Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2387 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Floor 22-02-2022

Betrouwbaar.
Duidelijke informatievoorziening.
Snelle levering.
Goed op de hoogte gehouden van proces van bestelling tot en met levering.
Betalingsmogelijkheden ruim voldoende.

Bedankt voor de complimenten! 😃

Jenneke Sasbrink 22-02-2022

Bol.com is een makkelijk bedrijf om bijna al je spullen te kopen.
Je kan alles makkelijk vinden en snelle levering helemaal dankzij het Select programma. Vaak dan nog dezelfde dag geleverd.

Ik blijf zeker hier nog bestellen.
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

Heel erg bedankt voor je aankopen en je vertrouwen in ons, Jenneke! 😃

Keersemaker 21-02-2022

Ik kon het product wat ik wilde aanschaffen eenvoudig vinden.
Levering was snel en conform opgave.
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

Veel plezier met je bestelling! :)

Jo Linden 21-02-2022

Vroeger kocht ik bij Bol.com vanwege hun goede naam en reputatie. Die goede naam zijn ze echter tegenwoordig te grabbel aan het gooien omdat mijn bestellingen tegenwoordig geleverd worden door allerlei bedrijfjes die leveren in naam van Bol.com. Betalen doe ik aan Bol.com, maar als er problemen zijn moet ik die met hun leveranciers gaan oplossen. Bol verschuilt er zich dan achter dat het artikel bij de leverancier van hun gekocht is. Een mooi voorbeeld: ik bestel een draadloze oplader bij Bol die geleverd wordt door de firma Cenu. Achteraf zie ik pas dat die firma slechte recensies krijgt en net als in mijn geval opladers stuurt die anders is dan het bestelde product.

Beste Jo Linden,

Bedankt voor je review. We nemen je klacht in behandeling via Trustpilot. We zijn in contact met de partner om te kijken naar een gewenste oplossing. Zodra er meer informatie bekend is, wordt er contact met je opgenomen.

ElizabethJ 21-02-2022

Prima webwinkel, ik bestel er heel veel, tenminste....datgene wat ik nodig heb. ;-)

Altijd goed, een enkele keer niet? retourneren is geen enkel probleem.
Het is wel handig om een Select abonnement te hebben voor 9,99 per jaar. Alles wordt je toegestuurd zonder verzendkosten.
Ook artikelen met een heel klein prijsje.
Laatst moest ik, helaas, een heteluchtfriteuse terugsturen om te laten repareren, direct kwam er een berichtje dat ik hem nog kon retourneren omdat ik hem nog geen 30 dagen in mijn bezit had!
En daarbij de mogelijkheid om het artikel thuis te laten ophalen!!! Gratis in het Select abo. Geweldig toch?!!

Henry 21-02-2022

Shop is goed. Maar sinds vandaag een ander verhaal: BOL.COM weet dmv acte van overlijden dat mijn echtgenote Jolanda sinds 21-10-2021 is overleden en VANDAAG 18-2-22 ontvang ik een E-mail met de aanhef 'Hallo Jolanda'. ZEER KWETSEND, onnodig, onlogisch, onvoorstelbaar! Tot nu toe geen klachten maar sinds vandaag houd het voor mij op. Heb het helemaal gehad met hun 'administratie'! Gelukkig van alles schermafdrukken gemaakt zodat ze daar niets kunnen ontkennen.

Beste Henry,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en het klantnummer van het desbetreffende account. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

René 20-02-2022

Ik bestel regelmatig producten via bol.
Tot op heden worden de producten goed en snel geleverd, zowel van bol zelf als van partners.
Door het select lidmaatschap worden producten gratis bezorgd, ideaal.
Ook prettig om e-books direct beschikbaar te hebben op mijn kobo ereader nadat ik deze op bol heb besteld.
Officiele reactie van Bol.com 21-02-2022

Enorm bedankt voor je review, René!

Ontevreden ex-klant 19-02-2022

Slecht. Voor 5 uur bestellen morgen in huis is een grote leugen. Fa er maar van uit dat het een halve week duurt als niet langer, en soms komt het helemaal niet aan maar 'gaan ze er van uit dat je het wel ontvangen zult hebben'. Als he er zelf niet achteraan gaat krijg je niets en laten ze niets weten

Beste klant,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Małgorzata 19-02-2022

The electric kettle is great. I really wanted to set the temperature, which is useful for preparing baby food. It is very fast, nice, and looks great in the kitchen. Great choice, great price, great quality!

Viviane 19-02-2022

Wij zijn al verschillende jaren zeer tevreden klanten, snel geleverd, keurig ingepakt en altijd vriendelijke service ! BRAVO !

Gerardina 19-02-2022

Ik ben heel tevreden over Bol.com!
Gemakkelijk en overzichtelijk. Ook om in contact te komen met klantenservice gaat soepel. Wanneer een artikel teruggestuurd moet worden, gaat het verdere verloop vlekkeloos. Het bedrag wordt snel teruggestort.

Rayhana 19-02-2022

Bestelling van 130 euro gedaan van meerdere producten en hierbij een kortingsbon van 20 euro gebruikt. Bij retour van 1 artikel wordt de kortingsbon geaccrediteerd en krijg ik mijn geld niet terug. Zelfs niet na contact en uitleg dat het item wat ik geretourneerd heb vervolgens van mijn eigen geld al opnieuw had besteld. Slechte afhandeling en ik zit nu alsnog met een kortingsbon die ik ws niet ga gebruiken. Ik ga hier niet opnieuw bestellen.

