Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2386 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Maria 26-07-2023

Bol.com is de allerfijnste shop om te kopen .Altijd worden de afspraken goed nageleefd . Wij zijn hartstikke tevreden ! Wij raden deze uitstekende service van BOL.com bij iedereen aan. Dikke pluim.

Jos 26-07-2023

Het vertrouwen dat je iets kunt bestellen zonder je te hoeven af vragen of je misschien zaken doet met een online oplichter, vind ik hét belangrijkste onderscheid tussen BOL en de rest. Als de levering door een partner gebeurt, heb je toch een betrouwbaar aanspreekpunt. Hoewel BOL in haar voorwaarden heeft opgenomen dat de partner verantwoordelijk is, sta je niet in de kou als er problemen zijn. Ook de service, levertijd, en meestal de prijzen zijn uitstekend.

Zineb 26-07-2023

Bol,com is een fijne webshop om lekker rond te surfen. Letterlijk alles kun je daar vinden.

Hans 26-07-2023

beste prijzen en zeer eenvoudig bestellen. leveringen ook altijd zeer snel.

Jeroen 26-07-2023

Ik bestel alleen maar hier, want ze hebben alles. !!!! Levering is supersnel, klantenservice is echt klantenservice!!!
Met retouren is nooit een probleem
De winkel van Jeroen

Miekepri 26-07-2023

Altijd goede kwaliteit van de artikelen.
Op tijd geleverd en goed verzorgd.
Nooit geen problemen!!

Steff 26-07-2023

Snelle leveringen en altijd goede service als er iets is mbt garantie bijvoorbeeld

Leendert 26-07-2023

Goede shop en goede aftersales. Men geeft een goed werkende site waar je als klant kunt shoppen. Bol.com houdt ook goed in de gaten of haar leveranciers aan alle voorwaarden voldoen. Dus ik ben zeer tevreden over het kopen via bol.com.

Ink 26-07-2023

Zeer fijne webshop met een groot uiteenlopend assortiment.
Niet altijd de goedkoopste prijs Cor een product maar zeker betrouwbaar en een snelle levering.. ik maak graag gebruik van deze website

Harold 26-07-2023

Prima webshop met oneindige mogelijkheden. Netjes op afgesproken tijd bezorgen in stevige verpakking. Gaat zelden fout maar indien dit gebeurt helpt de klantenservice voortreffelijk.

Marianne Bouma 26-07-2023

Fijne webwinkel. Bestellen en retourneren makkelijk en ook bij een geschil met een partner wordt je daarbij begeleid en desnoods neemt Bol.com het probleem over om op te lossen. Leveringsupdates zijn duidelijk. Ben zeer tevreden over Bol.com en is mijn favoriete webwinkel.

Cornelis van Berge 25-07-2023

Altijd correct en snel mijn aankoop in huis. Nooit een probleem gehad of keurig en snel afgehandeld.
Zeer tevreden

JW 25-07-2023

De laatste jaren bestel ik bijna alles bij BOL, mede door de scherpe prijs en bijna altijd keurig op tijd. goede communicatie. Heel af en toe stuur ik iets retour en dat gaat vlekkeloos en ook snel weer geld retour.

Ik blijf hier winkelen op voorwaarde dat de prijs scherp blijft. Ik bespaar ook veel op benzine en parkeerkosten. ga zo door!

Harry 25-07-2023

De shop is zeer gemakkelijk, je vind snel het artikel wat je zoekt. Bestellen en betalen gaat snel en gemakkelijk met ideal en d.m.v. select wordt het vaak gratis en op jouw gewenste dag/avond snel bezorgd. Dikke 10 verdient!

Jurgen 25-07-2023

Gemakkelijk je vind er toch bijna alles ook de prijzen liggen soms lager dan op andere sites, als er iets verloren ga tijdens de zending krijg je bericht . Top

Frans 25-07-2023

Het is makkelijk en vlug bestellen bij Bol. Com, vanuit je luie stoel.
Je hebt het bestelde artikel dan erg vlug in huis een je hoeft er de deur niet voor uit.
Ook het zoeken naar een parkeerplaats is verleden tijd.
Bijna alles is er te koop van A tot Z .
Service is prima.
Ik raad dus iedereen Bol . Com van harte aan.
Probeer het maar eens.

Gradus 25-07-2023

bol.com heeft een goede en snelle service. Het aanbod van producten is zeer divers, variërend van boeken, tot kleren en inductie kookplaten. De site is ruim voldoende informatief, en werkt prima.

Karin_Houten 25-07-2023

Ik bestel regelmatig via bol.com en het gaat altijd goed. Goede communicatie en ook via externe verkopers goede ervaringen. Prijzen liggen soms wat hoger, maar betrouwbaarheid en service zijn vaak beter dan de goedkopere sites. Ik weet dat ik het dan op tijd in huis heb.

John 25-07-2023

Je kan er echt bijna alles bestellen, de prijzen en kwaliteit zijn in het algemeen zeer goed.
De service is goed.
Achteraf betalen is een goede optie, dat kweekt vertrouwen. Ik ben zeer te vreden met BOL.COM. Ik bestel er al jaren van alles.

Pieter 25-07-2023

Het gaat altijd goed bij bol.com wat mijn aankopen betreft. Ook de meeste keren op tijd, al is bol.com wel afhankelijk van derde wat niet altijd mee werkt om iets op tijd te bezorgen en dat is wel jammer.

Frank 25-07-2023

Heb tot nu toe goede ervaringen met de webshop Bol.com en ze leveren op tijd, ook het betalen na dat de levering heeft plaatsgevonden is gebaseerd op vertrouwen dus heb ik er ook vertrouwen in dat in de toekomst alles ook op rolletjes loopt.

Arjan 25-07-2023

Product snel vindbaar. Duidelijke productomschrijving. Gunstige prijs. Vlotte en keurige levering.

Rita 25-07-2023

Je kan het zo gek niet bedenken of Bol.com kan het leveren. Bezorging altijd op afgesproken tijd. Prima service en telefonisch goed bereikbaar. Ik ben er blij mee.

Fijne webwinkel 25-07-2023

Prima webwinkel. Alles wordt altijd keurig op tijd geleverd. Uitgebreid assortiment. Goede service.

Andrea 25-07-2023

Op bol.com vind je een ruime keuze in van alles.
En zeker ook leuke acties.
Snelle levering, goed verpakt.