Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2387 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Leo 28-02-2023

In deze tijd, waarin betrouwbaarheid absoluut niet vanzelfsprekend is, kan je Bol.com een enorm baken noemen. 99% Van de aankopen verlopen vlekkeloos, maar mocht het een keer fout gaan...dan lost Bol.com het in een oogwenk op. Retourneren is net zo eenvoudig als bestellen, betalingen staan meestal de volgende dag alweer op je rekening. Kortom...je bent geen nummer maar een klant....ook als je maar iets kleins koopt.

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Leo! 🤩

Frank68 28-02-2023

Betrouwbaar bedrijf, doet wat 't zegt en levert goed. Af en toe gaat het mis via een leverancier van BOL, maar dit wordt altijd goed opgelost door BOL zelf, of de leverancier. De levering van 24-02 was weer uitstekend, zelfs vlotter dan was aangegeven. Kwaliteit goed, ervaringen duidelijk. Eén minpuntje vind ik altijd wel de veel te grote dozen waarin soms kleine artikelen worden verzonden.
Officiele reactie van Bol.com 28-02-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om ervoor te zorgen dat je bestellingen zo snel mogelijk worden geleverd! 💪

Oma 28-02-2023

Heel tevreden. Doe sinds Carina tijd mijn boodschappen daar. Alles is steeds op tijd geleverd en kon een cadeau wat niet werkte ook weer goed terug sturen. Voordeel is ook dat je op je gemak kan zoeken. Geen verkopers die je haasten en je haast dwingen wat je moet kopen.
Officiele reactie van Bol.com 28-02-2023

Bedankt dat je bij ons winkelt! 🙂

Lee 28-02-2023

Bol heeft aantrekkelijke aanbiedingen en ze zijn ook snel met de levering. Terugsturen is ook geen probleem. Het geld krijg je snel terug. Wat wil je nog meer.

We zijn blij met jou, Lee! 😃

Clandestino 28-02-2023

Product is in orde. Maar ik ben er niet van overtuigd dat de doos geseald was. Originele sealing was overplakt met een kleinere. Wel verkocht als nieuwstaat! Zou eigenlijk niet mogen gebeuren.

Beste Clandestino,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

Ad 28-02-2023

Bij Bol.com kopen is bijzonder fijn.
Altijd netjes geleverd volgens de beloofde tijd.
Service is uitstekend , ook bij een voor hun nieuwe klant , dan word altijd gevraagd hoe de service was.
Retouren worden altijd netjes en snel afgehandeld.
Neem je er select bij , voor 9,99 zou ik dit iedereen aan raden , heb je geen verzendkosten meer.
En hun prijzen zijn heel netjes , als je prijzen Googelt , komt Bol.com meestal toch als voordeligste er uit.
Kortom , fijne shop , goede service , en uitgebreid.

Heel erg bedankt, Ad! 😊

Freddy 28-02-2023

Ik vind het heel fijn mijn aankoop te doen.
Altijd correcte.
Ik heb mijn goede ervaringen gedeeld met vrienden en familie.
Officiele reactie van Bol.com 28-02-2023

Bedankt voor het delen van je goede ervaringen, Freddy! Dat waarderen we😁

Showaiter 28-02-2023

Ik koop bijna alles bij Bol.com omdat wat je ook wil kopen kan bij Bol.Com verder hoef ik niet te zoeken en service is ook prima, niet goed kan zonder gedoe terug sturen., geen hoofdpijn en geen stress.
Officiele reactie van Bol.com 28-02-2023

We doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je zorgeloos bij ons kan bestellen! 🙂

YFFS 28-02-2023

Ben echt wel tevreden over Bol.com. Ze hebben eigenlijk alles wat je zoekt en daar ook veel keuze in. De levering is ook altijd snel. Alleen jammer dat sommige bestellingen soms in meerdere delen/dozen geleverd worden. Dan kan je wel voor dezelfde dag kiezen maar zit het nog niet altijd in 1 doos. Dit komt soms doordat ze tegenwoordig veel samenwerken met partners. Daar is de service soms iets minder. (bv twee keer achter elkaar een kapot artikel ontvangen) Het wordt dan wel weer goed opgepakt.
Officiele reactie van Bol.com 28-02-2023

Het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent! 😊

KC de Leydraad 28-02-2023

Het is heel fijn bedrijf.
Als ze het niet waar kunnen maken, om op de dag dat het pakket bezorgd zou worden .
Neemt Bol.com dit op zich mailt meteen de klant. Petje af hoor.
Is er iets niet goed, stuur je terug meteen een nieuw pakket of geld terug.

Bedankt voor de complimenten! 🤩

Carine 28-02-2023

Gebruik Bol.com reeds lang en zal dit ook nog lang doen. Enorme keuze van kwaliteitsvolle producten. Korte leveringstijd. De optie om te kiezen wanneer je je product wil geleverd hebben, is geweldig. Kortom , een site die ik enorm aanbeveel.

