Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2387 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ronald S. 01-02-2022

Frequent bestel ik bij BOL.com verschillende artikelen voor in huis en verschillende hobby's. Dit voornamelijk om het gemak en tevens snelle levering met de mogelijkheid, leveringen op verschillende adressen. Tot op heden is het goed en soepel verlopen en zijn er geen klachten doch louter complimenten.

Enorm bedankt! 😃

Schaefers 01-02-2022

Zeer overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website. Goede prijzen en groot aanbod. Ben al jaren klant en zal zo blijven wat mij betreft.
Officiele reactie van Bol.com 01-02-2022

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft! 😃

vertrouwen 01-02-2022

in deze tijd is het heerlijk om een vertrouwd bedrijf te kunnen bereiken. en daarbij is het altijd heel goed geregeld met bezorgen en het fijne is dat je achteraf kunt betalen.
Daarnaast is het fijn dat dit ook vanuit het buitenland kan en je bij thuiskomst je nieuwe aanschaffen vindt.
Officiele reactie van Bol.com 01-02-2022

Ontzettend bedankt voor je vertrouwen en je aankopen! 😃

jenna 01-02-2022

Uiteraard is bol.com een fijne en makkelijke webshop waar heel veel te vinden is. Daar zijn we allemaal heel blij mee. Maar het is echt tijd dat bol wat gaat doen aan de manier van verpakken. Er is nog geen enkele keer een boek onbeschadigd geleverd. Ik heb hier meerdere malen klachten over ingediend met altijd de belofte..we kijken ernaar. Het blijft hetzelfde, boek wordt zonder bescherming in een te grote doos gedaan. Dit is vaak ook zo met andere producten. Een doos vol plastic opvulmiddel is niet de enigste optie he, kijk naar amazon, die vult gewoon op met karton. Ik schrijf dit hier omdat mijn meerdere klachten geen resultaat opleveren. Dit vast ook niet, maar wellicht kunnen andere die hetzelfde ervaren het ook gaan melden.
Officiele reactie van Bol.com 01-02-2022

Heel erg bedankt voor je review en je feedback. We gaan hiermee aan de slag!

Denise 01-02-2022

Breed aanbod en snelle levering. Ook een fijne klantenservice mocht er iets mis gaan.
Officiele reactie van Bol.com 01-02-2022

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Denise! :)

Nellie 01-02-2022

Betrouwbare webshop, groot assortiment. After pay mogelijk.
Levering altijd volgens afspraak.
Officiele reactie van Bol.com 01-02-2022

Enorm bedankt voor je review, Nellie! :)

Antoine De Bruycker 01-02-2022

Bol.com is tegenwoordig nog de enige onlineshop waar wij bestellen. De service is uitstekend evenals de service na verkoop. Als er al eens iets misloopt komt bol.com terstond tussen en zorgt dat het opgelost geraakt.
Tenslotte is bol.col meestal de voordeligste en de snelste om te leveren.
Ik ben een tevreden klant !

Bedankt voor de complimenten, Antoine! 😃

Ans Cuppen 01-02-2022

Snelle en goede service. Snelle levertijd. Veel producten meteen leverbaar. Veel keuze en goede prijs/kwaliteit verhouding.
Officiele reactie van Bol.com 01-02-2022

We zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service, Ans! 😃

Juul 01-02-2022

Van alle markten thuis. Levering snel en volgens de afspraak. Een keer de artikelen teruggestuurd. Alle andere keren waren de artikelen kwalitatief goed. Retour beleid is goed, makkelijk en snelle terugbetaling.

Bedankt! 😃

F 01-02-2022

Ik bestel graag bij bol.com. Je hebt een breed assortiment aan spullen en veel van de spullen is zelfs de volgende dag thuis geleverd.
Ik vind het handig om bij bol.com te winkelen en het werkt erg duidelijk.
Officiele reactie van Bol.com 01-02-2022

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen! 😃

Eva 01-02-2022

Je vindt er letterlijk alles. Heel klantvriendelijk. De website en app zijn heel makkelijk in gebruik. Als iets niet in orde is, word je snel en goed geholpen. Ook de levering is altijd binnen de termijn die aangegeven is.
Officiele reactie van Bol.com 01-02-2022

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar, Eva! :)

Patrick() 01-02-2022

Fijne webshop, goed bereikbaar, altijd bezorging volgens afspraak, zo niet dan op tijd mailtje dat het later komt, aanrader en groot assortiment
Officiele reactie van Bol.com 01-02-2022

Fijn dat je zo tevreden bent, Patrick!

