Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2386 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

B.Leguijt 08-07-2023

Meestal gaat het goed bij Bol, maar als het fout gaat... Zelden zo'n slechte klantenserice meegemaakt. Onberijkbaar per telefoon; geen indicatie hoe lang het nog gaar duren. Dan blijft de chatserice over; kansloos. Mensen die daar zitten hebben niet de intentie om een probleem op te lossen. Ben nu al 2 maanden bezig met een bestelling die bij de postbezorger "blijft hangen" maar na herhaaldelijk aangeven dat ik mijn geld terug wil, is er nog niks gedaan. Zeer slechte ervaring met de klantenserice.

Thomas 07-07-2023

Enorm groot aanbod, veel scherpe deals. Premium abonnement (select) met vele extra's wat je er vaak met een aantal aankopen al uit hebt dus op jaarbasis bespaar je nog meer.

Verder een vrij overzichtelijke site + app en een enorm snelle klantenservice die ook niet te beroerd is om humor te gebruiken maar net zo goed, formeel en zakelijk dingen kan afhandelen.
Officiele reactie van Bol.com 07-07-2023

Voor ieder wat wils kan je terecht bij onze webwinkel, Thomas! 🙂

El 07-07-2023

Bol.com heeft bijna alles,prijzen van verschillende verkoopppartners vergelijkenen de reviews die me bij mijn aankoop helpen zijn erg handig. Vriendelijke en behulpzame klantenservice!
Officiele reactie van Bol.com 07-07-2023

Je kan voor vragen of bij problemen altijd rekenen op onze klantenservice! 😊

Vera van Oudheusden 06-07-2023

Wat is de klantenservice van BOL achteruit gegaan door de jaren zeg.

Bij een defect aan mijn externe harde schijf binnen garantieperiode contact gezocht. Het vermoeden was dat het defect in de kabel zat. Er werd door de medewerker van BOL voorgesteld om een nieuwe kabel te halen om te kijken of daarmee het probleem verholpen zou zijn, zodat ik de schijf niet wekenlang kwijt zou zijn voor reparatie. Hele fijne oplossing! Wel met klem gevraagd of dit gerestitueerd werd, gezien de garantieperiode. Dit werd bevestigd. Ik vroeg of dit in de notities kon komen, zij gaf aan dit te zullen doen zodat collega’s dat ook zouden terug lezen.

Nu eenmaal de schijf gekocht, helaas lost dat het probleem niet op, en weigert BOL mij ineens die schijf terug te betalen! Ik kan een cadeaubon krijgen. Die hoef ik natuurlijk niet. Dit is nota bene door jullie zelf voorgesteld als oplossing en met klem bevestigd dat dit vergoed zou worden! Was dit niet gebeurd, had ik überhaupt die hele kabel nooit gekocht/voorgeschoten.
Telefonisch blijft het hangen bij “we kunnen u niet helpen mevrouw”. Nee lekker is dat dan, mij met valse voorwendselen iets laten aanschaffen en vervolgens het willen afdoen met een cadeaubon? Ik zit gewoon binnen de garantietermijn en reparatie of welke vorm van oplossing dan ook zou mij 0 euro moeten kosten!

Ik heb m’n rechtsbijstandverzekering erop gezet, want ik ben hier alles behalve van gediend. Ik heb BOL nog een algemene mail gestuurd hierover. Als jullie dit niet oppakken en mij die kabel vergoeden, was dit de allerlaatste aankoop bij BOL voor mij. Stelletje oplichters.

Beste Vera,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

R 05-07-2023

Overzichtelijke site en app, snelle leveringen en een uitstekende klantenservice. Ik bestel hier het liefst alles, ik ben niets anders dan tevreden over bol.com
Officiele reactie van Bol.com 07-07-2023

We vinden het heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! 😃

Godley 04-07-2023

Fijne en overzichtelijke Shop, je kunt er werkelijk alles vinden wat je zoekt, afronden van koop of bestelling is zeer duidelijk.
Ik koop er al ruim 20 jaar en kijk altijd eerst bij Bol omdat de prijzen vaak niet duurder zijn dan in de winkel, de klantenservice is zeker heel goed, alle problemen worden opgepakt en vriendelijk opgelost, geen langdradige conflicten van maken.
Voor mij is dit prettig , hoef de deur niet uit, ik heb select, dus bezorging is gratis, om al deze redenen is dit mijn shop nummer 1
Officiele reactie van Bol.com 04-07-2023

Enorm bedankt dat je al zo lang klant bij ons bent! 😁

ADV 03-07-2023

Heel goede samenwerking. Indien een probleem met een product wordt de best mogelijke oplossing gezocht. Dus geeft vertrouwen als je er bestelt.
Officiele reactie van Bol.com 04-07-2023

Enorm bedankt voor je vertrouwen en je aankopen! 😀

M. Reijnen 01-07-2023

Kreeg in augustus 2021 apple Airpods cadeau. Modelnummer: A2084, A2083
Introductiejaar: 2019
Serienr. GX5DXGY70C6L
Versie 4E71 voor ruim 200 euro gekocht.
Binnen twee jaar voor de derde keer hetzelfde mankement, een hoge luide toon. Twee keer gerepareerd maar je krijgt geen garantie op de reparatie.

Volgens Apple moet ik Bol aansprakelijk stellen en beroep doen op het consumentenrecht. Helaas krijg ik van Bol geen reactie.

