijgen, heb deals misgelopen en Bol.com heeft niet geprobeerd goed te maken. De persoon bij de klantenservice leek zelfs verbaasd dat hij geen toestemming kreeg voor een passende oplossing.

In het verleden heb ik altijd goede ervaringen bij Bol gehad. Wellicht is er nieuw management bijgekomen. Ik koop voortaan elders.

Beste No,

Bedankt voor je review. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Meike Kwee 23-11-2021

Prima webwinkel, maar slechte bezorging!

Bij mij worden pakketjes van Bol . com steeds voor de deur neergegooid. Helaas kan niet alles bij Bol.com punt worden afgehaald. Ook is er niet de mogelijkheid om bij postnl of een andere service je pakket op te halen. Klantenservice meldt mij dat zij het al vaak heeft gemeld, maar dat er niets met deze klachten wordt gedaan.
Officiele reactie van Bol.com 24-11-2021

Beste Meike,