Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2385 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jean 25-01-2022

bol.com is mijn favoriete web shop
Sinds jaren doe ik daar mijn inkopen/inkopen tot volle tevredenheid

Bedankt! 😃

bellebaloe 25-01-2022

fijne webshop met veel keus. makkelijk betalen en ook daarin keuze mogelijkheden. Datum levering klopt altijd en duidelijke communicatie rondom de levering

Bedankt! :)

Theo Fleuren 25-01-2022

Altijd op tijd geleverd en geen probleem met retourneren ,makkelijk en vertrouwd bestellen.
Officiele reactie van Bol.com 25-01-2022

Heel erg bedankt voor je aankopen, Theo!

Limburg 25-01-2022

Ruime keuze, duidelijke omschrijving, betaalgemak, ruime keuze waar en wanneer te leveren. Makkelijk retourneer mogelijkheid
Officiele reactie van Bol.com 25-01-2022

Doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent! :)

Nicole 25-01-2022

Ongelooflijk grote keuze in wat dan ook! Snelheid van leveren is geweldig en de datum van levering klopt altijd!

Fijn dat je zo tevreden bent, Nicole! 😃

Jill 25-01-2022

Gebruikersvriendelijke website met duidelijke omschrijving van de artikelen. Goede info over leverancier & te verwachten levertijd. Snelle levering & goede communicatie daarover.
Heb bij/via Bol.com nog nooit een slechte ervaring gehad !
Enige reden waarom beoordeling een 9 & geen 10 verdient, is de hoeveelheid mails m.b.t. vragen om reviews over de producten…dat zou wat mij betreft wat minder mogen.
Verder een meer dan tevreden klant !
Officiele reactie van Bol.com 25-01-2022

Bedankt voor je review en je feedback, Jill! :)

Jeffrey 25-01-2022

Uitgebreide keuze met goede reviews, snelle levering.
En voor vragen over de bestelling kun je chatten met (chatbot), mocht je daar niet op de vraag een antwoord krijgen ga je naar de klantenservice.
Mijn ervaring met de klantenservice is dat je heel vriendelijk te woord wordt gestaan. Daarom is de keuze voor mij op bol.com gevallen.

Enorm bedankt! 😃

Hanka 25-01-2022

Veilig en betrouwbaar. Snelle levering en goede service als er eens niet goed gaat.
Officiele reactie van Bol.com 25-01-2022

Fijn dat je zo blij bent met onze service, Hanka!

Andra 25-01-2022

Een heel erg fijne site. Ik gebruik de bol app al een paar jaar. Vorig jaar voor het eerst select gekozen. Reuze blij mee had ik al veel eerder moeten doen . Wat heel slim en leuk is van select is dat ik mijn punten wil halen en het nog een leuke sport vind om het ook te halen. Heb vorig jaar door te late aanmelding alleen maar de 1e bonus gehaald maar ga dit jaar zeker veel verder komen.
Officiele reactie van Bol.com 25-01-2022

Heel erg bedankt voor je aankopen, Andrea!

Anne van Pinxten 25-01-2022

Makkelijk, overzichtelijk, snel, ook met eventuele klachten een goede afwikkeling

Je kan altijd op ons rekenen, Anne! 😃

Anne 25-01-2022

Heel makkelijk te bestellen; hele snelle levering; uitstekende informatie over de levering; makkelijke betaling !
Officiele reactie van Bol.com 25-01-2022

Fijn dat je zo tevreden bent, Anne! :)

Genovive 25-01-2022

Snelle levering. En betrouwbaar.

Hun staan achter hun klanten en lost elke probleem meteen op. Met een terug bel verzoek.

Was sceptisch vroeger als je rechtstreeks zelf kan doen. Maar je kan niet betalen voor betrouwbaar.
Officiele reactie van Bol.com 25-01-2022

Bedankt voor al je vertrouwen in ons! 😃

Jan H v d Bunt 25-01-2022

Snelle levering voor een goede prijs en eventueel zonodig gratis retour!! Duidelijke omschrijving van de te kopen artikelen met alle bijzonderheden zoals maten,gewichten enz. Alles inclusief het terug sturen is via deBol.Com site regelen en is ook redelijk snel afgehandeld! Bijna altijd zijn er mooie voordelige aanbiedingen van het aan te schaffen artikel!
Officiele reactie van Bol.com 25-01-2022

Bedankt voor je review, Jan! :)

C. 23-01-2022

Snelle levering, compleet assortiment, top service, duidelijke website, select is ook top.
Officiele reactie van Bol.com 24-01-2022