Beste M. Reijnen,

Ida 30-06-2023

Wat je nodig hebt is altijd te vinden bij deze winkel
Een zeer goede service en als je een vraag hebt wordt
er altijd een goed antwoord gegeven
Ik raad deze winkel zeker aan .
Officiele reactie van Bol.com 04-07-2023

We vinden het heel fijn om te lezen dat je zo blij bent met onze service, Ida! 😃

Naoual 30-06-2023

Veelzijdige producten, leuke aanbiedingen, veel voordeel mbt select sparen etc
Officiele reactie van Bol.com 04-07-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht, Naoual! 😁

Sanna Kalkhoven 30-06-2023

Snelle levering én goede klantenservice, wij kijken áltijd eerst op Bol.com, en meestal slagen we daar ook, van koffiemachine voor onszelf tot cadeautjes voor de kleinkinderen!

Bedankt dat je bij ons winkelt, Sanna! 😀

Rossy 30-06-2023

Altijd snel levering en als er its is kan je altijd melden en kome ze met goede oplosing
Officiele reactie van Bol.com 30-06-2023

Fijn om te lezen dat je zo tevreden met ons bent, Rossy! 😁

IngeMuld 30-06-2023

Bol.com levert snel en volgens afspraak. De communicatie omtrent bestelling is helder. Klantenservice is goed bereikbaar.
De site geeft voldoende informatie.
Officiele reactie van Bol.com 30-06-2023

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice! 😃

Nikol 29-06-2023

Altijd zeer snel geleverd en het bestelde product is zoals beschreven op de site. Ik ben zeer tevreden met Bol.com.
Officiele reactie van Bol.com 30-06-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om je bestelling zo snel mogelijk te leveren! 💪

Lieuwke 29-06-2023

Let op! Is niks meer dan een Marktplaats variant waarop oplichters zich kunnen verschuilen!
Samsung smartphone is binnen zes maanden stuk. Bol verwijst naar een verkoper die niet meer op het platform bestaat voor garantie. Gegevens van verkoper zijn nergens terug te vinden. Ondanks dat de factuur betaald is aan Bol nemen ze geen enkele verantwoordelijkheid. Consumentenrecht wordt met voeten getreden. Moet nu via rechtsbijstandverzekering mijn gelijk gaan halen. Kan mensen alleen maar waarschuwen dat hier bestellen een groot risico met zich mee brengt dat je bedrogen thuis komt. Een grote naam betekent helaas niet altijd fatsoenlijke service. Kunnen nog wat leren van Coolblue, die snappen wel hoe aftersales werkt!

Beste Lieuwke,

R Balk 29-06-2023

Ik ben zeer tevreden met Bol.
Officiele reactie van Bol.com 30-06-2023

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft! 🙂

Theo 29-06-2023

Ik heb voor bol.com gekozen voor het het grote assortiment de snelle levertijd de prijzen en altijd netjes verpakt .Ik ben zeer tevreden .
Officiele reactie van Bol.com 30-06-2023

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest, Theo! Dat waarderen we🤩

gerrit 29-06-2023

groot assortiment leveringen keurig op tijd
en ik woon in een dorp met een bakker en een supermarkt ik heb geen auto ben slecht ter been
maar gelukkig hebben we BOL.COM
Officiele reactie van Bol.com 30-06-2023

We vinden het fijn dat we je makkelijk bij ons kan winkelen, Gerrit! 😄

Umit 29-06-2023

Heb de klantenservice van bol.com benaderd over mijn bestelling en levering. Ze gaven aan de bestelling is geleverd. Dat zie je ook in track and trace. Had eerder een mail ontvangen dat het retour is verstuurd. Ik kom op dit punt aan geen pakket. Jammer dat ik zo verkeerd word geïnformeerd.

Beste Umit,

HansPurmerend 29-06-2023

Groot en breed assortiment. Snelle reactie op bestelling en correcte afhandeling. Bij een eventueel gebrek aan artikel wordt reparatie of vervanging snel en correct uitgevoerd.
Officiele reactie van Bol.com 30-06-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht, Hans! 👍

Laura 29-06-2023

Bol.com doet wat ie beloofd en zegt.
Bij problemen met levering of retouren helpen ze en houden je op de hoogte van vertragingen.
Koop alleen maar bij bol.com, die zijn betrouwbaar, correct, klantvriendelijk en hebben eigenlijk alles wat je maar kunt bedenken.
Top online shop.
Officiele reactie van Bol.com 30-06-2023

Heel erg bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Laura! 😁

T nietje 28-06-2023

Vind bol.com 1heel super online shop..je kunt er alles op vinden en online kopen..super snelle bezorging...goede service
Officiele reactie van Bol.com 30-06-2023

Bedankt voor je mooie woorden! 😀

Wouter 28-06-2023

Een boek besteld en deze betaald. Ook bevestiging hiervan gekregen per mail. Zelfs in mijn bestelgegevens van mijn account staat dat het betaald is. Vervolgens wordt door bol.com geclaimd dat een deel niet betaald is en krijg nu betalingsherinneringen, extra kosten en dreigementen van incasso aan mijn broek. Vervolgens na veel moeite de servicedesk te pakken gekregen. Willen ze het probleem niet uitzoeken. Bol.com wil dat ik ga uitzoeken wat er bij hun mis is gegaan. Wat een achterlijke zooi zeg. Helemaal klaar met ze. Heb jarenlang gekocht bij bol en was zelfs lid van select, maar dit alles is nu gelijk voorbij.

Beste Wouter,

Hans 28-06-2023

Erg fijne winkel veel te vinden fijne comicatie goede service en denken mee als je een oplossing zoekt

Enorm bedankt, Hans! 😊

Hanna 28-06-2023

Snelle service.
Pakket komt altijd aan zonder problemen.
Ruim assortiment.
Ik kijk eerst of ze het bij bol.com hebben als ik iets nodig heb.
Officiele reactie van Bol.com 30-06-2023

We vinden het belangrijk dat je zo tevreden bent met onze service, Hanna! 👍