Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2387 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

G. 15-03-2022

Producten zijn duidelijk omschreven. Er zijn ook duidelijk foto's en reviews aanwezig.
Super snelle levering en veel informatie tijdens het transport van je bestelling.
Over de klantenservice heb ik geen opmerkingen want ik heb geen contact nodig gehad.
De online account omgeving is duidelijke en makkelijk te navigeren.
Officiele reactie van Bol.com 16-03-2022

Heel fijn dat je zo tevreden bent! 😃

Anna 15-03-2022

Veel keuze, makkelijke site. Snelle levering, prima service. Creditcard wordt pas belast na levering! Voor mij DE webwinkel van Nederland
Officiele reactie van Bol.com 16-03-2022

Ontzettend bedankt, Anna! :)

T.van Toorn 15-03-2022

Prima service
Snelle verzending
Snelle afhandeling van vragen
Ruim assortiment van alle producten, dus gemakkelijke keuze
Officiele reactie van Bol.com 16-03-2022

Doet ons goed om te lezen dat je zo blij bent met onze service! :)

Marion 15-03-2022

Ik ben fan van Bol.com, heel makkelijk en een enorme sortering. Snel geleverd en indien niet naar wens ook makkelijk om terug te sturen, zoals afgeven bij de AH.
Ook de keuze mogelijkheid om je bestelling bij AH op te halen is prettig, vooral als je een dagje weg bent.
Ook zijn ze klantvriendelijk, is ook belangrijk.

En wij zijn fan van jou, Marion! 😃

Laura 15-03-2022

Wat je ook maar kunt bedenken, ze hebben het.
Vaak met grotere of kleinere kortingen dus meestal ben je voordeliger uit dan dat je het elders zou kopen.
Het systeem van achteraf betalen vindt ik helemaal geweldig, want heb in het verleden vaak meegemaakt dat je bij andere webwinkels betaalde en het bestelde produkt nooit ontving.
Het select systeem geeft nog eens extra korting ,geen leveringskosten en vaak de volgende dag in huis en zelf de levering ook nog eens kunnen bepalen.
Echt een TOPPER die bol.com.

Onwijs bedankt! 😃

Antoinette 15-03-2022

Ik vind Bol.com erg het handig, je kunt hier bijna alles vinden wat je zoekt en de leveringen zijn goed, wat ik persoonlijk ondervind. Dus ik raad Bol.com aan.
Officiele reactie van Bol.com 16-03-2022

Fijn dat je zo tevreden bent, Antoinette!

Peter 15-03-2022

Altijd duidelijke email en goed informatie, product info is zeer gedetailleerd, krijg altijd op tijd info over levering.

Dank voor je review! 😃

babs 15-03-2022

wij maken vaak gebruik van de site Bol.com en bestellen met regelmaat de spullen die we nodig hebben.
zeker met corona was dat een uitkomst.
maar ook buiten die periode is het een hele betrouwbare leverancier; alles wordt snel en netjes bezorgd.
daarnaast is de service geweldig en dat vinden we eigenlijk nog het meest positieve aan Bol.com.
Officiele reactie van Bol.com 16-03-2022

Het doet ons goed om te lezen dat je zo blij bent met onze service! 😃

Willem 15-03-2022

Uitermate tevreden over Bol.com.
Ruime keuzes op allerlei gebied en tegen redelijke prijzen.
Goede en degelijke producten.
Prima service van Bol.com en over het algemeen zeer snelle levering.
Ook de partnerbedrijven doen hun werk over het algemeen goed.
Eventueel het terugsturen van producten totaal geen probleem.
Conclusie: zeer tevreden klant!!
Officiele reactie van Bol.com 16-03-2022

We doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Willem! 😃

Smit 15-03-2022

Online winkel met een heel groot aanbod, de prijsvergelijking ligt zeker niet het laagst maar ook zeker niet het hoogst. Snelle levering. Een tegenvaller was een wasmachine van net 2 jaar oud die kapot was coulance regeling werd aangeboden maar moest nog steeds zelf €75,- betalen om hem te repareren. Dat was een echte tegenvaller.
Officiele reactie van Bol.com 16-03-2022

Bedankt voor je review en je feedback!

LH 15-03-2022

Goede webshop, producten makkelijk te vinden. Goede service om te retourneren en garantie goed geregeld.

