Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2386 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Meta De Heus 10-02-2023

Bol houdt zich aan de afspraken en die zijn goed verzorgd en op tijd. Bestelling via post nl zijn goed. Dhl heeft ons heel vaak in steek gelaten en het pakket achter gelaten .
Officiele reactie van Bol.com 10-02-2023

Bedankt voor je review! :)

Bikkeltje 10-02-2023

Ik kan er meestal vinden wat ik zoek en de levertijd is kort. Bovendien is het product, als het niet bevalt, makkelijk te retourneren.
Officiele reactie van Bol.com 10-02-2023

Voor ieder wat wils kan je terecht bij onze webwinkel! 😃

Bastiaan 09-02-2023

Eerste bestelling van hoofdtelefoon en laptop betaald met oa kado bonnen. Na zelf bellen ivm niet geleverde laptop bleek deze helemaal niet beschikbaar. Ivm vakantie snel een andere laptop besteld maar na 2 uur een bericht dat ook deze niet leverbaar is.

Van de tweede bestelling heb ik binnen 3 dagen geld terug ontvangen. Een ruime week na de eerste bestelling had ik nog niks. Weer een mail gestuurd en toe kreeg ik snel een gedeelte van het geld terug, en de kado bonnen terwijl het wel geleverde product duurder was dan de ingeleverde bonnen. Hier kan niks aan veranderd worden.

Nu zit ik dus weer met die bonnen en geen garantie dat bestellingen uberhaupt aankomen. 3x niks dus!

Beste Bastiaan,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Teleurgesteld in bol.com 09-02-2023

Xiaomi band 7 service
In november een Xiaomi band 7 horloge gekocht die in januari al vast liep.
Ter reparatie aangeboden, en ook weer terug gekregen met de mededeling dat het horloge niet meer te maken was en buiten de garantie viel. Dit klopte niet en dus opnieuw contact gezocht en ik moest voor de tweede maal het artikel opsturen Zojuist bericht gekregen dat het horloge niet te repareren valt en ik mijn geld terug zou krijgen. Echter wil ik niet mijn geld terug maar eenzelfde artikel omdat ik daar in principe heel tevreden over was. Wanneer ik op mijn oude bestelling klik kom ik terecht op hetzelfde Xiaomi horloge alleen wordt deze nu aangeboden door een ander en is bijna €10 duurder. ik heb gevraagd of ik dit horloge niet mocht ontvangen en heb gevraagd om enige coulance, omdat het vorige horloge na zeer korte tijd vastliep en ik het tot tweemaal toe naar dezelfde reparatie afdeling heb moeten sturen maar daar wil bol.com niets van weten. Ik vind het vreemd dat wanneer ik op mijn oude bestelling klik ik dit niet opnieuw kan bestellen tegen dezelfde voorwaarden.
Ben zwaar teleurgesteld in bol.com nu en ben dit niet van ze gewend.

Datum van ervaring: 09 februari 2023

Beste klant,

We hebben contact met je gehad en de kwestie is naar tevredenheid opgelost.

Maarten 09-02-2023

Ik werd gevraagd mijn mening te geven dus bij deze:
Een voldoende wordt het, meer niet. Er is veel veranderd over de loop van de jaren bij Bol. En soms -steeds vaker- komt dat de kwaliteit van het product, de levertijd of de service niet ten goede.
Waar Bol goed in is: breed aanbod van populaire artikelen.
De prijzen zijn echter lang niet altijd concurrerend. Het loont om hetzelfde artikel nog even te googelen alvorens tot (impuls)aankoop over te gaan.
Waar Bol niet zo goed (meer) in is: gespecialiseerde Engelstalige titels en het juist inschatten van de levertijd van boeken die je in voorbestelling koopt. Ik heb te vaak problemen ondervonden bij mijn bestellingen van gespecialiseerde Engelstalige boeken waardoor ik deze echt niet (nooit) meer bij Bol koop. Ik ben met pijn in mijn hart overgestapt naar de bekende concurrent uit de USA... En ik koop echt veel boeken.
Het retourneren van een artikel is wat omslachtig en dat hele proces duurt erg lang.
De chatbot Billie is zo goed als nutteloos bij vragen, en dat voegt eerder alleen maar toe aan de frustratie als er iets niet goed is gegaan met je bestelling dan dat het iets helpt.
De telefonische klantenservice is daarentegen professioneel en vriendelijk.
Kortom: van de "one stop shop" die Bol ooit voor mij was is het nu een soort handige buurtsuper online geworden. As ik echt iets specifieks zoek kom ik toch steeds vaker bij de concullega's uit.
Officiele reactie van Bol.com 10-02-2023

