Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2385 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

G.J Broertjes 14-12-2022

Wij vinden bijna altijd wat we nodig hebben op bol.com en tegen een goede prijs.
Leveringen zijn altijd stipt en snel en door gebruik te maken van "Select" hoef je je geen zorgen te maken over minimale bestel hoeveelheden want op deze manier zijn er nooit bezorgkosten.

select
Officiele reactie van Bol.com 15-12-2022

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd💪

Rina 14-12-2022

Fantastische service de meneer met de zachte G van de klantenservice! Retour was geannuleerd maar hij heeft mij het voordeel van de twijfel geven en het opgelost. Top!
Officiele reactie van Bol.com 15-12-2022

Fijn dat de kwestie is opgelost, Rina! :)

Frank van der Linden 14-12-2022

Wij doen nu al een aantal jaren zaken met Bol.com en dat is ons tot nu toe goed bevallen. Natuurlijk is er wel eens iets anders gegaan dan de bedoeling was, maar daar heeft Bol.com altijd een goede oplossing voor ons voor gevonden. Daarnaast werken ze snel, want zelfs bestellingen die zij bij derden betrekken hebben we altijd snel in huis. Óók het werken met Select is heel prettig, kortom we zijn heel tevreden over Bol.com, vooral vanwege de klantvriendelijkheid, de inzet en hun altijd positieve instelling. Daarnaast is de aftersales óók heel erg goed bij Bol.com, hopelijk blijven ze zo doorgaan.

Gaan we doen, Frank! 💪

Anthony 14-12-2022

Zeer aangename online winkel. Mijn vaste winkel geworden.
Houden je bij alles op de hoogte, super goed online klantenservice.

Bedankt, Anthony! :)

Em BQ 14-12-2022

ruime keuze, degelijke prijzen, tweedehands aanbod, gemakkelijke betaalopties, select, gratis retour
Officiele reactie van Bol.com 14-12-2022

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht! 😃

Boyd 14-12-2022

Is eigenlijk de vaste online winkel voor mij geworden. Groot assortiment. Gebruiksvriendelijke site. Bestellen en betalen makkelijk en snel. Betrouwbaar. Leveren snel. Goede klantenservice.
Prijzen zijn vaak ietsje hoger, maar de betere service is het mij waard.

Bedankt dat je kiest voor onze webwinkel, Boyd! 😃

Lieve 14-12-2022

Zeer aangename en gebruiksvriendelijke website.Grote verscheidenheid aan producten en groot assortiment. Fijne kortingen en tof spaarsysteem (Select).

Bedankt! 😃

Hans H 14-12-2022

Snel, betrouwbaar, duidelijke afhandeling . Prettige en eenvoudige website.
Officiele reactie van Bol.com 14-12-2022

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd, Hans! 😃

Eric 14-12-2022

Prima service, controle op gelieerde bedrijven/leveranciers, uitstekende levering met select en een goed website.
Los van de dingen die allemaal goed zijn, gaat er wel eens iets stuk. Zoals onze nespresso koffiemachine. Factuur van Bol opgezocht, defect aangemeld en je krijgt direct een goed handleiding om het defecte apparaat op te sturen en te laten repareren. Geen gedoe met verzendkosten en prima service .
Officiele reactie van Bol.com 14-12-2022

Fijn dat je zo tevreden bent, Eric! :)

Marco 14-12-2022

Bol.com is een geweldige webshop waar je alles kan bestellen ook als er problemen zijn lossen ze dat razend snel op .
Officiele reactie van Bol.com 14-12-2022

Heel erg bedankt voor het compliment, Marco! :)

Smone 14-12-2022

Dol op Bol! Een enorm assortiment, goede app, fantastische klantenservice en voorwaarden. Zeker voor mensen die niet van fysiek shoppen houden een hele fijne optie. Het enige dat nog wel eens misgaat zijn de verkooppartners... Soms zo jammer want het schaadt het imago van Bol zelf. Dus vandaar geen 10.

Enorm bedankt, Simone! 😃

René 14-12-2022

Ik ben tevreden op en over Bol.com als bemiddelaar alsmede als leverancier van diverse goederen aan mijn. Oké, ze zijn niet altijd de goedkoopste maar over het algemeen lopende leveringen snel en soepel. Zijn er toch eens problemen en lost de leverancier dit niet accuraat op dan bemiddeld Bol. Helpt dit nog niet dan lost Bol het zelf op met de leverancier.
Daarnaast hebben ze een mooi assortiment artikelen op hun site waarbij je zelfs per artikel nog tussen verschillende leveranciers kunt kiezen. Ook de hele administratieve afhandeling verloopt snel en soepel. Door elkaar genomen ben ik erg tevreden. Kleine tip aan Bol, verbeter de telefonische bereikbaarheid en jullie krijgen een 10 van mij.

