Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2387 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Astrid 02-01-2023

altijd snelle levering bij een probleem is dit ook snel opgelost. Ook de leveranciers die via Bol.com verkopen gaat makkelijk en snel.
Officiele reactie van Bol.com 03-01-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt bezorgd! 💪

Trudie 01-01-2023

Slechte zaklozestofzuiger Miele. Cw1 boots. Zuigkracht slecht, loopt heet als ik de kamer, keuken en trap heb gezogen dan moet ik hem even uit laten staan. Heel veel ergenis. De stifzuiger is 1 jaar oud.
Officiele reactie van Bol.com 02-01-2023

Beste Trudie,

Dank voor je review. Met het doorgegeven e-mailadres kunnen wij helaas geen account terugvinden in ons systeem. Ik wil je vragen om je klacht en een bestelnummer of klantnummer te mailen naar klantenservice@bol.com. Ook kan je ons telefonisch bereiken op telefoonnummer: 030 310 4999. Mijn collega's helpen je dan graag verder.

Natalya van bol.com

Jack 01-01-2023

Prettige site en eenvoudige zoekmachine. Eenvoudig bestellen en goede nacontrole of bestellingen zijn aangekomen.
Officiele reactie van Bol.com 02-01-2023

Bedankt voor je mooie woorden, Jack! 😃

Frans 30-12-2022

Top bedrijf, zeer rijk gesorteerd en vaak het goedkoopst, mede door derde verkopers. Site de laatste jaren ook verbeterd, werkt prettig snel nu. Ben al 15 jaar klant, paar honderd artikelen besteld, nooit een probleem. In het zeldzame geval dat er iets mis ging werd het prima opgelost. Kortom: kan niet beter, dikke 10 als cijfer dus

Enorm bedankt voor de complimenten, Frans! 😁

K.j.de winter 30-12-2022

De winkel heeft werkelijk alles, natuurlijk ook door andere winkels. Toch is dit service top, de betalingsmogelijkheden goed. De levertijden kloppen meestal, ben een vaste klant, en het bedrijf is mijn favoriet
Officiele reactie van Bol.com 30-12-2022

Voor ieder wat wils kan je altijd bij ons terecht! :)

Gerard 30-12-2022

Wederom een snelle levering van de etna cm851rvs via bol.com
En de prijs was het laagst

Veel plezier met je bestelling, Gerard! 😁

Jan 30-12-2022

Aantrekkelijke prijzen en meestal loopt de levering goed, maar recent hebben we een voorval gehad met een zwaar item (20kg) dat niet thuis geleverd werd (alhoewel zo wel aangegeven) en dat wij 5 km bij een postpunt moesten afhalen, niet makkelijk als je geen auto ter beschikking hebt...
Officiele reactie van Bol.com 30-12-2022

Vervelend om te vernemen dat het retourneren niet zo gemakkelijk is gegaan. We zijn wel blij om dat je verder zo tevreden bent! 😁

JPJ van Putten 30-12-2022

Bol.com heeft een uitgebreid assortiment aan producten.
Een klantvriendelijke website met een goede zoekmachine.
Officiele reactie van Bol.com 30-12-2022

We vinden het fijn dat je zo blij met ons bent! 😃

Tevreden 30-12-2022

Ik bestel zeer vaak bij Bol.com en ben steeds zeer tevreden. Dankjewel Bol.com!
Officiele reactie van Bol.com 30-12-2022

Jij bedankt voor je aankopen! 😁

Agnes 30-12-2022

Prima website, echt alles op te vinden. Bij de enkele keer dat er iets niet helemaal naar wens gaat wordt er adequaat en persoonlijk gereageerd en naar volledige tevredenheid afgehandeld.
Officiele reactie van Bol.com 30-12-2022

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Agnes! :)

P.M. 30-12-2022

Prima makkelijk en vlot bestellen goede communicatie wanneer artikel arriveerd kortom prima site.

Karim 29-12-2022

Zij maken fouten en laten mij alles oplossen en voor de kosten opdraaien.

Word verder op geen enkele manier gecompenseerd, ik meot verzendkosten voor een retour zelf betalen wat ik dan als cadeaobon terugkrijg en er word gewoon in mijn oor opgehangen.

Er word dan 1000x excuses gezegd , maar ze kunnen niks doen, ook al bestel je meer dan 80x per jaar exclusief bestellingen die retour gaan......