Doet ons goed om te lezen dat je zo blij bent met onze service! 😃

Bol.com, je zorgen weg als sneeuw voor de zon! 23-01-2022

Kijk maar op Bol.com zeg ik altijd tegen mijn vrienden, buren en kennissen!
Koop lokaal.. mja.. maar zo'n uitgebreid gamma vind ik hier niet in de buurt.
Heb al onnoemelijk veel besteld uit de verschillende afdelingen. Al een paar keer probleemloos iets teruggestuurd ..
Goede en bereikbare klantendienst.. en al zeer vaak tweedehands koopjes gekocht die perfect in orde waren!
Officiele reactie van Bol.com 24-01-2022

Ontzettend bedankt voor de complimenten! 😃💪

Blanca 23-01-2022

The delivery service is unacceptable. It promised to come late evening (22:00-23:00) twice and failed twice, even with paid fast delivery. Terribly annoyed that I had to wait up for a package that did not come twice in a row and an anticipated third time since I have not gotten my package yet. I hope that I will finally get my coffee machine soon so that I don’t have to run to the nearest cafe in my busy morning once again.

Hi Bianca,

Thank you for your review. We will contact you as soon as possible.

Kind regards,
Chantal from bol.com

Paulien 22-01-2022

Super fijne winkel met vriendelijke klantenservice. Er is altijd een oplossing. Er is wel eens een pakketje zoekgeraakt bij de post, maar bol helpt altijd om het pakketje alsnog te ontvangen of je krijgt je geld terug of een kadobon. De klantenservice is altijd vriendelijk en behulpzaam. Ik koop er veel en vaak en ben er super tevreden over.
Officiele reactie van Bol.com 24-01-2022

Heel fijn dat je zo tevreden bent, Paulien! :)

SUPERPRESTIGE!!!!!!!!!! 22-01-2022

Deze Shop is SUPER!!!!! In een woord! Kan ik iedereen aanbevelen, wat je ook wil kopen, ontzettend Klantvriendelijk!!!!!
En is bij mij altijd alles op voorraad, en wat dat staat bovenaan, als het mogelijk is heb je het de andere dag in huis en
Ook nog eens ,ZONDER VERZEND KOSTEN!!!!!! Bij bepaalde dingen!!!! GEWOON EEN GEWELDIGE SHOP!!!!! Wat wil je nog
Meer!!!!!!! Hartelijke Groet Mevr.M.C. ten Brink-Vlietstra.

Onwijs bedankt! 😃

S 22-01-2022

Hier kun je echt alles vinden als ik iets zoek kijk ik altijd even op bol.com. Wat ik ook heel goed vind is dat ze soms meerdere aanbieders hebben en dat je dan eigenlijk altijd de beste prijs hebt. Goede service altijd behulpzaam en komen altijd wel met een oplossing.
Officiele reactie van Bol.com 24-01-2022

Je kan altijd op ons rekenen! :)

Marjo 21-01-2022

Altijd veel keus. Je vind wat je nodig hebt. De prijs is oké. Snelle levering en goede services.
Officiele reactie van Bol.com 24-01-2022

Doet ons goed om te lezen dat je zo blij bent met onze service, Marjo! :)

Peter Paul Stoltink 21-01-2022

Super super super store
Correct en snelle afhandeling
Ben toch al jaren uiterst tevreden

Vooral door gaan !

Gaan we doen, Peter! 💪

Vivian Sadik 20-01-2022

Als ik 0 kan geven, zou ik dat doen. Na verkoop service is de slechtste. Als je een defect apparaat krijg, zit je met bol.com in een oneindig cyclus van gelogens. Hun klanten service is een onbeleeft en een oplichterij.

Beste Vivian,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

Dyre 20-01-2022

Bol.com maakt me het leven gemakkelijker op de momenten dat dit echt handig is, met een breed aanbod en snelle levering.

Bedankt! 😃

Willem Hoekstra 20-01-2022

Ik bestel vaker bij Bol.com en dat gaat altijd goed.
Je kan ook achteraf betalen, vind ik altijd veilig idee.
Produkten worden snel verzonden, andere dag al in huis, zelfs rond de Kerstdagen.
Je krijgt altijd per mail update over de bestelling en je kan het traceren.
Officiele reactie van Bol.com 20-01-2022

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Willem! :)

raymond 19-01-2022

ik ben een grote fan van bol.com,bestel je iets voor 00.00 dan heb je het de volgende dag in huis
retourneren is ook een peulenschilletje
sindskort select member.
en de klanteservice is ook zo vriendelijk
echt op en top ga zo door
Officiele reactie van Bol.com 20-01-2022

En wij zijn fan van jou, Raymond! :)