Beste Rayhana,

Popol 19-02-2022

Ik ben altijd goed verzorgd met bol,com ,nooit geen problemen gehad, de vriendelijkheid van X ook nog en echt een superwinkel waarvan je alles kunt kopen, doe zo voort medewerkers van bol.com, ik zal er altijd zijn voor jullie.
Officiele reactie van Bol.com 21-02-2022

Enorm bedankt voor je review en complimenten! 😃

Henk 18-02-2022

Ze verkopen zeer veel, makkelijk bestellen en je mag achteraf betalen. Wat ik erg belangrijk vind is service. Dat is bij bol.com enorm goed. Het kan gebeuren dat een product niet naar wens is of defect, het is bij mij alle keren ongelooflijk goed opgelost tot. Dat vind ik echt top.
Officiele reactie van Bol.com 21-02-2022

Je kan altijd op ons rekenen, Henk!💪

Rob 18-02-2022

Ik ben al meer dan 10 jaar klant bij bol.com, en op zich zegt dat al genoeg, een reden dat ik al zo lang klant ben is omdat ik wordt geloofd en gewaardeerd als klant, voorbeeld daarvan is dat ik eens een probleem had met een product en dat werd zonder verwijten of opmerkingen van dat het aan mij lag opgelost achter af lag het wel aan mij maar ook toen was het geen probleem sterker nog het product waarvan ik dacht dat het niet werkte mocht ik zonder kosten houden.
Grote klasse, en ik blijf klant.
Officiele reactie van Bol.com 21-02-2022

Enorm bedankt dat je al zo lang klant bij ons bent, Rob! We doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat er nog meer jaren bij komen!😃

Mariette 18-02-2022

De site is erg overzichtelijk. Goede zoekfuncties. Reviews bij de producten zijn ook erg fijn. Laatst een pop ontvangen, waarvan het geluid bleef hangen. Snel contact gekregen met de klanteservice en werd direct een nieuwe pop opgestuurd en zo konden we ook makkelijk de 'oude' weer terug sturen in de verpakking. En hadden we geen gehuil van dochterlief omdat ze paar dagen zonder haar pop zat!
Officiele reactie van Bol.com 21-02-2022

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar, Mariette! :)

Auxi 18-02-2022

Voor mijn is een perfecte bedrijf, alles wat ik besteld heb is goed en op tijd bezorgd zo als ze zelf afspreken.
Ik ben erg blij er mee
Officiele reactie van Bol.com 21-02-2022

Wij zijn blij met jou, Auxi! :)

Ben Burger 18-02-2022

Makkelijk te bestellen - Goede afhandeling - correcte levering - en niet moeilijk doen als er toch 'n keer wat mis gaat !

Je kan altijd op ons rekenen, Ben! 👍

Mien 18-02-2022

Wij bestellen al heel wat jaartjes bij bol. com. En zijn zeer tevreden. Er is veel variatie. En ze doen wat ze beloven
Officiele reactie van Bol.com 21-02-2022

Dank dat je al zoveel jaar bij ons besteld, Mien! Daar zijn we erg blij mee 😃

Joost 18-02-2022

Prettige winkelen. Komt afspraken na. Fijne Select regeling. Breed assortiment

Bedankt voor je review, Joost! 😃

ChayShe 18-02-2022

Snelle levering, goed verpakt, goede service als een product niet goed is
Prima kwaliteit
Officiele reactie van Bol.com 21-02-2022

Goed om te lezen dat je zo blij bent met onze service! 💪

jean 18-02-2022

Veel aanbod en voor een tientje per jaar altijd gratis verzenden. Uiteraard vergelijk ik wel eerst de prijs met andere aanbieders, maar meestal zit het ook met de prijs wel goed. Al met al de online shop waar ik de meeste aankopen doe.
Officiele reactie van Bol.com 21-02-2022

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Jean!

Bol.com de winkel voor iedereen! 18-02-2022

Bol.com is mijn favoriete online winkel!
Ik ga niet vaak de deur meer uit gezien mijn leeftijd en bestel graag via deze winkel.
Supersnel en heel klantvriendelijk! Een uitkomst voor mensen zoals ik!

Dank voor de complimenten! 😃

Diana 18-02-2022

altijd snel geleverd, zeker wanneer je kiest voor select voordeel. Ik ben dus tevreden met bol.com
Officiele reactie van Bol.com 21-02-2022

Fijn dat je zo tevreden bent, Diana! :)

Tinepine 17-02-2022

Ik shop al jaren op Bol.com en ben er heel tevreden over. De pakketjes worden snel bezorgd, de retouren snel verwerkt en als er iets mis is kun je makkelijk contact opnemen. Al meerdere keren gehad dat ik ontzettend goed ben geholpen door de klantenservice en wanneer er iets mis ging ontving ik zelfs een cadeautje voor mijn kindje. Heel attent en meestal heel vriendelijke mensen. Je word er goed geholpen en het is een fijne website om op te shoppen.
Officiele reactie van Bol.com 21-02-2022

Bedank dat je al zoveel jaar klant bij ons bent, Tinepine! Dat waarderen we enorm.