Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2387 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jan 21-02-2023

Heel vervelend om telkens weer om een BTW nota te moeten vragen . Waarom sturen bedrijven niet standaard een BTW nota mee met het product ?
Officiele reactie van Bol.com 21-02-2023

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Natalya van bol.com

Math.Konings 21-02-2023

Heb vaak artikelen besteld bij bol, com. Altijd tijd werd op de afgesproken periode geleverd.
Het retour sturen bij calamiteiten is doorgaans goed geregeld . en is bijna allemaal gratis .
Verder zijn de medewerksters/medewerkers goed op de hoogte met het geven van advies.
Ook telefonisch zijn de contacten vriendelijk en effectief. Dank hier voor.
Groeten Math
Officiele reactie van Bol.com 21-02-2023

Goed om te horen dat je zo tevreden bent! 😊

Janna 21-02-2023

Er is veel keus. Wat ik bestelde hoefde ik nooit terug te sturen. Het bestelde artikel werd altijd op de genoemde data geleverd.
En de artikelen waren altijd goed verpakt.
Ik heb geen klachten.

Wat een mooie complimenten, Janna.😊

Henk Jan 21-02-2023

Bol maakt waar wat ze beloven: snelle levering, geen gedoe met retourneren en vriendelijke uitstraling
Officiele reactie van Bol.com 21-02-2023

Bedankt voor de mooie woorden, Henk Jan.

Mark Noorman 21-02-2023

Heel triest dat Bol.com de samenwerking met Jan Dijkgraaf opzegt, alleen omdat hij in zijn Briefjes een voor sommigen onwelgevallige mening opschrijft. Tja zulke dingen doen kritische journalisten nou eenmaal... Cancelen is hierin niet de oplossing, ik hoop dat het effect averechts zal werken.

Natalya van bol.com

Wim1958 21-02-2023

Bol.com is mijn webwinkel als ik wat nodig heb kijk ik eerst op hun website.
De bezorging is 99 van de 100 keer op de aangegeven datum, die ene keer dat het fout gaat ligt aan de bezorging.
En als er al een probleem is, is mijn ervaring dat bol.com het snel en goed op lost.
Officiele reactie van Bol.com 21-02-2023

Fijn dat als er al wat fout gaat, de ervaring is dat dit snel en goed wordt opgelost! Bedankt voor dat compliment, Wim.

Lia 21-02-2023

Hele betrouwbare winkel. Altijd levering juiste product. Op tijd geleverd. Goede prijs. Heel veel producten. Je kan het zo gek niet bedenken, Bol.com heeft het. Ben al een aantal jaar klant en als ik iets moet aanschaffen ga ik direct naar Bol. Je weet dat de kwaliteit goed is en dat je niet wordt opgelicht ook al moet je van te voren betalen. Ik ben heel tevreden.
Officiele reactie van Bol.com 21-02-2023

We zijn blij met zo'n trouwe klant als jou! 😁

Rj 21-02-2023

Ik ben al jaren lid van bol.com omdat ik select lid ben heb ik geen bezorgkosten dat is wel erg aantrekkelijk en ik krijg dagelijks info over aanbiedingen dat is mooi meegenomen
Officiele reactie van Bol.com 21-02-2023

Geen extra kosten is natuurlijk altijd aantrekkelijk! 😁

Vera 21-02-2023

Snelle levering.. Betalingen kunnen achteraf gebeuren. Zodat je eerst je levering kan bekijken. Ik bestel veel bij bol Com... Grote keuze aan artikels. Ik ben zeer tevreden

Fijn dat je blij bent met onze service, Vera. 😊

Fred 21-02-2023

Bol.com is een goede site, over de wederverkopers ben ik minder te spreken omdat de producten soms van slechte kwaliteit zijn.
Officiele reactie van Bol.com 21-02-2023

Bedankt voor het compliment Fred! We nemen je feedback zeker mee.

Julien 21-02-2023

Als ik iets nodig heb kijk ik allereerst op Bol.com. Meestal vind ik het daar ook. De levering is zoals aangeduid, is het eens niet op tijd, dan ligt de fout bij de bezorger, niet bij Bol.com.
Blij dat er Bol.com is.
Officiele reactie van Bol.com 21-02-2023

Blij dat jij er bent, Julien!

Jeanine 21-02-2023

Bol.com levert tot nu goede kwaliteit. Wat ik bestel is conform het aanbod. Goede levertijdindicaties. Goede leveringen. Erg tevreden.

Winkel zelf een 10

Kobo Books een 7
Alleen jammer dat Kobo Books dat ook via Bol.com gaat nog steeds weinig aanbod Engelstalige boeken heeft. Vooral op het gebied van spiritualiteit. Hele vreemde selectie van boeken van dezelfde schrijver. De ene wel en dan net die ik wil weer niet. Ms gewoon pech voor mij. Kindle heeft breder aanbod maar helaas nog niet voor Nederland. Voor mij interessanter
Officiele reactie van Bol.com 21-02-2023

Fijn dat je zo blij bent met bol.com. Misschien kan je jouw wensen doorgeven aan Kobo? 😊

Gerda135 21-02-2023

Ik koop al jaren bij Bol.com.Je hebt er veel keuze.Ik betaal ook select en dan kan je zelf kiezen op welke dag of uur het word geleverd en ook de levering thuis of in een bezorgpunt.De levering is ook heel snel en is altijd goed verpakt.Dienst na verkoop is ook heel goed.
Officiele reactie van Bol.com 21-02-2023

Select is inderdaad een mooie aanvulling, Gerda!

