Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2386 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Natalie 18-07-2023

Fijne webwinkel voor de meeste spullen die je nodig hebt. Ik heb al jaren select en daardoor altijd gratis verzending, ook buiten kantoortijden. Prijzen kunnen soms scherper als het bij een concurrent goedkoper is, voor de rest perfect.
Officiele reactie van Bol.com 18-07-2023

Wat een complimenten, Nathalie. Bedankt!

Renate 18-07-2023

Heel tevreden over deze firma !
Ook over terugsturen en terugbetalen doen ze niet moeilijk. Heb je een probleem word t opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 18-07-2023

We zijn blij met jou, Renate.😀

Abo 18-07-2023

Niets te klagen alleen over de terugbetaling van retourzending. Wacht al 3 weken op restitutie van een retourzending. Hoop maar dat die überhaupt nog komt
Officiele reactie van Bol.com 18-07-2023

Bedankt voor jouw bericht! . Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Natalya van bol.com

Nick 18-07-2023

Bol.com is een praktische webshop waar de meeste producten te vinden zijn. Alle producten zijn op de site makkelijk te vinden. Bestellen is in een paar klikken geregeld.
Officiele reactie van Bol.com 18-07-2023

Fijn dat je zo blij bent met ons, Nick!

Jan 18-07-2023

Bol.com is voor mij een geweldige webwinkel. Het gemak van:
- uitzoeken
- vergelijken
- bestellen
- eventueel retourneren
Allemaal even makkelijk en aan te raden.

Dat zijn mooie woorden! Dank je wel, Jan.😊

Marloes 18-07-2023

Bol.com is een zeer fijne webshop waar echt bijna als te vinden is.
Klein minpuntje de prijzen zijn soms wel wat hoger .
Officiele reactie van Bol.com 18-07-2023

Bedankt voor jouw aankopen, Marloes!

Mathieu 16-07-2023

Bol.com heb ik leren waarderen als een online shop met een zeer goede service en met klantvriendelijkheid op topniveau. ik raad het iedereen aan om te gebruiken om zelf te kunnen vaststellen wat hun troeven zijn.
Officiele reactie van Bol.com 18-07-2023

We hopen dat je nog lang onze trouwe klant blijft, Mathieu!

Hermanski 15-07-2023

Bol.com heeft nagenoeg echt alles, wel wat duurder.
Daar tegenover staat een goede bezorgservice en klantenservice.
Dan mag het wel wat duurder zijn
Officiele reactie van Bol.com 18-07-2023

We hebben alles wat je zoekt! 😀

Madelief 15-07-2023

Bol.com is van alle markten thuis
Bestel verschillende producten van hondenbrokken tot keuken apparatuur

Bedankt, Madelief! Wat fijn dat je zo over bol.com denkt.😊

arend jan 14-07-2023

alles wat ik bestel bij bol altijd op tijd geleverd prima .ik zou het iedereen aan bevelen
Officiele reactie van Bol.com 18-07-2023

We zijn blij met jou als onze klant.😁

Zegger 14-07-2023

Bol. Com is een goed online bedrijf. Goede service,
Overzichtelijk en bijna alles op te vinden.koop bijna alleen maar online bij Bol.com (betrouwbaar en Goed bereikbaar.
Officiele reactie van Bol.com 18-07-2023

Bedankt voor jouw vertrouwen!

Y. Brink 14-07-2023

Prima bedrijf, goed bereikbaar, toegankelijk en meedenkend, als er een probleem is
Officiele reactie van Bol.com 18-07-2023

We staan altijd voor je klaar! 😀

Boshoven 14-07-2023

Snelle levering, en bij niet goed geen gezeur achteraf. Al die jaren al tevreden.
Officiele reactie van Bol.com 14-07-2023

We hopen dat je nog jaren klant bij ons blijft! 😄

Jose 14-07-2023

Assortiment is enorm groot; als je iets zoekt is het bijna altijd te vinden op de website. Soms iets duurder dan elders, maar lang niet altijd. Service is goed. Daarom kies ik dan meestal toch voor bol.com.
Officiele reactie van Bol.com 14-07-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht! 🤩

Margot 13-07-2023

Meer dan tevreden. Snelle levering, goede service. Problemen worden correct en snel opgelost
Officiele reactie van Bol.com 14-07-2023

Voor vragen of bij problemen kan je altijd rekenen op onze klantenservice, Margot! 🙂

Vera van Oudheusden 13-07-2023

Wat is de klantenservice van BOL achteruit gegaan door de jaren zeg.