Enorm bedankt! 🙂

Henk uit Nijmegen 28-02-2023

Ik koop alles bij bol.com. De reden: wat je ook zoekt, het staat in de virtuele catalogus. Prijzen zijn prima, ik ga niet eens naar een andere website. Klachten worden snel (en effectief} opgelost, betrouwbare betaling en duidelijke informatie.

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Henk! 😁

Arnoldus 27-02-2023

Ik koop veel bij BOL.com maar ben niet erg blij met de slechte zoekmachine, er zijn verschillende manieren om iets op te zoeken en veelal geven die niet wat je zoekt. je bent soms best lang bezig iets te zoeken.

Verder biedt dit bedrijf veel troep uit China aan, pas voordat je iets besteld even op AlieExpress kijken of het daar niet ook te vinden is, als dat zo is zal je zien dat het bij BOL dan 200%-300% duurder is.
Voor reguliere produkten kan je hier goed terecht en zijn de prijzen wel okay maar dus wel erg oppassen voor al die Chinese troep die kwalitatief vaak niet in orde zijn en waarmee je in het schip kunt geraken als er iets stuk is (garantie).
Officiele reactie van Bol.com 28-02-2023

Bedankt voor je review en je feedback!

Leo 26-02-2023

Assortiment is enorm. Mede dankzij alle aangesloten leveranciers. De levering vindt altijd overeenkomstig de bestelling plaats.
Niks te klagen.

Fijn dat je zo tevreden met ons bent, Leo! 😄

Nancy 25-02-2023

Over het algemeen heeft Bol.com de artikelen die ik zoek, zo af en toe mis ik wat. Ze zijn heel correct als er iets fout gaat en het wordt netjes geregeld. Als ik vragen heb, contacteer ik ze via de chat en krijg steeds antwoord op mijn vragen. De mensen zijn erg vriendelijk en staan me netjes te woord. Ik vind dat ze een uitstekende service bieden en dat ze een heel uitgebreid assortiment hebben.
Officiele reactie van Bol.com 28-02-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht! 🤩

Eniko 25-02-2023

Zeer goede website en correct als ik daar bestel Ben ik gerustgesteld dat ik krijg wat ik besteld heb

Bedankt. Eniko! 😁

bol.com 24-02-2023

prima in orde niks te klagen alles wordt vlot geregeld en geen gezeur over betaling .

Bedankt! 🙂

Joep 24-02-2023

Is nog nooit mis gegaan met een bestelling. Wel meerdere keren problemen gehad met de bezorging, maar dat lag aan de vervoerder, niet aan BOL.com
Officiele reactie van Bol.com 24-02-2023

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo blij met ons blijft, Joep! 😊

Jdevries 24-02-2023

Bol.com Bestelling binnen. Het blijkt te gaan om een gebruikt “outlet” product waarbij ik vind dat het simpelweg niet meer als nieuw verkocht had mogen worden. De verpakking is beschadigd, het artikel heeft gebruikssporen . Verkoper DMG is in mijn ogen een malafide aanbieder. Klantenservice Bol.com geeft niet thuis.

Beste Jdevries,

Chantal van bol.com

Jennie 24-02-2023

Bol.com is goed,snelle levering, producten goed ,ik kijk eerst bij Bol.com.
Voor ik ergens anders na toe gaat.
Als er iets niet bevalt kun je zonder problemen terug doen.
Je kunt ze ook bellen.

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Jennie! 😁

Kricar 24-02-2023

Koop al vele jaren bij Bol, er wordt altijd eerst bij Bol gekeken en de meeste keren ook daar gekocht. Je kunt er goed zijn., ze hebben er ook bijna alles. Ook als er eens iets niet goed gaat, kun je ze bellen, en wordt het opgelost. Ook de leveringen zijn snel
Dus voor ons is het een fijne winkel.
Officiele reactie van Bol.com 24-02-2023

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest. Dat waarderen we! 😃

Sabine 24-02-2023

Het is hier makkelijk te vinden wat je zoekt, en ze hebben een super snelle service
Mits de bestelde artikelen op voorraad zijn natuurlijk
Officiele reactie van Bol.com 24-02-2023

Bedankt voor je aankopen! :)

Jackie 24-02-2023

En goede en snelle webshop, die echt heel veel heeft. Ook de service is prima. Mijn bol.com account was gehacked, wat ze ook netjes hebben opgelost. Bol.com is betrouwbaar, maar niet altijd het goedkoopst. Maar de betrouwbaarheid wint hiervan bij ons.

Enorm bedankt voor het vertrouwen, Jackie! 😊

Bianca 24-02-2023

Word altijd op tijd geleverd. Vriendelijke klantenservice. Producten zijn altijd goed. Veel keuze

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar, Bianca! 😁

Patricia 24-02-2023

Je kunt van alles vinden op bol.com. De specificaties van producten is heel goed. Ook zie je vaak hoe je het product moet gebruiken. Het maakt het voor de koper veel makkelijker om goede keuzes te maken. Ben heel erg tevreden.
Officiele reactie van Bol.com 24-02-2023

We doen er alles aan om je zo tevreden te houden, Patricia! 🤩