Bedankt voor je review en je feedback! We gaan ermee aan de slag, Maarten!

Iriske 08-02-2023

Ik vind er steeds alles wat ik zoek, aan schappelijke prijzen en altijd heel snel bezorgd
Officiele reactie van Bol.com 09-02-2023

Fijn dat je bij ons winkelt! Bedankt 😃

Renate 08-02-2023

Ik vind bol.com ideaal. Ruim assortiment en producten in alle prijsklassen. Ook vind ik een zeer groot voordeel dat alles wat ik bestel, gratis en snel wordt bezorgd.
Officiele reactie van Bol.com 09-02-2023

Bedankt! 😃

Melissa 08-02-2023

Veel mensen schreeuwen om lokaal te kopen, terwijl het lokaal meestal niet te vinden is. Bij Bol wel....dat, dus...
Officiele reactie van Bol.com 08-02-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht! 😃

E. Gerritsen 08-02-2023

Bol voelt voor mij dubbel, ik laat mij verleiden door gemak maar voel me ook regelmatig bedrogen vanwege de prijzen. Deze schommelen ook heel erg. Wat mij het meeste stoort is jullie trots over gratis verzenden terwijl jullie de verzendkosten bij de prijs ingooien. De snelle verzending en het gemak van retourneren en achteraf betalen zorgen ervoor dat ik regelmatig bij bol koop
Officiele reactie van Bol.com 08-02-2023

Bedankt voor je aankopen! :)

Jeanet41281 08-02-2023

Goed assortiment, snelle levering en bij evt problemen wordt er een goede oplossing gezocht.

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar! 😀

Debbie 08-02-2023

Zeer tevreden over het aanbod van de uiteenlopende producten en de snelle levering ervan.
Officiele reactie van Bol.com 08-02-2023

We doen ons best om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Debbie! :)

Jacky 08-02-2023

Lekker makkelijk vanuit je luie stoel door alles heen bladeren en opzoek naar de goedkoopste..
Dat gaat super bij bol.com
Ook de betalingsmogelijkheden zijn super vooral als het even niet uit komt..
Ik shop graag bij bol.com

Bedankt voor je aankopen en vertrouwen, Jacky! 😊

Pierre Theys 07-02-2023

Er wordt soms de nadruk gelegd op " koop lokaal " ! Én ergens begrijp ik dat wel, maar veel spullen vind je toch niet direct!Bij Bol.com, kijk je op de site, keuze genoeg, van zéér goede kwaliteit, mooie prijzen, én snel geleverd!Handig én wordt thuisbezorgd!Én altijd met veel zorg verpakt!De keuze is dan snel gemaakt!Bol.com....gewoonweg top!!Pierre.

Bedankt, Pierre! 🙂

Ge 07-02-2023

Het artikel kwam beschadigd binnen, een drukker zat er kapot in.
Meteen retour gestuurd
En graag:
Sneller afwerken na een retour zending.
Ik moest zelf uiteindelijk contact zoeken en toen ging het ineens vlotter !
Officiele reactie van Bol.com 08-02-2023

Vervelend dat je bestelling beschadigd is ontvangen. Excuses hiervoor! We gaan aan de slag met je feedback :)

Klasina 07-02-2023

Veel keus bij bol.com dingen die ergens anders duurder zijn vindt je meestal iets goedkoper bij hun