Bij een defect aan mijn externe harde schijf binnen garantieperiode contact gezocht. Het vermoeden was dat het defect in de kabel zat. Er werd door de medewerker van BOL voorgesteld om een nieuwe kabel te halen om te kijken of daarmee het probleem verholpen zou zijn, zodat ik de schijf niet wekenlang kwijt zou zijn voor reparatie. Hele fijne oplossing! Wel met klem gevraagd of dit gerestitueerd werd, gezien de garantieperiode. Dit werd bevestigd. Ik vroeg of dit in de notities kon komen, zij gaf aan dit te zullen doen zodat collega’s dat ook zouden terug lezen.

Nu eenmaal de schijf gekocht, helaas lost dat het probleem niet op, en weigert BOL mij ineens die schijf terug te betalen! Ik kan een cadeaubon krijgen. Die hoef ik natuurlijk niet. Dit is nota bene door jullie zelf voorgesteld als oplossing en met klem bevestigd dat dit vergoed zou worden! Was dit niet gebeurd, had ik überhaupt die hele kabel nooit gekocht/voorgeschoten.
Telefonisch blijft het hangen bij “we kunnen u niet helpen mevrouw”. Nee lekker is dat dan, mij met valse voorwendselen iets laten aanschaffen en vervolgens het willen afdoen met een cadeaubon? Ik zit gewoon binnen de garantietermijn en reparatie of welke vorm van oplossing dan ook zou mij 0 euro moeten kosten!

Ik heb m’n rechtsbijstandverzekering erop gezet, want ik ben hier alles behalve van gediend. Ik heb BOL nog een algemene mail gestuurd hierover. Als jullie dit niet oppakken en mij die kabel vergoeden, was dit de allerlaatste aankoop bij BOL voor mij. Stelletje oplichters.

Beste Vera,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

Conny 13-07-2023

Ik ben zeer tevreden over bol.com, temeer daar ik ook Select heb!
Als ik iets terug wil sturen, wordt het zelfs thuis opgehaald XXX
Officiele reactie van Bol.com 14-07-2023

We vinden het belangrijk dat je zo tevreden bent, Conny! 😀

Ron 13-07-2023

Zoals gebruikt een eenvoudig bestel proces, makkelijke betaling en snelle levering

Bedankt dat je bij ons winkelt, Ron! 👍

Marja 12-07-2023

Ik bestel vaak bij Bol. Makkelijk, ruime keuze en de levering gaat bijna altijd goed. Als er iets niet goed gaat doet Bol echt zijn/haar best om het op te lossen.
Officiele reactie van Bol.com 13-07-2023

Bij problemen of voor vragen kan je altijd rekenen op onze klantenservice, Marja! 😀

Sanneke 12-07-2023

Meestal supersnel, niet altijd de goedkoopste maar door gratis verzending toch vaak voordeliger

Fijn dat je zo tevreden bent, Sanneke! 😃

KellyK 12-07-2023

Ik bestel regelmatig bij bol.com.
Snelle levering, goede service.
Zeer veel aanbod

Bedankt dat je bij ons winkelt, Kelly! 😊

Teunis 12-07-2023

Bol.com is een prima webwinkel. Je grijpt nooit mis en wat zij beloven doen ze ook!

Bedankt! 😁

Matthias 12-07-2023

Altijd van tevreden geweest, echter de laatste bestellingen van Bol.com met postNL kwamen steeds te laat aan,
Huidige bestelling met hoge waarde al enkele dagen zoek, Bol.com en postNL wijzen naar elkaar.
Hopelijk komt er alsnog een oplossing zodat ik ofwel mijn bestelling krijg ofwel mijn geld terug krijg

Beste Matthias,

Chantal van bol.com

Josette Dumont 12-07-2023

Ik krijg altijd bericht wanneer de zending toekomt. De track and trace zijn super!
Officiele reactie van Bol.com 13-07-2023

We willen je zo goed mogelijk op de hoogte houden over de zending van je bestelling, Josette! 😊

Mylene 12-07-2023

Heel veel artikelen, kunt in principe altijd wel wat vinden/ kopen. Keurig op de hoogte gehouden, bestelling, levering.
Officiele reactie van Bol.com 12-07-2023

Bedankt voor je vertrouwen en aankopen, Mylene! 😊