Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2385 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Steven 12-03-2024

Misschien niet altijd de goedkoopste, maar wel heel stipt in levering, geen verzendkosten bij een zeg maar soort abonnement van ca. €12,-pj. Een uitstekend retour beleid. En vooral betrouwbaar, prima dus
webcare-15 13-03-2024

Bedankt voor je vertrouwen en aankopen, Steven!

goed 12-03-2024

Goed bedrijf, maakt een heel enkele keer een vergissing maar het belangrijke is dat ze die oplossen, heel snel.
De prijzen zijn zeer redelijk.
webcare-15 13-03-2024

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice! 🙂

Ozebol 12-03-2024

Zeer goeie web winkel. Veel producten aan een goeie prijs. Levering is steeds zeer snel (meestal volgende dag). Indien de levering langer op zich laat wachten, wordt je steeds op de hoogte gehouden. Indien er iets mis is met het geleverde product, wordt er steeds naar een klantvriendelijke oplossing gezocht.
Een aanrader!
webcare-15 13-03-2024

Samen met de bezorgdiensten doen we onze best om je bestelling zo snel mogelijk te leveren! 😀

Dorien 12-03-2024

We bestellen vaak bij Bol en zijn erg tevreden over de service
We hadden zelfs een keer een artikel die niet goed was maar zij hielpen ons en zorgden voor een perfecte afhandeling
webcare-15 13-03-2024

We vinden het fijn om te vernemen dat je zo te spreken bent over onze service, Dorien! 😃

Walter 12-03-2024

Zeer interessante winkel. Niet altijd goedkoopste maar toch meestal wel. Snelle levering, en als Select klant gratis. Geen zoektochten en kilometers rijden naar de stad want bij bol is het slechts één klik van je weg. Ook bij beschadiging wordt een keurige behandeling van je klacht geregeld en binnen enkele dagen na retourzending krijg je het geld terug. Gelukkig is dit nog niet veel voorgevallen.
webcare-15 13-03-2024

Bedankt dat je bij ons winkelt! :)

S 11-03-2024

Pakket is niet bezorgd bij ons. Pakket van grote waarde.. Na een onderzoek wordt er door post nl gezegd dat het bij de buren is bezorgd. Buren weten van niks. Bol.com belt vervolgens dat ze niks gaan doen voor mij. Het is bij de buren bezorgd , geen idee welke. En ik mag het zelf maar uitzoeken. Dat ik het pakket niet heb gekregen interesseert ze niet. Ook nog meerdere malen de verbinding verbroken door bol.com. Oftewel ik zou iedereen afraden hier te bestellen, want gaat er iets mis nemen ze geen enkele verantwoordelijkheid en als het dus aan hun ligt zijn wij ons geld kwijt terwijl hun verantwoordelijk zijn volgens de wet!

Beste S,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Karin 07-03-2024

Mijn man kreeg een kadokaart
van zijn werk omdat hij met
pensioen ging. Ik wilde de
kadokaart aan ons Bol.com
account koppelen. Ik heb de
pincode zelf open gekrast. Daarna
bleek dat de Bol.com kaart al
gebruikt was door iemand anders.
Hoe dan?? Diegene had geen
pincode, die nodig is. Nu heb ik
een aantal keren contact gehad
net Bol.com maar zij zeggen nu
niets meer te kunnen doen voor
ons. Ga maar terug naar de
winkel.De winkel zegt: "Nee U
noet echt bij Bol.com zijn". Dus
weg €150,= kadokaart. Zo kwaad
over!! Bol laat deze fraude
gebeuren en trekt daarna z'n
handen terug. Heel slecht!

Beste Karin,

Bedankt voor je review. Afgelopen vrijdag heb je contact met ons gehad en zijn tot een gewenste oplossing gekomen. 😊

Bosheks 07-03-2024

Bij Bol word je altijd heel vriendelijk geholpen als er een probleem is of als je informatie wil. Ik koop al jaren bij Bol en heb weleens een andere webwinkel geprobeerd, maar dat beviel mij niet. Bol is overzichtelijk en ik ben heel erg blij met Select.
webcare-15 11-03-2024

Fijn dat je zo te spreken bent over onze Select service! 😃

Goede service 06-03-2024

Medewerkers zijn behulpzaam, zorgen dat problemen met externe partners snel opgelost worden als je hen belt ! Zijn snel bereikbaar, ook worden goederen indien voorradig snel geleverd ook goede informatie via de mail ! Echt een aanrader
webcare-15 11-03-2024

Bedankt voor de mooie woorden! 😁

I.Schouten 06-03-2024

Bol.com reageert direkt. Ook het terugsturen gaat vlekkeloos.
Personeel denkt mee, als je ze aan de telefoon hebt.
webcare-15 11-03-2024

Onze klantenservice staat altijd voor je klaar! 😀

Peter 06-03-2024

goede keuze van het aanbod van producten , de site is zeer goed in overzicht makkelijk te bestellen zonder poespas en snelle levering de pakketten( jes) zijn goed verpakt retour van produckt geen probleem ben zeer tevreden met bol
webcare-15 11-03-2024

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Peter! 😄

Eddy 06-03-2024

betrouwbaar, de volgende dag geleverd, gratis retour, keuze om s'avonds te leveren (enorme + !)