Dank voor je review en je feedback, René! We gaan ermee aan de slag 😃

Anis 14-12-2022

Bol.com is een hele goede Leverancier, houd zich aan de afspraken en zorgt ervoor dat de klant geholpen wordt en dit ook nog adequaat. Dit zorgt ervoor dat mensen steeds blijven bestellen, omdat mensen ervan houden om geserveerd te worden. Daarom is Klantenservice heel belangrijk. Ik hoop jullie hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Officiele reactie van Bol.com 14-12-2022

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Anis! :)

Misspunt 13-12-2022

Makkelijke app, snel en gemakkelijk artikel opzoeken en snelle levering. Gemak van achteraf betalen. Retour sturen is ook altijd snel in orde gemaakt. Zeer tevreden voor een fulltime werkende die zo tijd overhoud en toch de spulletjes in huis heeft!
Officiele reactie van Bol.com 14-12-2022

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen! :)

Anmu 13-12-2022

De medewerkers zijn vriendelijk en hulpvaardig. De service is kulant. Het assortiment is groot.
Officiele reactie van Bol.com 14-12-2022

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar, Anmu! :)

Daan 13-12-2022

Snel geleverd. Soms wel van meerdere aanbieders verzameld. Maar dan krijg je wel alles apart.

Klachten worden goed opgelost.

Goede producten en fijne prijzen
Officiele reactie van Bol.com 14-12-2022

Samen met de bezorgdiensten doen we onze best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd, Daan! 😃

Rita 13-12-2022

bol.com is mijn favoriet, daar ik niet graag in de file sta voor eender welk product te gaan halen, ga ik graag met een koffietje erbij schoppen bij bol.com. Ik vind het heerlijk zo winkelen in een alles hebbende winkel van Bol.com. Alles word correct en op tijd geleverd. Is er wat waar ik niet aan uit kan dan roep ik de chatman Billy op en probleem is zo opgelost. Bol.com is echt een aanrader.
Officiele reactie van Bol.com 14-12-2022

Enorme dank voor je mooie worden, Rita! :)

Cabi 13-12-2022

Bestellen op bol is altijd netjes behandeld worden. Alsook verrassend met de snelle leveringen. Top app!

Heel erg bedankt, Cabi! 😃

SAAR 13-12-2022

Ik gebruik bol.com nu bijna 5 jaar en ben altijd aangenaam verrast van de snelle levering, de goede producten en de eerlijkheid als er iets aan het product scheelt. Je krijgt binnen de 3 dagen je geld altijd terug of ze sturen een nieuw product op.
Ik raad bol.com zeer hard aan! Zeker aan alle leerkrachten die snel eens iets nodig hebben :D
Officiele reactie van Bol.com 14-12-2022

Bedankt dat je al zo lang klant bij ons bent! 😃

Jose Schel 13-12-2022

Bol com heeft alles als je iets besteld heb je het naar een paar dagen ik snuffel er graag rond ze hebben ook een goede service
Officiele reactie van Bol.com 14-12-2022

Het doet ons goed om te lezen dat je zo blij bent met onze service, Jose! 😃

Monique 13-12-2022

Prettige online winkel. Goed overzicht van de producten, prima service en snelle afhandeling.
Kortom, een aanrader!
Officiele reactie van Bol.com 14-12-2022

Enorm bedankt voor je review, Monique! :)

John 13-12-2022

Mooie producten.
Maar de leveringen zijn een ramp.
Ik kies een dag.
En het komt een andere dag.
Wat is het nut van te kiezen dan.
Groetjes.

Bedankt, John! 😃

Mellenski 13-12-2022

Enkel goede ervaringen met Bol. Makkelijk te bestellen alsook op te volgen via de app. Heb eenmaal vertraagde levering van een boek gehad maar dat werd door Bol gecompenseerd met een korting bij m'n volgende bestelling. Voor de rest steeds vlotte service gekregen.
Officiele reactie van Bol.com 14-12-2022

Super fijn dat je zulke goede ervaringen hebt! We doen er alles aan om dit zo te houden 😃

Ranst 13-12-2022

Betrouwbare website. Bij leveringsproblemen word je geholpen of terugbetaald. Soms terugbetaald en veel later wordt het bestelde dan toch nog geleverd.
Minpunt is wel dat de prijs plots kan veranderen rond 24:00 , terwijl je aan het betalen bent. Hoe dan ook, zet die prijs toch nog 15 minuten vast. Het voelt bedrogen aan.
Officiele reactie van Bol.com 14-12-2022

Bedankt voor je review en je feedback, Ranst! :)

Joke 13-12-2022

Ik koop heel regelmatig bij bol.com. Het grote assortiment spreekt me aan, de vlotte communicatie, de duidelijke website én app en het grote speelgoedboek met Sinterklaas vind ik top!
Ik shop ook lokaal, maar als ik online ga, kies ik heel vaak voor bol.com. Ze stellen niet vaak teleur en gebeurt het toch, dan proberen ze jou zo goed mogelijk aan een oplossing.
Officiele reactie van Bol.com 14-12-2022

Mocht je problemen of vragen hebben, dan staat onze klantenservice 24/7 voor je klaar, Joke! :)