Stefan 21-02-2023

Duidelijke site. Goede omschrijving van het product. Snelle levering. Duidelijke leveringsinformatie
Officiele reactie van Bol.com 21-02-2023

Bedankt voor deze mooie complimenten, Stefan.😊

Flitsje 21-02-2023

Wat ik in gedachten heb om aan te schaffen is bijna altijd op voorraad of met een kleine wachttijd te bestellen
Officiele reactie van Bol.com 21-02-2023

Fijn dat je bijna altijd bij ons terecht kan!

Willetje 21-02-2023

Als we iets nodig hebben vinden we dat altijd wel bij Bol.com. Goed adres en inmiddels ook vertrouwd.
Officiele reactie van Bol.com 21-02-2023

Bedankt voor het vertrouwen wat je in ons hebt.❤️

Casper 21-02-2023

Het was echt niet liefde op het eerste gezicht. Ik ben begonnen met eerst kleine dingen te kopen bij Bol.com.
De laatste grote aankoop was een Epson ET-8500 printer. Na bijna een maand was ik minder tevreden met mijn aankoop en ging ik kijken wat mijn mogelijkheden waren. Ik had nog vier dagen om hem terug te sturen. Meteen werk van gemaakt. De originele doos had ik nog. Ik was bere nieuwsgierig hoe dat verder zou gaan.
Ik bestelde meteen de Epson ET-8550. Binnen vijf dagen stortte Bol.com het volledige bedrag terug op mijn rekening.
De printer die ik nu heb voldoet bijna aan wat ik er van verwachtte. PANORAMA FOTO’S. Maar hierbij laat ik het. Fotopapier is ook niet goedkoop
Officiele reactie van Bol.com 21-02-2023

Fijn dat dit allemaal goed is gekomen en dat je nu met alle plezier kan printen!

Nathalie 21-02-2023

Groot assortiment, gemakkelijk bestellen en je hoeft geen enorm bedrag uit te geven voor gratis bezorging. Wel jammer dat niet álles op een service point afgehaald kan worden, want het is niet altijd zeker dat de bestelling geleverd wordt op de geplande dag.
Officiele reactie van Bol.com 21-02-2023

Bedankt voor de complimenten. We nemen je feedback mee!

luc 21-02-2023

ik bestel al jaren bij Bol.com en ik heb daar nooit problemen gehad maar de laatste keer is mijn vraag naar een verkoper nooit doorgestuurd geweest wat heel wat stress met de benodigde problemen heeft gezorgd, ik zal blijven bestellen bij Bol.com en ik raad iedereen aan om bij hun te bestellen maar het wordt tijd dat ze eens naar hun klanten service kijken en dat die service bot vervangen wordt want dat ding is antiek.
Officiele reactie van Bol.com 21-02-2023

Bedankt voor jouw bericht, Luc. Wat jammer dat het niet altijd probleemloos is verlopen. We nemen je feedback zeker mee!

Sarah 21-02-2023

Zeer uitgebreid assortiment, correcte levering, zelden problemen, vriendelijk en persoonlijk (voor zover dat mogelijk is voor een webshop, ik winkel dus vrij vaak bij Bol.com!
Officiele reactie van Bol.com 21-02-2023

Wat zijn we blij met zo'n trouwe klant als jij, Sarah!

Gurth 21-02-2023

Ik vind de site van Bol.com heel overzichtelijk. De uitleg bij de producten is duidelijk en beantwoordt (bijna) alle vragen die ik ook in een winkel zou hebben gesteld. De bestelprocedure blinkt uit in helderheid en duidelijkheid. Hier kunnen veel webshops een voorbeeld aan nemen. Heb je eenmaal iets besteld dan word je goed op de hoogte gehouden van de aflevering. De goederen komen (bijna) altijd op tijd en in goede staat aan. Eenmaal werd een klein artikel niet afgeleverd. Bol.com stuurde mij een mail met de vraag of ik het betreffende artikel wel had ontvangen, want volgens hen was er iets niet goed gegaan. Dit werd razendsnel opgelost. Ik ben zeer tevreden met Bol.com!!
Officiele reactie van Bol.com 21-02-2023

Fijn dat onze service helemaal naar wens is!😊

Louis 21-02-2023

Bestel al jaren bij Bol.com zeer tevreden over de webshop snelle levering en bij problemen wordt je goed en snel geholpen,
betrouwbaar webshop

Bedankt voor het vertrouwen, Louis.😊

Hugo 21-02-2023

We bestellen regelmatig bij Bol.com en tuurlijk gaat er wel eens iets mis, maar er word altijd gekeken of het opgelost kan en moet worden. Klantenservice is altijd vriendelijk en behulpzaam
Officiele reactie van Bol.com 21-02-2023

Bedankt voor de complimenten, Hugo!

Theo 21-02-2023

Altijd alles te vinden en vaak op voorraad , en snelle levering meestal binnen de beloofde tijd

Bedankt voor jouw aankopen, Theo.😁

Lies 21-02-2023

Bestel al jarenlang bij Bol.com . Nog nooit iets te laat of niet ontvangen. Ze komen altijd afspraken na.
Officiele reactie van Bol.com 21-02-2023

Samen met de bezorgdienst doen we ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk geleverd wordt! 💪