Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2387 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Gerda Logtenberg 09-08-2022

Bij de Bol.com bestellen is handig en overzichtelijk.
Zeer betrouwbaar en duidelijk.
En over het algemeen worden de bestelde producten accuraat en volgens afspraak afgeleverd
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Dankjewel voor je review, Gerda!

Mario 09-08-2022

Gemakkelijk zoeken, bestellen en leveren aan huis of ophaalpunt. En goede service, als je die nodig mocht hebben.

We staan voor je klaar, Mario! 💪

Manon 09-08-2022

Bijna alles hier te vinden. Iedere maand wel iets wat ik bestel via de bol.com. Contact wanneer er iets mis is gaat ook altijd erg prettig!.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Bedankt voor je aankopen, Manon!

Carla 09-08-2022

Ik koop al jaren bij bol.com en zeer tevreden!
Alle bestellingen snel geleverd soms nog dezelfde dag!
De service is ook geweldig en alle mails die ze sturen waar en welke tijd je artikel geleverd wordt top!
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Dankjewel, Carla! We zijn blij met jou als klant.

Fijn warenhuis 09-08-2022

Wij bestellen al jaren bij BOL.COM, snel, betrouwbaar en een verdomd goeie klantenservice. Door de jaren heen slechts een enkel probleem gehad, maar dat werd tot volle tevredenheid snel opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

We waarderen je positieve aanbeveling oprecht, dank!

Dario 09-08-2022

Bol.com Is een goede webshop aangezien deze site alles heeft wat je zoekt, Ook het select abbonement bevalt me, ik heb dit nu al meer als 2 jaar en heb er nog steeds geen spijt van. Ook is de klantenservice van bol.com fantastisch vriendelijk, ze zoeken alles direct op. Dus ik raad bol.com volledig aan!

Bedankt voor je aankopen en je vertrouwen, Dario! 👍

Geert. 09-08-2022

Altijd een snelle en correcte levering, alleen jammer dat bij mijn laatste bestelling van mijn mobile telefoon had ik een beschermhoesje en scherm beveiligers gekocht, maar bij levering was 1 van de 2 glaasjes gebroken, ik heb er verder niet op gereageerd er zaten 2 beschermplaatjes bij wel jammer.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Hoi Geert, bedankt voor je hoge score! Je kunt dit soort situaties altijd opnemen met onze klantenservice via klantenservice@bol.com (vergeet niet om je bestelnummer in de mail te noemen).

PA3DUY 09-08-2022

Prima winkel wat opvalt is de goede aftersale en de klantenservice
Maar bij sommige aankopen is bij sommige partners niet duidelijk wat wel en niet in de omschrijving moet staan bijvoorbeeld. Bij een USB stick van 512 GB staat bijvoorbeeld niet dat hij voor gebruik moet worden geformatteerd met FAT32 en niet met NTFS omdat de stick dan defect lijkt terwijl het een prima stick is. Het is maar dat je het weet. Niet negatief bedoeld maar als waarschuwing om te voorkomen dat artikelen onnodig worden geretourneerd.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Hoi PA3DUY, bedankt voor je feedback! Je kunt je melding ook doorgeven via klantenservice@bol.com onder vermelding van het productnummer. Bedankt voor je hoge score!

Marco Borst 09-08-2022

Bol.com, bestel er gemakkelijk en via verschillende bedrijven nog makkelijker. Met de optie Select helemaal goed te doen. Vaak verschillende tijden te kiezen qua bezorging.. goed geregeld.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Bedankt voor je aanbeveling, Marco!

Tevreden klant 09-08-2022

Maak regelmatig gebruik van bol.com en ben tot nu toe erg tevreden over de producten en levering, snel en gelukkig zijn alle bedrijven waar ik spullen bij kocht betrouwbaar en lever prima.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Hoi Tevreden klant, we zijn heel blij met jouw review!