Beste Karim,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

kay 29-12-2022

controller laten repareren en de controller en of het geld heb ik nooit meer terug gezien. na 14 telefoontjes en 10 emails vertellen ze mij dat ze niks voor me kunnen betekenen.

Beste Kay,

Bedankt voor je review. We nemen je klacht via Trustpilot in behandeling.

Marjo 29-12-2022

Bol.com is de beste web winkel die er bestaat en deze raad ik dan ook iedereen aan.

JannyK 28-12-2022

Bol.com is mijn favoriete winkel! Een overzichtelijke site, alles is eenvoudig te vinden. Als ik iets nodig heb kijk ik eerst bij Bol. De levering is lekker snel en een tijdslot van leveren kun je aangeven en met Select heb je nog veel meer opties. Alles goed geregeld!

Bedankt voor je mooie woorden, Janny! 😊

Lucia Burm 28-12-2022

Altijd zeer goed geholpen per telefoon als ik vragen had. Bestellingen komen altijd op tijd en worden goedaangekondigd

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Lucia! 😀

Ledeko 28-12-2022

Ik weet niet meer wanneer ik voor het eerst wat besteld heb, maar het is me gelijk goed bevallen. Betrouwbaar. Bestel ook alleen maar bij of via bol.com.
Officiele reactie van Bol.com 29-12-2022

Bedankt dat je kiest voor onze winkel! 😁

Penny123 28-12-2022

Bol.com is altijd prima! Snel bezorgd en goede klantenservice. Let wel op als je bij een partner van Bol koopt! Je hebt dan géén zekerheid dat het item echt zo is als geadverteerd. Maar Bol.com helpt altijd wel als je contact op wil nemen met zo’n partner.
Officiele reactie van Bol.com 29-12-2022

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar! :)

Dimitri 28-12-2022

Geweldig om mee te werken je vind er zowat alles.
Aan een zeer scherpe prijs.
Ook Select is zeker iets om er bij te nemen.

Bol lefvert betrouwbaar en goed. 28-12-2022

Ook in de laatste maand an 2022 veelvuldig gebruik gemaakt van Bol.com. Pakketjes kwamen over het algemeen netjes op tijd en ongeschonden aan. Het ging in 2022 slecht 1 op de 25 keer mis, en dat lag nij de onderleverancier.
Officiele reactie van Bol.com 29-12-2022

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen! :)

Ronald 28-12-2022

Ik bestel regelmatig bij Bol.com en ik krijg de producten altijd naar volle tevredenheid binnen. De site is zeer overzichtelijk en ik vind altijd, datgene dat ik nodig heb.

Bedankt dat je kiest voor onze webwinkel, Ronald! 😃

Fleur de Vlieger 28-12-2022

Op 29 november 2022 heb ik een order geplaatst (order nummer 1528165271) welke bestaat uit 3 producten (waaronder 2 dvd's en 1 elektronica). Volgens PostNL is deze op 1 december geleverd zonder dat hier een handtekening is geplaatst. Helaas is dit pakket niet aangekomen.

PostNL gesproken en die geeft aan contact op te nemen met de verzender (Bol.com in dit geval). Bol beweerd dat PostNL zegt dat het pakket is geleverd. Ons pakket is niet geleverd en bezorger weet het ook niet. Wij krijgen zowat dagelijks pakketjes van o.a. PostNL en het gaat altijd goed. Nog nooit hebben wij problemen ervaren met PostNL en zijn zeer tevreden over haar diensten. Echter zegt Bol dat jullie beweren dat pakket is geleverd wat niet het geval is.

Beste Fleur,

Dank voor je review. We hebben je klacht via Klachtenkompas in behandeling genomen.

anita 28-12-2022

ik vind dit een geweldige shop en een snelle levering en de service is goed je kan er alles vinden
Officiele reactie van Bol.com 29-12-2022

We vinden het heel fijn dat je zo blij bent met onze service, Anita! :)

Tean 28-12-2022

Ik vind bol.com de beste webshop, snelle levering, ook ruilen is geen probleem
Officiele reactie van Bol.com 29-12-2022

Enorm bedankt voor het compliment! 😁

Jacqueline 28-12-2022

Betrouw baar en redelijk snel geleverd. Ook al komt het bestelde artikel via een derde firma, ze houden vinger aan de pols betreft de levering. Retourneren is geen probleem!
Officiele reactie van Bol.com 29-12-2022

Bedankt voor je aankopen, Jacqueline! :)