Heel erg bedankt! 😁

Kaat 07-02-2023

Ik shop al jaren zonder problemen. De laatste tijd vindt ik de prijzen nogal er hard oplopen. Soms kost een doodgewone tube tandpasta opeens 19 euro! Tja dan kan men beter een winkel binnen lopen en daar 5 tubes kopen in plaat van eentje bij Bol.com.
Officiele reactie van Bol.com 08-02-2023

Bedankt voor je review en je feedback! 😀

Leendert 07-02-2023

Bol.Com ben ik heel tevreden over, vooral de producten ook van andere leveranciers zijn tip top in orde, mocht er iets met een geleverd product niet in orde zijn wordt het snel opgelost is mijn ervaring.
Officiele reactie van Bol.com 08-02-2023

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft! 😃

NB 07-02-2023

Zeer goede service en snelle levering. Al verschillende keren iets gekocht en nog nooit een probleem gehad. Altijd netjes verpakt en een duidelijke prijszetting. Als je wat uitkijkt betaal je hier ook bijna geen verzendingskosten.
Officiele reactie van Bol.com 08-02-2023

Fijn dat je zo blij bent met onze service! 😊

Roelof 07-02-2023

Makkelijk iets te vinden, goed assortiment, goede levering en als iets niet leverbaar blijkt te zijn wordt er aandacht aan besteed en krijg ik mijn geld terug.

Bedankt! :)

Tonny Kortekaas 07-02-2023

Koffiezetapparaat besteld bij bol.com op 15 januari
Deze zou voor 2 februari worden bezorgd
Vandaag 7-2-23 en nog niks ontvangen
Volgens medewerker van bol.com zit het probleem bij een partner en kunnen niks doen
Geld kan je terug krijgen als je de bestelling retour stuurt kreeg ik te horen van de medewerker 😂
Nu maar hopen dat ik het nog mag ontvangen maar heb er geen vertrouwen in
Voor mij is dit oplichting……….

Beste Tonny,

Erg vervelend dat je bestelling niet is geleverd. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Tkortekaas 08-02-2023

Zo simpel en standaard antwoord van jullie
Dit is natuurlijk al gedaan en kreeg ( zoals omschreven in review) een onaardige medewerker met geen oplossing en verwees naar bol/partner en deze reageren al helemaal niet
Zo jammer dat zo groot bedrijf mee werkt aan oplichting en vervolgens zo simpel antwoord te geven.

Mister_rpg 07-02-2023

Ik winkel hier al van de eerste dag dat het beschikbaar werd in België. Ik woon in een klein dorpje waar geen speciaalzaken zijn en ik kan niet auto rijden. Daarom is Bol.com enorm handig alles wat ik nodig heb is binnen handbereik en word aan huis geleverd. De enkele keren dat ik problemen had heeft de klantendienst het altijd snel op gelet gekregen.
Officiele reactie van Bol.com 08-02-2023

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest! 🙂

Aika 07-02-2023

Ik geef zelden of nooit een maximale score, in dit geval een 10. Belangrijkste reden nooit gezeur bij retours, daardoor bestel je ook makkelijker, ja en stuur je ook makkelijker terug. Als er dan eens gezeur komt en dat is dan vaak met een partner leverancier-vooral buitenlandse- dan is maar één belletje voldoende en springt Bol.com erin en stort zelfs het geld terug terwijl zij het met de tussen leverancier oplossen. Dit heb ik bij hun concurrenten wel eens anders meegemaakt.

Ontzettend bedankt voor de 10! 🤩

Jeanet 07-02-2023

Makkelijk te bestellen , makkelijk retour doen als het nodig is...waarbij geen extra kosten komen!
En makkelijk producten vergelijken!
Officiele reactie van Bol.com 08-02-2023

We vinden het superfijn dat je zo tevreden bent, Jeanet! :)

Henk 07-02-2023

Bij Bol gekocht snelle levering en goede prijs tov van concurrentie.
Zeer tevreden
Officiele reactie van Bol.com 08-02-2023

Fijn dat je zo tevreden bent, Henk! :)

dick 07-02-2023

ik kijk vaak eerst bij BOL, koop er ook al jaren zeer diverse producten. Prima service. De dozen zijn voor hergebruik!

Bedankt! 🙂