Bas 01-02-2022

Enorm groot aanbod, ook van andere winkels op het platform. Snelle levering, vaak nog sneller dan aangegeven bij het plaatsen van de bestelling bij een partner. Bij bol.com bijna altijd binnen 24 uur. Goede kwaliteit van de (merk)artikelen.
Officiele reactie van Bol.com 01-02-2022

Je kan altijd op ons rekenen, Bas! :)

Rob 01-02-2022

Bestellingen van Bol.com zelf lopen perfect qua levering. Kwaliteit voortdurend akkoord. Bestellingen van partners van Bol.com wijken soms af qua levertermijn, Vandaar beoordeling 9 en niet 10.

Bedankt voor de 9, daar zijn wel heel blij mee, Rob! 😃

Marieke 01-02-2022

Betrouwbare webshop. Je kan er van alles halen voor prima prijzen. Daarnaast is de levering snel en op tijd. Wanneer iets niet goed is, dan lossen ze het snel op. Nog een pluspunt is dat er ook veel tweedehands opties voor spullen worden aangeboden. Bol.com blijft mijn favoriete webshop!

Ontzettend bedankt! 😃

Hendrik Hoenselaar 01-02-2022

De beste plek om snel een product te kopen en waar ook de meeste artikelen goed en redelijk betaalbaar worden aangeboden.
Officiele reactie van Bol.com 01-02-2022

Goed om te lezen dat je zo blij bent met onze service, Hendrik! 😃

Harry 01-02-2022

Altijd op tijd en volgens afspraak geleverd. En bij klachten wordt het snel en netjes opgelost. Kortom, alleen goede ervaringen bij bol.com.
Officiele reactie van Bol.com 01-02-2022

We doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je alleen maar goede ervaringen zult houden, Harry! 😃

Honden lover 01-02-2022

Vind het een goed iets om dingen te kopen die in de winkel niet snel te vinden is wel bij Bol.com goede hulp bij spullen en terug sturen ook geen probleem geld snel terug ben dik tevreden en Corona tijd heel makkelijk
Officiele reactie van Bol.com 01-02-2022

Fijn dat je zo tevreden bent! 😃

Jgm Brent 01-02-2022

Ben al ongeveer 5 jaar klant bij Bol. Com. En heb er zeer goede ervaringen mee. Ook als je belt staan ze je direct te woord. En als er problemen zijn met je levering wordt het gelijk op gelost. Dus al met al zeer tevreden over bol.com
Officiele reactie van Bol.com 01-02-2022

Bedankt dat je al zoveel jaar klant bij ons bent! Dat waarderen we! 😃

Pierre 01-02-2022

prijstechnisch oké, levertijd oké, afspraken nakomen, manier van leveren is bijzonder en afspraken nakomen , gewoonweg toppie.

Bedankt! :)

Jolien 01-02-2022

Heel uitgebreide webshop. Ook heel gemakkelijk om iets te zoeken op de website. Bij een probleem zorgen ze voor een gepaste oplossing.

Je kan altijd op ons rekenen, Jolien! 😃

Alex 01-02-2022

Je kan het bijna zo gek niet verzinnen of ze hebben het en ook vaak met leuke aanbiedingen, de laatste tijd nogal eens later binnen dan belooft maar zal ook wel met covid te maken hebben, niet zo'n probleem.
Officiele reactie van Bol.com 01-02-2022

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Alex!

Tialda 01-02-2022

Kwaliteit gaat echt achteruit met alle 3e partijen waar ze mee werken, als het mis gaat stapt Bol er ineens tussenuit en kun je fluiten naar je bestelling/geld. Als het goed gaat is Bol echt heel goed en snel, maar als het misgaat wordt er niks opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 01-02-2022

Bedankt voor je review en je feedback, Tialda!

Afke 01-02-2022

Groot assortiment, snelle verzending en levering en een prima klantenservice!
Officiele reactie van Bol.com 01-02-2022

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar, Afke!

superzusje 31-01-2022

Wat ik ook wil bestellen, bol.com heeft het! En voor redelijke prijzen. Artikelen worfrn op de afgesproken tijd bezorgd en zijn altijd prima verpakt.
Officiele reactie van Bol.com 01-02-2022

Fijn dat je zo tevreden bent! :)