Hester 09-08-2022

Fijne winkel. Grote keuze in producten. Leveringen en kwaliteit van producten voldoet aan de wensen. 1x een probleem gehad omdat er een verkeerd product was geleverd. Klantenservice van Bol.com en de verkoper hebben dit heel snel opgelost. Ik zou het fijn vinden wanneer het klanten contact telefoonnummer van Bol.Com makkelijker te vinden zou zijn op de website. De chat communicatie met de robot is bij sommige vragen nog niet optimaal. Bol.com is een betrouwbare winkel die ik aan kan bevelen.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Hoi Hester, we proberen 24/7 bereikbaar te zijn voor onze klanten. We proberen ook om de communicatie op andere kanalen te optimaliseren dus bedankt voor je feedback! 😀

Immy 09-08-2022

Ik vind het prettig om bij Bol.com te shoppen, vanwege de snelle en goede levering en prijzen.
Ik kan er de meeste producten mee vergelijken en dan komen ze vaak er als beste uit. Daarbij is het handig als je voor select kiest dan komen er ook geen bestelkosten meer bij.
Wat mij betreft Top bedrijf!
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Bedankt voor je positieve bericht, Immy!

piet 09-08-2022

Maak regelmatig gebruik van deze winkel. Tot nu toe zijn er geen klachten geweest. Er wordt op overzichtelijke wijze gecommuniceerd over bezorging en betaling.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Hoi Piet, dankjewel voor je positieve reactie!

Nicolien 09-08-2022

De website is heel overzichtelijk en hierdoor zeer gebruiksvriendelijk.
Je wordt keurig op de hoogte gehouden van het verloop van de bestelling en de bestelling wordt meestal volgens afspraak snel geleverd.
Kortom, zeer goede klantbeleving!
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Enorm bedankt voor je positieve review over onze website en onze diensten! 😊

Tmaz 09-08-2022

Hele fijne winkel met een zeer uitgebreid assortiment, snelle levering en een fantastische klantenservice. Heel hulpvaardig indien nodig en problemen worden soepel opgelost.
Opletten bij externe verkopers, want die hanteren soms extreem hoge prijzen.
Verder niks dan lof voor Bol.

We zijn blij met je lof, Tmaz! 👍

Julia 09-08-2022

Ik heb voor bol.com gekozen, en doe dat al heel lang, omdat bijna alles wat je zoekt in huis is. Wasmiddel nodig, een televisie, beveiliging camera of kleding. Dat is erg fijn, de behandeling is ook erg fijn, er is altijd een mouw aan te passen. Ik ga ook niet meer naar een andere winkel, ik ben Zeer tevreden. En geef ze een dikke 9

Onwijs bedankt voor je vertrouwen, Julia! 😊

Wendy 09-08-2022

Wij bestellen vaak via bol.com. Producten zijn meestal snel in huis. Gaat er toch iets mis gaan we samen opzoek naar een gepaste oplossing.

Samen staan we sterk, Wendy! 😀

Ton 09-08-2022

Producten worden goed omschreven en voorzien van goede review.
Wordt het artikel niet of defect bezorgd, wordt dit goed en snel opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Dankjewel voor je review, Ton!

Vught073 09-08-2022

Producten bij Bol.com zelf altijd netjes en optijd geleverd. LET OP bij externe verkopers op Bol.com. Zijn niet allemaal even netjes. Deze halen mijn beoordeling naar beneden!
Wacht al 2 weken op retour van externe verkoper.
Deze heeft notebene verkeerd product verstuurd!!! In totaal al 3x voorgekomen!
Bol.com al 2 mails verstuurd en nog steeds geen bericht ontvangen! Bol.com moet strengere eisen stellen aan de qualiteit van al die externe verkopers op hun site!

Andre 09-08-2022

Ik vind het een goede webwinkel,want je kunt er bijna alles bestellen. Levering heel snel en waneer het jouw uitkomt zelfs in het weekend. En zeker niet de duurste.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

We zijn blij dat je kiest voor onze webshop, Andre!

Peter 09-08-2022

Ruime keuze, redelijke prijzen, afspraken worden nagekomen. Altijd keurig op tijd bezorgt.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Bedankt voor je compliment en bestellingen, Peter!

BartSenior 09-08-2022

Bol.com, betrouwbaar, snelle levering, als dat niet lukt krijg je een bericht, je kunt de zending goed volgen, de zending routoneren of ruilen, is geen probleem, en met Select is het helemaal goed geregeld.

Hoi Bart, we zijn blij met jou als klant! 👍

Dhr. JB Kroes -Peters 09-08-2022

zeer goede webshop veel keuze vlotte leveringen en eenvoudig te retourneren Top
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Bedankt voor je review, JB Kroes-Peters!

Han 09-08-2022

Goede ervaringen met Bol. Ze komen tot nu toe altijd alles na. Ook als het nodig is snel te bereiken.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Fijn dat je zo tevreden bent, Han!

Kristel 09-08-2022

Steeds correcte levering. Klantendienst die je vriendelijke en daadkrachtig verder helpt.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Bedankt voor je complimenten, Kristel!