Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2385 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bas 31-05-2023

Groot assortimemt alles staat duidelijk aangegeven. Je word goed op de hoogte gehouden vqn he bestelling . Klanten service ook top.

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Bas! 😀

Peter Denkelaar 31-05-2023

Enorm assortiment, goede en vertrouwelijke review methode, snel gelevers met een duidelijke leverings info. Wel even checken of het niet goedkoper te krijgen is omdat de verzendkosten in de prijs zit (bij bestelling meerdere artikelen vaak duurder als elders).
Officiele reactie van Bol.com 31-05-2023

Bedankt voor je review, Peter! :)

Tevredenheid 31-05-2023

Wij zijn zeer tevreden over de werking van Bol.com.
Wij raden iedereen aan zo veel mogelijk bestellingen te plaatsen bij Bol.com
Officiele reactie van Bol.com 31-05-2023

We vinden het heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! 😄

Snel, veelzijdig en prima service 31-05-2023

Deze website heeft een zeer uitgebreid assortiment, heeft altijd goede prijzen en is snel met bezorgen.als er iets niet in orde is dan is er een hele goede klantenservice, niks op aan te merken.
Officiele reactie van Bol.com 31-05-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht! 😃

Eleanna 31-05-2023

Super snelle leveringen, lagere prijzen dan elders op internet en hanteren een hele makkelijke procedure als een product retour moet. Ik zou bol.com zeker iedereen aanbevelen!!
Officiele reactie van Bol.com 31-05-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt bezorgd, Eleanna! 😄

irma 31-05-2023

komt altijd de afspraken na
goede informatie
als je vragen hebt kun je altijd terecht
Officiele reactie van Bol.com 31-05-2023

Voor vragen kan je altijd terecht bij onze klantenservice! 😁

Anja 31-05-2023

Bol.com is de ideale online winkel om te bestellen. Groot assortiment, snelle levering en achteraf betalen . En met select bezorgen wanneer het jou uitkomt.
Officiele reactie van Bol.com 31-05-2023

Super om te lezen dat je zo blij met ons bent, Anja! 😃

Maria 31-05-2023

Super fijne shop! Vaak volgende dag in huis! Vaak ook geen verzendkosten.
Ook goede service vanuit Bol, maar ook van de betreffende shops!

Bedankt! 😀

Andre 31-05-2023

Bol.com is de ideale webwinkel om bij te bestellen. Hierbij maakt het niet uit wat je nodig hebt. Snelle levering en goede service als het product achteraf toch niet aan de verwachtingen voldoet. Gemakkelijk retourneren en snel het aankoopbedrag weer terug.

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Andre! 😄

Gert 31-05-2023

Voor Belgen die zelfstandig ondernemer zijn is Bol niet zo geschikt. De meeste producten die ik wil aankopen komen van Nederlandse firma's die '.be' websites bouwden en zo adverteren. Uiteindelijk kan ik dan het product niet aankopen als zelfstandig ondernemer ... ik moet bestellen als particulier. Vervolgens zijn er telkens problemen met levering. POST.NL scoort uitermate slecht ! dat 24u fabeltje betekent in mijn geval eerder 24 dagen. Wil ik dan via bol.com info hebben hoe we de dingen kunnen verbeteren, dan beland ik in absurde loop-gesprekken met een chatbot. Ik zoek naarstig verder naar een alternatief om de producten die ik wil efficiënt aan te kopen.
Officiele reactie van Bol.com 31-05-2023

Bedankt voor je review en je feedback, Gert! Mocht je onze klantenservice willen spreken, dan kan je ons altijd bellen (027- 885999) of mailen naar: klantenservice@bol.com

Anna 30-05-2023

Ik vind het bestellen bij bol.com makkelijk en vooral betrouwbaar. Dat vind ik zeer belangrijk. Ik zou in de toekomst waarschijnlijk nog via bol.com bestellen
Officiele reactie van Bol.com 31-05-2023