Bedankt voor je vertrouwen en aankopen, Eddy! 😊

John 05-03-2024

Eigenlijk kan je hier alles vinden wat je "nodig" hebt, prijs is over het algemeen goed en concurrerend. Wij bestellen/kopen hier al jaren en tot op heden zonder echte problemen. We hebben wel een paar iets gehad, maar zijn toen prima geholpen (prima service).
webcare-15 11-03-2024

Het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent! :)

Breed assortiment 05-03-2024

Fijne webshop met breed aanbod tegen redelijke prijzen, de muizenbuzzer is hier een goed voorbeeld van
webcare-15 11-03-2024

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht! 🙂

Wynen 05-03-2024

Het aanbod aan artikelen is zo uitgebreid bij Bol.com, dat ik zelfs geen andere, meer gespecialiseerde website, raadpleeg. Ook is de website heel makkelijk in gebruik omdat men een duidelijk overzicht krijgt van de aangeboden diverse producten . Ook interessant om weten is de naam van de partners waar Bol mee samenwerkt.

De keuze is reuze! 😁

JanL 05-03-2024

soms wel makkelijk om iets te vinden. jammer dat ze producten die niet meer beschikbaar zijn volledig verwijderen uit de zoekfuncties.

Enige kleine voordeel t.o.v. andere online shops is soms de prijs

Bedankt voor de review! 😊

Wim 05-03-2024

Betrouwbaar, scherp geprijsd en gewoon lekker makkelijk. Veel meer moet dat niet zijn. Ik koop er nu al sinds enkele jaren regelmatig allerlei spullen. Heb ook al een paar keer artikelen geretourneerd en ook dat werd correct afgehandeld.

Mijn favoriete webshop!
webcare-15 11-03-2024

We hopen dat er nog heel wat jaren bij komen 😀

F. B. 05-03-2024

Een geweldige webshop niks op aan te merken, duidelijke communicatie en uitleg.
Verder zowat alles is er te vinden op de webshop.

Bedankt! 😊

Jelle 05-03-2024

Prettige online winkel om boodschappen te doen . Helder en komen beloftes na.
webcare-15 11-03-2024

Fijn om te lezen dat je zo tevreden met ons bent! :)

Frans 05-03-2024

Als ik iets online bestel, dan is het bijna altijd bij Bol.com.
Ik ben nog nooit teleurgesteld. De communicatie en de afhandeling van de bestellingen verlopen erg goed.
Een keer heb ik iets moeten retourneren. Ok dit gaf geen problemen.
Erg tevreden.

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest, Frans! 😀

Linda 05-03-2024

Het fijnst aan deze webwinkel is toch wel dat er bijna alles te koop is en als je het
vandaag besteld is het artikel meestal de volgende dag in huis.
Ook fijn is het dat als je op het moment van aankoop niet in de gelegenheid bent om direct te betalen je achteraf kan betalen zonder extra kosten.
Een aanrader eerlijk waar.
webcare-15 05-03-2024

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht! 😄

Geert Van der Molen 05-03-2024

Goede overzichtelijke website met uitstekende zoekfunctie. Ook controle achteraf of je bestelling is aangekomen, prima.

Heel erg bedankt! 🙂

Kookboeken koper 05-03-2024

Bol. Com is opzich handig, maar moeilijk te bereiken als je een klacht heb.. Eerst die vreselijke Billiet, geef gewoon de klanten medewerker meteen. Ik koop veel kookboeken maar die komen steeds beschadigd binnen daarover gemaild ze worden niet goed ingepakt waardoor de kaft beschadigd. Ik ga weer naar de boekhandel.
webcare-15 05-03-2024

Bedankt voor je review en feedback. We gaan ermee aan de slag!

John 05-03-2024

Groot assortiment, goede service, klantgericht, duidelijkheid van producten, goede klantenservice bij oplossen van problemen
webcare-15 05-03-2024

Onze klantenservice staat altijd voor je klaar, John! :)

DW 05-03-2024

Ik had een dure telefoon besteld. Ze hebben toen een doos bezorgd waarvan de seal eraf was (dit was in een andere doos dus zag het niet bij ontvangst). Ze weigeren nu de retour aan te nemen

Beste DW,