Dank voor je review! :)

Tanja_1801 15-03-2022

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik bol.com echt 1 van de beste webshops vind van heel België/Nederland. Het komt zelfs in de buurt van Amazon!! De klantenservice is ongelooflijk top. Je merkt dat de medewerkers streng beoordeeld worden op vriendelijkheid en klantgerichtheid, iets waar veel andere (web)shops nog van kunnen leren! Ik ben al jaren klant en zal dit zeker en vast ook blijven!
Officiele reactie van Bol.com 16-03-2022

Ontzettend bedankt voor de complimenten! 😃

E G uit D 15-03-2022

het is een shop als andere, echter meer keuze en betaalbare producten. Een redelijke bezorging termijn en bij onenigheid wordt de klant zeer spoedig geholpen.
Officiele reactie van Bol.com 16-03-2022

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar! :)

Diane 15-03-2022

Ideaal om hier te shoppen!! Niet alleen hebben ze er gewoon alles, het is ook supersnel bij je aan huis bezorgd. Nog nooit problemen gehad.
Officiele reactie van Bol.com 16-03-2022

Doet ons goed om te lezen dat je nooit problemen hebt gehad. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat dit zo blijft! :)

Summergirl 3 15-03-2022

Koop Altijd bij bol.com gewoon omdat dat vertrouwd is, weet hier zeker dat mijn pakket aankomt, gratis verzending, (verzendkosten zitten in het aankoop artikel verwerkt denk ik, want erg goedkoop is alles niet echt, maar dat neem ik op de koop toe) Als ik iets nodig heb, of iets online tegenkom op een andere site denk ik altijd ff bol checken, vervolgens bestel ik het daar
Officiele reactie van Bol.com 16-03-2022

Enorm bedankt voor je vertrouwen en je aankopen! 😃

Herman Peeters 15-03-2022

Goede shop, bijna alles te vinden , en gratis thuis geleverd , daarom bevelen we deze online winkel aan

Bedankt! 😃

H vd b 15-03-2022

Super fijn, snelle service en bijna alles is er te vinden. Het 1ne puntje mist omdat het soms best wel behoorlijk duurder is dan concurrenten..
Officiele reactie van Bol.com 16-03-2022

Dank voor je review en je feedback! :)

Carin Middendorp 15-03-2022

Prima ervaringen met bol.com.
We bestellen er regelmatig iets, zeker in de Corona tijd!
Altijd onze bestellingen keurig op tijd, wij hebben geen enkele aanmerking, zijn erg tevreden!
Officiele reactie van Bol.com 16-03-2022

Super fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn, Carin! 😃

Grietje 15-03-2022

Hier vind ik alles wat ik graag wil.
Producten, goede servive en snelle levering.

Bedankt, Grietje! :)

Coen 15-03-2022

Niet ontvangen wat ik besteld heb. Na bellen met Bol.com is alles tot stilstand gekomen. Niet verteld of en hoe ik het terug moet sturen en of het gewenste artikel alsnog geleverd wordt liefst met een gebruiksaanwijzing in een andere taal dan Chinees.

Beste Coen,

Dank voor je review. Erg spijtig om te vernemen dat je je bestelling niet hebt ontvangen. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

LydiadT 15-03-2022

Tot nu toe alleen maar positief over bol.com. Als er problemen zijn (wat bijna nooit gebeurd) wordt het netjes en snel opgelost.
Altijd goed voorgelicht over je bestelling en achteraf betalen is goud. Veel keus, maar niet altijd de goedkoopste dus vergelijken blijft belangrijk. Ook een selectklant zijn bied veel voordelen, dus dat is ook superfijn.
Officiele reactie van Bol.com 16-03-2022

Fijn dat je blij bent met onze Select service! :)

Roger VdS 15-03-2022

Gezien het ruime aanbod en de snelheid waarmee men je tracht van dienst te zijn maak ik nogal eens gebruik van hun diensten. De prijzen zijn over het algemeen aanvaardbaar en dus niet buitensporing hoog (loch laag). Voor wat hoort wat.Jammer dat de communicatie zo onpersoonlijk geworden is door dat robot gedoe.
Officiele reactie van Bol.com 16-03-2022

Dank voor je review en je feedback, Roger!

Galf 15-03-2022

Zeker aan te bevelen. Grote keus, snelle levering en zeer goede en vlugge klantenservice. Nog niet veel bij andere sites te vinden.
Officiele reactie van Bol.com 16-03-2022

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar, Galf! :)

Matta 15-03-2022

Altijd snelle service, betrouwbare artikelen en goede bezorgtijden. Op bol kun je rekenen.

Bedankt voor het compliment! 😃

Sven Heinen 15-03-2022

Ik vind Bol.com zeer gebruiksvriendelijk, snel en efficient. Daarnaast kun je er terecht voor ontzettend veel producten die goed geprijsd zijn. Door te kiezen voor Select worden de bestelde producten snel geleverd. Voor mij een van de eerste sites om naar toe te gaan als ik iets wil bestellen via internet.
Officiele reactie van Bol.com 16-03-2022

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Sven!