We hopen dat je nog heel lang klant bij ons blijft, Anna! 🤩

Eddy 30-05-2023

Als ik de kans heb, zal ik de producten bij Bol.com bestellen, zelfs als ze (soms) ergens goedkoper zijn! Dit wordt dan meestal gecompenseerd door de (bijna) altijd gratis verzending! Ik ben altijd verzekerd van een stipte afhandeling en levering ( onvrijwillige uitzonderingen terzijde gelaten)! Slechts éénmaal een retourzending hoeven te doen, en dit ging zonder enig probleem! Zeer blij om klant te zijn bij Bol.com, en ben zekers zinnens om dit nog héél lang te blijven!!

Wij zijn blij met jou als klant, Eddy! 🥳

Goede webshop 30-05-2023

Overal gezien prettig contact en prompte levering. Ik bestel hier altijd mijn e books en cd's. Ook voor sieraden en artikelen voor in huis kan ik bij ze terecht
Officiele reactie van Bol.com 31-05-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht! 🙂

Ada 30-05-2023

Alles steeds keurig op tijd .En met retourneren heel goed geregeld en je word goed op de hoogte gehouden .

Je kan altijd op ons rekenen, Ada! 😄

Sander Sangara 30-05-2023

Fijn om te winkelen, veel producten, snelle levering en goede klantenservice!
Officiele reactie van Bol.com 31-05-2023

Wij vinden het fijn dat je voor onze webwinkel kiest, Sander! 🙂

C 30-05-2023

Overzichtelijke website met duidelijke foto's en omschrijving van het product. Producten altijd snel en op tijd geleverd!

Bedankt! 😁

Gerda 30-05-2023

Makkelijk zoeken en bestellen op de site. Snelle levering en goede service.
Officiele reactie van Bol.com 31-05-2023

Het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service, Gerda! 👍

Cindy 30-05-2023

Prima webshop en bestelde is bijna altijd op tijd bezorgd. Ook nooit problemen gehad met terugsturen en/of geld terug. Maar dit ook maar weinig hoeven doen gelukkig.
Officiele reactie van Bol.com 31-05-2023

Samen met de bezorgdienst doen we ons best je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen! 💪

Miena 30-05-2023

grote collectie, divers aanbod,snelle bezorging, goede informatie, snelle en accurate retourmogelijkheid

Bedankt voor de complimenten, Miena! 😄

Aanrader! 30-05-2023

Duidelijke site en goede omschrijving van de producten. Hierdoor is een keuze maken makkelijker.
Officiele reactie van Bol.com 31-05-2023

Bedankt voor je review! :)

Christof 30-05-2023

Op bol.com vinden we heel veel artikels terug een concurrerende prijzen. Duidelijk levertermijn. Topacties beschikbaar waardoor we toch wat kosten kunnen uitsparen.

Bedankt dat je bij ons winkelt, Christof! 🥳

Ria Brunenberg Dortants. 30-05-2023

Super website, zeer klantvriendelijk, veel keuzes, goedkoop, snelle en zeer goede en snelle bezorging, ik zal altijd blijven bestellen bij bol.com, ik ben zeer tevreden, een echte aanrader, toppie bol com.

Bedankt! 😁

Ad Bastiaansen 30-05-2023

Goede en snelle service en zekerheid datje je spullen krijgt en met afterpay helemaal zekerheid. Geen gezeik bij retouren
Officiele reactie van Bol.com 31-05-2023

Heel fijn dat je zo te spreken bent over onze service, Ad! 🙂

Mieke 30-05-2023

Het fijne aan Bol.com is dat je heel veel artikelen kan vinden van meerdere partners en dit maakt vergelijken heel makkelijk.
Mocht je een issue hebben met een partner dan zullen zij jou altijd helpen om het op te lossen.

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Mieke! 👍

blauwbuik 30-05-2023

Goede en snelle service en als er iets fout of defect geleverd wordt het ook snel terug betaald of de defecte onderdelen snel nageleverd
Officiele reactie van Bol.com 31-05-2023

Het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service! 😊